Eerst kon je het in je eentje, nu heb je allerlei andere mensen nodigquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
binnenkant??
op een kant en klare vlakke vloer>>??
als jij zorgt dat de giboblokken en binnen- kozijnen en deuren er zijn
met een draden trekker en een gas en waterman en een tegelplakker
Ja makkelijk
neen daar geleuf ik niks vanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kantoren in grote herenhuizen heb je stuk sneller omgebouwd.
nee die zijn voldoende, zeker wetenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:03 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Eerst kon je het in je eentje, nu heb je allerlei andere mensen nodig
Eerst kon je een kale ruimte omtoveren binnen 4 weken, nu moet het al voor meer dan de helft klaar zijn.
Zo ken ik er nog een paar.![]()
Kortom die 5000 euro loonkosten kun je wel maal 5 doen.
Tja Amsterdamquote:
Ik denk ik kijk eens even voor de gein, maar het is nog veel ergerquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:54 schreef tjoptjop het volgende:
Je kunt ook ¤25(?)/dag bij de parkeerautomaat betalen, als je al een plekje kunt vinden.
Voor de wijk waar dat huis staat:quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:00 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik denk ik kijk eens even voor de gein, maar het is nog veel erger:
http://www.parkerenindest(...)sterdam-centrum.html
En gewoon op straat:
Tarieven parkeren op straat
Parkeren Amsterdam Het tarief van parkeren op straat ligt in Amsterdam tussen de ¤1,40 per uur (buitenwijken) en ¤ 5 per uur (centrum).
die ¤30/dag is dan ook wel het maximale wat je kwijt zou zijn. Er zijn goedkopere oplossing.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef LXIV het volgende:
Ik neem aan dat je de rente van die 100K gewoon van de belasting kunt aftrekken.
Tegen 5% kost je dat dan 2500 euro p/j, dus 210 euro p/m.
Met parkeertarieven van 30 euro p/d (900 euro p/m) is die parkeerplaats dus eigenlijk spotgoedkoop! 400K zou een reëlere prijs zijn.
Verder snap ik niet dat je in Amsterdam een auto wil hebben. Er is volop OV, alles wat je maar wil hebben kun je kopen in de winkels.
Als ik in Amsterdam ben wil ik er altijd z.s.m. weer weg. Een auto lijkt me dus wel handig als je er woont.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef LXIV het volgende:
Verder snap ik niet dat je in Amsterdam een auto wil hebben. Er is volop OV, alles wat je maar wil hebben kun je kopen in de winkels.
Dan zit je dus op 400-500 per maand, overdekt hartje centrum. Op straat kost je dat (24/7) ¤5/uquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:47 schreef LXIV het volgende:
Hier nog een parkeerplaats. 110K. Plus 150 euro servicekosten.
http://www.funda.nl/koop/(...)liersdwarsstraat-46/
Zo vreemd is dat natuurlijk niet, als je in je tuin kunt parkeren valt die 20m2 parkeerruimte (a ¤400/m) toch ook onder je hypotheekquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:56 schreef monkyyy het volgende:
Even een hypotheek afsluiten voor een parkeerplaats.![]()
Dan zie je dat de prijs enkel bepaald wordt door vraag en schaarste. Als mensen hier 1 euro per week zouden moeten gaan betalen voor een veilige parkeerplaats op minder dan 10 meter van hun voordeur, zouden ze gaan schuimbekken van woede. De ruiten van het gemeentehuis zouden niet langer meer veilig zijn!quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:51 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dan zit je dus op 400-500 per maand, overdekt hartje centrum. Op straat kost je dat (24/7) ¤5/u
Aangezien vergunningen onbegonnen werk zijn
Dat lijkt me nogal wiedes dat het om schaarste gaatquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan zie je dat de prijs enkel bepaald wordt door vraag en schaarste. Als mensen hier 1 euro per week zouden moeten gaan betalen voor een veilige parkeerplaats op minder dan 10 meter van hun voordeur, zouden ze gaan schuimbekken van woede. De ruiten van het gemeentehuis zouden niet langer meer veilig zijn!
Daarom is het ook zo dom dat er nog mensen zijn die in Amsterdam gaan wonen. Op een andere plek heb je een 10 x mooier huis voor de helft van de prijs. Bovendien hoef je op een rustige lokatie niet elke 5 meter om te kijken of je wordt aangevallen door een halve gek die je met een HIV naald in je nek wilt prikken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:08 schreef LXIV het volgende:
Dan zie je dat de prijs enkel bepaald wordt door vraag en schaarste. Als mensen hier 1 euro per week zouden moeten gaan betalen voor een veilige parkeerplaats op minder dan 10 meter van hun voordeur, zouden ze gaan schuimbekken van woede. De ruiten van het gemeentehuis zouden niet langer meer veilig zijn!
quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:14 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo dom dat er nog mensen zijn die in Amsterdam gaan wonen. Op een andere plek heb je een 10 x mooier huis voor de helft van de prijs. Bovendien hoef je op een rustige lokatie niet elke 5 meter om te kijken of je wordt aangevallen door een halve gek die je met een HIV naald in je nek wilt prikken.
Nou ja, doordrijven. Het is natuurlijk geen eerste levensbehoefte, parkeren. En als je dan de markt z'n werk laat doen en er zijn maar zo weinig plekken, dan worden die plekken vanzelf heel erg duur! Als de mensen anderhalve ton overhebben voor een parkeerplaats, waarom niet?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:10 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal wiedes dat het om schaarste gaat
Overigens vind ik dat Amsterdam wel erg door draaft overigens met die tarieven, maar dat is louter mijn mening.
Ik heb gehoord dat er in Amsterdam ook weleens iets te doen is. Gewoon, op een vrijdagavond of zondagmiddag, dat er muziek wordt gemaakt of dat er iets te zien is! Bij ons kun je voor niks parkeren, maar er gebeurt dan ook helemaal niks!quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:14 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo dom dat er nog mensen zijn die in Amsterdam gaan wonen. Op een andere plek heb je een 10 x mooier huis voor de helft van de prijs. Bovendien hoef je op een rustige lokatie niet elke 5 meter om te kijken of je wordt aangevallen door een halve gek die je met een HIV naald in je nek wilt prikken.
ja je moet alleen wel een dubbel salaris hebben danquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er in Amsterdam ook weleens iets te doen is. Gewoon, op een vrijdagavond of zondagmiddag, dat er muziek wordt gemaakt of dat er iets te zien is! Bij ons kun je voor niks parkeren, maar er gebeurt dan ook helemaal niks!
Als ik vrijgezel was dan zou ik denk ik ook in Amsterdam of zo gaan wonen. Volop goede banen te vinden in die omgeving, van alles te beleven, interessante mensen. Ik zou denk ik geen auto nemen, maar wel tevreden zijn met een studio van 80m2 voor 800 euro per maand. Omdat dit dan toch wel een leuk leven is daar! Overdag werken, 's avonds ergens buiten de deur eten, keuze volop, en dan gaan stappen ofzo. Lijkt me best wel leuk.
Dat dusquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er in Amsterdam ook weleens iets te doen is. Gewoon, op een vrijdagavond of zondagmiddag, dat er muziek wordt gemaakt of dat er iets te zien is! Bij ons kun je voor niks parkeren, maar er gebeurt dan ook helemaal niks!
Als ik vrijgezel was dan zou ik denk ik ook in Amsterdam of zo gaan wonen. Volop goede banen te vinden in die omgeving, van alles te beleven, interessante mensen. Ik zou denk ik geen auto nemen, maar wel tevreden zijn met een studio van 80m2 voor 800 euro per maand. Omdat dit dan toch wel een leuk leven is daar! Overdag werken, 's avonds ergens buiten de deur eten, keuze volop, en dan gaan stappen ofzo. Lijkt me best wel leuk.
Nou, er zijn ook wel veel goede banen te vinden daar natuurlijk. En je hebt er geen auto nodig. Met een gezin is het niks daar, hier betaal ik de helft voor een ruime woning en kunnen mijn kinderen zonder schoenen aan zo naar de speeltuin lopen van 5000m2, waar het 100% veilig is en we iedereen kennen. Dat is mij nu waardevol. Maar als ik vrijgezel zou zijn, zat ik liever voor het dubbele daar in een fucking studio midden in de binnenstad dan dat ik hier zou wonen hoor!quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja je moet alleen wel een dubbel salaris hebben dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |