abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:07:00 #1
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_100500732

Laat ons allen verblijd zijn voor Sai!

En MissVan

en Cactus.

En alle mooiboys in het topic. Waaronder U.N.K.L.E. en de rest. Het ga jullie goed.

SPOILER: Statistics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle OP's
SPOILER: #1
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: #2
SPOILER: #3
SPOILER: #4
SPOILER: #5
SPOILER: #6
SPOILER: #7
SPOILER: #8
SPOILER: #9
SPOILER: #10
SPOILER: #11
SPOILER: #12
SPOILER: #13
SPOILER: #14
SPOILER: #15
SPOILER: #16
SPOILER: #17
SPOILER: #18
SPOILER: #19
SPOILER: #20
SPOILER: #21
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:07:56 #2
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_100500761
Ik snap het nogsteeds niet. ;( Wie wil mij bijles geven? :9
pi_100500762
Friet zijn die franse nichtenstokjes en patat zijn Vlaamse pommes.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:08:14 #4
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_100500770
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:07 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik kom dit weekend weer :9
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:08:29 #5
342521 vieze_freddie
Deze ruimte is te huur !
pi_100500782
quote:
pi_100500796
Hund is met een hoofdletter, omdat zelfstandig naamwoord.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:09:01 #7
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_100500803
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:08 schreef MisterChirrel het volgende:
Hund is met een hoofdletter, omdat zelfstandig naamwoord.
Goed zo jij! :)
pi_100500807
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:54 schreef MisterChirrel het volgende:

[..]

Een collega deed ook al zijn beklag,
zijn aandelen waren tot 6% van slag.
Nouja geen beklag, ik zei alleen dat ik depri was :D
Het is niet alleen de beurscrash maar alles eromheen. Ik heb geen flauw idee hoe diep we in de shit zitten of dat we over een maand hierover kunnen lachen. Ik heb belegd met geld wat ik écht kan missen dus ja, dat valt nog wel mee :')
pi_100500815
Sorry, internet haperde hier waardoor de post niet lukte, GELUKKIg had ik hem gecopied ;')
pi_100500828
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:09 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nouja geen beklag, ik zei alleen dat ik depri was :D
Het is niet alleen de beurscrash maar alles eromheen. Ik heb geen flauw idee hoe diep we in de shit zitten of dat we over een maand hierover kunnen lachen. Ik heb belegd met geld wat ik écht kan missen dus ja, dat valt nog wel mee :')
Investeer in flosdraad,
het werkte voor Beugelbekkie,
misschien is deze daad,
verzekering voor een tof plekkie.
pi_100500846
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:09 schreef U.N.K.L.E. het volgende:

[..]

Goed zo jij! :)
Duits. O+
pi_100500895
quote:
In aandelen?

Dat is behoorlijk uitgebreid :D

Korte versie:

Je koopt van een bedrijf een x aantal aandelen voor bijvoorbeeld 5.00 euro. Na een maand staat het aandeel genoteerd op 5.50 en besluit je te verkopen. Winst per aandeel is dan 0.50. Per koop of verkoop opdracht betaal je commissie, dit is mede afhankelijk van het bedrag waarmee je instapt, meestal tussen de 10 en 15 euro als je met 5000 tot 10000 euro belegd.
pi_100500940
Klinkt mooi, zonder kennis beleggen is echter onverstandig en zou ik afraden.

Mijn zwager is op aanraden van collega's ingestapt met ING vorig jaar op ik meen 11 euro, aandeel is nu gehalveerd... Ja dan baal je wel.
pi_100500950
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:11 schreef muhahaha het volgende:

[..]

In aandelen?

Dat is behoorlijk uitgebreid :D

Korte versie:

Je koopt van een bedrijf een x aantal aandelen voor bijvoorbeeld 5.00 euro. Na een maand staat het aandeel genoteerd op 5.50 en besluit je te verkopen. Winst per aandeel is dan 0.50. Per koop of verkoop opdracht betaal je commissie, dit is mede afhankelijk van het bedrag waarmee je instapt, meestal tussen de 10 en 15 euro als je met 5000 tot 10000 euro belegd.
Dat is nog peanuts, maar de berekeningen van de gehele beurs is waar het lastig wordt. De berekeningen waarom de AEX ~300 punten heeft.
pi_100500964
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:13 schreef muhahaha het volgende:
Klinkt mooi, zonder kennis beleggen is echter onverstandig en zou ik afraden.

Mijn zwager is op aanraden van collega's ingestapt met ING vorig jaar op ik meen 11 euro, aandeel is nu gehalveerd... Ja dan baal je wel.
In banken beleggen. :')
pi_100500984
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:10 schreef MisterChirrel het volgende:

[..]

Investeer in flosdraad,
het werkte voor Beugelbekkie,
misschien is deze daad,
verzekering voor een tof plekkie.
Ik blijf wel zitten ook al weet ik dat hij inzakt. Dan maar op de lange baan.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:15:30 #17
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_100501022
Genoeg over aandelen!
Veel te ingewikkeld voor mijn onderontwikkelde brein!
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_100501025
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:13 schreef MisterChirrel het volgende:

[..]

In banken beleggen. :')
ING opzich staat er niet verkeerd voor als bedrijf. Hij is alleen erg volatiel :').

Volgende keer alles in de oude sok ^O^
pi_100501030
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:14 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik blijf wel zitten ook al weet ik dat hij inzakt. Dan maar op de lange baan.
Dan snap ik nou ook niet, dat wanneer een aandeel zakt iedereen het gaat verkopen. Zit er een limiet aan vast hoelang je aandelen kunt houden? Zover ik weet niet, aber gut.
pi_100501050
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:15 schreef MissVanity het volgende:
Genoeg over aandelen!
Veel te ingewikkeld voor mijn onderontwikkelde brein!
:*

Je repliceerde niet eens op mijn prachtige poëzie. :'(
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:17:58 #21
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_100501116
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:16 schreef MisterChirrel het volgende:

[..]

:*

Je repliceerde niet eens op mijn prachtige poëzie. :'(
Ik werd er stil van... :@
Mooi hoe jij woorden op papier zet :o
Ben ik wel een beetje jaloers op :@
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_100501131
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:15 schreef MisterChirrel het volgende:

[..]

Dan snap ik nou ook niet, dat wanneer een aandeel zakt iedereen het gaat verkopen. Zit er een limiet aan vast hoelang je aandelen kunt houden? Zover ik weet niet, aber gut.
Nee zit geen limiet aan. Probleem is alleen dat je soms 30 jaar kan gaan wachten eer de koers is hersteld, neem de crash van 2008 als voorbeeld, ING kwam van de 25 euro en heeft als top de 12 nog aan weten te tikken. Die 25 haalt ie voorlopig echt niet meer. Dan kun je beter uitstappen en laag weer erin ter compensatie of short gaan.
pi_100501204
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:17 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Ik werd er stil van... :@
Mooi hoe jij woorden op papier zet :o
Ben ik wel een beetje jaloers op :@
Meh, gewoon oefenen. Ik ben begonnen met:

Hiephoi,
eh, zooi!

Dus ja. :')
pi_100501259
Ik begon met Mies, Schaap en Hek :')
pi_100501266
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:18 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nee zit geen limiet aan. Probleem is alleen dat je soms 30 jaar kan gaan wachten eer de koers is hersteld, neem de crash van 2008 als voorbeeld, ING kwam van de 25 euro en heeft als top de 12 nog aan weten te tikken. Die 25 haalt ie voorlopig echt niet meer. Dan kun je beter uitstappen en laag weer erin ter compensatie of short gaan.
Ah, maar dan gaat het veelal ook niet om bedraagjes onder de 1000 euro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')