SPOILER: StatisticsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle OP'sSPOILER: #1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #15Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #16Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #17Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #19Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #20Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #21Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl![]()
Ik kom dit weekend weerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:07 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik snap het nogsteeds niet.Wie wil mij bijles geven?
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:07 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
![]()
Goed zo jij!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:08 schreef MisterChirrel het volgende:
Hund is met een hoofdletter, omdat zelfstandig naamwoord.
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
Nouja geen beklag, ik zei alleen dat ik depri wasquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:54 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Een collega deed ook al zijn beklag,
zijn aandelen waren tot 6% van slag.
Het is niet alleen de beurscrash maar alles eromheen. Ik heb geen flauw idee hoe diep we in de shit zitten of dat we over een maand hierover kunnen lachen. Ik heb belegd met geld wat ik écht kan missen dus ja, dat valt nog wel mee![]()
![]()
Investeer in flosdraad,quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja geen beklag, ik zei alleen dat ik depri was
Het is niet alleen de beurscrash maar alles eromheen. Ik heb geen flauw idee hoe diep we in de shit zitten of dat we over een maand hierover kunnen lachen. Ik heb belegd met geld wat ik écht kan missen dus ja, dat valt nog wel mee
het werkte voor Beugelbekkie,
misschien is deze daad,
verzekering voor een tof plekkie.![]()
In aandelen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:07 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Dat is behoorlijk uitgebreid
Korte versie:
Je koopt van een bedrijf een x aantal aandelen voor bijvoorbeeld 5.00 euro. Na een maand staat het aandeel genoteerd op 5.50 en besluit je te verkopen. Winst per aandeel is dan 0.50. Per koop of verkoop opdracht betaal je commissie, dit is mede afhankelijk van het bedrag waarmee je instapt, meestal tussen de 10 en 15 euro als je met 5000 tot 10000 euro belegd.![]()
Klinkt mooi, zonder kennis beleggen is echter onverstandig en zou ik afraden.
Mijn zwager is op aanraden van collega's ingestapt met ING vorig jaar op ik meen 11 euro, aandeel is nu gehalveerd... Ja dan baal je wel.![]()
Dat is nog peanuts, maar de berekeningen van de gehele beurs is waar het lastig wordt. De berekeningen waarom de AEX ~300 punten heeft.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In aandelen?
Dat is behoorlijk uitgebreid
Korte versie:
Je koopt van een bedrijf een x aantal aandelen voor bijvoorbeeld 5.00 euro. Na een maand staat het aandeel genoteerd op 5.50 en besluit je te verkopen. Winst per aandeel is dan 0.50. Per koop of verkoop opdracht betaal je commissie, dit is mede afhankelijk van het bedrag waarmee je instapt, meestal tussen de 10 en 15 euro als je met 5000 tot 10000 euro belegd.![]()
In banken beleggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:13 schreef muhahaha het volgende:
Klinkt mooi, zonder kennis beleggen is echter onverstandig en zou ik afraden.
Mijn zwager is op aanraden van collega's ingestapt met ING vorig jaar op ik meen 11 euro, aandeel is nu gehalveerd... Ja dan baal je wel.![]()
![]()
Ik blijf wel zitten ook al weet ik dat hij inzakt. Dan maar op de lange baan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:10 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Investeer in flosdraad,
het werkte voor Beugelbekkie,
misschien is deze daad,
verzekering voor een tof plekkie.![]()
Genoeg over aandelen!
Veel te ingewikkeld voor mijn onderontwikkelde brein!Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.![]()
ING opzich staat er niet verkeerd voor als bedrijf. Hij is alleen erg volatielquote:.
Volgende keer alles in de oude sok![]()
![]()
Dan snap ik nou ook niet, dat wanneer een aandeel zakt iedereen het gaat verkopen. Zit er een limiet aan vast hoelang je aandelen kunt houden? Zover ik weet niet, aber gut.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik blijf wel zitten ook al weet ik dat hij inzakt. Dan maar op de lange baan.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:15 schreef MissVanity het volgende:
Genoeg over aandelen!
Veel te ingewikkeld voor mijn onderontwikkelde brein!
Je repliceerde niet eens op mijn prachtige poëzie.![]()
![]()
Ik werd er stil van...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:16 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Je repliceerde niet eens op mijn prachtige poëzie.
Mooi hoe jij woorden op papier zet
Ben ik wel een beetje jaloers op
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Nee zit geen limiet aan. Probleem is alleen dat je soms 30 jaar kan gaan wachten eer de koers is hersteld, neem de crash van 2008 als voorbeeld, ING kwam van de 25 euro en heeft als top de 12 nog aan weten te tikken. Die 25 haalt ie voorlopig echt niet meer. Dan kun je beter uitstappen en laag weer erin ter compensatie of short gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:15 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dan snap ik nou ook niet, dat wanneer een aandeel zakt iedereen het gaat verkopen. Zit er een limiet aan vast hoelang je aandelen kunt houden? Zover ik weet niet, aber gut.![]()
Meh, gewoon oefenen. Ik ben begonnen met:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:17 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik werd er stil van...
Mooi hoe jij woorden op papier zet
Ben ik wel een beetje jaloers op
Hiephoi,
eh, zooi!
Dus ja.![]()
![]()
Ah, maar dan gaat het veelal ook niet om bedraagjes onder de 1000 euro.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee zit geen limiet aan. Probleem is alleen dat je soms 30 jaar kan gaan wachten eer de koers is hersteld, neem de crash van 2008 als voorbeeld, ING kwam van de 25 euro en heeft als top de 12 nog aan weten te tikken. Die 25 haalt ie voorlopig echt niet meer. Dan kun je beter uitstappen en laag weer erin ter compensatie of short gaan.![]()
Nope, gaat om meer. Er zijn tegenwoordig mogelijkheden om *automatisch* te verkopen als de koers voldoet aan de vooraf gestelde criteria. Had ik daar gebruik van gemaakt, dan was mijn verlies beperkt geblevenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:22 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ah, maar dan gaat het veelal ook niet om bedraagjes onder de 1000 euro.![]()
![]()
Leukquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:22 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik heb nog ergens een 250 gedichten tellend Word-bestand met al mijn eerste gedichten rijmpjes.Ik heb een map thuis. Met alle geschreven gedichten erin.
Op de computer heb ik ook nog aardig wat bestandjes staan
Alle schriften en losse blaadjes heb ik inderdaad ook nog.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:24 schreef MissVanity het volgende:
[..]
LeukIk heb een map thuis. Met alle geschreven gedichten erin.
Op de computer heb ik ook nog aardig wat bestandjes staanAye. Ik wil er ooit nog mee beginnen, om te beleggen in een obscuur technisch bedrijf of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nope, gaat om meer. Er zijn tegenwoordig mogelijkheden om *automatisch* te verkopen als de koers voldoet aan de vooraf gestelde criteria. Had ik daar gebruik van gemaakt, dan was mijn verlies beperkt gebleven![]()
![]()
Ik krijg steeds meer respect voor jequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:25 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Alle schriften en losse blaadjes heb ik inderdaad ook nog.
[..]
Aye. Ik wil er ooit nog mee beginnen, om te beleggen in een obscuur technisch bedrijf of iets dergelijks.
:>quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:26 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer respect voor je
Dank.![]()
Ik ben erachter gekomen dat er wel meer schuilt dan alleen het aankopen van wat aandeeltjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:25 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Aye. Ik wil er ooit nog mee beginnen, om te beleggen in een obscuur technisch bedrijf of iets dergelijks..
![]()
Russische maffia?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben erachter gekomen dat er wel meer schuilt dan alleen het aankopen van wat aandeeltjes.
![]()
Haha nee, de kennis die om de hoek komt kijken. Ik ben al 2x op een hoog moment ingestapt.
Ik zou er bijna van gaan balken maar ja dat gaat dus niet meer op.
![]()
Nope, je leert er alleen maar van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:29 schreef muhahaha het volgende:
Haha nee, de kennis die om de hoek komt kijken. Ik ben al 2x op een hoog moment ingestapt.
Ik zou er bijna van gaan balken maar ja dat gaat dus niet meer op.
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:32 schreef muhahaha het volgende:
Dat klopt. Wel duur leergeld hoor hahaha.
![]()
![]()
Nog steeds over aandelen?
Praat over iets wat ik ook begrijp.
Gisteren heb ik een programma gekeken met Stephen Hawking. Curiosity.
Heel erg indrukwekkend
Het is meer het totaal plaatje waar ik bang voor ben, de zeepbel moet een keer barsten en hoe dan verder? Of is het slechts bangmakerij?quote:![]()
Hij bewijst dat er geen God is
Dus niet kijken als je Christelijk bent
Geeft niet hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:35 schreef muhahaha het volgende:
Sorry Miss ik probeerde het nog leesbaar te houden
Dat kan niet... je kan niet bewijzen dat god er niet isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:35 schreef MissVanity het volgende:
Dus niet kijken als je Christelijk bent
ps ik ben fan van Hawking![]()
Hij sluit niet uit dat God niet bestaat, alleen dat het zeer onwaarschijnlijk is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:35 schreef MissVanity het volgende:
Dus niet kijken als je Christelijk bent![]()
Dat klinkt al een stuk beterquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:38 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Hij sluit niet uit dat God niet bestaat, alleen dat het zeer onwaarschijnlijk is.![]()
![]()
Hebben jullie het gezien? Hij laat echt geen ruimte voor een God.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:38 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Hij sluit niet uit dat God niet bestaat, alleen dat het zeer onwaarschijnlijk is.
Ik zit dan echt met een dubbel gevoel te kijken
Tot voor kort was ik Christelijk
Dat was iemand anders.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:38 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Hij sluit niet uit dat God niet bestaat, alleen dat het zeer onwaarschijnlijk is.
"What I have done is to show that it is possible for the way the universe began to be determined by the laws of science. In that case, it would not be necessary to appeal to God to decide how the universe began. This doesn't prove that there is no God, only that God is not necessary."![]()
Christelijk opgevoed met Christelijke scholen, zondagschool, kerk en familie die in de ouderlingenraad zaten, toch op mijn 16/17de ermee gestopt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:40 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Tot voor kort was ik Christelijk![]()
Je geloofde in een god?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:40 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hebben jullie het gezien? Hij laat echt geen ruimte voor een God.
Ik zit dan echt met een dubbel gevoel te kijken
Tot voor kort was ik Christelijk
4 chan heeft daar een brilliante plaat van
Zie je een voetballer een onmogelijke goal maken: THANKS GOD
Zie je een afrikaantje honger lijden: WHERE IS YOUR GOD NOW (en dan zo een trollface in de wolken)![]()
Gezellig, dit kan nog een beurs SC worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja. Zit met verbazing naar de AEX te kijken![]()
hebben jullie ook verbazing dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:43 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Gezellig, dit kan nog een beurs SC worden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
M'n pa was gelovig, paar jaar terug heen gegaan. Ik heb geen idee of ie nou katholiek of protestantquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:41 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Christelijk opgevoed met Christelijke scholen, zondagschool, kerk en familie die in de ouderlingenraad zaten, toch op mijn 16/17de ermee gestopt.Zoveel interesseerde het me. Elke zondag naar die gloeiende gloeiende, uren zitten op zo een houten bankje. Doet nu nog pijn als ik eraan denk. Voor mij was het al vrij snel duidelijk, als ik het niet kan zien/ruiken/voelen dan zal het waarschijnlijk niet bestaan
(dat was toen ik 6 jaar was).
![]()
Indoctrinatie. Als je van kinds af aan ermee wordt opgegroeid in een Christelijke samenleving, weet je niet anders.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je geloofde in een god?
4 chan heeft daar een brilliante plaat van
Zie je een voetballer een onmogelijke goal maken: THANKS GOD
Zie je een afrikaantje honger lijden: WHERE IS YOUR GOD NOW (en dan zo een trollface in de wolken)
Toen grootschalige televisie en later internet.![]()
![]()
Nee, eerder een depressie van de aexquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hebben jullie ook verbazing dan?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CRISIS ALLES IN EUROPA AMERIKAquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, eerder een depressie van de aexPANIEK PANIEK.
![]()
Lees mijn andere reactie maar... en ons dorp was zwaar gelovig, nu nog trouwens als ik daar doorheen kachelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:44 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Indoctrinatie. Als je van kinds af aan ermee wordt opgegroeid in een Christelijke samenleving, weet je niet anders.
Toen grootschalige televisie en later internet.![]()
![]()
Short gaan jonguh, kan nie stukquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
CRISIS ALLES IN EUROPA AMERIKAPANIEK PANIEK.
![]()
Hij zegt dat er geen tijd was voor een god om het heelal te scheppen.
Met de schepping ontstond ook de tijd. Voor de oerknal was er geen tijd.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Tijd is een uitvinding van de mensquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:45 schreef MissVanity het volgende:
Met de schepping ontstond ook de tijd. Voor de oerknal was er geen tijd.![]()
Hawking heeft volgens mij de theorie dat God (of iets) de wetten van natuurkunde gemaakt heeft en het er maar op gegokt heeft dat het goed kwam.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:45 schreef MissVanity het volgende:
Met de schepping ontstond ook de tijd. Voor de oerknal was er geen tijd.![]()
Wat heeft god dan verzonnen? Als het donker was dat het dag was?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tijd is een uitvinding van de mens![]()
![]()
Wij hebben het een naam gegeven ja. Maar de tijd is echt op dat moment ontstaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tijd is een uitvinding van de mens
Het verloop van... Zeg maar.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft god dan verzonnen? Als het donker was dat het dag was?quote:3 God zei: ‘Er moet licht komen,’ en er was licht. 4 God zag dat het licht goed was, en hij scheidde het licht van de duisternis; 5 het licht noemde hij dag, de duisternis noemde hij nacht. Het werd avond en het werd morgen. De eerste dag.![]()
Ik ben trouwens niet Christelijk opgevoed. Ben dan ook bijna nooit naar de kerk geweest.
Mijn vader is zelfs anti het geloof
Atheist.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:48 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben trouwens niet Christelijk opgevoed. Ben dan ook bijna nooit naar de kerk geweest.
Mijn vader is zelfs anti het geloof![]()
![]()
Ik wil mijn dikke patat wel in je mayonaisepotje duwen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:49 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Zullen we gewoon over seks en friet praten jongens?![]()
neequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:49 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik wil mijn frikandel wel in je mayonaise sause dopenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:49 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik wil jouw kroket wel vullen met mijn mosterd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:49 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik hou niet van patat. Wel van friet. Maar ik wist niet dat jij zo romantisch was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:50 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik wil mijn dikke patat wel in je mayonaisepotje duwen.![]()
![]()
![]()
Ik wil je bordje wel met iets zouts besprenkelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:52 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik hou niet van patat. Wel van friet. Maar ik wist niet dat jij zo romantisch was.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:50 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik wil mijn dikke patat wel in je mayonaisepotje duwen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil mijn frikandel wel in je mayonaise sause dopenNiet doen jongens! Ik zit nu gewoon te soppen op het werk! Wat een uiterst geile uitspraken!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:51 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik wil jouw kroket wel vullen met mijn mosterd.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wil de mayo wel over je patat sproeienquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:52 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik hou niet van patat. Wel van friet. Maar ik wist niet dat jij zo romantisch was.![]()
![]()
Onzin, elke vrouw houdt wel van een dikke worst op zijn tijdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:53 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik ben trouwens veggie, dus van frikandellen en kroketten word ik niet opgewonden hoor!![]()
Watquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:53 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik ben trouwens veggie, dus van frikandellen en kroketten word ik niet opgewonden hoor!Geen vlees
![]()
Wat een vreselijk leven zul jij hebben zeg! Arme meid.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn penis over je clit, over je vulva, langs je perineum terug naar je vulva.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:53 schreef MissVanity het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet doen jongens! Ik zit nu gewoon te soppen op het werk! Wat een uiterst geile uitspraken!Ik zal je veggieburger eens ketchup laten bloeden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:53 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik ben trouwens veggie, dus van frikandellen en kroketten word ik niet opgewonden hoor!![]()
Ik combineer mijn gehaktstaaf met jouw berenklauw.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:56 schreef muhahaha het volgende:
Langzaam schuif ik mijn knots langs je hete lipjes naar binnen, HEY NIET BIJTEN GODNONDEJU![]()
Ik wil niet met je zwaardvechten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal ik je weer maken? Ik bezit het ontbrekende stuk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zit een scheur inquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:58 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een plakkerige substantie., die kan ik wel opvullen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: