quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:05 schreef rens99 het volgende:
[..]
hou je mond god is de enige god dus
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:05 schreef rens99 het volgende:
[..]
hou je mond god is de enige god dus
quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:06 schreef zovty het volgende:
Ik vind dat iedereen het recht heeft op toegang tot internet, dat zou grondwettelijk vastgelegd moeten worden.
En ik vind dat dat recht in specifieke gevallen ook ingetrokken zou moeten kunnen worden...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:06 schreef zovty het volgende:
Ik vind dat iedereen het recht heeft op toegang tot internet, dat zou grondwettelijk vastgelegd moeten worden.
En ik vind dat dat recht in specifieke gevallen ook ingetrokken zou moeten kunnen worden...
Je doet Stichting Downsyndroom geen eer aan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:03 schreef rens99 het volgende:
hey mensen jullie die niet geloven (in god:P) zijn echt dom want als de aarde 10 meter dichter bij de zon stond dan zouden we allemaal verbranden en als we 10 meter verder van de zon zaten dan zouden we allemaal bevriezen he! ik hoop dat jullie ath๋isten enzo en moslimmers dood gaan en de hell in gaan
ik heb het zelf gelezen dat het waar is dus het is waar tegen jullie die zeggen van ..niet waar''
Bron..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:03 schreef rens99 het volgende:
hey mensen jullie die niet geloven (in god:P) zijn echt dom want als de aarde 10 meter dichter bij de zon stond dan zouden we allemaal verbranden en als we 10 meter verder van de zon zaten dan zouden we allemaal bevriezen he! ik hoop dat jullie ath๋isten enzo en moslimmers dood gaan en de hell in gaan
ik heb het zelf gelezen dat het waar is dus het is waar tegen jullie die zeggen van ..niet waar''
die nerd is echt dom hij weet niks hij lult maar wat want als er een aardbevig komt dan beweegt de wereld echt niet 10 mtr hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:13 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Dit is TS z'n bron
[ afbeelding ]
Ga even ergens anders trollen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:15 schreef rens99 het volgende:
[..]
die nerd is echt dom hij weet niks hij lult maar wat want als er een aardbevig komt dan beweegt de wereld echt niet 10 mtr hoor
ja ik snap engels welhoor jullie dnken dat ik dom ben maar god heeft mij goede leer hersenens gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |