Welke mannen ?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:27 schreef Karina het volgende:
En toch is deze mooial zullen die mannen hier het wel weer niets vinden.
Oh Sade, zo mooiquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Welke mannen ?![]()
nog eentje van mij.. Sade![]()
Booooooooooooooooooooooooringquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Welke mannen ?![]()
nog eentje van mij.. Sade![]()
Je moet er een beetje voor in de stemming zijn he? Glaasje wijn, toastje brie, kaarsje.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:44 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Booooooooooooooooooooooooring
Of moeilijk in slaap kunnen komen. Dan hoor ik lieverquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet er een beetje voor in de stemming zijn he? Glaasje wijn, toastje brie, kaarsje.
Jij hebt geen smaakquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:44 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Booooooooooooooooooooooooring
Nee klopt,quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:50 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Of moeilijk in slaap kunnen komen. Dan hoor ik liever
Wat een rotherrie.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:17 schreef tong80 het volgende:
Even de eerste hardrock/punk band posten. Al die zeikmuziek
Niks op adem komen;..vol doorstomen!quote:
Jerry Lee Lewis moest ooit voor een neger optreden. Ik weet niet meer wie.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niks op adem komen;..vol doorstomen!
uit de tijd dat je nog een auto in de fik kon zetten op het podium....nu mag je al geen peuk meer opsteken.![]()
Wendy was ook geliefd bij Lemmyquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jerry Lee Lewis moest ooit voor een neger optreden. Ik weet niet meer wie.
Na zijn optreden stak ie zijn piano in de fik met de woorden :
'Beat this nigger.'
En van dezelfde Kirstie, heel iets andersquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:42 schreef tong80 het volgende:
Mooiste duet dat ik ken.
Kirstie overleed ook al jong. Werd bizar overvaren door een speedboot op vakantie in Mexico.
Wendy heeft zelfs nog wat met Dan Hartman gedaan....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:48 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Wendy was ook geliefd bij Lemmy
quote:
noem je dat subtieler ?quote:
Ah die is van 9½ Weeksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |