Dat heeft ze al 3 keer gedaan, ze is gewoon een domme en slechte troll.quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:33 schreef JeMoeder het volgende:
Maak een waar moet ik naar school topic aan ipv dit topic te kapen. Gaat nergens meer over.
Naja, als ze door blijft trollen dan moeten we maar een modje inschakelen. Mirjam?quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat heeft ze al 3 keer gedaan, ze is gewoon een domme en slechte troll.
Wat een onbekende namen. Maar vanavond wel gratisquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:42 schreef JeMoeder het volgende:
Verder; wie gaat er naar Joe Cocker op de Garenmarkt???
Ik bedoel niet dit weekend, maar tijdens het ontzet. Zo'n Hollands harriefeest als het Pleinfestival skip ik ook.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat een onbekende namen. Maar vanavond wel gratis
Jij bent de vriendin van DolfijntjesLove?quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:02 schreef magneetstrip het volgende:
Ik was gisteren in de Bristol in Leiden, wat een flutwinkelZe vragen 40 euro (veertig) voor laarzen met een kartonnen zool. Ik heb ook twee kennisen die daar werken en eentje heeft deze week ontslag genomen omdat ze werd behandeld als een hond, vertelde ze.
Weet iemand nog echt goede maar betaalbare schoenenwinkels in Leiden, op van Haren en Nelson na? (niet om te werken maar om schoenen te kopen)
Nee, zij kan denken en is gewoon snugger, DL niet.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij bent de vriendin van DolfijntjesLove?
Tenzij haar naam met een D begint ken ik haar misschien, of nee zij werkt wel bij de Bristol maar doet vwoquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij bent de vriendin van DolfijntjesLove?
Leonardo heeft sinds kort een spijbelcoördinator, dus ga daar niet naartoequote:Op vrijdag 2 september 2011 00:17 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Oke ik zit nu op wellant in 3gemengd (dat is gewoon tl maar dan met een praktisch vak ofzo deed eerst kader) maar mag 3havo doen. Welke school zal ik doen geen bona rijnlands of duinzigt! (Laatste is wel goed maar heeft alleen onderbouw en dan moet ik naar rlo kakkerschool) en bona hoor ik slechte verhalen over ken mensen van de vmbo bona boer en datis volgens mij echt een tokkieschool :s
- da vinci kagerstraat
- visser kagwrstraat
- vlietland
- leonardo (da vinci noachstraat)
- mare
- adelbert
- andreas (katwijk maar even ver voor me als adelbert)
Weet verder niet wat fietsbaar is vanaf leiden noord en wil graag als het moet terug kunnen vallen op 4t maar wel havo kunnen afmakeb op dezelfde school
wel alle circuskikkers bona ook :s maar hoe weet jij dat leo dat heeft?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:16 schreef RozeRat het volgende:
[..]
Leonardo heeft sinds kort een spijbelcoördinator, dus ga daar niet naartoe
Ik zit er zelfquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:49 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
wel alle circuskikkers bona ook :s maar hoe weet jij dat leo dat heeft?
Ow dan is het haar.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:54 schreef magneetstrip het volgende:
Of als haar naam met een K begint, die heeft deze week ontslag genomen bij de Bristol en doet vmbo kader...:')
Ah, dat hoorde ik dus net toen ik op de fiets zatquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:20 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dit weekend, maar tijdens het ontzet. Zo'n Hollands harriefeest als het Pleinfestival skip ik ook.
De Nachttrein naar Amsterdam pakken, tukken en dan verder feesten?quote:Op zondag 4 september 2011 00:47 schreef JDx het volgende:
Komt nog iemand? Of weet nog iemand Wat leuk is zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |