Nee, das de Pandabar...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:18 schreef JDx het volgende:
Zie dat Minerva een feestje heeft ofzoiets... tering wat een drukte...
Succes met de regenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:48 schreef magneetstrip het volgende:
Ik wil mr polska zien in het huigpark (om 20,20 toch?) waar is dat Huigpark ook al weer :$ ?
Droog binnen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:19 schreef Stefan het volgende:
Terwijl jullie allemaal droog binnenzatenvandaag filmde ik in de regen de Leidse Waterdagen en De Slechte Band. Filmpje
Vlakbij de Hoogvliet zit er een maar die is best duur volgens mijquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:28 schreef JDx het volgende:
Zit er ergens in het centrum nog een leuke fitness ofzo trouens?
Steenschuur zit sportcity, goed maar inderdaad niet goedkoop.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:28 schreef JDx het volgende:
Je kan ook gewoon hardlopen, 's avonds en dan met dat clubje meelopen met de reflecterende jasjes en de vijftiger die "Ho!" roept als er fietsers of auto's langs komenquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:28 schreef JDx het volgende:
MASCQ-verenigingen:quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:28 schreef Fip het volgende:
[..]
Quintus heeft er 220 (het maximumaantal); SSR heeft er 179; Minerva iets rond de 300 (meen ik), Augustinus ook zoiets (die hebben op donderdag of vrijdag een ledenstop voor vrouwen afgekondigd omdat het er teveel werden).
Wat een fantastische week was het.
http://www.westonline.nl/(...)haag-leiden-lag-stilquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:54 schreef Rezania het volgende:
Weet iemand of er vanmiddag iets op station de Vink is gebeurd? Ik wou de bus pakken toen ik uit school kwam maar hij stopte niet, want hij zat helemaal vol. Ik vermoed dat er iets op de Vink is gebeurd, daar kwam hij namelijk vandaan.
Daarom heb ik dus allemaal ambulances horen langskomen. Wel een ernstige situatie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:57 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
http://www.westonline.nl/(...)haag-leiden-lag-stil
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus allemaal ambulances horen langskomen. Wel een ernstige situatie.
Dat zou ernstig zijn... jezusquote:volgens mijn dochter zou er iemand geduwd zijn
Anoniem (niet gecontroleerd) di, 30/08/2011 - 17:26
Wel raar dat ik niks heb gehoord eigenlijk, meestal staan dit soort dingen gelijk op internet of hoor je het in de bus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Dat zou ernstig zijn... jezus
welnee, dit soort dingen worden vaak juist buiten de media gehoudenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel raar dat ik niks heb gehoord eigenlijk, meestal staan dit soort dingen gelijk op internet of hoor je het in de bus.
Als iemand voor een trein springt, dan komt dat toch wel op internet? Minstens op sociale media.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
welnee, dit soort dingen worden vaak juist buiten de media gehouden
Daar heeft het vast ook op gestaan hoor. Mensen die via Twitter ziften op de NS dat hun trein niet rijdt. Of op omroep en de informatieborden; “wegens een aanrijding met een persoon” (http://rijdendetreinen.nl/storing/1196) Maar lang niet alle zelfdodingen komen uitgebreid op 't internet hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als iemand voor een trein springt, dan komt dat toch wel op internet? Minstens op sociale media.
Hmm nou, was gewoon een kutsituatie eigenlijk, voor iedereen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:36 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Daar heeft het vast ook op gestaan hoor. Mensen die via Twitter ziften op de NS dat hun trein niet rijdt. Of op omroep en de informatieborden; “wegens een aanrijding met een persoon” (http://rijdendetreinen.nl/storing/1196) Maar lang niet alle zelfdodingen komen uitgebreid op 't internet hoor.
Ja ik heb het zelf meer dan eens meegemaakt dat ik urenlang moest wachten/omreizen vanwege dit soort situaties. Ik zag er laatst een stukje over op tv over een werknemer die dat al heeel vaak had meegemaakt. Hij vertelde dat hij het meeste wel weer vergat, alleen als ze soms nog leefden; die gevallen bleven 'm wel bij. Zie voor een voorstukje van de hele aflevering (van Uitgesproken EO).quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hmm nou, was gewoon een kutsituatie eigenlijk, voor iedereen.
Het lijkt mij al heel heftig om dat één keer te zien, laat staan meerdere keren. Ik kan me niet voorstellen hoe die mannen dat ervaren, maar zou vast wel een hele heftige ervaring zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:50 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Ja ik heb het zelf meer dan eens meegemaakt dat ik urenlang moest wachten/omreizen vanwege dit soort situaties. Ik zag er laatst een stukje over op tv over een werknemer die dat al heeel vaak had meegemaakt. Hij vertelde dat hij het meeste wel weer vergat, alleen als ze soms nog leefden; die gevallen bleven 'm wel bij. Zie voor een voorstukje van de hele aflevering (van Uitgesproken EO).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |