NS ? ik ga bijna nooit met de treinquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Joh, zeur toch niet zo met je selectieve leesvaardigheid. Ik reageerde op je vriendje NS maarja, je wilt weer eens interessant zeiken om te zeiken.
[..]
Gossie, sta jij even voor lul met je leesvaardigheid en probeer je je te redden met domme grapjes.quote:
Oh jee, we hebben n pvv stemmert die met zn verkeerde been uit bed is gestaptquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Gossie, sta jij even voor lul met je leesvaardigheid en probeer je je te redden met domme grapjes.
Veel ruggengraat heb je niet om toe te geven dat je iets te voorbarig was met je uit de lucht gegrepen aanname.
Weer zo'n aanname. Ik woon geeneens in NL en stem daar ook niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:13 schreef TLC het volgende:
[..]
Oh jee, we hebben n pvv stemmert die met zn verkeerde been uit bed is gestapt![]()
Het leven is hard, wen er maar aan.quote:Nee hoor, het is geen aanname, bij bijna alles wordt de islam erbij betrokken, of het nu dit is of een vulkaanuitbarsting in Nieuw Caledonie.
Toch jammer dat Nikita niet over zich laat lopen door elke idioot.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:14 schreef Nielsch het volgende:
Toch jammer dat Nikita dit topic weer moet kapen om d'r eigen ego te strelen.
Dat kan niet, blanken zouden zoiets nooit doen. Fotoshop van de linkse media en Pechtold.quote:
Ja triestig hè , ze grijpen het maar al te graag aan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:21 schreef Monidique het volgende:
Christus. "Zwarten", "apen", "dat volk", "blanken gevlucht", zo'n rel is een mooie gelegenheid om de racismefestmachine even lekker aan te zwengelen.
Dhimmies en Wiggersquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:22 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat kan niet, blanken zouden zoiets nooit doen. Fotoshop van de linkse media en Pechtold.
Zo durven het heus wel. Degenen die de beslissing daarover moeten nemen waren echter op vakantie. Als het goed is komen die heren vandaag terug naar Londen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waarom durven ze niet hard in te grijpen? Ik zeg rubber kogels gebruiken en met scherp schieten op een ieder met een molotov-cocktail.
Kakkerlakken moet je verdelgen.
Je wil niet weten wie de daders zijn natuurlijk.. past niet in je gekleurde wereld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja triestig hè , ze grijpen het maar al te graag aan.
quote:England's friendly against Holland at Wembley tomorrow evening is under threat. With 70,000 football fans expected, it seems inconeivable that police will allow it to go ahead. Carling Cup ties involving West Ham and Charlton have already been cancelled.
Hier brak mijn hart van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:27 schreef Nielsch het volgende:
Erg triest beeld. Een 89-jarige man bekijkt de ravage die is aangericht in zijn kapperszaak in Tottenham.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je wil niet weten wie de daders zijn natuurlijk.. past niet in je gekleurde wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |