Een oudstudiegenoot en vriend van mij werkt in Glasgow, hij zei dat Engeland echt aan het terugvallen is tot een soort van 3e wereld landquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 04:45 schreef rakotto het volgende:
En dat iemand Evisu draagt en of G-star of wat dan ook, zegt niet meteen dat hij geld heeft.
Het probleem in Engeland zit diepgeworteld in jaren van negeren van veel problemen.
Vandaar dat ze de Olympische Spelen hebben... Griekenland, China, Engeland.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:59 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Een oudstudiegenoot en vriend van mij werkt in Glasgow, hij zei dat Engeland echt aan het terugvallen is tot een soort van 3e wereld land
Ze zijn in ieder geval niet te lui om te stelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 04:06 schreef Aloulou het volgende:
Evisu broek, paar dyna sneakers om zijn voeten, broek half om zijn reet. En mensen willen gaan praten over de sociaal-economisch zwakke omstandigheden die wellicht aanleiding geven tot rellen
Zei ik toch? Ze haten het land en de vieze vuile slavenhoudende blanke.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:43 schreef yavanna het volgende:
First, looting comes from the belief that if you cannot get equality and cannot expect justice, then you better make sure that you "get paid". "It's all about the money!" is the motto of too many young black men, who have given up all hope of attainment in a white man's world. This is an absolute belief for those looting at the weekend – borne not only out of their experiences but their parents', too. They want to follow the rappers and athletes who live ghetto-fabulous lifestyles based on natural talents, as opposed to learned skills. They can't see that coming through education: those who live on estates generally survive from one wage packet to the next. Sadly this mindset also makes it easier to legitimise the selling of drugs, as that too "brings in the money".
Another sign was when they allowed themselves to be referred to by the n-word. They weren't simply seeking to reclaim a word. They were telling the world that they were the offspring of the "field negro", not the trained "house negro" from slavery days. The field negro's
Ja Evisu broekje kost een meier of 4 is het niet? Maar he, ze zijn zoooo zielig en armquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 04:06 schreef Aloulou het volgende:
Evisu broek, paar dyna sneakers om zijn voeten, broek half om zijn reet. En mensen willen gaan praten over de sociaal-economisch zwakke omstandigheden die wellicht aanleiding geven tot rellen
Ze werken in ploegendiensten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 04:30 schreef Disorder het volgende:
Ben net wakker geworden. Dit is dus nog steeds bezig en wordt nog altijd erger?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 04:40 schreef rakotto het volgende:
Als je heel diep in de problemen kijkt van hoe eigenlijk dit allemaal zover heeft kunnen komen, dan snap ik deze mensen wel. Ze uiten zich verkeerd, maar ik snap ze en het was gewoon te verwachten.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 04:45 schreef rakotto het volgende:
En dat iemand Evisu draagt en of G-star of wat dan ook, zegt niet meteen dat hij geld heeft.
Het is ook een kwestie van aantallen. Hoeveel blanken wonen er uberhaupt in die wijken? Wat is hun percentage? 20%? 10%?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:52 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Net zoals de sikh hun gebouwen beschermen.
Ondertussen is de gemeenschapszin onder de blanke bevolking zover afgebroken dat die het gewoon allemaal laten gebeuren. Alle gevoel van eenheid is doodgemaakt onder het mom van bestrijding van racisme en nationalisme. Hun huizen worden letterlijk in de fik gestoken en men doet helemaal niks.
Waarom zijn die Turken en Sikh geen racist dat ze alleen hun eigen spul beschermen?
Zouden dit die Turken zijn die de boel bewaken?quote:
Ik zie vooral mensen uit het Caribische gebied.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 06:31 schreef NorthernStar het volgende:
Eerste reactie van Wilders is ook binnen
[ afbeelding ]
Glasgow is inderdaad een pauperstad en diverse gedeeltes van Londen ook. Tsja, de steden zijn daar een stuk groter dan hier, dus niet zo gek dat hun probleembuurten ook een stuk groter zijn dan die in Rotterdam, Amsterdam en Utrecht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 05:59 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Een oudstudiegenoot en vriend van mij werkt in Glasgow, hij zei dat Engeland echt aan het terugvallen is tot een soort van 3e wereld land
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 04:45 schreef rakotto het volgende:
Het probleem in Engeland zit diepgeworteld in jaren van negerens van veel problemen.
Het zal niet veel zijn idd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is ook een kwestie van aantallen. Hoeveel blanken wonen er uberhaupt in die wijken? Wat is hun percentage? 20%? 10%?
Valt me nog mee dat het nog niet is overgeslagen naar Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het zal niet veel zijn idd.De meesten zijn al gevlucht verhuist ws.
Misschien moeten we hier alvast gaan denken burgermilitia's te gaan organiseren om de wijk te patrouilleren als het hier zo ver is. Je hebt hier ook zat broeiplekken waar je zo soortgelijke rellen kunt verwachten.
Dat was het punt ook. Jaren verspilt door alleen op de islam te focussen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik zie vooral mensen uit het Caribische gebied.
Klopt inderdaad. Dat wil zeggen dat ie de vorige dag geplunderd heeft bij een kledingwinkel. Logisch..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 04:45 schreef rakotto het volgende:
ah, duidelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:24 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat was het punt ook. Jaren verspilt door alleen op de islam te focussen.
quote:Oxford Circus: Approximately 50 youths congregated in Oxford Circus and caused some damage to property.
quote:Notting Hill: Ledbury Michelin-star restaurant raided and the diners mugged.
He, maar dat is toch zo mooi? Het is toch prachtig, zoveel 'diversiteit' (lees alles behalve blank). En ik citeer enkele users hier die 'nooooit in een blanke wijk zouden willen wonen, zo saai.'quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het zal niet veel zijn idd.De meesten zijn al gevlucht verhuist ws.
Misschien moeten we hier alvast gaan denken burgermilitia's te gaan organiseren om de wijk te patrouilleren voor het zo ver is. Je hebt hier ook zat broeiplekken waar je zo soortgelijke rellen kunt verwachten.
De islam is dan ook de rode draad van veel achterlijkheid.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:24 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat was het punt ook. Jaren verspilt door alleen op de islam te focussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |