Echt net een hongernegertje uit Somalië op zoek naar eten... Er is een dude neergeschoten volgens de politie maar hij leeft nog.quote:
Wat zal ik nemen: de rijst of de kleurentv. Rijst of kleurentv? Hmm. Met een lege maag voor de TV is niks. Met een bakje rijst naar de rellen kijken wel.quote:
Jammer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Echt net een hongernegertje uit Somalië op zoek naar eten... Er is een dude neergeschoten volgens de politie maar hij leeft nog.
quote:Everyone in edmonton enfield woodgreen everywhere in north link up at enfield town station 4 o clock sharp!!!! Start leaving ur yards n linking up with you niggas. Guck da feds, bring your ballys and your bags trollys, cars vans, hammers the lot!! Keep sending this around to bare man, make sure no snitch boys get dis!!! What ever ends your from put your ballys on link up and cause havic, just rob everything. Police can't stop it. Dead the fires though!! Rebroadcast!!!!!"
MPS was in de jaren '70, '80 veel bruter. Ik snap dit ook niet. Volgens mij is iedereen op vakantie ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:32 schreef 16meter het volgende:
Waar blijven de rubberen kogels en beanbags? Had van de Britse politie wel een kordaat optreden verwacht... valt tot nu toe tegen.
De politie heeft een bewapende neger doodgeschoten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:34 schreef stroopdoosch het volgende:
Waarom zijn die apen eigenlijk aan het rellen?
Om het rellen zelf, en omdat ze over het algemeen gewoon boos zijn op alles en iedereen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:34 schreef stroopdoosch het volgende:
Puur rellen om het rellenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:34 schreef stroopdoosch het volgende:
We zijn er nog nietquote:
lootingquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:34 schreef stroopdoosch het volgende:
Terwijl iedereen weet datquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Om het rellen zelf, en omdat ze over het algemeen gewoon boos zijn op alles en iedereen.
Dat was de trigger, maar daar heeft het inmiddels totaal niets meer mee te maken..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
De politie heeft een bewapende neger doodgeschoten.
Boos omdat de politie het gore lef had een crimineel dood te schieten die eerder de politie beschoot. Dat dat ook kan in het Verenigd Koninkrijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:34 schreef stroopdoosch het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat
[ afbeelding ]
Is dit een feit of niet? Lees ik ook verschillende dingen over.... Ik bedoel, er worden wel vaker mensen neergeschoten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Boos omdat de politie het gore lef had een crimineel dood te schieten die eerder de politie beschoot. Dat dat ook kan in het Verenigd Koninkrijk.
quote:Shops and petrol stations have been looted as Colliers Wood becomes another target of youth violence in London.
Gangs of well over 100 youths have targeted the Tandem Centre in Tandem Way, where a police van was attacked by rioters throwing bottles and rocks.
A standoff has now developed after police withdrew from the Tandem Centre, where the rioters are now trying to break into the shops, which include Sports Direct, JD Sports, PC World and Mothercare.
Ja dat is een feit, zaterdag al gebeurd ofzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:37 schreef Kenju het volgende:
[..]
Is dit een feit of niet? Lees ik ook verschillende dingen over....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |