SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men![]()
Geen nietsnut, maar een lamzak.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:28 schreef luukieboy2 het volgende:
Jawel, maar eerst mij uitmaken voor nietsnut omdat ik een pauze van 20 minuten had, dus
Ik heb een kwartier, dan een uur en dan een kwartierquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:28 schreef luukieboy2 het volgende:
Jawel, maar eerst mij uitmaken voor nietsnut omdat ik een pauze van 20 minuten had, dus
quote:Je bent nu verbonden met een vreemdeling! Zeg eens gedag.
Jij: hoi
Vreemde: hey
Jij: ik moet gedag zeggen van de site
Vreemde: ik ook
Vreemde: maar ik ben rebels
Vreemde:
Vreemde: ik doe dat lekker niet
Jij: doe maar lekker gek hoor
Jij: lekker apart
Vreemde: ja inderdaad
Jij: heb je ook een vlot en pittig kapsel?
Vreemde: m of v?
Jij: met bijpassende gifgroene montuur
Je gesprekspartner heeft het gesprek verlaten.
Eigen schuld.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Ik kom gewoon vrolijk dit topic binnen, maar er wordt gelijk kut gereageerd op mij
Nee, je zei dat studenten stinken, dat is niet vrolijk binnenkomen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Ik kom gewoon vrolijk dit topic binnen, maar er wordt gelijk kut gereageerd op mij
Kb, niet zo zeuren op Luukie, hij komt gewoon vrolijk het topic binnen en dan reageer jij, en nog een aantal anderen, ik noem geen namen (Dastan en Etsu) kut op hemquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Zeik niet zo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:31 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Kb, niet zo zeuren op Luukie, hij komt gewoon vrolijk het topic binnen en dan reageer jij, en nog een aantal anderen, ik noem geen namen (Dastan en Etsu) kut op hem
Populariteit zoeken op internetquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:31 schreef Dastan het volgende:
emzor zoekt populariteit bij het andere pispaaltje
Sorry Emma ik zal het niet meer doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:31 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Kb, niet zo zeuren op Luukie, hij komt gewoon vrolijk het topic binnen en dan reageer jij, en nog een aantal anderen, ik noem geen namen (Dastan en Etsu) kut op hem
Mag ik dan opnieuw beginnen,quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:32 schreef Dastan het volgende:
bovendien kwam hij niet vrolijk binnen, dat kun je niet beweren emzor.
jij nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:32 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Populariteit zoeken op internet
Echte bazen hebben het al.
Danku.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry Emma ik zal het niet meer doen.
Jij bent alleen geen eckte baas.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:32 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Populariteit zoeken op internet
Echte bazen hebben het al.
Impliceren dat je me kentquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij bent alleen geen eckte baas.
Vele mensen walgen van emzor1994 en luukieboy, alleen dat snappen zij niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:33 schreef Kutstudent het volgende:
Wat is hier voor hetze aan de gang dan?
Ik heb deze mening op basis van hoe je op het forum bent. Ik beweer nergens dat ik weet heb van hoe jij in het echt bent.quote:
Nog steeds:quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jouw verdorven innerlijk spiegel je online af ja.
Wrom?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vele mensen walgen van emzor1994 en luukieboy, alleen dat snappen zij niet.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:34 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nog steeds:
Impliceren dat je me kent
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jouw verdorven innerlijk spiegel je online af ja.
Dan moet je mijn post nog even goed teruglezen, want ik had het niet over in dit forum.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb deze mening op basis van hoe je op het forum bent. Ik beweer nergens dat ik weet heb van hoe jij in het echt bent.
Dat was niet duidelijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:34 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dan moet je mijn post nog even goed teruglezen, want ik had het niet over in dit forum.
ahaaquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Irritant, betweterig, doen stoer maar zijn het niet.
Koop een taart en vier het.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:34 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dan moet je mijn post nog even goed teruglezen, want ik had het niet over in dit forum.
JAZEKER ALS JE UTREG BIJ JAN BENT JWTquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK JOU OOK TOCH SOON TO BE BFF.![]()
FAKKING LEKKER WAT VOORquote:
Met helder nadenken kwam je niet te weten of jij het virtueel dan wel in de realiteit bedoelde.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:35 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Jij moet helder kunnen nadenken.
Lees eens waar ik op reageerde, als je een beetje kan nadenken moet het duidelijk zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Met helder nadenken kwam je niet te weten of jij het virtueel dan wel in de realiteit bedoelde.
Nee.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:36 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Lees eens waar ik op reageerde, als je een beetje kan nadenken moet het duidelijk zijn.
Dat was het niet. Het was op verschillende manieren interpreteerbaar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:36 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Lees eens waar ik op reageerde, als je een beetje kan nadenken moet het duidelijk zijn.
Als ik met Jan ben wil ik hem niet delen joh.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
JAZEKER ALS JE UTREG BIJ JAN BENT JWT
[..]
FAKKING LEKKER WAT VOOR
Dat is jouw interpretatie ervan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat was het niet. Het was op verschillende manieren interpreteerbaar.
Ja maar ik bedoel dan kom ik een keer naar Utrecht enzo en dan gaan we meeten jwtquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als ik met Jan ben wil ik hem niet delen joh.![]()
![]()
En geen idee, hele grote taart met veel lagen en fruit erin en chocolade en alles wel lekker hoor.PROEVEN?
Nee, jouw gebrekkige taalgebruik leidt daartoe.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:37 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie ervan.
Geen probleem, ik snap je punt volkomen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ingaan op Emma![]()
Sorry Emma niks tegen jou.
Dat is jouw interpretatie ervan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, jouw gebrekkige taalgebruik leidt daartoe.
Is goedquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel dan kom ik een keer naar Utrecht enzo en dan gaan we meeten jwt
En omfg geef me
Nee, dat zijn feiten. Dit is niet subjectafhankelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:38 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Boh zo ver wegquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is goedIk ga sowieso altijd via Utrecht naar zijn huis dus dus dus je hoort van me
Ok, kom je hier heen?
Jawel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, dat zijn feiten. Dit is niet subjectafhankelijk.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, meer van dat het zinloos is omdat Dastan/Etsu irritant is en haar mening altijd doordrijft.
Sorry.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Boh zo ver wegik koop morgen hierzo wel taart.
Dat is jouw interpretatie ervan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, het is een feit dat je met die zin verschillende kanten op kunt.
Ik mag jou wel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:40 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hmm hier regent het de hele avond al![]()
Grote kans.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Expliceren dat ik van het vrouwelijke geslacht ben.
Stom weer, wel veel geld verdienen. Lekker bij Mark zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry.
Hoe is jouw vakantie so farrr?
Nee, feiten zijn geen gevolg van een interpretatie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:40 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ken ze niet dus ik ga niet haten. Totdat ze iets haatwaardigs doen in ieder geval.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus ik zou ze ook haten als je bij ons wil horen.
Dat is jouw interpretatie ervan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, feiten zijn geen gevolg van een interpretatie.
Nee, dat is gewoon een wetenschappelijke regel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:41 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:41 schreef Etsu het volgende:
Ik verzeker je ervan dat Dastan een mannetje is.
Dit klinkt meer als iemand genaamd Etsu.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze is zo facking schijtirritant en denkt altijd beter te weten en gaat overal op in.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:41 schreef Heroinjunk het volgende:
RUBEN HEEFT EEN SEXDROOM OVER MIJ GEHAD JWT
Het Nederlandse weerquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Stom weer, wel veel geld verdienen. Lekker bij Mark zijn.Met Sandertje afspreken enzo. Ruben stalken.
Een alfamannetje?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:41 schreef Etsu het volgende:
Ik verzeker je ervan dat Dastan een mannetje is.
Nee, want ik ben een 'hij', geen 'ze'.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:42 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als iemand genaamd Etsu.
Seks met een heroïnejunk is eerder een nachtmerrie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:41 schreef Heroinjunk het volgende:
RUBEN HEEFT EEN SEXDROOM OVER MIJ GEHAD JWT
bewijsquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want ik ben een 'hij', geen 'ze'.
Jijquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:42 schreef Kutstudent het volgende:
Bovendien is emzor (emma?) van 1994 en dus potentieel zeer neukbaar.
En dan steeds commentaar op alles wat je doet in bed.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:42 schreef Kutstudent het volgende:
Bovendien is emzor (emma?) van 1994 en dus potentieel zeer neukbaar.
Je kunt sommige dingen zoals nicknames ook te serieus nemen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Seks met een heroïnejunk is eerder een nachtmerrie.
Al die besmette naalden alleen al. Brrr.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je kunt sommige dingen zoals nicknames ook te serieus nemen.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij
Heb je rainb0ws al geneukt?
neequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:43 schreef -Dora- het volgende:
Hoi iedereen,
Mijn naam is Dora, in het echt ook ja, en ik vroeg me af of jullie me konden helpen. Ik ben net nieuw hier, maar lees al geregeld bepaalde topics op Fok. Mijn vraag was dus hoe je een avatar kunt aanmaken? Sorry als er ergens een FAQ staat met dit erin.
Groetjes van Dora,
Dan bitchslap je die hoer gewoon en scheur je haar anus aan stukken met je schwanz.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
En dan steeds commentaar op alles wat je doet in bed.
ctrl+Wquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:43 schreef -Dora- het volgende:
Hoi iedereen,
Mijn naam is Dora, in het echt ook ja, en ik vroeg me af of jullie me konden helpen. Ik ben net nieuw hier, maar lees al geregeld bepaalde topics op Fok. Mijn vraag was dus hoe je een avatar kunt aanmaken? Sorry als er ergens een FAQ staat met dit erin.
Groetjes van Dora,
Dit moet ik geqoute hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je kunt sommige dingen zoals nicknames ook te serieus nemen.
geregistreerd op: maandag 8 augustus 2011 @ 23:39quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:43 schreef -Dora- het volgende:
Hoi iedereen,
Groetjes van Dora,
Pics van jezelf en anders opbokken!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:43 schreef -Dora- het volgende:
Hoi iedereen,
Groetjes van Dora,
Lapje voor d'r mond. Ik zou mijn piemel er niet in durven steken in ieder geval.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan bitchslap je die hoer gewoon en scheur je haar anus aan stukken met je schwanz.
Heb je er een dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Lapje voor d'r mond. Ik zou mijn piemel er niet in durven steken in ieder geval.
Fosselaar, jij bent het toch.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:45 schreef Kutstudent het volgende:
Oke, KB, ik wil nu weten wat dit te betekenen heeft.
ZIJ HEEFT MET JAN GEDATE.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja wat, ik ken mijn mede Helmonders.
Dit is toch de meest newbie-vriendelijke SC? Anders zit ik verkeerd vrees ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
en dan kom je uitgerekend hier posten
Ken je me daarvan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja wat, ik ken mijn mede Helmonders.
Je bent toch geen Duitserquote:
Hoe?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ken je me daarvan?
Ik had FTS echt kei en keihard getrolled, en toen heeft ze me net zo hard gebacktrolled.
Iewquote:
Nee hoor, ik kom ook wel eens in KLB.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ken je me daarvan?
Ik had FTS echt kei en keihard getrolled, en toen heeft ze me net zo hard gebacktrolled.
jeweet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Fosselaar, jij bent het toch.
Sorry, waar moet ik het dan plaatsen? Ik dacht dat de mensen hier misschien wel aardig waren?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
en dan kom je uitgerekend hier posten
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:47 schreef -Dora- het volgende:
[..]
Sorry, waar moet ik het dan plaatsen? Ik dacht dat de mensen hier misschien wel aardig waren?
Klinkt Duitsquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zie geen verband, wat impliceer je?
Graag gedaan!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:48 schreef -Dora- het volgende:
Ik heb het al gevonden, google is je vriend zal ik maar zeggen. Toch bedankt.
Ik bleef volhouden dat ik geprobeerd had te versieren in de kroeg en dat ik haar dus kende, maar dat was niet. En dat zei ik na 1 maand een keer, toen ze er helemaal van overtuigd was dat het dan wel zo moest zijn.quote:
Zoiets dacht ik alquote:
Hitler was ook niet Duitsquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:49 schreef Etsu het volgende:
JEZUS DASTAN WAT IS HIJ FUCKING GROOT GESCHAPEN. OVERAL HAAR
.quote:
Awww, hehehe.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik bleef volhouden dat ik geprobeerd had te versieren in de kroeg en dat ik haar dus kende, maar dat was niet. En dat zei ik na 1 maand een keer, toen ze er helemaal van overtuigd was dat het dan wel zo moest zijn.
Toen zei ze dat ze een keer wilde gaan stappen met mij om te kijken of dat leuk was en ik trapte erin.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:50 schreef -Dora- het volgende:
Wie is trouwens die luukieboy en wat heeft hij fout gedaan? Het is toch een jongen, niet?
heel slecht ditquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:50 schreef -Dora- het volgende:
Wie is trouwens die luukieboy en wat heeft hij fout gedaan? Het is toch een jongen, niet?
Wsl kun jij dat wel zeggen........quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:50 schreef -Dora- het volgende:
Kloon gespot.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:50 schreef -Dora- het volgende:
Dan ben je blind.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:50 schreef -Dora- het volgende:
quote:Today, I took my clothes off in front of my girlfriend for the first time. She made a weird face for a moment, then burst into laughter. She couldn't stop laughing, no matter how hard she tried. FML
OMG DASTAN WAT DOE JE.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja komt doordat ik zoveel seks heb de laatste tijd
omg met wie allemaalquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja komt doordat ik zoveel seks heb de laatste tijd
met mij sowieso niet want alles platonisch, ook al slapen we samen in hetzelfde stapelbed alles.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik weet niet eens hun naam allemaal ha hahiohihho
Lachen gieren brullen toch.quote:
moet dat danquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:57 schreef Kutstudent het volgende:
KB, nou weet ik nog steeds niet wat je nou over rainb0ws aan het praten was.
Ja dat was foutjeeeee zei ik toch alll.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:57 schreef Kutstudent het volgende:
KB, nou weet ik nog steeds niet wat je nou over rainb0ws aan het praten was.
quote:
quote:
GODVERDOMMEquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef Dastan het volgende:
en de geluiden die ze maakt, alsof ik een dier lig te ketsen
Ervaring mee?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef Dastan het volgende:
en de geluiden die ze maakt, alsof ik een dier lig te ketsen
ze schaamde zich wel voor haar lichaam ja, maar ik zei: ach, met kleren aan had ik ook al wel door dat dit niet veel soeps kon zijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Licht uit, onder de dekens uitkleden alles.
maar je bedoelde dus fjsdklfsdjfkl.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dat was foutjeeeee zei ik toch alll.IK HAALDE USERS DOOR ELKAAR. Kutfobo.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
ze schaamde zich wel voor haar lichaam ja, maar ik zei: ach, met kleren aan had ik ook al wel door dat dit niet veel soeps kon zijn
Ja.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
maar je bedoelde dus fjsdklfsdjfkl.
Ja maar in een droge bui.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lachen achter de computer. Gniffelen en giechelen moet je doen.
privé en FOK! gescheiden houden gaarnequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ieuww een fokker heeft me toegevoegd op facebook.
Ik ben altijd nat jeweet.quote:
quote:
Sommige FOK!kersquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
privé en FOK! gescheiden houden gaarne
Ik heb iets van 15 fokkers op feestboek.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
privé en FOK! gescheiden houden gaarne
Ik ook zoiets ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb iets van 15 fokkers op feestboek.
Zou ik wel verwachten met die hitte, zweet alles.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben altijd nat jeweet.Bohh.
Gezichtsboek is het dan toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb iets van 15 fokkers op feestboek.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zou ik wel verwachten met die hitte, zweet alles.
Nee, het is luukieboek12.quote:
preciesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:03 schreef -Dora- het volgende:
Wie is die Luukieboy nou?Ik denk dat ik hier maar wegga, zullen jullie vast niet erg vinden.
da's toch zo'n oppervlakkige ONZ'er.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt, waarom voegt Utopie mij toe op facebook.
*naam* Pasta.quote:
Die 324234 keer een permban gekregen heeft en er steeds onderuit weet te komen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
da's toch zo'n oppervlakkige ONZ'er.
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
daarom wetenw e nu dat het luukie isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:04 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk op 2 accounts tegelijk zitten.
zulke usersquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
*naam* Pasta.
Ik ben bloedserieus.
[..]
Die 324234 keer een permban gekregen heeft en er steeds onderuit weet te komen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
neemeelopen met de restSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn mentaliteit, maar het wordt gewoon irritant om het niet te hebben.quote:
herkenbaar, maar ik houd vol.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mijn mentaliteit, maar het wordt gewoon irritant om het niet te hebben.
Is wel beter om je collectie internet vrienden niet door elkaar te gaan halen met je enige echte.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:06 schreef Etsu het volgende:
nouja, ik ben bevriend met jordy op fb en ik ken hem nu in real, moet ik hem nu verwijderen als vriend, emma?
precies. even verwijderen brbquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:06 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Is wel beter om je collectie internet vrienden niet door elkaar te gaan halen met je enige echte.
NEENquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga ook Facebook aanmaken schatje.
als je ';t maar laatquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:07 schreef Etsu het volgende:
kaabee zullen we facebook aanmaken voor dastan
Sorry klinkert, ik weet niet meer hoe je heet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
*naam* Pasta.
Ik ben bloedserieus.
[..]
Die 324234 keer een permban gekregen heeft en er steeds onderuit weet te komen.
Volgens mij heb ik nooit mn naam gezegd, toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sorry klinkert, ik weet niet meer hoe je heet.![]()
Goed zo, ik zal steun halen uit deze boodschap.quote:
Die PIquote:
geil.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
kom ik je beuken met mijn gevolg
[ afbeelding ]
Jawel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nooit mn naam gezegd, toch?
er zit een klinker in jeweetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Best veel van EXA
ALS JULLIE HET MAAR LATEN OM HET HIER TE POSTEN.
Ik weet het niet meer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Best veel van EXA
ALS JULLIE HET MAAR LATEN OM HET HIER TE POSTEN.
Ohja. En toen had jij een belangrijk iets en dat had je toen niet gehaald en toen moest je allemaal mails sturen ofzo tochtoch?quote:
Eentje maar ja.quote:
Bert van Ernie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik droomde over Bert en dat ik samen met hem duiven ging voeren.
Jaquote:
He? Wablief?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja. En toen had jij een belangrijk iets en dat had je toen niet gehaald en toen moest je allemaal mails sturen ofzo tochtoch?
[..]
Eentje maar ja.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja![]()
Vraag me niet waarom!
Ik ging helemaal naar hun huis toe maar Bert wou eerst niet open doen en toen zei Ernie da thij open moest doen en toen deed hij open en toen zei hij: hey schoonheid! en toen zei ik: kom je mee duiven voeren? en toen zei hij ja graag!
en daar gingen we
Had je ook al gezegd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En nu zeg ik het nog een keer.
Ruben heeft een sexdroom over mij gehad.
ze geilen op elkaar jeweetqquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:16 schreef Kutstudent het volgende:
en waarom mag hij bij junkie slapen.
Omdatquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:16 schreef Kutstudent het volgende:
en waarom mag hij bij junkie slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |