SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men![]()
Geen nietsnut, maar een lamzak.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:28 schreef luukieboy2 het volgende:
Jawel, maar eerst mij uitmaken voor nietsnut omdat ik een pauze van 20 minuten had, dus
Ik heb een kwartier, dan een uur en dan een kwartierquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:28 schreef luukieboy2 het volgende:
Jawel, maar eerst mij uitmaken voor nietsnut omdat ik een pauze van 20 minuten had, dus
quote:Je bent nu verbonden met een vreemdeling! Zeg eens gedag.
Jij: hoi
Vreemde: hey
Jij: ik moet gedag zeggen van de site
Vreemde: ik ook
Vreemde: maar ik ben rebels
Vreemde:
Vreemde: ik doe dat lekker niet
Jij: doe maar lekker gek hoor
Jij: lekker apart
Vreemde: ja inderdaad
Jij: heb je ook een vlot en pittig kapsel?
Vreemde: m of v?
Jij: met bijpassende gifgroene montuur
Je gesprekspartner heeft het gesprek verlaten.
Eigen schuld.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Ik kom gewoon vrolijk dit topic binnen, maar er wordt gelijk kut gereageerd op mij
Nee, je zei dat studenten stinken, dat is niet vrolijk binnenkomen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Ik kom gewoon vrolijk dit topic binnen, maar er wordt gelijk kut gereageerd op mij
Kb, niet zo zeuren op Luukie, hij komt gewoon vrolijk het topic binnen en dan reageer jij, en nog een aantal anderen, ik noem geen namen (Dastan en Etsu) kut op hemquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:29 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Zeik niet zo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:31 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Kb, niet zo zeuren op Luukie, hij komt gewoon vrolijk het topic binnen en dan reageer jij, en nog een aantal anderen, ik noem geen namen (Dastan en Etsu) kut op hem
Populariteit zoeken op internetquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:31 schreef Dastan het volgende:
emzor zoekt populariteit bij het andere pispaaltje
Sorry Emma ik zal het niet meer doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:31 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Kb, niet zo zeuren op Luukie, hij komt gewoon vrolijk het topic binnen en dan reageer jij, en nog een aantal anderen, ik noem geen namen (Dastan en Etsu) kut op hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |