Oh jij noemt 23-jarigen ook nog tieners? Je zit zeker ook nog actief te hyven? Laat me niet lachen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de beelden.....je ziet meer tieners dan volwassenen hoor....
En waarom houden die ouders die tieners dan niet binnen? Dat zou ik gaan doen. Uit moraal en om te voorkomen dat ze er tussen staan als de politie met scherp gaat schieten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de beelden.....je ziet meer tieners dan volwassenen hoor....
Die waren al begonnen bij dat schaap in Drenthequote:
Het is dan ook geen politiek-geinspireerd proces hoor!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
Gadverdamme, ik kan hier zó boos over worden. Je eigen stad de vernieling in helpen, winkels van mensen vernielen die ook working class zijn en er geen fuck aan kunnen doen.
Overduidelijk geen beelden en foto's gezienquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh jij noemt 23-jarigen ook nog tieners? Je zit zeker ook nog actief te hyven? Laat me niet lachen.
Tja, omdat die ouders rond de 25 zijn....quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
En waarom houden die ouders die tieners dan niet binnen? Dat zou ik gaan doen. Uit moraal en om te voorkomen dat ze er tussen staan als de politie met scherp gaat schieten.
Zijn het tieners, ook dan zijn de ouders schuldig.
Wat mij betreft voeren we hier ook preemptief wetgeving in dat bij aanhoudende rellen de ouders strafrechtelijk aansprakelijk worden voor de kinderen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
En waarom houden die ouders die tieners dan niet binnen? Dat zou ik gaan doen. Uit moraal en om te voorkomen dat ze er tussen staan als de politie met scherp gaat schieten.
In Nederland is dat gelukkig al zoquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat mij betreft voeren we hier ook preemptief wetgeving in dat bij aanhoudende rellen de ouders strafrechtelijk aansprakelijk worden voor de kinderen.
Stop maar gewoon. Je hebt overduidelijk een identiteitsprobleem en bent in de waan dat je boven de 20 ook nog een tiener bent.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Overduidelijk geen beelden en foto's gezien
Kneus
Gast, ga lekker met je poppen spelenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Stop maar gewoon. Je hebt overduidelijk een identiteitsprobleem en bent in de waan dat je boven de 20 ook nog een tiener bent.
Gangs die hun kans zien.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is dan ook geen politiek-geinspireerd proces hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In 90% van de gevallen zijn het ook de ouders die er schuldig aan zijn. Die geven niks om hun kind en letten niet op ze. Vaak zijn ze blij als ze buiten zijn, dan hebben ze geen last ervan. En er zijn veel ouders die dit soort gedrag alleen maar toejuichen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/results?search_query=london+riots+&aq=f vanaf 0:41.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gast, ga lekker met je poppen spelen
kinderenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, omdat die ouders rond de 25 zijn....die zitten lekker binnen en laten hun kinderen spullen jatten omdat kinderen niet volgens volwassenrecht bestraft kan worden
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:17 schreef LXIV het volgende:
Als ze in een wijk in Rotterdam of Den Haag ook denken dit uit te moeten halen kun je het beste op dag één gewoon kei- en keihard slaan. Meteen het leger erin, meteen met het grofste geweld deze opstand geheel neerslaan. Desnoods ten koste van een aantal doden.
Dan is het ook meteen afgelopen en de volgende dag rustig op straat.
Mail Opstelten even!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:17 schreef LXIV het volgende:
Als ze in een wijk in Rotterdam of Den Haag ook denken dit uit te moeten halen kun je het beste op dag één gewoon kei- en keihard slaan. Meteen het leger erin, meteen met het grofste geweld deze opstand geheel neerslaan. Desnoods ten koste van een aantal doden.
Dan is het ook meteen afgelopen en de volgende dag rustig op straat.
Croydon is ook geen verlies.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:17 schreef SpecialK het volgende:
Hackney
Daar kan je eigenlijk maar weinig schade aanrichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |