abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100608035
Ik weet dus niet of het eerlijk is tegenover haar...

Je kunt het natuurlijk van meerdere kanten bekijken...

In principe is het enige wat ik doe ingaan op haar advances... Als ik nu degene was geweest die aandrong op seks en zoenen etcetera, terwijl ik weet dat ik verder niets met haar wil dan alleen seks, dan ben ik sowiezo een asshole...

Nu laat ik het over me heenkomen allemaal, en zelfs als ik voorstel om het ''rustig aan te doen'', door bijvoorbeeld allebei na een date naar huis te gaan, dan stuurt ze het toch heel erg in de richting dat we samen naar bed gaan...

Ik ben natuurlijk ook maar een jonge kerel, en ik vind de meid in kwestie een leuke meid maar ik wil geen relatie... Of dit nu algemeen geldt of voor haar weet ik zelf niet eens eigenlijk...

Wil inderdaad geen misbruik van haar maken of haar gevoelens kwetsen, maar maak ik misbruik van haar als het initiatief bij haar ligt? Of ben je anders gezien al verplicht om een relatie aan te gaan omdat je simpelweg een paar keer seks en een date hebt gehad?

Ik vind dit soort dingen echt kut, wil niemand kwetsen maar wel een leuke tijd hebben, en dat heb ik met haar wel maar toch wil ik geen relatie...
En voor een date zeggen van '' hey meid luister eens, leuk en aardig allemaal maar ik wil geen relatie met je, verder vind ik alles prima'' vind ik ook zo wat, vooral als er nog nooit serieus over ''ons'' is gesproken, komt dan nogal out of the b lue
pi_100620052
JiggyJ

Ondanks dat zij aandringt maak jij misbruik van haar als je niet verteld dat jij geen relatie wilt.
Ze heeft recht erop om zelf de keuze te maken om hiermee door te gaan of niet, op dit moment beslis jij voor haar!

Ik heb ongeveer in dezelfde situatie gezeten en ik ben hem dankbaar dat hij uit respect voor mij de stekker eruit heeft getrokken hoe pijnlijk het ook was want hij wist dat ik er serieus in stond en hijzelf geen relatie wilde en geen misbruik van mij wil maken, een echte gentleman!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 01:03:07 #60
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_100627331
Als ze meer wilt dan seks dan is ze zelf dom en naïef om eerst seks te hebben voor er ook maar een woord is gesproken over een eventuele relatie in ieder geval.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_100628385
Hallo,

Ik durf vandaag (gisteren) na 2,5 jaar heeeeel voorzichtig te zeggen dat ik over mn ex heen ben. *O*

Maar waar ik nu aan twijfel is of ik dit aan haar moet vertellen of niet :') heb haar al een tijdje niet gesproken/gemaild.

En ik zit nog ergens mee eigenlijk. Mijn FwB heeft laten weten dat ze gevoelens voor me heeft. We hebben elkaar nu de vraag gesteld of het verstandig is om door te gaan met de sex. iemand een gepast advies ? :@

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2011 01:48:13 ]
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 01:55:31 #62
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_100628539
Als je je ex zo graag wil vertellen dat je over haar heen bent dan ben je er dus nog niet overheen. Als je er echt overheen zou zijn dan zou het je geen reet meer uitmaken wat en hoe zij denkt over jou.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_100628590
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 01:55 schreef goofy_goober het volgende:
Als je je ex zo graag wil vertellen dat je over haar heen bent dan ben je er dus nog niet overheen. Als je er echt overheen zou zijn dan zou het je geen reet meer uitmaken wat en hoe zij denkt over jou.
dat boeit me ook niet. nee echt niet. het is gew een enorm bevrijdend gevoel wat ik aan mensen kwijt wil. en mss is dat de boodschap die ik haar ook zou willen geven, dat ik er overheen ben, verder ga met mijn leven en dat zij dat ook zou moeten doen.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2011 02:03:06 ]
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 02:06:56 #64
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_100628782
Hoe weet jij wat zij doet als je haar al een tijdje niet hebt gesproken/gemaild?
pi_100628856
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 02:06 schreef goofy_goober het volgende:
Hoe weet jij wat zij doet als je haar al een tijdje niet hebt gesproken/gemaild?
Als alle contact in die 2 jaar alleen van haar kant komt en als ze bij het laatste contact zelf verteld dat ze gaat trouwen maar ondanks dat niet over mij heen is dan is het voor mij wel duidelijk. kort samengevat dan.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 02:25:05 #66
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_100629016
Als al het contact tussen jullie van haar kant kwam dan begrijp ik nu helemaal niet waarom je het haar zo nodig moet laten weten dat je klaar bent met haar. En het is bekend dat sommige vrouwen dat soort dingen roepen om een lijntje open te houden, mocht het niet gaan werken met de nieuwe lover. Vind het nogal dubieus namelijk dat ze niet over je heen zou zijn maar wel gaat trouwen. Anyway, lekker negeren die muts en kijken waar het schip strandt met je benefit friend.
pi_100630499
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 02:25 schreef goofy_goober het volgende:
Als al het contact tussen jullie van haar kant kwam dan begrijp ik nu helemaal niet waarom je het haar zo nodig moet laten weten dat je klaar bent met haar. En het is bekend dat sommige vrouwen dat soort dingen roepen om een lijntje open te houden, mocht het niet gaan werken met de nieuwe lover. Vind het nogal dubieus namelijk dat ze niet over je heen zou zijn maar wel gaat trouwen. Anyway, lekker negeren die muts en kijken waar het schip strandt met je benefit friend.
Eerlijk gezegd, had ik ook geen duidelijke motivatie om het haar te vertellen. :')
Niet doen dus :P
En ja, ze gaat echt trouwen. Ze riep wel eerder domme dingen gedurende 2 jaar maar dit keer gaat het wel gebeuren.

Maar doorgaan met de sex ? ik was zelf van plan het een beetje voor gezien te houden. Zij voelt wat voor mij, ik niet voor haar :{

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2011 07:32:05 ]
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:18:09 #68
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_100631848
Nou, klaar dan toch?
pi_100632977
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:06 schreef Kettricken82 het volgende:
JiggyJ

Ondanks dat zij aandringt maak jij misbruik van haar als je niet verteld dat jij geen relatie wilt.
Ze heeft recht erop om zelf de keuze te maken om hiermee door te gaan of niet, op dit moment beslis jij voor haar!

Ik heb ongeveer in dezelfde situatie gezeten en ik ben hem dankbaar dat hij uit respect voor mij de stekker eruit heeft getrokken hoe pijnlijk het ook was want hij wist dat ik er serieus in stond en hijzelf geen relatie wilde en geen misbruik van mij wil maken, een echte gentleman!
Het klopt wel een beetje ( helaas ) wat je zegt hoor...

Maar zoals ik het nu ervaar met haar, zoals vorige week met die date, is dat onze ''band'' toch vooral erg lichamelijk is...
Heb op de een of andere manier niet het idee dat we erg veel te bespreken hebben verder, ik voel niet echt een persoonlijke ''click'', alleen een sexuele, op dat gebied gaat het allemaal prima, en voorzien we in elkaars behoeftes om het zo maar even te zeggen...

En na onze afgelopen date begint ze toch weer voornamelijk een soort van uitdagend te whatsappen over wanneer we weer met elkaar kunnen vozen..., maar op onze terugreis naar huis na onze nacht samen, wil ze alleen maar een beetje zoenen en friemelen echt een gesprek hebben we niet...

Of nadat ik voorstelde na de film nog ergens wat te gaan drinken (was nog vroeg), werd door haar ook min of meer weggewoven want ze wou meteen naar mn kamer toe zeg maar.. Met andere woorden, ik heb ondanks de seks eigenlijk nog niet echt een idee met wat voor persoon ik van doen heb omdat we nog nooit echt een langer gepsrek hebbben gehad...

Naar mijn idee kun je daar geen relatie op baseren, dat moet zij toch ook weten aangezien ze een jaar terug uit een 4 jarige relatie is gekomen...
pi_100643816
JiggyJ

Wat weerhoud je om tegen haar te zeggen dat je het leuk vind hoe dat het nu gaat, maar dat je geen verdere gevoelens voor haar hebt? Zoals ik je tekst nu lees, probeer je jezelf goed te praten, omdat zij het initiatief neemt en jullie geen gesprekken hebben... Zolang je er niet met haar over praat weet je niet wat haar beweegredenen zijn. Ga gewoon een eerlijk gesprek aan, en als zij hetzelfde erover denkt dan is het verder toch prima? (en kun jij met een gerust hart verder gaan, zonder in je achterhoofd te hebben dat je niet eerlijk bezig bent of haar kwetst)

[ Bericht 1% gewijzigd door Kettricken82 op 12-08-2011 15:53:58 ]
pi_100645048
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 01:47 schreef Weissman het volgende:
Hallo,

Ik durf vandaag (gisteren) na 2,5 jaar heeeeel voorzichtig te zeggen dat ik over mn ex heen ben. *O*

Maar waar ik nu aan twijfel is of ik dit aan haar moet vertellen of niet :') heb haar al een tijdje niet gesproken/gemaild.

En ik zit nog ergens mee eigenlijk. Mijn FwB heeft laten weten dat ze gevoelens voor me heeft. We hebben elkaar nu de vraag gesteld of het verstandig is om door te gaan met de sex. iemand een gepast advies ? :@
2,5 jaar heeft het geduurd...?? :o
Ik vond een half jaar al lang...
pi_100645541
Wat me ervan weerhoudt is natuurlijk dat we nu een leuke, ongecompliceerde tijd hebben...

Ik bedoel de laatste keer dat we elkaar zagen was zondag, en de eerstvolgende keer is waarschijnlijk pas over een week, met daartussen wel wat sms - contact... Heel close is het dus allemaal ( nog ) niet...

En zodra je over dat soort onderwerpen gaat beginnen maak je het toch wel een stuk beladener allemaal...
Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor, als ik me er niet goed bij voel moet ik er natuurlijk zo snel mogelijk over beginnen want de enige andere optie is net zo lang doorgaan totdat zij er eigenlijk al vanuit gaat dat ik ''in the pocket'' ben, voor zover ze dat nu al niet denkt... En dan wordt het veel lulliger...

Btw:
Kom er wel net achter dat dit hele ''probleem'' er wel voor heeft gezorgd dat ik al bijna een week totaal niet aan mijn ex heb gedacht, een record van het afgelopen jaar...

Anderzijds vraag ik me af of mijn redenen om ''geen relatie te willen'' wel helemaal gegrond zijn..
Dat betreft namelijk toch vooral oud zeer van mijn ex. Ik vraag me af waarom ik weer tijd geld en moeite in een nieuwe relatie zou willen steken, terwijl mijn ervaring nu leert dat wanneer zij besluit dat het over is, je eigenlijk helemaal niets meer aan die hele relatie hebt...

Ex Uit mijn vorige relatie spreek ik nooit meer, en ondanks dat ze dingen zei als dat ze oud met me wou worden, dat ik een valentijnskaart nog ergens in de kast heb liggen waarin staat dat ze me onvoorwaardelijk vertrouwt en zich nog nooit bij iemand zo heeft gevoeld, maakte ze het na 8 maanden uit om nooit meer een seconde naar me om te kijken... Nu liggen al mijn geheimen op straat, die heeft ze met de grootste lol aan al haar vriendinnen verteld, heb ik geen ''leuk contact'' aan haar overgehouden en sta ik gewoon en publique voor lul omdat ik in de enige relatie die ik ooit gehad heb meteen keihard aan de kant gezet ben door een meisje die mij uberhaupt zelf heeft veroverd....

[ Bericht 36% gewijzigd door JiggyJ op 12-08-2011 16:57:23 ]
pi_100647504
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 01:03 schreef Catkiller het volgende:
Als ze meer wilt dan seks dan is ze zelf dom en naïef om eerst seks te hebben voor er ook maar een woord is gesproken over een eventuele relatie in ieder geval.
Ja hoor. :')
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:20:02 #74
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_100655319
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:18 schreef Velp het volgende:

[..]

2,5 jaar heeft het geduurd...?? :o
Ik vond een half jaar al lang...
Ik heb er weleens langer over gedaan :(
Ligt er misschien aan hoe intensief je de relatie beleefd hebt.
pi_100655394
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 21:20 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik heb er weleens langer over gedaan :(
Ligt er misschien aan hoe intensief je de relatie beleefd hebt.
Idd :*
pi_100673640
Ik haat mijn ex en wat mij betreft kan ze kapotvallen :D yaaay!
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')