quote:
Op donderdag 11 augustus 2011 22:06 schreef Kettricken82 het volgende:JiggyJ
Ondanks dat zij aandringt maak jij misbruik van haar als je niet verteld dat jij geen relatie wilt.
Ze heeft recht erop om zelf de keuze te maken om hiermee door te gaan of niet, op dit moment beslis jij voor haar!
Ik heb ongeveer in dezelfde situatie gezeten en ik ben hem dankbaar dat hij uit respect voor mij de stekker eruit heeft getrokken hoe pijnlijk het ook was want hij wist dat ik er serieus in stond en hijzelf geen relatie wilde en geen misbruik van mij wil maken, een echte gentleman!
Het klopt wel een beetje ( helaas ) wat je zegt hoor...
Maar zoals ik het nu ervaar met haar, zoals vorige week met die date, is dat onze ''band'' toch vooral erg lichamelijk is...
Heb op de een of andere manier niet het idee dat we erg veel te bespreken hebben verder, ik voel niet echt een persoonlijke ''click'', alleen een sexuele, op dat gebied gaat het allemaal prima, en voorzien we in elkaars behoeftes om het zo maar even te zeggen...
En na onze afgelopen date begint ze toch weer voornamelijk een soort van uitdagend te whatsappen over wanneer we weer met elkaar kunnen vozen..., maar op onze terugreis naar huis na onze nacht samen, wil ze alleen maar een beetje zoenen en friemelen echt een gesprek hebben we niet...
Of nadat ik voorstelde na de film nog ergens wat te gaan drinken (was nog vroeg), werd door haar ook min of meer weggewoven want ze wou meteen naar mn kamer toe zeg maar.. Met andere woorden, ik heb ondanks de seks eigenlijk nog niet echt een idee met wat voor persoon ik van doen heb omdat we nog nooit echt een langer gepsrek hebbben gehad...
Naar mijn idee kun je daar geen relatie op baseren, dat moet zij toch ook weten aangezien ze een jaar terug uit een 4 jarige relatie is gekomen...