Inderdaad, belt mijn vriend bij vanmiddag ergens op, waarom ik niet reageer op zijn smsje? Dus ik het uitgelegd, zegt ie oke laat maar ik bel je wel gewoon:P Ik heb het alleen met smsjes, of dat ik denk dat ik geroepen wordt! Vaagquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Of dat je steeds denkt dat iemand aanklopt/aanbelt, maar er is niemand.
En dan word je serieus gebeld, en denk je dat je het je inbeeldt.
Leg eens uit als je wilt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:03 schreef cafpow het volgende:
hier heb ik nu weer last van beetje stress, valt op zich wel mee...maar heeft te maken met het gesprek van morgen.
Hopelijk word dan de einddatum van mijn bijstand vastgesteld, en dan ben ik daar vanaf
Heb dat ook een tijd gehad, dacht iedere keer dat ik een smsje had gekregen, alsof ik bang was iets te missenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Inderdaad, belt mijn vriend bij vanmiddag ergens op, waarom ik niet reageer op zijn smsje? Dus ik het uitgelegd, zegt ie oke laat maar ik bel je wel gewoon:P Ik heb het alleen met smsjes, of dat ik denk dat ik geroepen wordt! Vaag
Nou ik zit momenteel thuis met een uitkering en omdat ik per 1 sept. weer naar school ga en studiefinanciering ga ontvangen moet ik zo op gesprek bij mijn klantmanager om zo vast te stellen tot wanneer ik uitkering krijgquote:
Dank jequote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:08 schreef Spacekitten het volgende:
[..]
Heb dat ook een tijd gehad, dacht iedere keer dat ik een smsje had gekregen, alsof ik bang was iets te missen
en Velp, super goed dat je zo van je angsten bent afgekomen! het geeft de mens zeker weer een beetje hoop om je verhaal te lezen!
Oke, en welke opleiding word het??quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
Nou ik zit momenteel thuis met een uitkering en omdat ik per 1 sept. weer naar school ga en studiefinanciering ga ontvangen moet ik zo op gesprek bij mijn klantmanager om zo vast te stellen tot wanneer ik uitkering krijgen dat is dan de einddatum van mijn bijstand
dat is balen. En wat is de reden dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:51 schreef Nyota het volgende:
Fantastisch. M'n manager wil van me af. Stik er in, net wat ik er nog bij nodig heb.
Ik functioneer niet en mijn herstel duurt te lang (heb recent terugval gehad). Probeer nu weer een beetje te gaan werken. Maar hij denkt dat het niet meer goed komt. Er moeten mensen uit en aangezien ik niet goed functioneer, sta ik op de lijst.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat is balen. En wat is de reden dan?
Tja, maar volgens mij mag hij je niet zomaar ontslaan terwijl je ziek bent...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:55 schreef Nyota het volgende:
[..]
ik functioneer niet. Nee, vind je het gek, ik probeer eerst maanden te herstellen van een ongeluk, na een aantal maanden blijkt dat er toch meer bij mij is losgekomen en meld ik me helemaal ziek. Probeer nu weer een beetje te gaan werken.
Maar hij heeft geloof ik liever dat ik niet kom. Hij heeft geen vertrouwen dat het weer goed komt en er moeten sowieso mensen ontslagen worden omdat het niet goed gaat.
Ik weet het, maar al die stress er nu omheen werkt natuurlijk niet echt lekker mee. Ik had juist op steun gehoopt, maar volgens hem heb ik die soort van verspeeld (omdat het ipv beter nu slechter met me gaat).quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
Tja, maar volgens mij mag hij je niet zomaar ontslaan terwijl je ziek bent...
HOOOOOO haal even adem mevrouw!! In en uit en in en uit! Allereerst heb ik de vraag of jij een vast contract hebt, en hoelang je in de ziektewet zit, Ten 2e, als hij je eruit schopt, neem die kans dan ook aan om er helemaal bovenop te komen, En ja kans klinkt klote in deze zin, maar als zij jou ontslaan, dan kun je altijd tijdelijk een uitkering aanvragen, en herstellen! En dat gat op je cv, tja dat is een lastige, waar ik in oktober waarschijnlijk ook voor kom te staan, Heb vertrouwen dat je weer aan het werk komt, en desnoods maak je ervan dat je op reis bent geweest! Het komt wel goed, Zorg eerst dat je zelf helemaal opknapt, want voor 50% beginnen bij een nieuwe baas zit er niet in! Sterkte!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:07 schreef Nyota het volgende:
[..]
Ik weet het, maar al die stress er nu omheen werkt natuurlijk niet echt lekker mee. Ik had juist op steun gehoopt, maar volgens hem heb ik die soort van verspeeld (omdat het ipv beter nu slechter met me gaat).
Pff, maar nu bedenken wat ik allemaal moet gaan doen en hoe aanpakken enzo, daar ontploft m'n hoofd van. En dan maak ik me al weer zorgen hoe dit allemaal te gaan verpakken op m'n CV.. Pieker, pieker, pieker
Ik heb een obt contract en sinds maart loop ik te sukkelen (werkte eerst 50%, ten 75% en daarna bijna volledig). Het ging beter, maar in juli zakte alles helemaal in elkaar en heb me volledig ziek gemeld. Na 3 weken op eigen initiatief weer begonnen met wat uurtjes.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
HOOOOOO haal even adem mevrouw!! In en uit en in en uit! Allereerst heb ik de vraag of jij een vast contract hebt, en hoelang je in de ziektewet zit, Ten 2e, als hij je eruit schopt, neem die kans dan ook aan om er helemaal bovenop te komen, En ja kans klinkt klote in deze zin, maar als zij jou ontslaan, dan kun je altijd tijdelijk een uitkering aanvragen, en herstellen!
ik bewonder je. Succes morgen!quote:Ik heb vannacht een paniekaanval gehad, en hij is nog steeds niet helemaal weg, Heeft allemaal met morgen te maken, Morgen moet ik weer naar de arbodienst en ik ben heel bang dat het een herhaling van vorige week wordt! Dat ik opnieuw niet serieus genomen wordt ofzo! Mijn moeder gaat gelukkig mee, dus ik ben niet helemaal alleen maar wat zal ik blij zijn als ik het weer gehad heb!
Wat betreft mijn werk, Ik wordt er waarschijnlijk ook uit geschopt als mijn contract afloopt, Nou ja so be it! Dan zou ik zelfs meer rust hebben omdat ik die enorme plichtsdrang niet heb! Maar goed dat is voor mij van latere zorg!
Succes ermee!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb vannacht een paniekaanval gehad, en hij is nog steeds niet helemaal weg, Heeft allemaal met morgen te maken, Morgen moet ik weer naar de arbodienst en ik ben heel bang dat het een herhaling van vorige week wordt! Dat ik opnieuw niet serieus genomen wordt ofzo! Mijn moeder gaat gelukkig mee, dus ik ben niet helemaal alleen maar wat zal ik blij zijn als ik het weer gehad heb!
Wat betreft mijn werk, Ik wordt er waarschijnlijk ook uit geschopt als mijn contract afloopt, Nou ja so be it! Dan zou ik zelfs meer rust hebben omdat ik die enorme plichtsdrang niet heb! Maar goed dat is voor mij van latere zorg!
Ik heb precies hetzelfde gehad. Zit nu ongeveer 2 jaartjes thuis, zonder werk of school. En moet zeggen dat ik de eerste periode er super blij mee was. Want ik was amper staat het huis uit te gaan voor een wandeling laat staan werk of school.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:59 schreef Velp het volgende:
Nyota, dat is natuurlijk klote!
Ik heb hetzelfde gehad.
Aan de ene kant baalde ik en voelde ik me een enorme loser, aan de andere kant was ik opgelucht, want nu had tijd om aan mezelf te werken zonder de stress van het werken erbij.
Misschien is het maar beter, eerst aan jezelf denken en werken, daarna werk weer oppakken!
Desnoods in de tussentijd vrijwilligerswerk doen?
Heb je in ieder geval iets om op je CV te zetten.
ow, tja ik snap het als je pas 6maandjes bezig bent. Maar goed het bedrijfsleven is super hard en vooral bij langdurige ziekte is het zeer lastig om op steun te rekenenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:31 schreef Nyota het volgende:
Tja, maar ik ben 'pas' 6 maanden bezig. Ik had op wat meer steun gehoopt, in plaats van dit harde spelletje...
Ja, helaas :-( Lekker is dat, iets met een reintegratietraject dacht ik... Alsof ik er voor kies om me zo te voelen en te zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, tja ik snap het als je pas 6maandjes bezig bent. Maar goed het bedrijfsleven is super hard en vooral bij langdurige ziekte is het zeer lastig om op steun te rekenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |