abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100918288
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:50 schreef cafpow het volgende:

[..]

Goed dat je zo veel bezig bent, het lijd je denk ik wel af van alles.

Ik zie er niet echt heel tegen op, want het is in mijn eigen voordeel..ik krijg info over wanneer bij wie aan te kloppen ed. Dus dat is handig.
En ik leer alvast wat mensen kennen ;)
maar ik kijk er tegenop omdat het toch zo'n 6 km. fietsen is...en ik niet weet hoe het weer is. En ik heb echt een hekel aan het OV. EN nu dat morgen de router komt en ik dus weer wifi kan installeren in huis..zou ik het liefst thuisblijven.. :Y want ik mis het door huis lopen met de laptop echt :s)
maar goed..
En ik heb mijn mogelijke roosters gezien en ze vallen best mee, ik heb 50% kans op 1 of 2 dagen vrij in de week :Y en anders 3 dagen laat beginnen :)
Ja klopt wel, moet nu alleen oplossen dat ik niet teveel doe, ik vind het zo leuk om te doen dat ik snel weer te ver ga :') het is ook nooit goed :P Ik heb alweer 3 nieuwe verfprojecten klaar staan, waaronder een verrassing voor vriendlief!
S. 2014
J. 2016
pi_100920765
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ja klopt wel, moet nu alleen oplossen dat ik niet teveel doe, ik vind het zo leuk om te doen dat ik snel weer te ver ga :') het is ook nooit goed :P Ik heb alweer 3 nieuwe verfprojecten klaar staan, waaronder een verrassing voor vriendlief!
Is een soort rooster maken voor jezelf als richtlijn een goed idee?
pi_100922810
Dat inderdaad.

Morgen heb ik verjaardag van vaderlief. Wordt een drukke boel met veel vrienden en familie..gatvergatver..ik kan daar niet tegen! Van 16.00 tot 0.00...moet nog ff kieken hoe laat ik wegga, kan gelukkig met mijn tante(die echt niet blijft tot 0.00) meerijden naar huis, woont praktisch 3 minuten bij me vandaan.

Hoe overleef ik mijn vaders verjaardag??
  † In Memoriam † vrijdag 19 augustus 2011 @ 01:37:07 #279
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_100923693
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:42 schreef cafpow het volgende:

[..]

mooi zo ^O^

Enige is dat ik moeite heb met heel erg blij zijn in een goeie periode, iets met dat als het dan slechter wordt dat het zo'n teleurstelling wordt. Maar als het slecht gaat zie ik absoluut weer niks goeds.. :P
:')
pi_100926793
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:57 schreef sweetdancegirl het volgende:
Dat inderdaad.

Morgen heb ik verjaardag van vaderlief. Wordt een drukke boel met veel vrienden en familie..gatvergatver..ik kan daar niet tegen! Van 16.00 tot 0.00...moet nog ff kieken hoe laat ik wegga, kan gelukkig met mijn tante(die echt niet blijft tot 0.00) meerijden naar huis, woont praktisch 3 minuten bij me vandaan.

Hoe overleef ik mijn vaders verjaardag??
als je eenmaal besloten hebt te gaan gewoon je eraan overgeven.
Het kan altijd meevallen :)
pi_100926905
Goeiemorgen iedereen :W
pi_100926910
Nieuwe dag, nieuwe kansen, maar ik heb er geen steek zin in ;)
pi_100927174
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Oh wat leuk! Voor een verjaardagfeest neem ik aan! Hoe oud zijn de kinderen? En wat zijn je klachten precies als ik vragen mag :$ ik weet het niet van iedereen.
Het wordt een cadeautje voor juf van de oudste (bijna 4) als ze afscheid neemt op peuterspeelzaal. Jongste is 2 jaar. Klachten, depressie en al heel wat gehad qua therapie e.d.
Fake it till you make it...
pi_100927490
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Oh daar heb ik ervaring mee, Zelf gekweekt in 24 jaar :P
_O-

Goedemorgen allemaal! Gisteren een fijne dag gehad. Vannacht alleen weer slecht geslapen, dus vandaag wordt het wat zwaarder, maar tis bijna weekend :D

Wat een hoop creatievelingen hier trouwens :D

[ Bericht 7% gewijzigd door Spacekitten op 19-08-2011 09:35:42 ]
pi_100930788
zo hier ook een nuewe dag begonnen. En ik heb genoeg geslapen van 12 tot 10 maar nog ben ik moe..heeft er waarschijnlijk een beetje mee te maken met dat ik een beetje tegen de introductie van vandaag opkijk. Maar goed, het is mooi weer, dus lekker 20 minuutjes in het zonnetje fietsen.. :)
Verder hier heel slim bezig geweest, rondom de badkuip van binnen ff wat sillicone gebruikt om de randjes te dichten die begonnen op te barsten..maar moet zometeen echt ff douchen ...maar de sillicone is nog niet droog |:(
pi_100932864
cafpow veel succes vanmiddag en ik wens je ook veel plezier!
S. 2014
J. 2016
pi_100933648
:'( Kutzooi! Belde net mn stiefmoeder ivm verjaardag van mn vader..wist ff niet meer zeker hoe laat het nu was. Zegt ze dat ze nog niet weet of het doorgaat omdat mn zusje mogelijk een blindedarmontsteking heeft! Zit nu met mijn vader in 't ziekenhuis, wachten op de bloeduitslagen. Damndamndamn!
pi_100935056
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:13 schreef sweetdancegirl het volgende:
:'( Kutzooi! Belde net mn stiefmoeder ivm verjaardag van mn vader..wist ff niet meer zeker hoe laat het nu was. Zegt ze dat ze nog niet weet of het doorgaat omdat mn zusje mogelijk een blindedarmontsteking heeft! Zit nu met mijn vader in 't ziekenhuis, wachten op de bloeduitslagen. Damndamndamn!
Tja, dat is balen. Maar gelukkig is een blaasontsteking te genezen. En ach, hoef je je minder zorgen te maken om hoe de verjaardag zal zijn.
Tja, eigenlijk slecht maar zoals ik las ook goed nieuws :{

Hier moet ik zo de deur uit, maar de zenuwen en angst voor wat het word beginnen toe te slaan en ik krijg spontaan zin om thuis te blijven :{
pi_100935288
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:13 schreef sweetdancegirl het volgende:
baal je nu omdat je geen zekerheid meer hebt of omdat je zusje misschien een operatie moet ondergaan?

cafpow kom op meid je kunt het! eerst ff lekker de zenuwen eruit fietsen en dan kennismaken met mensen die er zijn om jou te helpen en het makkelijker te maken! over 4 uurtjes heb je het gehad en is het weekend!
S. 2014
J. 2016
pi_100936671
Beide. Als ik om 15.30 niks heb gehoord ga ik naar het huis van mijn vader. Of hij al dan thuis is met zusje weet ik niet. Kan ook zijn dat ze nog een echo gaan doen, maar dat ze ziek is, is zeker. En ja, ik ga er denk ik wel met een heel dubbel gevoel naar toe (als ik dus niet word gebeld) Heb ook niet meer zo heel veel zin maar goed, kan me voorstellen dat 't voor mijn vader ook erg dubbel voelt.
pi_100941399
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:39 schreef sweetdancegirl het volgende:
Beide. Als ik om 15.30 niks heb gehoord ga ik naar het huis van mijn vader. Of hij al dan thuis is met zusje weet ik niet. Kan ook zijn dat ze nog een echo gaan doen, maar dat ze ziek is, is zeker. En ja, ik ga er denk ik wel met een heel dubbel gevoel naar toe (als ik dus niet word gebeld) Heb ook niet meer zo heel veel zin maar goed, kan me voorstellen dat 't voor mijn vader ook erg dubbel voelt.
sterkte ermee.
Hier ben ik echt aan het balen. Ik had me blijkbaar vergist kwa tijd, en het was om 12.30 ipv. 14.00...echt typisch voor mij de laatste tijd ik ben echt verstrooid de laatste tijd.
Maar goed het duurde tot 16.00 als het goed is. maar ik kom dus op de starlocatie aan, daar zeggen je moet naar je leslocatie(40 minuten fietsen ervandaan), kom ik daar vraag ik daadwerkelijk aan iedereen of ze iets weten waat ik moet wezen, niemand weet niks. willen ze me terugsturen naar waar ik begonnen ben, dus ben ik maar naar huis gekomen.

maar goed, mijn pakketje met router is er, en ook een harddisk voor laptops blijkbaar :) Die ik dus met 50% korting kreeg omdat ik een bestelling van meer dan 90 euro deed *O*
Dus ik ga vandaag lekker aan de slag met de router en de harddisk van mijn laptopje vervangen *O*
pi_100951242
Oeh cafpow, dat is jammer! Heb je je dus ook voor niks zorgen gemaakt!

Hoe is het met Velp, sweetdancegirl,nijna spacekitten, summer2bird, sinterklaaskapoentje en iedereen die ik nu vergeet *schaam**schaam*

Hier een beetje een baaldag gehad, Vannacht ook slecht geslapen en heel de dag een beetje dippig! Wel even creatief bezig geweest maar het wilde niet echt, ach ja morgen weer een nieuwe dag! Ik slaap zo onrustig de laatste tijd, heel veel dromen en vaak wakker!
Morgen zou ik een verjaardag hebben maar ik heb besloten om niet te gaan, is de verjaardag van mijn zwager, maar ik heb uitgelegd dat ik het niet zie zitten, Er zijn heel veel mensen en dat betekent overprikkeling op dit moment, Dus slecht plan, Hij vond het niet erg gelukkig! :)

Morgen komt ook mijn O+, Hebben elkaar een week bijna niet gezien dus daar kijk ik ook weer naar uit, en morgen mijn tafeltje afmaken!! Ben heel benieuwd hoe het eindresultaat zal zijn!

Oh en ik heb mij vanavond ingeschreven voor een cursus tekenen en schilderen! Ik heb ontdekt dat ik het zo ontzettend leuk vind, dat ik daar wel meer van wil leren!

[ Bericht 7% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 19-08-2011 21:41:50 ]
S. 2014
J. 2016
pi_100954240
@Gewoonmezelf, lekker positief ondanks dat t vandaag even niet wilde!
@cafpow, kun je nu alsnog ergens de info vandaan halen die je nodig hebt?

Hier een redelijke dag achter de rug, heel de dag hoofdpijn gehad en dus nu helemaal kapot. Het is niet echt leuk om achter een pc te zitten met hoofdpijn die op je ogen slaat. Nu lekker tv kijken en genieten van het feit dat we eindelijk de wasbak weer kunnen gebruiken na een lange tijd (verstopte afvoer is niet leuk)
pi_100954595
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:49 schreef Spacekitten het volgende:
@Gewoonmezelf, lekker positief ondanks dat t vandaag even niet wilde!
@cafpow, kun je nu alsnog ergens de info vandaan halen die je nodig hebt?

Hier een redelijke dag achter de rug, heel de dag hoofdpijn gehad en dus nu helemaal kapot. Het is niet echt leuk om achter een pc te zitten met hoofdpijn die op je ogen slaat. Nu lekker tv kijken en genieten van het feit dat we eindelijk de wasbak weer kunnen gebruiken na een lange tijd (verstopte afvoer is niet leuk)
het grootste deel van de info had ik eigenlijk al denk ik. Want ik heb natuurlijk al eerder een gesprek met de decaan gehad, en heb veel dingen zelf verzameld. En weet al redelij hoe de dingen lopen.
Ik weet zelfs al mijn mogelijke lesroosters..:) Die opzich wel meevallen.

Nou..ik ga mijn bedtijd want ik ben nu helemaal bekaf..en heb koppijn. :N maar ik heb weer internet vanuit mijn bedje *O*
pi_100955940
Gewoonmezelf, wat leuk dat je zo'n cursus gaat doen!

Spacekitten lekker naar bed met paracetamol en morgen hopelijk zonder hoofdpijn weer op!

Cafpow, slaap lekker.

Vandaag had ik weer gesprek met mn psych. Had wat geschreven, weer eens niet laten lezen (maar wel gezegd dat ik wat had geschreven, aan t eind van t gesprek 8)7 en dat het netjes in mn tas zat). Misschien volgende keer beter...?! Ik mag het ook mailen...
Baal van mezelf dat ik het dan niet gewoon laat lezen, maar goed, ik ken mezelf ook langer dan vandaag, het was te verwachten... Nu naar bed, met een beetje pech roept er om een uur of 6 alweer een 2 jarig (b)engeltje dat ze klaar is met slapen... :O
pi_100956754
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:32 schreef Nijna het volgende:
Gewoonmezelf, wat leuk dat je zo'n cursus gaat doen!

Spacekitten lekker naar bed met paracetamol en morgen hopelijk zonder hoofdpijn weer op!

Cafpow, slaap lekker.

Vandaag had ik weer gesprek met mn psych. Had wat geschreven, weer eens niet laten lezen (maar wel gezegd dat ik wat had geschreven, aan t eind van t gesprek 8)7 en dat het netjes in mn tas zat). Misschien volgende keer beter...?! Ik mag het ook mailen...
Baal van mezelf dat ik het dan niet gewoon laat lezen, maar goed, ik ken mezelf ook langer dan vandaag, het was te verwachten... Nu naar bed, met een beetje pech roept er om een uur of 6 alweer een 2 jarig (b)engeltje dat ze klaar is met slapen... :O
Ik herken het wel hoor dat je het dan niet laat lezen, Zo vroeg mijn psych deze week hoe een paniekaanval voelt voor mij, en hoewel ik het helemaal beschreven in mijn tas had zitten heb ik het toch stuntelend verteld! Jammer...

Slaap lekker!
S. 2014
J. 2016
pi_100958859
Ik vind dat jullie allemaal goed bezig zijn :)
pi_100966058
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:35 schreef Velp het volgende:
Ik vind dat jullie allemaal goed bezig zijn :)
Dank je! :) hoe is het met jou?

hier wederom een orustige nacht gehad, veel dromen en raar dromen ook, en veel wakker! en nu ga ik mijn klusoutfit aan doen en mijn kastje afmaken! foto volgt later!
S. 2014
J. 2016
pi_100966147
Hier gaat het prima, helaas ook slecht geslapen, ook de meest vage dromen.

Ik ben benieuwd naar je kastje!
pi_100966505
Gewoonmezelf, ben benieuwd naar je kastje!

Hier ook niet zo lekker geslapen, ben ook nog behoorlijk moe. Nu wasjes aan het draaien, want die had ik opgespaard tot mooi weer zodat t buiten kon hangen. Laatste zit in de machine...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')