abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100861468
mijn vriend heeft een kleine terugval van zijn depressie en ik zit natuurlijk met die burn-out en er wordt van mij verwacht dat ik naar therapie ga enz,maar aan de andere kant doet hij het niet, hij heeft slechte ervaringen ermee en dus weigerde hij gewoon,hij kon het wel zelf! nu steunde ik hem natuurlijk ook maar dat kan ik nu niet, en ik had er ook geen zin meer in! ik vind onze relatie het vechten waard en had het gevoel dat hij daar anders over dacht, ik heb dat huilend met mijn moeder besproken en zij heeft besloten om stappen te ondernemen, zij heeft hem zonder mijn medeweten gesmst wat ik haar verteld heb en dat hij een keuze moet gaan maken als hij verder wil met mij! want dat ik het zo niet lang meer volhou! en hij reageerde dat zij zn ogen heeft geopend en naar mij stuurde hij dat hij eraan toe is om stappen te ondernemen! dus voor nu ben ik weer even rustig en ik geloof ook dat hij het meent!

een tip voor iedereen met frustratie: ga schuren!!! ik heb mijn tafeltje geschuurd en het was heerlijk!!

spacekitten heel vervelend dat het zo'n strijd moet zijn, samenwonen betekent ook ieder zijn eigen verantwoordelijkheden!
S. 2014
J. 2016
pi_100861970
goedenavond allemaal..
hier gaat het vandaag niet echt helemaal lekker. Gisteravond heel onrustig geslapen en ben 's ochtends 7 uur wakker geworden met lichte hoofdpijn, en na 1 uurtje bne ik weer in slaap gevallen.
Daarna rond 11 uur opgestaan en ontbeten. En daarna naar de MM de router terugbrengen..en daarna terug naar huis en heb me vandaag overgeconcentreerd bij het zoeken via internet naar een nieuwe router. . En ik kan nu proberen mezelf te concentreren maar heb een concentratie van -100%.
En moest nog 2 dingen doen in huis..maar dat gaat vandaag niet lukken, op dit moment begin ik van alles maar ik rond echt niks af.

Hier thuis zijn de irritaties weer aan het oplopen tussen mij en ma...en ik probeer me wel in te houden want anders alles vanaf het begin weer. En gaat mijn ma weer oude koeien uit de sloot halen, en tijdens ruzie enz. draait alles uiteindelijk om haar. Dus ik wil hier weg...

maar voorlopig gaat dat niet, en ik zit met allerlei kopzorgen, over hoe ik de boeken voor school wil betalen, en dan nog de kopzorgen mbt school en introductie, steeds vaker heb ik zoiets van stoppen met alles...puur uit zenuwen en angst en onzekerheid.
En ik ben vandaag denk ik de grootste chaoot ter wereld.

En ik wil zo graag naar de psycholoog om dingen te bespreken, maar ik kan nog niet terecht. Ik wacht waarschijnlijk tot vrijdag en dan ga ik zelf maar bellen kijken of ik een afpsraak kan maken.

pffffffffff...ik ga zo denk ik maar even mijn bed in :{ want nu sta ik echt op automatische piloot }:|
pi_100865960
Gewoonmezelf, dat klinkt op zich positief. Ik hoop echt dat je vriend het meent en er wat mee gaat doen!

Cafpow, trusten!

Spacekitten, lijkt me wel lastig... succes met bespreken.
Fake it till you make it...
pi_100867433
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 19:56 schreef Nijna het volgende:
Gewoonmezelf, dat klinkt op zich positief. Ik hoop echt dat je vriend het meent en er wat mee gaat doen!

Cafpow, trusten!

Spacekitten, lijkt me wel lastig... succes met bespreken.
Ik hoop het ook nijna, maar ik geloof dat ie nogal geschrokken is van de woorden van mijn ma, dat hij mij kwijtraakt als het zo doorgaat! We gaan het zien.
Cafpow, ik herken de stress wbt de school. Je weet gelukkig zelf ook waar het vandaan komt, en dat het puur stress en onzekerheid is, Het komt wel goed meid!

Zo mijn tafeltje staat in de grondverf, nu kan ik pas morgenmiddag weer verder, dat vind ik dan wel weer een beetje jammer!:P
S. 2014
J. 2016
pi_100870398
Vanmiddag bij de psychiater geweest. Hij adviseerde me om rustiger aan te doen, de komende tijd en niet meer 5 dagen van 3 tot 4 uur te werken...

Ja, hij heeft daar eigenlijk wel gelijk in. Ik heb het de laatste weken al snel gehad en ben niet tot echt huishoudelijke dingen instaat als ik na het werk thuis kom..

Pff tja of dit echt met mijn depressieve achtergrond komt of door mijn autisme, ik vermoed door beide..

pfffffffffffff
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_100872822
Nou, als ik de berichten van vandaag zo lees hebben de meesten een beroerde dag achter de rug...
Misschien maar gewoon lekker naar bed gaan, morgen weer een nieuwe dag, nieuwe kansen!

Ik ga maar eens een aflevering sopranos kijken.
pi_100873021
En hoe was jouw dag dan velp?

De mijne was over het geheel niet zo heel slecht hoor! Ik ben lekker bezig geweest met verf en schuurpapier:P
S. 2014
J. 2016
pi_100873186
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 21:39 schreef Bos81 het volgende:
Vanmiddag bij de psychiater geweest. Hij adviseerde me om rustiger aan te doen, de komende tijd en niet meer 5 dagen van 3 tot 4 uur te werken...

Ja, hij heeft daar eigenlijk wel gelijk in. Ik heb het de laatste weken al snel gehad en ben niet tot echt huishoudelijke dingen instaat als ik na het werk thuis kom..

Pff tja of dit echt met mijn depressieve achtergrond komt of door mijn autisme, ik vermoed door beide..

pfffffffffffff
sterkte ermee bos. En tja, autisme en depressies en stress hangen grotendeels samen..dat ervaar ik zelf ook.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 20:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik hoop het ook nijna, maar ik geloof dat ie nogal geschrokken is van de woorden van mijn ma, dat hij mij kwijtraakt als het zo doorgaat! We gaan het zien.
Cafpow, ik herken de stress wbt de school. Je weet gelukkig zelf ook waar het vandaan komt, en dat het puur stress en onzekerheid is, Het komt wel goed meid!

Zo mijn tafeltje staat in de grondverf, nu kan ik pas morgenmiddag weer verder, dat vind ik dan wel weer een beetje jammer!:P
Ach, zie het maar als dat je een ultimatum hebt gesteld zonder het te stellen. Kijk deels snap ik dat het makkelijk is om te vluchten in blowen, ik heb het een tijdje gedaan met uitgaan en drinken en roken..en dat liep niet echt slecht maar ging de verkeerde kan uit.
Dus het is lastig, maar als je echt de wil en motivatie hebt moet het kunnen.
Dus denk maar dat als hij niks doet eraan, dat hij niet genoeg motivatie ervoor heeft. En motivatie is iets intern niet extern!.

hier momenteel iets rustiger, hoewel ik een enorme druk in mijn hoofd heb. En nog geen router...dus niet mijn bed in kan kruipen om series te kijken op de laptop
:'(
pi_100873743
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 22:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
En hoe was jouw dag dan velp?

De mijne was over het geheel niet zo heel slecht hoor! Ik ben lekker bezig geweest met verf en schuurpapier:P
Mijn dag ging opzich wel, vanochtend naar de huisarts geweest voor een anti biotica kuurtje.
Daarna even bezig geweest op school, alle lokalen moeten weer ingericht worden.
Verder beetje verveeld, maarja, dat is niet nieuw ;)

Goed van je dat je een project hebt gevonden! Succes ermee!
  † In Memoriam † donderdag 18 augustus 2011 @ 00:03:43 #260
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_100878018
Heb mijn medicatie citalopram gehalveerd, het gaat, afgezien van wat bijwerkingen nu al beter. Ik hoop dat ik wat meer mijn natuurlijke zelf wordt op deze manier. Heb gelukkig een goede psych, ken hem nog niet zo lang maar heb een goed gevoel bij hem en das het halve werk, hoop ik :)./
:')
pi_100885486
Cafpow, sterkte! hopelijk heb je goed geslapen!

gewoonmezelf, fijn dat je een moeder hebt die je zo steunt! en ja schuren is een erg goed klusje als afleiding :D

Hier een update: ik had gebeld zodra ik weg was van t werk en dat werd natuurlijk een tel gesprek met verwijten en gesnauw. een half uur later heb ik terug gebeld, ik was namelijk ook wat opgefokt door mijn werk en dat mag ik niet aan hem afreageren op die manier. Thuis aangekomen inderdaad gepraat en hij snapte het ook wel dat ik er moe van werd. Hij had blijkbaar toch niet geblowt (maar was gaar van gamen) en de woningbouw was natuurlijk alweer dicht toen hij belde, maar hij was mij gewoon vergeten te smsen (bellen doet ie gelukkig zo alsnog) uiteindelijk heeft hij zijn lijstje afgewerkt van die dag!

Dus het viel wel mee uiteindelijk, misschien maak ik te snel conclusies af en toe en zie dan niet dat hij echt probeert om rekening met mij te houden, want ik weet wel dat hij liever het blowen opgeeft dan mij te moeten opgeven!
pi_100888453
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 09:03 schreef Spacekitten het volgende:

gewoonmezelf, fijn dat je een moeder hebt die je zo steunt! en ja schuren is een erg goed klusje als afleiding :D

Hier een update: ik had gebeld zodra ik weg was van t werk en dat werd natuurlijk een tel gesprek met verwijten en gesnauw. een half uur later heb ik terug gebeld, ik was namelijk ook wat opgefokt door mijn werk en dat mag ik niet aan hem afreageren op die manier. Thuis aangekomen inderdaad gepraat en hij snapte het ook wel dat ik er moe van werd. Hij had blijkbaar toch niet geblowt (maar was gaar van gamen) en de woningbouw was natuurlijk alweer dicht toen hij belde, maar hij was mij gewoon vergeten te smsen (bellen doet ie gelukkig zo alsnog) uiteindelijk heeft hij zijn lijstje afgewerkt van die dag!

Dus het viel wel mee uiteindelijk, misschien maak ik te snel conclusies af en toe en zie dan niet dat hij echt probeert om rekening met mij te houden, want ik weet wel dat hij liever het blowen opgeeft dan mij te moeten opgeven!
Dat klinkt in ieder geval helemaal prima! Fijn dat het toch allemaal opgelost is! En snelle conclusies trekken doe ik ook vaak, Levert nogal wat dicussie op af en toe :P
S. 2014
J. 2016
pi_100889535
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 00:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb mijn medicatie citalopram gehalveerd, het gaat, afgezien van wat bijwerkingen nu al beter. Ik hoop dat ik wat meer mijn natuurlijke zelf wordt op deze manier. Heb gelukkig een goede psych, ken hem nog niet zo lang maar heb een goed gevoel bij hem en das het halve werk, hoop ik :)./
mooi zo ^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 09:03 schreef Spacekitten het volgende:

Zie je, het viel uiteindelijk allemaal best mee. :)

hier geslapen van 12 tot 11 's ochtends. En nu een router uitzoeken en daarna proberen deze te installeren en de dingen te doen die ik nog moet doen in huis :)
pi_100890329
Ik ben zooooo moe, 's avonds heb ik het ijskoud en voel ik me naar en dat is volgens mij allemaal van vermoeidheid...
Misschien kan ik straks nog even op de bank wat doezelen als de jongste op bed ligt... oudste kan zichzelf vrij goed vermaken...
pi_100894975
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:42 schreef cafpow het volgende:
hier geslapen van 12 tot 11 's ochtends. En nu een router uitzoeken en daarna proberen deze te installeren en de dingen te doen die ik nog moet doen in huis :)
Zo te horen heeft het slapen goed gedaan :)

Nijna, lekker een warme douche nemen voor het slapen gaan! ik krijg het ook altijd koud als ik bekaf ben, sterkte!
pi_100895747
Jongste was al om 2 uur weer wakker ipv na 3-en zoals meestal... :{ en de buurvrouw belde me van de bank... nergens zin in.
pi_100897399
Ik kruip ook maar eens mij bed in, kutdag vandaag.
pi_100901844
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:53 schreef Nijna het volgende:
Jongste was al om 2 uur weer wakker ipv na 3-en zoals meestal... :{ en de buurvrouw belde me van de bank... nergens zin in.
dat is balen -O- Ik heb dat vaak genoeg, word ik 's ochtends wakker gebeld en ik kan dan niet rustig wakker worden maar word dan geschrokken wakker.. _O- }:|
Hier inmiddels van het gedoe van de router af, die komt morgen met de post, en heb al de helft van mijn klusjes in huis gedaan...straks nog even de andere helft doen. En lekker douchen.

EN morgenmiddag mag ik naar een speciale introductie van de hogeschool ivm. studeren met een beperking..ben benieuwd wat het word..hopelijk een beetje mooi weer dan kan ik met de fiets :)
pi_100910472
Goedenavond, Ik lees wisselende dagen vandaag
Velp: waarop een kutdag?
Nijna: hoe is het nu met jou?
Cafpow: Zie je op tegen de speciale introductie? Of voel je je nu rustiger omdat je dan niet de 'enige' bent?

Hier wel een redelijke dag gehad, Ik besefte mij vanmorgen dat ik gisteren een paniekaanval loze dag heb gehad *O* en vervolgens kreeg ik een uur later weer flinke hartkloppingen :') Maar goed vandaag is mijn zus de hele dag hier geweest en dat is toch wel behoorlijk druk, Ik merk dat ik het op een bepaald punt dan wel zat ben, en eigenlijk lekker weg wil kruipen op de bank, Gelukkig kan dat ook gewoon, mijn zus heeft er alle begrip voor!
Verder heb ik vandaag mijn kastje in de lak gezet, en nu wachten tot zaterdag, dan kan ik hem gaan afmaken :D! En ik heb vandaag een lijst gemaakt met wat er allemaal mee moet op vakantie, Ik vergeet de helft dus ik ben maar vast begonnen met lijstjes maken! Nu ben ik wel heel moe, en ik heb een kwaal overgehouden aan hormoonvergevoeligheid, een klier in mijn nek wordt dik en zwelt op als ik echt te ver ben gegaan, Dus zeggen dat er niks is gaat nu ook niet op :P
S. 2014
J. 2016
pi_100910776
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Cafpow: Zie je op tegen de speciale introductie? Of voel je je nu rustiger omdat je dan niet de 'enige' bent?

Hier wel een redelijke dag gehad, Ik besefte mij vanmorgen dat ik gisteren een paniekaanval loze dag heb gehad *O* en vervolgens kreeg ik een uur later weer flinke hartkloppingen :') Maar goed vandaag is mijn zus de hele dag hier geweest en dat is toch wel behoorlijk druk, Ik merk dat ik het op een bepaald punt dan wel zat ben, en eigenlijk lekker weg wil kruipen op de bank, Gelukkig kan dat ook gewoon, mijn zus heeft er alle begrip voor!
Verder heb ik vandaag mijn kastje in de lak gezet, en nu wachten tot zaterdag, dan kan ik hem gaan afmaken :D! En ik heb vandaag een lijst gemaakt met wat er allemaal mee moet op vakantie, Ik vergeet de helft dus ik ben maar vast begonnen met lijstjes maken! Nu ben ik wel heel moe, en ik heb een kwaal overgehouden aan hormoonvergevoeligheid, een klier in mijn nek wordt dik en zwelt op als ik echt te ver ben gegaan, Dus zeggen dat er niks is gaat nu ook niet op :P
Goed dat je zo veel bezig bent, het lijd je denk ik wel af van alles.

Ik zie er niet echt heel tegen op, want het is in mijn eigen voordeel..ik krijg info over wanneer bij wie aan te kloppen ed. Dus dat is handig.
En ik leer alvast wat mensen kennen ;)
maar ik kijk er tegenop omdat het toch zo'n 6 km. fietsen is...en ik niet weet hoe het weer is. En ik heb echt een hekel aan het OV. EN nu dat morgen de router komt en ik dus weer wifi kan installeren in huis..zou ik het liefst thuisblijven.. :Y want ik mis het door huis lopen met de laptop echt :s)
maar goed..
En ik heb mijn mogelijke roosters gezien en ze vallen best mee, ik heb 50% kans op 1 of 2 dagen vrij in de week :Y en anders 3 dagen laat beginnen :)
pi_100911068
Mooi dat je gister paniekaanval-loos was! Vandaag klinkt als een aardige dag?
Hier aardig de dag doorgekomen, vanaf eind van de ochtend alleen met de kids geweest en dat ging zowaar redelijk.
Denk dat ik zo mn bed maar op gaan zoeken, nog even een paar stukjes stof onder de naaimachine doorhalen. Ben vlaggenlijn aan het maken, hierna nog maar 30 vlaggetjes :')
pi_100911705
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:56 schreef Nijna het volgende:
Mooi dat je gister paniekaanval-loos was! Vandaag klinkt als een aardige dag?
Hier aardig de dag doorgekomen, vanaf eind van de ochtend alleen met de kids geweest en dat ging zowaar redelijk.
Denk dat ik zo mn bed maar op gaan zoeken, nog even een paar stukjes stof onder de naaimachine doorhalen. Ben vlaggenlijn aan het maken, hierna nog maar 30 vlaggetjes :')
Oh wat leuk! Voor een verjaardagfeest neem ik aan! Hoe oud zijn de kinderen? En wat zijn je klachten precies als ik vragen mag :$ ik weet het niet van iedereen.
S. 2014
J. 2016
pi_100913916
hi there,

Hoe is jullie dag geweest? Mijne echt kut, vanmiddag dan. Ging ff boodschappen doen en kweet niet hoe, maar keb het gedaan en ben wonder boven wonder nog thuis gekomen ook. Voelde me zo supervaag |:(
Scary trouwens, zag een lijkwagen staan en zei er iets van. Persoon achter me: "Waar ziet u een lijkwagen mevrouw"? Uhh...ja, ok.
pi_100915582
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Lang verhaal, iets met de vrouwen ;)
pi_100918100
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:23 schreef Velp het volgende:

[..]

Lang verhaal, iets met de vrouwen ;)
Oh daar heb ik ervaring mee, Zelf gekweekt in 24 jaar :P
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: