Ik hoop het ook nijna, maar ik geloof dat ie nogal geschrokken is van de woorden van mijn ma, dat hij mij kwijtraakt als het zo doorgaat! We gaan het zien.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:56 schreef Nijna het volgende:
Gewoonmezelf, dat klinkt op zich positief. Ik hoop echt dat je vriend het meent en er wat mee gaat doen!
Cafpow, trusten!
Spacekitten, lijkt me wel lastig... succes met bespreken.
sterkte ermee bos. En tja, autisme en depressies en stress hangen grotendeels samen..dat ervaar ik zelf ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:39 schreef Bos81 het volgende:
Vanmiddag bij de psychiater geweest. Hij adviseerde me om rustiger aan te doen, de komende tijd en niet meer 5 dagen van 3 tot 4 uur te werken...
Ja, hij heeft daar eigenlijk wel gelijk in. Ik heb het de laatste weken al snel gehad en ben niet tot echt huishoudelijke dingen instaat als ik na het werk thuis kom..
Pff tja of dit echt met mijn depressieve achtergrond komt of door mijn autisme, ik vermoed door beide..
pfffffffffffff
Ach, zie het maar als dat je een ultimatum hebt gesteld zonder het te stellen. Kijk deels snap ik dat het makkelijk is om te vluchten in blowen, ik heb het een tijdje gedaan met uitgaan en drinken en roken..en dat liep niet echt slecht maar ging de verkeerde kan uit.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook nijna, maar ik geloof dat ie nogal geschrokken is van de woorden van mijn ma, dat hij mij kwijtraakt als het zo doorgaat! We gaan het zien.
Cafpow, ik herken de stress wbt de school. Je weet gelukkig zelf ook waar het vandaan komt, en dat het puur stress en onzekerheid is, Het komt wel goed meid!
Zo mijn tafeltje staat in de grondverf, nu kan ik pas morgenmiddag weer verder, dat vind ik dan wel weer een beetje jammer!:P
Mijn dag ging opzich wel, vanochtend naar de huisarts geweest voor een anti biotica kuurtje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
En hoe was jouw dag dan velp?
De mijne was over het geheel niet zo heel slecht hoor! Ik ben lekker bezig geweest met verf en schuurpapier:P
Dat klinkt in ieder geval helemaal prima! Fijn dat het toch allemaal opgelost is! En snelle conclusies trekken doe ik ook vaak, Levert nogal wat dicussie op af en toequote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:03 schreef Spacekitten het volgende:
Cafpow, sterkte! hopelijk heb je goed geslapen!
gewoonmezelf, fijn dat je een moeder hebt die je zo steunt! en ja schuren is een erg goed klusje als afleiding
Hier een update: ik had gebeld zodra ik weg was van t werk en dat werd natuurlijk een tel gesprek met verwijten en gesnauw. een half uur later heb ik terug gebeld, ik was namelijk ook wat opgefokt door mijn werk en dat mag ik niet aan hem afreageren op die manier. Thuis aangekomen inderdaad gepraat en hij snapte het ook wel dat ik er moe van werd. Hij had blijkbaar toch niet geblowt (maar was gaar van gamen) en de woningbouw was natuurlijk alweer dicht toen hij belde, maar hij was mij gewoon vergeten te smsen (bellen doet ie gelukkig zo alsnog) uiteindelijk heeft hij zijn lijstje afgewerkt van die dag!
Dus het viel wel mee uiteindelijk, misschien maak ik te snel conclusies af en toe en zie dan niet dat hij echt probeert om rekening met mij te houden, want ik weet wel dat hij liever het blowen opgeeft dan mij te moeten opgeven!
mooi zoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb mijn medicatie citalopram gehalveerd, het gaat, afgezien van wat bijwerkingen nu al beter. Ik hoop dat ik wat meer mijn natuurlijke zelf wordt op deze manier. Heb gelukkig een goede psych, ken hem nog niet zo lang maar heb een goed gevoel bij hem en das het halve werk, hoop ik./
Zie je, het viel uiteindelijk allemaal best mee.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:03 schreef Spacekitten het volgende:
Cafpow, sterkte! hopelijk heb je goed geslapen!
gewoonmezelf, fijn dat je een moeder hebt die je zo steunt! en ja schuren is een erg goed klusje als afleiding
Hier een update: ik had gebeld zodra ik weg was van t werk en dat werd natuurlijk een tel gesprek met verwijten en gesnauw. een half uur later heb ik terug gebeld, ik was namelijk ook wat opgefokt door mijn werk en dat mag ik niet aan hem afreageren op die manier. Thuis aangekomen inderdaad gepraat en hij snapte het ook wel dat ik er moe van werd. Hij had blijkbaar toch niet geblowt (maar was gaar van gamen) en de woningbouw was natuurlijk alweer dicht toen hij belde, maar hij was mij gewoon vergeten te smsen (bellen doet ie gelukkig zo alsnog) uiteindelijk heeft hij zijn lijstje afgewerkt van die dag!
Dus het viel wel mee uiteindelijk, misschien maak ik te snel conclusies af en toe en zie dan niet dat hij echt probeert om rekening met mij te houden, want ik weet wel dat hij liever het blowen opgeeft dan mij te moeten opgeven!
Zo te horen heeft het slapen goed gedaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:42 schreef cafpow het volgende:
hier geslapen van 12 tot 11 's ochtends. En nu een router uitzoeken en daarna proberen deze te installeren en de dingen te doen die ik nog moet doen in huis
dat is balenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:53 schreef Nijna het volgende:
Jongste was al om 2 uur weer wakker ipv na 3-en zoals meestal...en de buurvrouw belde me van de bank... nergens zin in.
Goed dat je zo veel bezig bent, het lijd je denk ik wel af van alles.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goedenavond, Ik lees wisselende dagen vandaag
Velp: waarop een kutdag?
Nijna: hoe is het nu met jou?
Cafpow: Zie je op tegen de speciale introductie? Of voel je je nu rustiger omdat je dan niet de 'enige' bent?
Hier wel een redelijke dag gehad, Ik besefte mij vanmorgen dat ik gisteren een paniekaanval loze dag heb gehaden vervolgens kreeg ik een uur later weer flinke hartkloppingen
Maar goed vandaag is mijn zus de hele dag hier geweest en dat is toch wel behoorlijk druk, Ik merk dat ik het op een bepaald punt dan wel zat ben, en eigenlijk lekker weg wil kruipen op de bank, Gelukkig kan dat ook gewoon, mijn zus heeft er alle begrip voor!
Verder heb ik vandaag mijn kastje in de lak gezet, en nu wachten tot zaterdag, dan kan ik hem gaan afmaken! En ik heb vandaag een lijst gemaakt met wat er allemaal mee moet op vakantie, Ik vergeet de helft dus ik ben maar vast begonnen met lijstjes maken! Nu ben ik wel heel moe, en ik heb een kwaal overgehouden aan hormoonvergevoeligheid, een klier in mijn nek wordt dik en zwelt op als ik echt te ver ben gegaan, Dus zeggen dat er niks is gaat nu ook niet op
Oh wat leuk! Voor een verjaardagfeest neem ik aan! Hoe oud zijn de kinderen? En wat zijn je klachten precies als ik vragen mag :$ ik weet het niet van iedereen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:56 schreef Nijna het volgende:
Mooi dat je gister paniekaanval-loos was! Vandaag klinkt als een aardige dag?
Hier aardig de dag doorgekomen, vanaf eind van de ochtend alleen met de kids geweest en dat ging zowaar redelijk.
Denk dat ik zo mn bed maar op gaan zoeken, nog even een paar stukjes stof onder de naaimachine doorhalen. Ben vlaggenlijn aan het maken, hierna nog maar 30 vlaggetjes
Lang verhaal, iets met de vrouwenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goedenavond, Ik lees wisselende dagen vandaag
Velp: waarop een kutdag?
Nijna: hoe is het nu met jou?
Cafpow: Zie je op tegen de speciale introductie? Of voel je je nu rustiger omdat je dan niet de 'enige' bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |