verwacht dat maar niet, HAHA!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gezelligleuk ook voor mij kan ik eindelijk eens een diep serieus gesprek aan gaan
Niks, we doen toch een orgie daarna!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG GA IK DOORTJE ONTMOETEN?
WAT MOET IK AAN WAT MOET IK AAAAAN
Nee hij heet geen Jan, zo noem ik m!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Even wachten.Heet ie serieus Jan?
en hij vertelde me dat ie Ian heet?
dan ga ik lekker met haar lallenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
verwacht dat maar niet, HAHA!
[..]
Niks, we doen toch een orgie daarna!
[..]
Nee hij heet geen Jan, zo noem ik m!
Alsof ik een Jan zou doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
Godzijdank. Ik schrok me echt kapot. Jan is zo'n niet sexy naam.
Opa Janquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
No offence voor de mannen die Jan heten.
Als je je borsthaar scheert wel!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:38 schreef Renesite het volgende:
Maar serieus Patrick...
Heb ik kans op enig goedkeuring van Doortje?
quote:
Ja hoor, Door is een lieverdquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:38 schreef Renesite het volgende:
Maar serieus Patrick...
Heb ik kans op enig goedkeuring van Doortje?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:38 schreef Kally het volgende:
Want we gingen op vakantie van het geld van Ome Jan
Nu wil ik een ome Janquote:
jan van kampen van t kampquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:38 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ken maar weinig Jannen! Een Duitser die ik liever Leon noem en een kamper die toevallig ook van Kampen met zijn achternaam heet!
Aint gonna happen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als je je borsthaar scheert wel!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:38 schreef Kally het volgende:
Want we gingen op vakantie van het geld van Ome Jan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |