Ik denk dat je zelfs nog verder terug in de tijd kunt gaan....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:29 schreef jaco het volgende:
[..]
Nee, dat was Pberends in het topic: Gigantische bearmarktrally op komst
Merk op dat zijn voorspelde rally in het kader staat van een langer lopende bearmarket. Dit betekent dat als de gigantische rally nu voorbij is, dat we onder het dieptepunt van de vorige keer (AEX = 200) zouden zakken. Pberends denkt daarbij aan een AEX tussen de 90 tot 130 punten.
Nuquote:Op woensdag 17 september 2008 22:20 schreef Drugshond het volgende:
VIX index (35.27).... staat nu op de 4e stand sinds 1990
Pardon, De ASX en de Shanghai composite staan zelfs een beetje in de plusquote:De beurs in Amsterdam maakt zich dinsdag op voor een heuse beurskrach, in navolging van de forse koersduikelingen in Azië en New York.
''We voorzien een beurskrach 2011. De AEX zal naar verwachting tussen 12 en 18 punten lager openen. De bodem is eronder uit'', aldus handelaar Rob Koenders van Harmony Vermogensbeheer.
...
In het Verre Oosten toonden de koersenborden dinsdag ook een bloedrood beeld. ''De markten prijzen een wereldwijde financiële crisis in, we duiken werkelijk omlaag'', aldus een andere expert
LXIV, let je op het dikgedrukte?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:20 schreef Drugshond het volgende:
Uit de oude doos.
[..]
Nu
VOLATILITY S&P 500
(Chicago Options: ^VIX )
Index Value: 48.00
Let ff op de gekozen tijdslijnen (2 a 3 dagen na een downgrade... net als LEH broke).
-15 sep 2008 ging Lehman Brothers plat -
Futures AEX van 272 naar 265 naar 277 (spread 12 pnt in 3 uur).
Veel succes tegen het bieden en loslaten van geautomatiseerde systemen.
[ afbeelding ]
dat heet van onderen schoonvegenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:29 schreef Bowny het volgende:
Je weet niet wat je zietGa je 's nachts een plasje doen en zie je 268 op je scherm, om nu de FTI bijna bij de 280 te zien
![]()
Zodra baissers weer naar de het deus ex machina aka PPT grijpen, komt het alleemaal wel weer goed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een fundament storten. Met non-news PPT achtige bewegingen.
Artikel is al weer aangepast.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:28 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
LOl, wat heeft Rob Koenders weer gesnoven?
http://www.nu.nl/algemeen/2585226/beurskrach-voorzien-damrak.html
[..]
Pardon, De ASX en de Shanghai composite staan zelfs een beetje in de plus
Ik geloof niet in aandelen....wel als principe maar niet als iets waar ik significante invloed op uit kan oefenen. Verbaas me soms wel over het onderbewuste gevoel van timing als het down gaat. De up-trend heb ik weer wel gemist,..... en heb 5+ mnd hier nauwelijks meer gepost.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:44 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Zodra baissers weer naar de het deus ex machina aka PPT grijpen, komt het alleemaal wel weer goed.
Maar even een simpele vraag. Als je ecth in het PPT geloofd, waarom ga je dan eigenljk niet long? Als het ding er echt is, weet je dat er een impliciete put onder ligt.
Daarvan kan ik jaaaaaren pokeren...En heb er nog plezier van ook. My game my bad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:59 schreef tradetheday het volgende:
Het voelt alsof je gewoon 10.000 euro in de prullenbak gooit.
[ http://img14.imageshack.us/img14/1390/olie98.png (copy/paste deze link) ]
Ik kan me voorstellen dat je daar even heel erg van baalt ja..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:59 schreef tradetheday het volgende:
pfff, dit gisteren meegemaakt:
Daar waar wereldwijd de beurzen in het rood stonden, dacht ik goud geld te maken in olie. Ik had inmiddels 4 shorts geopend, maar de entry's waren niet al te best. De koers bevond zich in een range en bewoog met grote snelheid heen en weer tussen 83.20 en 83.70. Met mijn 4 posities had ik break even op 83.31 en daarboven met elke cent (1 pip) 40 euro in de min. De koers was al meerdere keren tot 83.20 gezakt, maar omdat ik verwachtte dat deze verder door zou vallen sloot ik deze steeds niet af. Hierna volgde een aantal keren weer een grote stijging, waar ik zo moe van werd dat ik besloot om 4 take profits te zetten op 83.20. Vervolgens breekt de koers binnen no-time 83.20 (jeuhhh mijn take profit geraakt (zou je denken)) en staat binnen een paar minuten de koers op 81. Niet veel later wordt dan de steun gevonden op 80.20, zo'n 300 pips onder de prijs waar mijn posities werden afgesloten. Als je dan bedenkt dat ik op dat moment handelde met 40 euro per pip is de misgelopen winst makkelijk te berekenen. Het zure was dat volgens mijn technische analyse het gewoon zeer duidelijk was dat áls 83.20 werd doorbroken het hard naar beneden zou gaan. Ik baal er dus zwaar van dat ik dit zo heb gedaan. Het voelt alsof je gewoon 10.000 euro in de prullenbak gooit.
Ik zou ook balen. Velen maken hetzelfde mee, ik was van plan vix calls te kopen aan het einde van POMO bij VIX = 15, gaat niet lager dan 15,5 en staat nu op 50quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:59 schreef tradetheday het volgende:
pfff, dit gisteren meegemaakt:
Daar waar wereldwijd de beurzen in het rood stonden, dacht ik goud geld te maken in olie. Ik had inmiddels 4 shorts geopend, maar de entry's waren niet al te best. De koers bevond zich in een range en bewoog met grote snelheid heen en weer tussen 83.20 en 83.70. Met mijn 4 posities had ik break even op 83.31 en daarboven met elke cent (1 pip) 40 euro in de min. De koers was al meerdere keren tot 83.20 gezakt, maar omdat ik verwachtte dat deze verder door zou vallen sloot ik deze steeds niet af. Hierna volgde een aantal keren weer een grote stijging, waar ik zo moe van werd dat ik besloot om 4 take profits te zetten op 83.20. Vervolgens breekt de koers binnen no-time 83.20 (jeuhhh mijn take profit geraakt (zou je denken)) en staat binnen een paar minuten de koers op 81. Niet veel later wordt dan de steun gevonden op 80.20, zo'n 300 pips onder de prijs waar mijn posities werden afgesloten. Als je dan bedenkt dat ik op dat moment handelde met 40 euro per pip is de misgelopen winst makkelijk te berekenen. Het zure was dat volgens mijn technische analyse het gewoon zeer duidelijk was dat áls 83.20 werd doorbroken het hard naar beneden zou gaan. Ik baal er dus zwaar van dat ik dit zo heb gedaan. Het voelt alsof je gewoon 10.000 euro in de prullenbak gooit.
15 minutes of what ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:02 schreef jaco het volgende:
Maar gisteren hebben we in dit topic geleerd dat we 15 minuten moeten wachten....
21K. En daarvan ING gekocht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:14 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
volgens mij heeft LXIV zojuist zijn ASR obli's bestens verkocht. Althans 12k ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |