_01.jpg)

Nee. Ging om een volgende bierdrinkmeet & deze post:quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:21 schreef whosvegas het volgende:
Devilswhore,hoekom je aan die topic titel?
Heb je mee gedaan aan een bier estafette ofzo?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:56 schreef RoW_0 het volgende:
Ik woon hier enkele wekenen ik ben gisteravond aangereden op de frost brug en de dader is weggereden
Welkom in Arnhem, zegt de politieagent die na 2 telefoontjes wou komen.
Meets waar bier gedronken wordtquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:44 schreef whosvegas het volgende:
Is er dan ooit een bier drink meet geweest in Arnhem?
Denk dat ik donderdagavond al ff een kijkje ga nemen bij Theater avenue
Even cultureel verantwoord bezig zijn
Is Theater Avenue deze week al?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:44 schreef whosvegas het volgende:
Is er dan ooit een bier drink meet geweest in Arnhem?
Denk dat ik donderdagavond al ff een kijkje ga nemen bij Theater avenue
Even cultureel verantwoord bezig zijn
Ik ben afgelopen zondag geraakt door zo'n blok wat bij de frost brug staat. Een ander bestuurder heeft ze eerst geraakt (-> naar mij toe) en is vervolgens weggereden. Ik vind dus dat ik gemeente Arnhem toch wel aansprakelijk kan stellen, omdat de blokken bij de John Frostbrug een proef was en dit niet echt geheel doordacht is, vind ik dan.quote:
Lopen we elkaar weer misquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Is Theater Avenue deze week al?
Damn, ik zit in Groningen donderdag. Maar ga vrijdagavond dus wel effe.
hmm, ff onthouden voor zaterdagavond/zondag dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:07 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Lopen we elkaar weer mis
Zondag ga ik waarschijnlijk nog wel kijken bij de rondeweide (3voor12 bandjes kijken)
Je bent geraakt door een blok?! Je bent dus tegen een blok aangereden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:07 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen zondag geraakt door zo'n blok wat bij de frost brug staat. Een ander bestuurder heeft ze eerst geraakt (-> naar mij toe) en is vervolgens weggereden. Ik vind dus dat ik gemeente Arnhem toch wel aansprakelijk kan stellen, omdat de blokken bij de John Frostbrug een proef was en dit niet echt geheel doordacht is, vind ik dan.
Iemand moet toch de schuld krijgen.
Ja, ik ben geraakt door blokken. Nee ik ben niet tegen een blok aangereden. Maar een ander wel. En zij is 'm mooi gepeerd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je bent geraakt door een blok?! Je bent dus tegen een blok aangereden?
Ik snap m niet helemaal denk ik. Een blok loopt niet uit zichzelf tegen je aan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:35 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ja, ik ben geraakt door blokken. Nee ik ben niet tegen een blok aangereden. Maar een ander wel. En zij is 'm mooi gepeerd.
Wat ik begrijp: auto1 rijdt tegen blok, blok komt tegen users auto aan. Auto1 peert 'm.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik snap m niet helemaal denk ik. Een blok loopt niet uit zichzelf tegen je aan.
Nee je begrijpt het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik snap m niet helemaal denk ik. Een blok loopt niet uit zichzelf tegen je aan.
Juistquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wat ik begrijp: auto1 rijdt tegen blok, blok komt tegen users auto aan. Auto1 peert 'm.
Dat klopt. De politie doet er toch niks aan. Hebben ze mij eerlijk verteld.quote:
Als je redelijkerwijs had kunnen weten dat het een ongeval was wel jaquote:
Als je iets hard raakt, merk je dat toch wel, mijns inziens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je redelijkerwijs had kunnen weten dat het een ongeval was wel ja
Ja maar zij vernielt ook de eigendom van de gemeente. Dat is ook strafbaar, en dat heeft ze dus wel gezien want zij is uitgestapt om heel snel de blokken onder haar auto te verwijderen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je redelijkerwijs had kunnen weten dat het een ongeval was wel ja
Wat vinden ze dan belangrijk(er)?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:42 schreef RoW_0 het volgende:
Het was wel een vrouw trouwens, hihi.
[..]
Dat klopt. De politie doet er toch niks aan. Hebben ze mij eerlijk verteld.
Ik heb altijd ongelukquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:47 schreef tliciouz het volgende:
Moet wel zeggen dat die blokken erg lomp zijn en ook niet snap waarom ze er liggen.
Niet meerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:50 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik heb altijd ongeluk
Ik woon trouwens 300m van je vandaan
Ohja! hahaha, had je nieuwe keetje al gezienquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet meerben vorige week verhuist. Nu woon je het dichtst bij Guppy in de buurt.
Ik zou het iig proberen, laat ze misschien wat beter op zoek gaan naar de directe dader.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:07 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen zondag geraakt door zo'n blok wat bij de frost brug staat. Een ander bestuurder heeft ze eerst geraakt (-> naar mij toe) en is vervolgens weggereden. Ik vind dus dat ik gemeente Arnhem toch wel aansprakelijk kan stellen, omdat de blokken bij de John Frostbrug een proef was en dit niet echt geheel doordacht is, vind ik dan.
Iemand moet toch de schuld krijgen.
Oh, die ondingenquote:
Wat voor bier heb je? (A).quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:56 schreef tliciouz het volgende:
Zo nu kunnen jullie allemaal bij me op bezoek.
Hertog Janquote:
Natuurlijk.quote:
Heb jij nog koele multiplayer spellen op de 360quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:56 schreef tliciouz het volgende:
Zo nu kunnen jullie allemaal bij me op bezoek.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:57 schreef RoW_0 het volgende:
En eventueel mij toevoegen. Snoekstraat 14
Ik schrijf Arnhem maar ik spreek het uit als Arnhem.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:46 schreef RoW_0 het volgende:
Hoe spreken jullie eigenlijk Arnhem uit? Aangezien ik uit de achterhoek kom is het "ann'm" voor mij :p
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik schrijf Arnhem maar ik spreek het uit als Arnhem.
Alles? Ik kan een master international finance doen, maar overweeg ook opnieuw te beginnen met HLO of lerarenopleiding economie (1e graad) of scheikunde (2e graad). Of HBO huidtherapie kan ook nog.quote:
Wat doe je nu?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:33 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Alles? Ik kan een master international finance doen, maar overweeg ook opnieuw te beginnen met HLO of lerarenopleiding economie (1e graad) of scheikunde (2e graad). Of HBO huidtherapie kan ook nog.
Lol, point taken. Ik heb lesboeken voor in de zorg gemaakt, brrrquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:43 schreef voodoolady het volgende:
Ik heb HEAO gedaan en werk nu een tijdje in financiële dienstverlening maar ik zoek iets met wat meer uitdaging en waar ik niet 32 uur per week achter een scherm zit. Ik wil me dus omscholen.
Guppy volgens mij is alles in de zorg vies
Heb net nog poep aan mijn handen gehad, gelukkig had ik handschoenen aan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:43 schreef voodoolady het volgende:
Ik heb HEAO gedaan en werk nu een tijdje in financiële dienstverlening maar ik zoek iets met wat meer uitdaging en waar ik niet 32 uur per week achter een scherm zit. Ik wil me dus omscholen.
Guppy volgens mij is alles in de zorg vies
Medisch is niet leuk in elk geval, alleen kleuren en door microscopen kijken is geen uitdaging. Biologie gaat, maar dat is ook veel van hetzelfde. Dat geldt ook voor chemie trouwens.quote:
Mij maakt het niet zoveel uitquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Lol, point taken. Ik heb lesboeken voor in de zorg gemaakt, brrr
Wordt dat niet beter na het eerste jaar?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Medisch is niet leuk in elk geval, alleen kleuren en door microscopen kijken is geen uitdaging. Biologie gaat, maar dat is ook veel van hetzelfde. Dat geldt ook voor chemie trouwens.
Ik ben er na een half jaar mee gestopt
Jamaar dat hoort erbijquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:52 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Mij maakt het niet zoveel uitAls er regelmatig in je decolleté gekotst wordt ben je snel genezen
Met de praktijk zaten we samen met 2e of 3e jaars, zag er niet veel interessanter uitquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:53 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Wordt dat niet beter na het eerste jaar?
Respect hoor, echt!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb net nog poep aan mijn handen gehad, gelukkig had ik handschoenen aan.
Werk jij ook in de zorg dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:06 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Het is nog steeds minder fijnhad vanmorgen ook nog poep aan mijn handen
En nu ga ik lunchen
Je meot de muren verven, niet jezelfquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:14 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik zit onder de verf, maar het schiet wel op.
Oh verdorie! Vandaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je meot de muren verven, niet jezelf
Haha, mijn ouders helpen mijquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:19 schreef tliciouz het volgende:
He als je hulp nodig hebt, heb me oude kleren aan haha
Hm. Als je sowieos al twijfelt tussen HBO en uni dan zou ik eerst maar eens goed gaan overwegen of je liever theorie en wetenschappelijk hebt of minder theorie en meer praktijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:33 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Alles? Ik kan een master international finance doen, maar overweeg ook opnieuw te beginnen met HLO of lerarenopleiding economie (1e graad) of scheikunde (2e graad). Of HBO huidtherapie kan ook nog.
Dat stinkt nog erger dan bij de oudjes, succes!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:49 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Nee ik heb een muppet van 1, die af en toe grote hoeveelheden produceert
Uhhhh hoe hoog/groot?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:30 schreef tliciouz het volgende:
Heb ook nog een ikea lack zwartbruine salontafel staan, geen kras etc, die mag je ook wel hebben?
Ik zoek ook nog een tafel!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:30 schreef tliciouz het volgende:
Heb ook nog een ikea lack zwartbruine salontafel staan, geen kras etc, die mag je ook wel hebben?
Kan dat straks ook? Hij ligt op zolder en durf die trap niet op is zo'n vliering dingquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:35 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh wacht die kan ik wel gebruiken, kan ik zo langskomen?
Ja dan wordt het zondag.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:01 schreef tliciouz het volgende:
Als het na half 6 is kan het, en anders zodra je er weer bent toch?
Mocht Joost hem niet meer willen dan hoor je het wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:38 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog een tafel!
ik bied 1 euroof getal onder de tien met DutchErrorist. ;d Wel eerst ff een foto posten
haha, prima.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mocht Joost hem niet meer willen dan hoor je het wel.
Wat?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:49 schreef DutchErrorist het volgende:
(Of operatiekamer schoonmaker dat kan ik ook goed)
Mijn vorige baantje was het schoonmaken van een operatiekamer van een privékliniekquote:
Nee hoorquote:
Staat zelfs een filmpje op de site van de kliniek over hoe het gedaan wordt, maar die ga ik hier maar niet neerzetten, want dan weet heel fok zometeen wie ik ben en waar ik heb gewerkt, en daar heb ik geen zin inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |