Ik ga eens zoekenquote:
SPOILER: grootOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Srsly?quote:
Neehee, verklaring...quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Srsly?Inclusief het squeaky geluid van plastic op plastic?
quote:Voorheen¤ 269,95
Nu ¤ 134,95
U bespaart50%
SPOILER: deze 339Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
'Looking cheap has never been this expensive' - F. Nietzschequote:
ik zit te kijken, maar WTH :/quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:00 schreef Razztwizzle het volgende:
BBC-World, Londen. Wat gaat dát mis zeg. Getverdemme.
self controlquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:07 schreef Phaidra het volgende:
Jeez! Noes, en nog duur ook.
Ik had vanavond 2 bonbonbloc in mijn supermarktkarretje liggen (damn you bonusaanbieding), maar vlak voor de kassa bedacht ik me en heb ik ze teruggelegd.
Maar ergens deze week krijg ik vást een spijtmomentjequote:
Ik had het ook moeilijk toen ik daar langs liepquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:07 schreef Phaidra het volgende:
Jeez! Noes, en nog duur ook.
Ik had vanavond 2 bonbonbloc in mijn supermarktkarretje liggen (damn you bonusaanbieding), maar vlak voor de kassa bedacht ik me en heb ik ze teruggelegd.
Ik vind dat niet eens zo'n stom lijstje! Er zou nog wel iets bij mogen, bakkie yoghurt of zo, maar niet slecht heur.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zal ik weer eens een lijstje doen, voor de lol?
pré-O: flesje activia + loveli pillen
O: 1 boterham met jam
L: bruin pistoletje met jonge kaas, sla, tomaat en paar reepjes avocado
T: rode grapefruit
T: paar dropjes
D: zalm+spinazie in deeg (zo'n diepvriesding), 3 aardappelrondjes, rode kool
Goed gesport!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meppen was lekker! Invalster van vorige week was er nu ook weer, dus alsnog hele les gedaan en ze deed het leukIncluus rondjes rennen en tegenover mekaar meppen (zonder te raken uiteraard
). Helaasch had ik nog wel spierpijn van het in de tuin werken gisteren (ik ga nooit door den knietjes, dus spierpijn onderrug en achterkant bovenbenen hoezee
) dus schoppen ging niet zo soepel
![]()
Oh en ik zag dat Razzt bloemen had, mooizo
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:20 schreef anna82 het volgende:
Oh hai!
Bonbonbloc, daar had ik al lang niet aangedacht
Bootcamp was, vooral nu het erop zit, tof! Wel zwaar, maar we voelden ons reuze sportief. En Perruche was echt de uber-bikkel die 1 minuut ging planken, ik haalde dertig seconden. Het was gezellig!
Verder hebben we ontdekt dat: bootcampers geen sociale wezens zijn, je geen tas mag meenemen, aanbellen bij het meest chique huis in Oud-Zuid er niet toe leidt dat je je tas ergens kunt stallen, een enkeltje niet alleen een reis-aanduiding is, maar ook een lichaamsdeel, het niet zo heul motiveert als er iemand tegen je schreeuwt, jump squats enorm zwaar zijn en dat het naar pis ruikt in het Vondelpark!
Ik hoop dat Perruche voor de bui thuis was!
Thnx!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind dat niet eens zo'n stom lijstje! Er zou nog wel iets bij mogen, bakkie yoghurt of zo, maar niet slecht heur.
Ik heb voor as zondag een massage geboekt van 2 uur. Aan huis. God, ik heb er nu al zin in.
props voor je lunch, er is fruit, er is groente, er is zelfs zalm. In totaal misschien nog wel weinig, maar ik vind het toch wel aardig hoor!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zal ik weer eens een lijstje doen, voor de lol?
pré-O: flesje activia + loveli pillen
O: 1 boterham met jam
L: bruin pistoletje met jonge kaas, sla, tomaat en paar reepjes avocado
T: rode grapefruit
T: paar dropjes
D: zalm+spinazie in deeg (zo'n diepvriesding), 3 aardappelrondjes, rode kool
Waarom vind je zelf dat je meer verdient?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:22 schreef anna82 het volgende:
Oh, is er nog iemand aanwezig die salarisonderhandelings-tips heeft?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:27 schreef Amsel het volgende:
[..]
Waarom vind je zelf dat je meer verdient?
Toch maar doen. Met een beetje mazzel valt het kwartje heel snel en hoef je niet lang in je zelf rond te spitten. Spitten is ook stom en irritant.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:25 schreef Amsel het volgende:
En ik zag dat jullie vanochtend ook nog wat harde doch ware dingen hadden gezegd over mijn situatie. En nou moet ik binnenkort toch al bij de dokter langs, en ik zit erover te denken om dit ook op tafel te gooien, vooral om wat Tink zei over vrouwen die geslagen worden door hun man. Want ik vind het heel erg om toe te geven, maar ik herken het denkpatroon van die vrouwen bij mezelf. Maargoed, ik hou niet van spitten in mezelf en nadenken over wat er allemaal achter zit en me eerst nog veel rotter moeten voelen om er later beter van te worden. Vind dat ik gewoon uit mezelf maar eens normaal zou moeten doen
zou mooi zijn als je het bij de dokter bespreekbaar zou makenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:25 schreef Amsel het volgende:
Ik zag dat Razz bloemen had gehad!En dat al heel veel mensen op de PM hadden gereageerd, dus ik kan er vast weinig nuttigs meer aan toevoegen. Maar ik ben blij dat het weer wat beter gaat.
En ik zag dat jullie vanochtend ook nog wat harde doch ware dingen hadden gezegd over mijn situatie. En nou moet ik binnenkort toch al bij de dokter langs, en ik zit erover te denken om dit ook op tafel te gooien, vooral om wat Tink zei over vrouwen die geslagen worden door hun man. Want ik vind het heel erg om toe te geven, maar ik herken het denkpatroon van die vrouwen bij mezelf. Maargoed, ik hou niet van spitten in mezelf en nadenken over wat er allemaal achter zit en me eerst nog veel rotter moeten voelen om er later beter van te worden. Vind dat ik gewoon uit mezelf maar eens normaal zou moeten doen
Anyway, voor het eerst sinds tijden weer een lijstje, gewoon omdat dat ook maar weer eens moet:
O - statiatellayoghurt
L - ravioli met rucolavulling, cherrytomaatjes, pijnboompitten
T - glas champagne
D - erwtensoep
T - waarschijnlijk nog wat rozemarijncrackers met philadelphia naturel
Ja! Kijk niet alleen naar het salaris, maar ook naar de secundaire arbeidsvoorwaarden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:22 schreef anna82 het volgende:
En wat lief van de bloemen Razzz-berry Baret!
Oh, is er nog iemand aanwezig die salarisonderhandelings-tips heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |