SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Game Informer: Magazine scansOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gameplay Debut Trailer: Geanimeerde screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar hiertoe.
[ Bericht 6% gewijzigd door Catch_me op 08-08-2011 22:36:30 ]Op elke fokker past een bril.![]()
Link naar de nieuwe op = http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Battlefield_3quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:52 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Die OP mag wel weer eens worden geüpdate
Kan je zelf dingen toevoegen en verwijderen.
TS graag ook deze ff veranderen in je OP zodat de link er gelijk bijstaat. Kan ik gelijk kijken of ik nog fouten heb gemaakt.X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
BFC is geen BF![]()
BF2 it is...nog altijd tot we BF3 hebben.Je hebt hem wel eens gespeeld?
![]()
Weer zo'n kak "waar we" tt
Zijn de coole tt's op ofzo?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Dit dus. Kut TSquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Weer zo'n kak "waar we" tt
Zijn de coole tt's op ofzo?
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!![]()
Spelen er nog mensen BF2?
Je kan nu tot 126 man in 1 server!
Believe that anything you can imagine, you can make real.![]()
Dat is wel erg druk zegquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:24 schreef kwaliteit. het volgende:
Spelen er nog mensen BF2?
Je kan nu tot 126 man in 1 server!
Ik speel wel BFBC2 maar daar zitten zo veel infantiele mongolen, echt te erg gewoon
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!![]()
128 man in 1 server? Heb ik een patch gemist?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nooit op gelet, maar 1.51 is de laatste toch?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nee joh! Ik verzin het..quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:33 schreef RudyCarell het volgende:
[..]Je hebt hem wel eens gespeeld?
![]()
![]()
Anyhoe... Ik vind het nergens op slaan. Gewoon een goede Battlefield game. Minus squad Leader, Commander en Jets.quote:![]()
Vreemd want ik vind de games echt niets met elkaar te maken hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Anyhoe... Ik vind het nergens op slaan. Gewoon een goede Battlefield game. Minus squad Leader, Commander en Jets.![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vreemd want ik vind de games echt niets met elkaar te maken hebben.Nee het is inderdaad compleet anders... Geen voertuigen, geen conquest, echt een compleet ander game ja...
![]()
Grappig, want het is echt geen slechte game, met idd alleen geen commoroos en geen jets (en kleinere maps) die op het bijhorende verhaal gebaseerd zijn, boehoequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vreemd want ik vind de games echt niets met elkaar te maken hebben.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Jp in een Bf3 topic over Bc2![]()
Dat is toch die game waar je in de map komt en steeds doodgaat omdat je keihard faalt?? Zoals je al in Bf2 deed?
Niet oordelen over iets wat je niet tot amper heb aangeraakt.Narf!![]()
Nee, 1.50 is de laatste. Het is trouwens wel epic, 128 man in 1 server!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:25 schreef Skull-splitter het volgende:
128 man in 1 server? Heb ik een patch gemist?
Believe that anything you can imagine, you can make real.![]()
Vraagje over de jets: Was het in BF2 ook zo dat er de helft van je team chopper/jets whores waren die op de basis blijven hangen om op de spawnende voertuigen te wachten?
Dit zie ik nu ook een beetje aankomen, kun je met weinig man vlaggen overnemen/verdedigen
Of werkt het zo niet?![]()
Dat is volgens mij bij ieder spel met spawnende tanks en shit, was bij BF2 niet anders volgens mij.... al is dat wel heeeeeeeel lang geleden dat ik dat gespeeld heb.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:42 schreef Sjapoela het volgende:
Vraagje over de jets: Was het in BF2 ook zo dat er de helft van je team chopper/jets whores waren die op de basis blijven hangen om op de spawnende voertuigen te wachten?
Dit zie ik nu ook een beetje aankomen, kun je met weinig man vlaggen overnemen/verdedigen
BC2: 6 man staat op de chopper te wachten![]()
![]()
![]()
Gevolg: Alle vlaggen overgenomen en enemy komt gezellig baserapen....
Ik ben doodsbang voor de gemiddelde CoD speler die overstapt naam BF![]()
![]()
De meeste cod spelers zullen al af haken tijdens de BETA denk ik zo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:03 schreef Sjapoela het volgende:
![]()
![]()
En als er een chopper of tank staat zo snel mogelijk wegvliegen of wegrijden zonder dat iemand anders in kan stappenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:03 schreef Sjapoela het volgende:
![]()
![]()
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Of je gustav erop.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:26 schreef Tain het volgende:
[..]
En als er een chopper of tank staat zo snel mogelijk wegvliegen of wegrijden zonder dat iemand anders in kan stappen![]()
![]()
![]()
Hangt heel erg per server af. (Ik speel BF2 nog actief.)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:42 schreef Sjapoela het volgende:
Of werkt het zo niet?Believe that anything you can imagine, you can make real.![]()
Jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:42 schreef Sjapoela het volgende:
![]()
Heeft altijd te maken met of de mensen willen samen werken. Ik weet nog dat we als we met een stuk of 10 man van BoF waren dat het altijd wel goed ging.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:42 schreef Sjapoela het volgende:
Of werkt het zo niet?Every war is different, every war is the same.![]()
Hehehe, inderdaad ja. Ben volgens mij nog een keer ingevallen op Sharqiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:06 schreef jpjedi het volgende:
Behalve toen we ingemaakt werden door GoT en Gamert![]()
We werden laats wel opgezocht door een soort van clan... Waren ook erg goed moet ik zeggen, maar wij Fokkers roeleren sowieso elke server![]()
![]()
Julie bedoelen die paupers die de server settings zo hadden angepast dat normaal spawnen onmogelijk was 4 sec spawntijd en dan mass baserape.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:25 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hehehe, inderdaad ja. Ben volgens mij nog een keer ingevallen op Sharqi![]()
We werden laats wel opgezocht door een soort van clan... Waren ook erg goed moet ik zeggen, maar wij Fokkers roeleren sowieso elke server
Narf!![]()
Oh ja dat was het verhaal. We hadden nagelaten om goede afspraken te maken waardoor het een baserape festival werd tegen GoT.![]()
![]()
BF2: 12 man staan op een vliegdek op 2 jets en 1 attack helicopter te wachten terwijl er een blackhawk klaarstaat. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:03 schreef Sjapoela het volgende:
![]()
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Maar GoT met de broek op de enkels op elk spawnpoint of was dat BoF?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:37 schreef jpjedi het volgende:
Oh ja dat was het verhaal. We hadden nagelaten om goede afspraken te maken waardoor het een baserape festival werd tegen GoT.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Terwijl chopperen op wake zo leuk is als spawnpoint boven de wolkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
BF2: 12 man staan op een vliegdek op 2 jets en 1 attack helicopter te wachten terwijl er een blackhawk klaarstaat. Wat is je punt?![]()
![]()
DOMO-Tours! Voor de patches kwamenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Terwijl chopperen op wake zo leuk is als spawnpoint boven de wolken![]()
![]()
Ik speel geen BF2, dat is mijn punt!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
BF2: 12 man staan op een vliegdek op 2 jets en 1 attack helicopter te wachten terwijl er een blackhawk klaarstaat. Wat is je punt?
Maar evengoed kansloos ja![]()
![]()
Gouden tijden inderdaad. Een squad met 5x zoveel punten dan de rest van het team.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
DOMO-Tours! Voor de patches kwamen![]()
![]()
Welke Fok!ers, naast ik zijn er nog actief op BF2 dan?Believe that anything you can imagine, you can make real.![]()
Dit. Aanbod aan servers vond ik ook vies tegenvallen, de maps zijn me teveel uitgekauwd (en altijd die eeuwige) en ik begin me serieus te ergeren aan hoe gedateerd het anno nu toch wel oogt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:21 schreef Captainp00face het volgende:
Heb het laatst geprobeerd, maar bakte er niet zoveel meer van.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Welke versie? 1.0?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dit. Aanbod aan servers vond ik ook vies tegenvallen, de maps zijn me teveel uitgekauwd (en altijd die eeuwige) en ik begin me serieus te ergeren aan hoe gedateerd het anno nu toch wel oogt.Believe that anything you can imagine, you can make real.![]()
Laatste.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Jaren zoet met Battlefield 3 dankzij vele unlocks
In Battlefield 3 zal zoveel te ontgrendelen zijn, dat je wel jaren met de game vooruit kan. Als je tenminste het een en ander wilt vrijspelen. Dat maakt Electronic Arts bekend op haar eigen Battlefield blog.
De vrij te spelen voorwerpen zullen wapens en toevoegingen daaraan zijn, maar ook verschillende gadgets. Daarnaast is er nog enorm veel vrij te spelen voor de voertuigen in Battlefield 3.
Maar er zullen niet alleen extra voorwerpen voor in de gevechten vrij te spelen zijn. Je kunt namelijk ook medailles en lintjes verdienen en zogenaamde 'Service Sterren', die laten zien wat je vaardigheden zijn en tonen daarnaast nog wat andere gegevens en statistieken.
Het concept van de Service Sterren is geheel nieuw, maar dit betekent niet dat het systeem met de rangen uitsterft. Het rangensysteem zoals we dat kennen uit Battlefield: Bad Company 2, waarbij je simpelweg rangen steeg naarmate je bleef spelen, keert terug in Battlefield 3.
De Service Sterren zullen volgens EA een uitdaging zijn voor de hardcore gamers. Er zijn ontzettend veel onderdelen vrij te spelen voor verdere promotie en hoe meer Service Sterren je verdient, hoe meer badges, wapens en toevoegingen, gadgets, outfits en dergelijke je vrijspeelt.
Het ultieme wat een speler zal kunnen bereiken in Battlefield 3 is volgens het blog de rang van kolonel, met honderd Service Sterren en bovendien voor ieder wapen, voertuig, et cetera de volle honderd sterren.
Battlefield 3 verschijnt op 27 oktober voor de Xbox 360, PlayStation 3 en PC. De game zal niet op het online distributieplatform Steam worden aangeboden. We verwachten volgende maand een open bèta van Battlefield 3.![]()
Het is wel sick dat je zoveel sterren hebt zoals hierboven is uitgelegd, maar wat houd een ster bijvoorbeeld dan in?
PS: Bij BC2 had je ook gewoon medailles en pins.![]()
Het is precies hetzelfde...alleen proberen ze het te laten klinken alsof het gloedje nieuw is. Sterren, ribbons, medailles, weapon challenges a la CoD.
Het feit dat ze zeggen dat je dit spel jaren lang kunt/wilt spelen geloof ik ook niet. Vroeger misschien ja, maar tegenwoordig willen de uitgevers zoals EA dat je na een jaar / 1.5 jaar hun volgende sequel alweer koopt
Op elke fokker past een bril.![]()
Dus rangen enkel op basis van speeluren? Waarom niet op basis van combinaties tussen batches, ribbons en speeluren?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: