Brak fitnessen gaat bij mij gek genoeg nog altijd het beste.. Je moet niet gaan als je je ziek voelt, zoals bij mij nu bijvoorbeeldquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM EUR 949,-... Autsj.....
En als je bij voorbaat al weet dat het drama wordt: niet gaan
Wat ik vooral vond tegenvallen aan de 5Dmk2 is de ergonomie. De grip is fantastisch, maar omdat veel knopjes op onlogische plaatsen zaten kwam een hoop oog-van-de-zoeker bij kijken als je sommige dingen wilt instellen, alsmede onnodige vingerbewegingen (ISO instellen is, knopje, draaien, knopje, klaar - op de K-5 is het knopje inhouden, draaien, klaar).quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:16 schreef freud het volgende:
[..]
De stofzuiger combi. De 24-105 is mooi walkaround lens (heb hem op de 7D standaard). De 24-105 is niet zo gek dicht bij de mount, vandaar dat bij veel spiegelbewegingen, je een soort zuigerwerking krijgt. In de praktijk vind ik het wel meevallen trouwens, maar zoveel schiet ik niet op burst. De 5Dmk2 focust wel stuk minder fijn dan de 7D is mijn ervaring. Heb hier nog wel eens problemen dat hij z'n focus niet goed vasthoudt. De 7D is veel nauwkeuriger en consistenter.
Gebruik de 5Dmk2 vooral voor groothoek met de 24-70, maar overweeg nu toch de 16-35 te halen, en dan op de 7D...
Teveel keuze!!
ging over de fotowedstrijd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Oh jammer. Waarom is dat er niet meer dan? Deden altijd wel veel mensen mee.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 @ 01:31 schreef Georges het volgende:
Ik vind die portretten totaal niets te maken hebben met vakantiefoto's.
Rest is wel mooi.
Als ik ergens op vakantie ga, ben ik niet benieuwd naar een close up van de inheemse bevolking maar meer naar het landschap en hoe mensen daar leven.
Dat laatste overigens niet altijd.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 @ 10:32 schreef jaco het volgende:
Ik vind de eerste paragraaf met die verwijzing naar 'vakantie' ongelukkig gekozen. Dit doet onrecht aan de rapportage. Dit zijn geen kiekjes met een vakantiegevoel, maar een oprechte verkenning van dit uitgestrekte en onbekende gebied. Erg mooi uitgevoerd.
Ik ben het dan ook met Jaco eensquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:38 schreef problematiQue het volgende:
Dit zijn twee reacties op mijn foto's op de FP, ze hebben compleet het tegenovergestelde uitgangspunt, erg grappig.
[..]
[..]
Jawelquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:13 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ben het dan ook met Jaco eens![]()
Maar het was dan ook niet echt een vakantie voor jou toch?
Nou ja,... ik heb gewoon te weinig geslapen. Maar de oefeningen gewoon gedaan... 2 keer zo langzaamquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:21 schreef Timmos het volgende:
[..]
Brak fitnessen gaat bij mij gek genoeg nog altijd het beste.. Je moet niet gaan als je je ziek voelt, zoals bij mij nu bijvoorbeeld.. Ik ga maar aan de thee..
Hoe kan dan nou aan alleen de binnenhuis liggen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ha m'n andere body is ook weer binnen na nieuw binnenhuis. Qua scherpte een enorme verbetering
[ afbeelding ]
Eventjes doorsparen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:59 schreef problematiQue het volgende:
Dilemmaatje: Nu het geld hebben om de iMac te kopen die je graag wilt, maar daarvoor wel nét iets te veel van je spaarrekening moeten afsnoepen waardoor je in een lagere renteschaal terecht kan komen.
Oh, spiegel ed zijn ook vervangenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:42 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hoe kan dan nou aan alleen de binnenhuis liggen?
Ja, dat gebeurd hier ook vaak genoeg met die piepers, maar gek genoeg bij fitness gaat het met de gewichten dan beter dan normaal.. Inderdaad wel in een lager tempoquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:42 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nou ja,... ik heb gewoon te weinig geslapen. Maar de oefeningen gewoon gedaan... 2 keer zo langzaam
Nou, moet zeggen dat ik niet onder de indruk was van een 100% crop op ISO 1600 bij de D300..quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:25 schreef problematiQue het volgende:
Spaar anders voor 'n D300, dan heb je alles wat goed is aan de D200, maar dan met een prima sensor. Er komt binnenkort ook een D400, dus dan zullen die vast flink zakken in prijs.
Het is nog steeds een van de beste APS-C sensoren, dus dat zegt denk ik meer over APS-C dan over die sensor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef Timmos het volgende:
Nou, moet zeggen dat ik niet onder de indruk was van een 100% crop op ISO 1600 bij de D300..
Yo! PC aanbiedingen bij Mediamarkt. Ook iMacs; ik weet niet hoeveel het scheelt en welke je wilt, maar misschien de moeite waard om ff te kijkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:05 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Het is nog steeds een van de beste APS-C sensoren, dus dat zegt denk ik meer over APS-C dan over die sensor.
Dat zijn allemaal End Of Life iMacs van de vorige generatie, en zo op het oog niet eens goedkoper dan die van de huidige generatie...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Yo! PC aanbiedingen bij Mediamarkt. Ook iMacs; ik weet niet hoeveel het scheelt en welke je wilt, maar misschien de moeite waard om ff te kijken
PC zelf samenstellenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Yo! PC aanbiedingen bij Mediamarkt. Ook iMacs; ik weet niet hoeveel het scheelt en welke je wilt, maar misschien de moeite waard om ff te kijken
Zit er OS X op?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:16 schreef freud het volgende:
[..]
PC zelf samenstellen. Voor 1200 heb je een beest van een machine waar een imac nog een puntje aan kan zuigen
.
Ik weet niet of "master" de juiste stand is hoor... Want dat is de stand waarin ie andere flitsers wilt aansturen (en zelf in theorie uit kan staan..). Voor gewoon "on-camera flits werk" moet is op "on" staan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:15 schreef Pizza_Boom het volgende:
Iemand enig idee waarom de flitser (SB 900) van de D300 die ik op het werk gebruik er soms geen zin in heeft? Ik fotografeer manueel, maar zo nu en dan gaat de flitser niet af (staat op master), moet ik hem eraf halen, uitzetten (beide), foto maken met de interne flitser en weer erop zetten. Dan lijkt hij het weer te doen. Best lastig namelijk.
Lifestyles!!! Of the rich and the famous!! Hehequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Avondje Good Charlotte.. waarom ging ik hier ook alweer heen?
Ja datquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:10 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Lifestyles!!! Of the rich and the famous!! Hehe
Nee, win7, maar hackintosh kan ook. Is excl een goeie monitor, maar de LED mac schermen geven ook minder kleurdiepte dan CCFL, dus daar moet je eigenlijk ook een ander goed scherm aanhangen.quote:
Het gaat niet om de specs, maar om de performance. Heb een keer een performance topic geopend om PS performance te meten. Specs vergelijke is zinloos. En OSX is zeker een lekker OS, maar ik heb liever iets meer controle over het OS. Daarnaast is OSX niet echt veilig (al is Lion een grote verbetering), vandaar windows bijquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:55 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nope. Ik snap al dat gezeur over dat je voor hetzelfde geld ook een betere Windows-bak samen kunt stellen echt niet. Ikzelf ben ook overgegaan op OS X en het werkt zo veel beter dan Windows. Zal me een worst wezen dat de specs wat minder zijn...
Ook hier komt binnenkort dus een nieuwe iMac. Heb nu een MBP al
Dat kan makkelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:17 schreef problematiQue het volgende:
En, freud, reken je bij die 1200 euro ook een beeldscherm, wireless muis en toetsenbord?
Als je meer controle wil kan je beter Linux gebruikenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:16 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, win7, maar hackintosh kan ook. Is excl een goeie monitor, maar de LED mac schermen geven ook minder kleurdiepte dan CCFL, dus daar moet je eigenlijk ook een ander goed scherm aanhangen.
[..]
Het gaat niet om de specs, maar om de performance. Heb een keer een performance topic geopend om PS performance te meten. Specs vergelijke is zinloos. En OSX is zeker een lekker OS, maar ik heb liever iets meer controle over het OS. Daarnaast is OSX niet echt veilig (al is Lion een grote verbetering), vandaar windows bij
MBP daarentegen
I know, maar helaas zijn er geen serieuze fotobewerkingsprogramma's voor linux...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk
[..]
Als je meer controle wil kan je beter Linux gebruiken
Van een virus of malware merk je niets tegenwoordig hoor, is een algemene misvatting. Ik zit aardig in de security, en osx/safari zijn redelijk lek. Het ergste is dat alle macwinkels nog steeds het dogma aanhouden dat mac geen last heeft van virussen of malware. Daarom zijn mac gebruikers ideale prooi voor bankfraude en dergelijke: geen virus/malware scanners en naive gebruikers...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik vind de performance van OS X juist geweldigEn geen goede beveiliging?! Ben nog nooit een virus tegengekomen
Of iets anders dreigends
Nieuwe i7 2600, vertex3 120Gb SSD voor OS met 4Tb voor opslag, 1Gb passieve quadhead videokaart, 16Gb geheugen in stille kast. Ongeveer qua performance vergelijkbaar met instapmodel MacPro.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:29 schreef problematiQue het volgende:
Zouden jullie een voorbeeld willen geven wat er voor 1200 euro te koop is aan de andere zijde? Puur uit nieuwsgierigheid!
Qua laptop, pc, all-in-one?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:29 schreef problematiQue het volgende:
Zouden jullie een voorbeeld willen geven wat er voor 1200 euro te koop is aan de andere zijde? Puur uit nieuwsgierigheid!
Haha zo'n discussie heb ik gisteren tot vanochtend ook gehad, met als resultaat de apple-hater stomend achter zn pc en ronduit toegevend dat ie een apple hater is. Leuk, mindfucken op facebook :-))quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:21 schreef Merlijn het volgende:
Guys, gaan we nou weeeeeer een Mac<->PC Discussie houden? Ja, Apple devices zijn duur, sommige mensen vinden het overpriced en weer anderen zijn gewoon anti-Apple. Kan ik allemaal inkomen, uiteraard kun je met het zelfde budget een behoorlijke pc wegzetten.
De een houdt gewoon van Appels, de andere van peren. Daar gaan we nooit uitkomen
Wat heeft de mondhygiënist allemaal gedaan?quote:
Erg vervelend hoor ik alweer....quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:52 schreef Doodkapje het volgende:
Ahhhhh.... villaatje geresrveerd op ArubaMet privézwembad!
dan zal ik het niet aan jou vragen!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:56 schreef Marc H het volgende:
Vraag het niet aan mij, ik snap niets meer van computers![]()
Ben al een week bezig om mijn nas stabiel aan de praat te krijgen.
Het is inderdaad leuk als het uiteindelijk ook lukt. Ik kom er op het moment echt niet uit, da's wel frustrerend.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:17 schreef Marc H het volgende:
Het gaat eindelijk de goede kant op. Zit nu, hopelijk voor de laatste keer, Windows 7 te installeren.
En ergens vind ik het ook wel leuk, als het uiteindelijk draait zoals ik het wil.
En het betreft hier niet bepaald een standaard NASje..
Als hij klaar is zitten er 16 harddisks in
Laat ik hem nou eerst altijd (nouja, 2x) op On gebruikt hebben, maar vervolgens naar master hebben doorgeschakeld omdat dit beter resultaat gaf (of ik wist zelf beter hoe het beestje te hanteren). Ik ga er in ieder geval zaterdag mee spelen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik weet niet of "master" de juiste stand is hoor... Want dat is de stand waarin ie andere flitsers wilt aansturen (en zelf in theorie uit kan staan..). Voor gewoon "on-camera flits werk" moet is op "on" staan.
Wat wil je weten? Heb er geen ervaring mee, maar beide programma's draaien op de pc dus wil wel mee pielenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:54 schreef taxibabe het volgende:
Maar niemand hier die wat van illustrator icm word weet?
Het is ondertussen gelukt!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Heb er geen ervaring mee, maar beide programma's draaien op de pc dus wil wel mee pielen
Als alles rond is dan post ik een fotoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:24 schreef Marc H het volgende:
GefeliciteerdWelke band?
* Marc H zit op de post te wachten, maar die willen weer eens niet opschieten me mijn pakketje.
Oei 1.4 Altijd lekkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:52 schreef problematiQue het volgende:
Oeh, er komt een 24mm f1.4 lens van Samyang, ook in Pentax mount. Interessant!
[ afbeelding ]
Dat zeker. En Samyang is gewoon goed. Ik heb de 1.4/85, een superlens. Alleen is 24mm een beetje rare maat voor mij, kan ik niet zo goed mee overweg.quote:
Ik ben zelf niet bekend met het merk, maar ik zie wel steeds meer mensen een lens van Samyang aanschaffen. Dus het moet idd wel kwaliteit zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:54 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat zeker. En Samyang is gewoon goed. Ik heb de 1.4/85, een superlens. Alleen is 24mm een beetje rare maat voor mij, kan ik niet zo goed mee overweg.
Samyang produceert voor allerhande merken lenzen. Onder eigen naam maken ze een serie manual focus lenzen met modern glas. Voor de liefhebbers van klassieke fotografie op digitale camera's.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:00 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet bekend met het merk, maar ik zie wel steeds meer mensen een lens van Samyang aanschaffen. Dus het moet idd wel kwaliteit zijn.
Haai, waar de neuk heb jij gezetenquote:
Ach sooo! Kan je wel een beetje bijkomen met de vakantie?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
uhh het gaat niet zo goed dus ik had even een ban aangevraagd maar nu moet ik praktisch alleen naar Lowlands dus ging ik even kijken of er nog leuke fokkers gingen
Heb maandag herkansingquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 07:41 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ach sooo! Kan je wel een beetje bijkomen met de vakantie?
Of gejat... In Londen zijn er ook ineens een hoop koopjes te vinden op de lokale marktplaats.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:24 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, terug van vakantie.
De misschien fotoblunder: Een 70-200 f/2.8 die voor 310 euro te koop stond. Maar daar zal wel wat mee aan de hand zijn.
Kan, maar dit was in een fotozaak in Metz. Als het in Amsterdam was had ik het denk ik nog wel gedurft, maar misschien werkt de autofocus oid niet. Heb er verder ook niet echt naar gevraagd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:31 schreef freud het volgende:
[..]
Of gejat... In Londen zijn er ook ineens een hoop koopjes te vinden op de lokale marktplaats.
Ik zag zelfs een 5D (mark 1) voor 100 euro. Wat een goedkope troepquote:
Zeker waar, rommel.quote:
Wat ga je er mee op de foto zetten dan? 170mm is echt heel ver ingezoomt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:22 schreef Pizza_Boom het volgende:
OEF! Nu wordt het moeilijk. Ik kom ergens een mooie, zgan 170 - 500 mm teletoeter tegen voor een knappe prijs. Moet even goed nadenken.
Sport en/of dieren, waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat ga je er mee op de foto zetten dan? 170mm is echt heel ver ingezoomt.
mooie bokehquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:25 schreef problematiQue het volgende:
Hier gebruikerservaringen en voorbeeldfoto's, mocht je er wat aan hebben: http://www.pentaxforums.c(...)p?product=324&cat=74
Ik ben inderdaad veel aan het sport(hockey)veld te vinden ja. Verder kom ik graag aan zee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:26 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Sport en/of dieren, waarschijnlijk.
Of de overbuurvrouw.
Zie bovenstaande reactiequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat ga je er mee op de foto zetten dan? 170mm is echt heel ver ingezoomt.
Voor hockey is hij denk ik niet geschikt. Heb je wel eens eerder met 170 als minimum geschoten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:51 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad veel aan het sport(hockey)veld te vinden ja. Verder kom ik graag aan zee.Verder is dit erg leuk als je op een helling in Oostenrijk staat. Dieren zie je vaak wel ergens in de verte, maar helemaal in het winterseizoen kom je eigenlijk niet dichtbij.
[..]
Zie bovenstaande reactie
En moet je iedere keer een vermogen betalen om bij een lens de shakereduction te kopen terwijl die bij je Sony gewoon in je body zit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:45 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik kijk wel uit. Wat moet ik dan nemen? Nikon? Die gebruiken sensoren van Sony. Canon? Sony en Canon staan nagenoeg op dezelfde hoogte met o.a. FF cameras.
Bovendien ben ik dan nog meer geld kwijt om dezelfde gear te bemachtigen, omdat er 2 maal een body en een aantal lenzen en een bijna nieuwe flitser vervangen moeten worden.
Met extreme zooms kan ik me het voorstellen. Gebruik je dan nog een mono of tripod?quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:56 schreef Marc H het volgende:
Ga maar eens met lange lenzen spelen, zal je merken hoe handig IS is.
Ik had een Sigma 50-500 zonder stabilisatie. Op lange afstanden schoot ik vaak serietjes van 3/5 foto's, om maar een scherpe foto te krijgen. Op een bepaald moment was ik dat zo zat en heb ik die lens verkocht, en de Canon 100-400 L IS ervoor in de plaats gekocht. Sindsdien schiet ik veel minder foto's omdat ze vrijwel altijd scherp zijn.
Als je pas je bed uit komt als het donker is heb je het juist wel nodig. Of heb jij een enorme flitser?!quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:47 schreef kanovinnie het volgende:
Of gewoon voor het donker je bed niet uitkomen, heb je dat hele IS gedoe ook niet nodig.
Euh. Ik ging er voor het gemak van uit dat we het over Australië hadden. En als het daar donker is, is het hier licht.quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als je pas je bed uit komt als het donker is heb je het juist wel nodig. Of heb jij een enorme flitser?!
In extreme gevallen kan dat zeker beter zijn. Maar door de stabilisatie in de body heb ik meer lenzen met stabilisatie en kan ik me sowieso meer speciale lenzen veroorloven, gewoon omdat de lenzen een stuk goedkoper is. Jouw argument gaat alleen op als geld geen thema is. Voor de gewone amateur is geld wel degelijk een thema.quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:44 schreef Marc H het volgende:
Stabilisatie in de lens werkt wel beter als in de body. Ga jij maar eens op een deinend schip fotograferen, dan werkt in lens IS veel fijner dan in body stabilisatie.
Nicequote:Op zondag 14 augustus 2011 12:36 schreef problematiQue het volgende:
* problematiQue heeft net een iMac besteld
?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:41 schreef kanovinnie het volgende:
Dan ben je blijkbaar geen amateur problematiQue
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:03 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Voor de gewone amateur is geld wel degelijk een thema.
Wel de nieuwe serie neem ik aan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:45 schreef problematiQue het volgende:
Aaah, oh dat was het wel hoorIk heb de goedkoopste genomen
Bedankt! Ik let dus wel op geld. Een monopod heb ik nog niet, maar die zal er ook nog wel eens komen. Op dit moment nog geen behoefte aan gehad.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:03 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
In extreme gevallen kan dat zeker beter zijn. Maar door de stabilisatie in de body heb ik meer lenzen met stabilisatie en kan ik me sowieso meer speciale lenzen veroorloven, gewoon omdat de lenzen een stuk goedkoper is. Jouw argument gaat alleen op als geld geen thema is. Voor de gewone amateur is geld wel degelijk een thema.
Ik wil nieuwe afleveringen!!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
4 seizoenen big bang theory gedownload. Ik kan er even tegenaan
W00t! Welke?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:36 schreef problematiQue het volgende:
* problematiQue heeft net een iMac besteld
Ahh nice!quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:11 schreef problematiQue het volgende:
Het basismodel (21,5" beeldscherm, 4GB RAM, 2.5Ghz i5 en 500GB). Meer specs.
Heb je een voorbeeldje?quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:30 schreef Puala het volgende:
Zijn er nog SC-ers die een leuke repo kunnen maken van hun vakantie foto's? We zoeken voor de front page nog leuke reportages
huu daar ga ik me niet aan wagen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:14 schreef problematiQue het volgende:
De vooralsnog enige repo is deze.
Jawel joh! Echt doen! We zitten er om te springen en niet alles hoeft van het niveau problematiQue te zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
huu daar ga ik me niet aan wagen.mijn vakantiefoto's zijn niet zo heel geweldig.
Er is geen vastgesteld minimum. Als het weer geeft hoe jouw vakantie is geweest is dat primaquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
Hoeveel foto's zijn het minimum? Ik heb misschien wel wat foto's, maar niet zoveel als ProblematiQue.
Is er niet. Doe rustig aan en neem je tijdquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zal even gaan kijken en nog wat bewerken. Maar ik denk dat het bij mij met name foto's zijn van vriendinnen en dat zijn gewoon kiekjes. Wat is de deadline?
Kost een hoop tijdquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:34 schreef problematiQue het volgende:
http://www.jennyodell.com/satellite.html
die botenquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:34 schreef problematiQue het volgende:
http://www.jennyodell.com/satellite.html
ga je er zelf nog meer RAM in zetten?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:11 schreef problematiQue het volgende:
Het basismodel (21,5" beeldscherm, 4GB RAM, 2.5Ghz i5 en 500GB). Meer specs.
Aanvulling:quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:30 schreef Puala het volgende:
Zijn er nog SC-ers die een leuke repo kunnen maken van hun vakantie foto's? We zoeken voor de front page nog leuke reportages
Misschien, eerst maar eens zien hoe 'ie het nu doet. Als Lightroom zonder enige hapering m'n foto's laadt, dan heeft extra RAM weinig nut.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ga je er zelf nog meer RAM in zetten?
Hey, jij was toch ook naar Tacheles gwweest? Kon je daar een beetje makkelijk fotograferen?quote:
Ik ga volgend weekend naar de ABC-eilanden... probeer wel wat leuke platen te schietenquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:30 schreef Puala het volgende:
Ja, heb er even aan gesleuteld maar vond uiteindelijk het gezicht en shirt er zodoende uit springen dat het witte mij niet stoordequote:Op zondag 14 augustus 2011 23:00 schreef problematiQue het volgende:
De armen bij 'Tessel' zijn wel heeel erg wit.
Leuke foto's wel.
Ik heb nog wel wat. Maar op het moment niet de tijd om het om te zetten in een repo. Wie toch al wil kijken: http://fotoalbum.dds.nl/i(...)97cae3c5d858df9b169a en http://fotoalbum.dds.nl/ivo_m/lvivquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:30 schreef Puala het volgende:
Als je het wilt kan je het mailen naar ons en dan maken wij er een reportage van voor de front page. We hebben het topic ook al geplaatst waar meer info in staatquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:19 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat. Maar op het moment niet de tijd om het om te zetten in een repo. Wie toch al wil kijken: http://fotoalbum.dds.nl/i(...)97cae3c5d858df9b169a en http://fotoalbum.dds.nl/ivo_m/lviv
Technisch ontwerp schrijven voor een klant waaruit blijkt dat de klant poep praat en dat hij dingen wilt die niet kunnenquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:Wat gaan we vandaag allemaal doen mensen?
Maar je hebt tenministe een beetje het zonnetje nu....quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:41 schreef Schanulleke het volgende:
Bah, ik zit alweer halverwege de vakantie. Nog maar drie weken over!
Maken we er anders september van dan doe ik er nog een repo van Parijs-Brest-Parijs bij.quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je het wilt kan je het mailen naar ons en dan maken wij er een reportage van voor de front page. We hebben het topic ook al geplaatst waar meer info in staat
Het zullen van mij uit vooral UWA's worden van het landschap uit Duitsland en Zwitserland. Persoonlijke foto's zet ik er liever niet op.quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je het wilt kan je het mailen naar ons en dan maken wij er een reportage van voor de front page. We hebben het topic ook al geplaatst waar meer info in staat
Werkstations vervangen die al vervangen waren (dus voor niets met een karretje naar 't andere pand gelopen). Werkoverleg en vanmiddag een heisessie in Utrecht Centrumquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Mwa das best vroeg iddWat gaan we vandaag allemaal doen mensen?
Zal ik zelf ook maar ff melden wat ik gedaan heb: heb een familielid geholpen met het opleveren van zijn huis en de laatste spullen netjes gemaakt/verwijderd/weggegooid etcquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Mwa das best vroeg iddWat gaan we vandaag allemaal doen mensen?
of wachten tot het september is...quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kan nog maar 6 foto's uploaden op flickr en dan moet ik aan een pro-account
en dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:45 schreef Vloris het volgende:
[..]
of wachten tot het september is...
quote:How many photos and videos can I upload for free?
When you have a free Flickr account, you can upload 2 videos and 300MB worth of photos each calendar month.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:56 schreef Vloris het volgende:
Ah sorry, verkeerd geïnterpreteerd. Ik snap je probleem nu...
Ik heb even zitten bladeren en mij vallen er wel een paar op. Ik ga je ff adden als friend daaro.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Trouwens, even een oproepje.
Allerliefste FOT-ers.
Ik wil volgend jaar, indien mogelijk, een halfjaar fotografie studeren in Berlijn. Ik moet mijn portfolio dus even uit gaan breiden, maar ik vroeg me af of jullie op mijn Flickrpagina zouden willen kijken en 5 tot 10 foto's uit willen zoeken die jullie aanspreken/mooi vinden (en heel graag kort een toelichting waarom (of evt. wat jullie zouden veranderen ofzo)). Als ik uitgenodigd word voor een gesprek moet ik namelijk een portfolio met 10-30 foto's meenemen en ik wilde er alvast aan beginnen.
Jullie zouden me er een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel groot plezier mee doen.
Hoe? PM, mail, Flickrmail, facebook (voor degenen die dat hebben). PM voor m'n mailadres mag ook. het mag ook hier, maar da's misschien een beetje onhandig.
Bijdrage mag via PM, mail of facebook. PM'en voor m'n mailadres is mogelijk. Mag wat mij betreft ook hier, maar dat lijkt me niet de bedoeling.
Mijn deadline is 18 november, maar ik heb het het liefst half september voor elkaar. Bedankt alvast!
Neue Schüle für Fotografie, maar ik ga het sowieso wel moeilijk krijgen omdat ik geen vloeiend Duits spreek. Dus kan alle hulp gebruiken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:06 schreef problematiQue het volgende:
Is het heel competetief, waar je wil gaan studeren?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:52 schreef problematiQue het volgende:
Ik denk dat ik waarschijnlijk qua voorkeur zo ver mogelijk af sta van iemand die belangrijk is in een kunstacademie, dus ik hou m'n mond maar
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:33 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zit nu door je stream te kijken, maar ik vind het moeilijk om er 5 tot 10 uit te pikken. Sowieso heb ik geen portfolio ervaring dus ik weet ook niet of de foto's die ik zou uitkiezen representatief zijn in een portfolio.
Zal ik evengoed een selectie maken?
Graag, alles is mooi meegenomen en hoe meer mensen ernaar kijken, hoe beter mijn beeld van m'n foto's wordt. En hoe meer ik er straks over kan vertellen etc. Dus alles is goed, minder foto's mag ook uiteraard, meer ook. En alle kritiek is welkom (ook al ben ik het er misschien niet mee eens). Moet even op een andere manier naar m'n foto's gaan kijken en dat kan ik wel zelf, maar zelf denk ik toch anders (vooral over een paar van mijn 365 dagen foto's) dan 'buitenstaanders'.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:52 schreef problematiQue het volgende:
Ik denk dat ik waarschijnlijk qua voorkeur zo ver mogelijk af sta van iemand die belangrijk is in een kunstacademie, dus ik hou m'n mond maar
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 05:46 schreef kanovinnie het volgende:
Mooi. Mits op tijd thuis vanavond trek ik mijn Noortje-afbrand-fotovest aan. Dan zul je wat beleven.
Jeetje, ik wist niet dat Christiane F al zo oud was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 06:42 schreef problematiQue het volgende:
FOK! Film Top 100 2011 - 10e Editie II
Niet op tijd thuis. Dan morgen of donderdag.quote:
primaaaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet op tijd thuis. Dan morgen of donderdag.
Hee, die heb ik ook op de foto!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:12 schreef Merlijn het volgende:
Vooruit, nog eentje dan...
[ afbeelding ]
Echt waar? Wat een toevalquote:
Die lucht, om mee te beginnen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is er zo erg aan? HDR, en het eind ziet er raar uit, maar verder vind ik het een mooie foto.
Ook van die "101 best anal award" etc.? Loeihekel heb ik daaraan,....quote:
Haha ja. Ik kan het wel waarderen. Gaat om EDPNET. Dat is een Belgische provider.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:38 schreef kanovinnie het volgende:
Dat meen je nietBedrijf met humor
Wat ik op de frontpage al zei:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:28 schreef kanovinnie het volgende:
Gefeliciteerd! Was dus een boom op gevallen, ik zie al meteen mensen op het forum/fp zeuren dat die tenten steviger moeten worden
Wel een FOK!ker, maar niet vanuit FOK!. Zie het topic in het FF forumquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:24 schreef taxibabe het volgende:
![]()
Is er vanuit Fok nog iemand naar Pukkelpop? Zoja, hoe is het met diegene?
Sterfquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:11 schreef freud het volgende:
Wat een verhalen over k*tweer! Hier ff-ing heet, graadje of 27 vandaag.
Doodsverwensing.quote:
Scherp!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |