Foto 1: euhm, tsja. Leuk handvat? 't wazige gedeelte overheerst de foto en zelfs bijna het onderwerp wat je fotografeerd. Het handvat staat exact midden in de foto, zowel horizontaal als verticaal en dat maakt het niet bepaald heel spannend..
Foto 2: Zelfde verhaal. Horizontaal + verticaal staat het object wat de foto bijzonder maakt, de kleuren dus, exact in het midden. Links, rechts, boven, onder en het had een kei van een foto geweest! Nu is het mwah-mwah.
Foto 3: tsja, leuk. Doet me vrij weinig. Wat krap afgesneden aan de bovenkant ook.
Foto 4: Doet me vrij weinig. Zal vast over de vakantie wat zeggen, maar zo an sich is het niets WAUW- achtigs.
Foto 5: Mjum! Dit is wat ik bedoel met een positie kiezen vor het object wat je fotografeerd. Alleen had de loop van het pistool er nog wel helemaal op mogen staan en de rand van zijn mouw ok net wel. Verder, toppie!
Foto 6: Ik denk dat als je iets meer door je knieen was gegaan hij nog leuker was, maar hij heeft ook zeker wat. Vraag me alleen serieus af wat di emensen daar achter bij 't rooster aan het doen zijn. Ziet er vrij appart uit.
Foto 7: Zie foto 2.
Foto 8: Het object wat je fotografeert is niet eens scherp
Foto 9: tof
Foto 10: zie foto 7.