Ik ken je gevoel denk ik, gister de Niva te koop gezetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:57 schreef Sounddragon het volgende:
Thanks; ene kant niet leuk, andere kant wel OK.. zal wel effe slikken worden als ie wegrijdt straks, maar het is weer het begin van andere leuke dingen, en schept wat ruimte in mijn financiën, heeft ook wel weer wat![]()
Ik ga de kanarie in klimmen; let's do this
Gezellig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Opmerking over volwassen worden, autoliefde van je leven die te koop staat, opmerking dat je ook andere doelen hebt... Komt er een kleine alex![]()
![]()
Wat is deze?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ken je gevoel denk ik, gister de Niva te koop gezet![]()
sterkte... vandaag is t kut, maar in de toekomst is t beter. hoop ik.
Of gewoon alles kopiëren en op vakantie gaan. Zodra je terug bent is 'ie ongeveer wel klaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:42 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wat is deze?![]()
Mijn externe HD is kaduuk, zo te zien een paar behoorlijk slechte sectoren aangezien élke scan die ik erop zet blijft steken. Leuk. Eerst een nieuw kreng kopen, eigenlijk 2 want hij zit ook al vol, en dan 1,3 tb overzetten. Misschien moet ik maar niet op vakantie gaan
ja, word aan gewerkt, en danlaod ik alles opniuew op.. had de bijgewekrte versie gistravond al verwacht....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:11 schreef Anne het volgende:
Jeetje, matig leuk nieuw logo. Maar kun je aub even fiksen dat ie daadwerkelijk transparant is voor je foto's (in plaats van enkel en alleen voor witte achtergrondjes). Dit ziet er niet uit joh..
nee, die droom is dit weekend zo goed als zeker afgeschotenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Opmerking over volwassen worden, autoliefde van je leven die te koop staat, opmerking dat je ook andere doelen hebt... Komt er een kleine alex![]()
![]()
Hehe geniale fotoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, word aan gewerkt, en danlaod ik alles opniuew op.. had de bijgewekrte versie gistravond al verwacht....
[..]
nee, die droom is dit weekend zo goed als zeker afgeschoten![]()
![]()
maar ik heb wel gevlogen
[ afbeelding ]
Ohw, dat is poep.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:54 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, die droom is dit weekend zo goed als zeker afgeschoten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ohw, dat is poep.Was dat echt een droom?
Nee!!! Is een tof ding, zou je moeten houdenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wtf!?!?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat ik wil verhuizen, ik heb ook 20 jaar gedroomd om hier te wonen... Ik heb mijn droom van dit huisje waargemaakt, ik heb de droom van de Niva waargemaakt. Nu is het tijd om verder te gaan, om die andere grote droom waar te maken. En dan zijn een huisje en een Niva ballast, helaasquote:
Ik heb jou nooit helemaal begrepen en ik denk dat ik nu nog minder van je begrijp.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je prioriteiten stellen heet dat. En daarna alles eraan doen om je doelen te halen. Is geen hogere wiskunde voor nodig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit helemaal begrepen en ik denk dat ik nu nog minder van je begrijp.
je hebt Barely Legal nogquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dromen weg moeten doen om verder te gaan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je prioriteiten stellen heet dat. En daarna alles eraan doen om je doelen te halen. Is geen hogere wiskunde voor nodig.
Nog steeds vaag; vergeet niet dat wij géén glazen bollen hebben om die reden te achterhalen hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat ik wil verhuizen, ik heb ook 20 jaar gedroomd om hier te wonen... Ik heb mijn droom van dit huisje waargemaakt, ik heb de droom van de Niva waargemaakt. Nu is het tijd om verder te gaan, om die andere grote droom waar te maken. En dan zijn een huisje en een Niva ballast, helaas
[ afbeelding ]![]()
ze ziet er IRL heel aardig uit, maar deze foto.. oei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |