Zag laatst een Golf 2 GTD voor ¤5000quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Golfje 2 diesel uit 86 ofzo?I know het is een lijk, maar wat maakt het uit voor de winter
Dat gaat ook gebeuren als het aan mij ligt, eerst het laswerk en wat spuitwerk en dan technisch weer een beetje opknappen, moet in een paar daagjes goed te doen zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:14 schreef Dingest het volgende:
Ach, zolang je het kan betalen moet je gewoon kopen wat je zelf leuk lijkt![]()
Van je twee voorbeelden lijkt die M-B toch een iets meer zinnige keuze, zeker als je net al een Yank hebt weggedaan. Maar als je begint geld te storten in de Astra zou ik daar gewoon eerst in één ruk mee doorgaan zodat die dan nog zo kort mogelijk stilstaat en centjes hebt voor eventuele verrassingen, anders is het zonde
GoudenTeringDieselquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zag laatst een Golf 2 GTD voor ¤5000___!!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:36 schreef Anne het volgende:
Om mij te kunnen berijden moet je ook wegenbelasting betalen. Helaasch.
Afhankelijk van het rijklaar gewicht?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:36 schreef Anne het volgende:
300.000km is toch ook niksquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Best wel inderdaad, er zijn serieus mensen die denken dat < '86 ineens betekent dat roest in goud verandert, en dat 300.000 km dan ineens niks meer is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
die wil ik in dat geval dan wel betalenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:36 schreef Anne het volgende:
Leescht; er staat 'kúnnen', en niet 'mógen' hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
die wil ik in dat geval dan wel betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |