Waarom noem je de ene dan niet gewoon Elisa en de ander Bee?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Ja
Ik wil ze namelijk Eli en Bas noemen. Voel je 'm? Eli-saB [ afbeelding ]
Elisa... voor een stoere poes... Kweenie hoor; beetje hoowmoowquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
Waarom noem je de ene dan niet gewoon Elisa en de ander Bee?
k vind Eli en Bas tof gevondenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Elisa... voor een stoere poes... Kweenie hoor; beetje hoowmoow
Dan die witte Bee noemen, Bee 2quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Seriously?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar het is een meisje (zeggen ze). Ik geloof trouwens nog steeds dat de rood-witte een kater isquote:
Als ik lang (lees: uur ofzo) bij de tandarts met mijn mond open moet liggen, dan gaat mijn aangezichtszenuw protesteren. Een paar wekenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hier ook. Ik had bijna een hartstilstand van de fobische flip. Ik heb (achteraf) serieus keihard om mezelf gelachen. Werkelijk....
Afgekort gewoon Liesquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn tandarts werkte steeds in etappes van 10 minuten, daarna ging er een tampon in en mocht ik 3 minuten bloeden (quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik lang (lees: uur ofzo) bij de tandarts met mijn mond open moet liggen, dan gaat mijn aangezichtszenuw protesteren. Een paar weken![]()
Nu twee keer eerder gehad. Dus ik zie altijd al tegen het hele mond open gebeuren op en niet zo zeer echt tegen de verdoving enzo. Wel tegen het wortelkanaalgebeuren ook, maar da's nu al stukken minder door jullieNu alleen die klote gezichtszenuw nog
Eerste keer duurt toch geen uur? Ze boren open, raggen een beetje met een raggertje en dan gaat ie weer dichtquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
Als ik lang (lees: uur ofzo) bij de tandarts met mijn mond open moet liggen, dan gaat mijn aangezichtszenuw protesteren. Een paar weken![]()
Nu twee keer eerder gehad. Dus ik zie altijd al tegen het hele mond open gebeuren op en niet zo zeer echt tegen de verdoving enzo. Wel tegen het wortelkanaalgebeuren ook, maar da's nu al stukken minder door jullieNu alleen die klote gezichtszenuw nog
Lies en Bee dusquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
Afgekort gewoon Lies
En misschien is er wel eentje hoowmoow? Als Boor het kan...
Oh fak, dat klinkt aantrekkelijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn tandarts werkte steeds in etappes van 10 minuten, daarna ging er een tampon in en mocht ik 3 minuten bloeden ()
BeejLies!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lies en Bee dus
Kweenie hoor; zal er nog een nachtje over slapen
Zou dat geloofwaardig klinken uit mijn mond?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eerste keer duurt toch geen uur? Ze boren open, raggen een beetje met een raggertje en dan gaat ie weer dicht
Gewoon zeggen dat ie een beetje door moet raggen
Zeggen dat ie snel in je mond moet raggen klinkt vreemd ongeacht wie het zegt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou dat geloofwaardig klinken uit mijn mond?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |