Hell yeah.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:56 schreef Muis006 het volgende:
Ik zag hoe ze mijn oogleden een centimeter aan elkaar naaiden.
Zeg ik; kampioen medische ingrepenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:56 schreef Muis006 het volgende:
Ik zag hoe ze mijn oogleden een centimeter aan elkaar naaiden.
Er is mij door de tandarts verzekerd dat ik alleen de verdoving een beetje zou voelen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou...toen ik nog alleen Joey had riep ik altijd dat ik liever zou bevallen dan een wortelkanaalbehandeling ondergaan. Ik vind het echt geen pretje![]()
Ik kan me ook niet voorstellen dat je jong bent en dan besluit tandarts te worden
Als je geen ontsteking aan je zenuw hebt kun je idd gewoon verdoofd worden en dan voel je niksquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is mij door de tandarts verzekerd dat ik alleen de verdoving een beetje zou voelen.
Da's dus gelogen?![]()
![]()
Bij mij iig nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is mij door de tandarts verzekerd dat ik alleen de verdoving een beetje zou voelen.
Da's dus gelogen?![]()
![]()
Nou mopje, dat is écht niet gelogen. Het ergste is het idee. En de lucht als ze de ontsteking eruit spoelen. Dat meurt nogal. Maar verder stelt het maar verdomd weinig voorquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
Da's dus gelogen?![]()
![]()
Na de geboorte van Samara is dat ook nooit mijn mond meer uitgekomen hoor :pquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je spoort nietLaat mij mijn hele gebit dan maar wortelkanaalbehandelen
Niet gelogen. Echt niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's dus gelogen?![]()
![]()
Als ze het open boren begint het stankfestijn alquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou mopje, dat is écht niet gelogen. Het ergste is het idee. En de lucht als ze de ontsteking eruit spoelen. Dat meurt nogal. Maar verder stelt het maar verdomd weinig voor
Je spoort toch. Gelukkig maarquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:57 schreef senesta het volgende:
Na de geboorte van Samara is dat ook nooit mijn mond meer uitgekomen hoor :p
De verdoving is echt het ergste van alles, vind ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's dus gelogen?![]()
![]()
Ja hoor, dat idee heb ik ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:56 schreef senesta het volgende:
En wat een cuties Elies! En al helemaal thuis lijkt het op de foto's
Bastogne.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja hoor, dat idee heb ik ookDe rode is nog een beetje op afstand. Maar als er iemand de kamer inkomt, kan ze het toch niet laten
Kennen we een meisjesnaam die bést wel ingekort kan worden naar Bas??
Bazinga!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja hoor, dat idee heb ik ookDe rode is nog een beetje op afstand. Maar als er iemand de kamer inkomt, kan ze het toch niet laten
Kennen we een meisjesnaam die bést wel ingekort kan worden naar Bas??
De napijn is verwaarloosbaar als je in de weken daarvoor een kaak- en holteontsteking hebt gehadquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:58 schreef DanseMacabre het volgende:
En de napijn natuurlijk, maar dat overleef je ook wel.
Ja hier ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:59 schreef senesta het volgende:
Bij mij was de angst een enorme factor hoor Greys
quote:
Jaquote:
Hier ook. Ik had bijna een hartstilstand van de fobische flip. Ik heb (achteraf) serieus keihard om mezelf gelachen. Werkelijk....quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:01 schreef Greys het volgende:
Ja hier ook
Ik kan er nu al niet van slapen
Waarom noem je de ene dan niet gewoon Elisa en de ander Bee?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Ja
Ik wil ze namelijk Eli en Bas noemen. Voel je 'm? Eli-saB [ afbeelding ]
Elisa... voor een stoere poes... Kweenie hoor; beetje hoowmoowquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef Greys het volgende:
Waarom noem je de ene dan niet gewoon Elisa en de ander Bee?
k vind Eli en Bas tof gevondenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Elisa... voor een stoere poes... Kweenie hoor; beetje hoowmoow
Dan die witte Bee noemen, Bee 2quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Seriously?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar het is een meisje (zeggen ze). Ik geloof trouwens nog steeds dat de rood-witte een kater isquote:
Als ik lang (lees: uur ofzo) bij de tandarts met mijn mond open moet liggen, dan gaat mijn aangezichtszenuw protesteren. Een paar wekenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hier ook. Ik had bijna een hartstilstand van de fobische flip. Ik heb (achteraf) serieus keihard om mezelf gelachen. Werkelijk....
Afgekort gewoon Liesquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn tandarts werkte steeds in etappes van 10 minuten, daarna ging er een tampon in en mocht ik 3 minuten bloeden (quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik lang (lees: uur ofzo) bij de tandarts met mijn mond open moet liggen, dan gaat mijn aangezichtszenuw protesteren. Een paar weken![]()
Nu twee keer eerder gehad. Dus ik zie altijd al tegen het hele mond open gebeuren op en niet zo zeer echt tegen de verdoving enzo. Wel tegen het wortelkanaalgebeuren ook, maar da's nu al stukken minder door jullieNu alleen die klote gezichtszenuw nog
Eerste keer duurt toch geen uur? Ze boren open, raggen een beetje met een raggertje en dan gaat ie weer dichtquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
Als ik lang (lees: uur ofzo) bij de tandarts met mijn mond open moet liggen, dan gaat mijn aangezichtszenuw protesteren. Een paar weken![]()
Nu twee keer eerder gehad. Dus ik zie altijd al tegen het hele mond open gebeuren op en niet zo zeer echt tegen de verdoving enzo. Wel tegen het wortelkanaalgebeuren ook, maar da's nu al stukken minder door jullieNu alleen die klote gezichtszenuw nog
Lies en Bee dusquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
Afgekort gewoon Lies
En misschien is er wel eentje hoowmoow? Als Boor het kan...
Oh fak, dat klinkt aantrekkelijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn tandarts werkte steeds in etappes van 10 minuten, daarna ging er een tampon in en mocht ik 3 minuten bloeden ()
BeejLies!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lies en Bee dus
Kweenie hoor; zal er nog een nachtje over slapen
Zou dat geloofwaardig klinken uit mijn mond?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eerste keer duurt toch geen uur? Ze boren open, raggen een beetje met een raggertje en dan gaat ie weer dicht
Gewoon zeggen dat ie een beetje door moet raggen
Zeggen dat ie snel in je mond moet raggen klinkt vreemd ongeacht wie het zegt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou dat geloofwaardig klinken uit mijn mond?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |