Mijn kies hebben ze verwijderd omdat ie dus rot was, normaal is dat niet geloof ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Ik snap het niet![]()
Ze zeiden tegen mij dat ze de vulling er dan uit halen, dan via je kies dat wortelkanaal schoon maken, dan tijdelijke vulling er in, dan drie weken later checken of het goed weg is de ontsteking (intussen ook medicijnen die drie weken) en dan def. vulling.
Hoezo raak je dan kiezen kwijt daarvan?
Ow maar Ing heeft het ook al over dat ze 2 kiezen kwijt was na een wortelkanaalbehandeling.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn kies hebben ze verwijderd omdat ie dus rot was, normaal is dat niet geloof ik.
Fijn dat 'ie niet zo moeilijk is met eten, gaat vast goed komenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Morgen beginnen met de kuur en dan een dag of twee. Als hij dan niet opknapt moeten we terug. Ik geef hem vandaag even niets. Morgenochtend begin ik met de kip met rijst. En Elco is net een vuilnisbak, die eet alles
Ja ze had d'r kunstgebit in de wachtkamer laten liggen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow maar Ing heeft het ook al over dat ze 2 kiezen kwijt was na een wortelkanaalbehandeling.
Ik schrik er van
Ik wil ook mondrustquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Om mijn mond wat rust te geven en me geen frequent flyer bij de tandarts te maken.
Ik geloof niet dat ik ooit zoiets engs en afschuwelijks heb meegemaaktquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:12 schreef oh-oh het volgende:
Woooooooooo Biet, zoiets doet Sjon niet eens laat dat es !
Nee, nu nog niet hoor. Vanavond na het laatste rondje zal hij wel eten willen als hij trek heeft. Maar voor een hond is een dagje vasten niet zo erg hoor. In tegenstelling tot katten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Fijn dat 'ie niet zo moeilijk is met eten, gaat vast goed komen
Maar merk je nu niet dat Elco ontzettende honger heeft?
Jou altijd.quote:
Dat wist ik nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, nu nog niet hoor. Vanavond na het laatste rondje zal hij wel eten willen als hij trek heeft. Maar voor een hond is een dagje vasten niet zo erg hoor. In tegenstelling tot katten.
Ik heb *telt* 3 wortelkanaalbehandelingen gehad. Napijn: ja, spierpijn van een uur lang den bek openhouden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow maar Ing heeft het ook al over dat ze 2 kiezen kwijt was na een wortelkanaalbehandeling.
Ik schrik er van
Nu ben je het wel voor, wachten tot he last krijgt (meestal op een vrijdagavond natuurlijk) is ook niet alles. Maar ik weet precies hoe je je voeltquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil ook mondrust![]()
De pijn in mijn gezichtszenuw is NET weg. Moet ik overmorgen weer lang met mijn snavel open liggen. Doet het daarna weer weken zeer natuurlijkIk was nog geneigd om het een maand uit te stellen omdat ik toch geen last heb, maar goed, dan is het maar weer achter de rug. Tenminste, volgende maand dan, omdat ik dan wéér moet
Ehm, verwar je me nu met Elies?quote:
Ik deed het altijd als ze last van maag of darmen hadden. Dagje vasten en dan langzaam met wat rijst en kip weer opbouwen. Negen van de tien keer werkte dat prima.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:17 schreef oh-oh het volgende:
Vasten is heel goed voor honden idd, vriendin van me doet t elke twee weken een dag met die van haar. Ik geloof niet dat ik dr mee weg zou komen
Nee hoor, mijn O's waren uitverkocht, ik heb net verse gehaald.quote:
Ah, dan snap ik hetquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:29 schreef Cat22 het volgende:
Nee hoor, mijn O's waren uitverkocht, ik heb net verse gehaald.
Boewhahahahaquote:
Holy Smokequote:Op maandag 8 augustus 2011 18:50 schreef Greys het volgende:
Zo, dat was mijn ergste nachtmerrie![]()
![]()
Ten eerste: Biet leeft nog en doet het goed.
Maar net hoor ik naast me een ijzingwekkend gekrijs en gegil. Door merg en been. Ik zie Biet met haar kop achter de bank hangen, krijsend. Met het snoer van de lamp in haar bek. Onder stroom.
Ik zag zo alle poep en pies er uit lopen![]()
En toen ik haar omhoog trok, kwam het snoer en de stekkerdoos en al mee, want door de kramp kon ze het niet loslaten. Dus alles uit haar bek getrokken en daarna ging het gekrijs nog een minuut of vijf door. Dat waren de langste vijf minuten van mijn leven.
S was net op het toilet, dus die kwam meteen aan gerend. Maar Bietje loopt nu alweer buiten met S met een stok te gooien en spelen![]()
Dikke vette PFIEUW!
Taaie Jip!quote:
Wat zijn ze leuk!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boewhahahaha
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Het gaat goed met de gezusters. Ze zijn eigenlijk niet eens meer bangig. Voorzichtig hoouit (de rode iets voorzichtiger dan de witte). De witte is volgens mij knetterdoof, maar los daarvan het gezondst van de twee. De rode heeft nog een klein beetje zere oogjes en ze niest (nou ja, dat heb ik haar sinds 15:30 anderhalf keer horen doen). Ze hebben net lekker gegeten en gespeeld en nu zijn ze een tukje aan het doen. Ze zijn al op de bak geweest en hebben ook al gedronken
Het valt reuze mee. Maar de zalf maakt zo'n smurrie en dat ziet er wat plakkerig uit. Maar als er géén flits (hi cam) aan te pas komt, kijkt ze gewoon keurig helder en fris rechtuit. Maar die zalfsmurrie hequote:Op maandag 8 augustus 2011 20:40 schreef tombolafan het volgende:
Wat een leukies!
En die rode ziet er idd een beetje oog-sneu uit ja
Ja even afwachten nog maar, maar so far so goodquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:41 schreef DanseMacabre het volgende:
Gelukkig dat Biet geen schade heeft Greys, behoorlijk schrikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Een week of 8 denken zequote:Op maandag 8 augustus 2011 20:42 schreef indaha het volgende:
Mooie damesen ze voelen zich al thuis, hoe oud zijn ze?
Dat is een goed teken tochquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:44 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip is weer Oscar aan 't pesten.
Alleen is ie via die slappe achterhand nogal sterk in z'n voorpoten.
Doordat ze de zenuw kapot boren gaat je kies "dood" en is dan veel minder sterkquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Ik snap het niet![]()
Ze zeiden tegen mij dat ze de vulling er dan uit halen, dan via je kies dat wortelkanaal schoon maken, dan tijdelijke vulling er in, dan drie weken later checken of het goed weg is de ontsteking (intussen ook medicijnen die drie weken) en dan def. vulling.
Hoezo raak je dan kiezen kwijt daarvan?
Muis, kom d'r maar in!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:51 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vond mijn ingegroeide teennagel er uit trekken (4 keer) pijnlijker dan mijn wortelkanaalbehandeling.
Muis is kampioen van enge medische ingrepen.quote:
Ik vond mijn wortelkanaalbehandeling kinkyquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:51 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vond mijn ingegroeide teennagel er uit trekken (4 keer) pijnlijker dan mijn wortelkanaalbehandeling.
Nou...toen ik nog alleen Joey had riep ik altijd dat ik liever zou bevallen dan een wortelkanaalbehandeling ondergaan. Ik vind het echt geen pretjequote:Op maandag 8 augustus 2011 20:51 schreef DanseMacabre het volgende:
Je spoort nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:55 schreef senesta het volgende:
Nou...toen ik nog alleen Joey had riep ik altijd dat ik liever zou bevallen dan een wortelkanaalbehandeling ondergaan. Ik vind het echt geen pretje![]()
Ik kan me ook niet voorstellen dat je jong bent en dan besluit tandarts te worden
Een vriendin van mij wilde tandarts of fysiotherapeut worden. Het is fysiotherapie geworden maar ik vind haar wel echt een duivelse tandarts-type.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou...toen ik nog alleen Joey had riep ik altijd dat ik liever zou bevallen dan een wortelkanaalbehandeling ondergaan. Ik vind het echt geen pretje![]()
Ik kan me ook niet voorstellen dat je jong bent en dan besluit tandarts te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |