Die is haar telefoon aan het verdrinken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[me=Memento-Mori] meldt
[/me]
CL waaaar ben je?
Dat krijg je met iPhones.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is haar telefoon aan het verdrinken.
Ben je hypermobiel of zou het normaal moeten zijn bij zo'n gebeurtenis?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:05 schreef Tegan het volgende:
Ik trok vandaag mijn arm uit de kom. Stomme zware dozen boven mijn hoofd houden en die dan bijna vallen.
Ik was incognito dus ik ging hem niet helpen. En wat moest ik dan doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:05 schreef Tegan het volgende:
Owja, vandaag at work liet er een jongen zijn phone vallen in een plas water/modder.
Nu de mensen nog die die ondingen met huid en haar verdedigen / ophemelen.quote:
Dat eerste. Klein beetje danquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je hypermobiel of zou het normaal moeten zijn bij zo'n gebeurtenis?
Arme Q.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu de mensen nog die die ondingen met huid en haar verdedigen / ophemelen.
quote:
Gewoon rokje 5 cm omhoog trekken en lief kijken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
En normaal zou zijn dat zon leuk schattig klein meisje als ik zulke zware dozen laat tillen.
Dat gebeurt vanzelf als ze zich uit moet rekken om wat boven haar hoofd te zetten. Al ga ik er dan vanuit dat ze al een rokje aanheeft.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:08 schreef Anthraxx het volgende:
Gewoon rokje 5 cm omhoog trekken en lief kijken.
Ik heb al gelobbyd voor rokjes at work. Maar het mag nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gewoon rokje 5 cm omhoog trekken en lief kijken.
Wij kunnen alleen maar hopen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gebeurt vanzelf als ze zich uit moet rekken om wat boven haar hoofd te zetten. Al ga ik er dan vanuit dat ze al een rokje aanheeft.
Vast een stel homo's in de directie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb al gelobbyd voor rokjes at work. Maar het mag niet.
Die zijn toch al oud en verlept.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:10 schreef Tegan het volgende:
Alleen de hoge bazen mogen een kokerrok aan. Not fair!
Of dromen.quote:
Omhoog neuken dus.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Word tijd dat ik daartussen ga lopen met sexy benen in rokje.
Achter ... ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:13 schreef Tegan het volgende:
Mja, zo is iedereen daar wel terecht gekomen. Echt.
Ach, het is ook selectie op kwaliteiten moet je maar denken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:13 schreef Tegan het volgende:
Mja, zo is iedereen daar wel terecht gekomen. Echt.
iPhone.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu de mensen nog die die ondingen met huid en haar verdedigen / ophemelen.
Dan kan het haast niet lang duren voordat ik hoofd van de directie benquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, het is ook selectie op kwaliteiten moet je maar denken.
T for president.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan kan het haast niet lang duren voordat ik hoofd van de directie ben.
Ik geloof dat ik stukken nieuwsgieriger naar je ben dan vijf minuten geleden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:16 schreef Tegan het volgende:
Dan kan het haast niet lang duren voordat ik hoofd van de directie ben.
Wordt eindelijk eens genoeg aandacht aan mij besteed.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik stukken nieuwsgieriger naar je ben dan vijf minuten geleden.
Krijg je dat niet voldoende dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:20 schreef Tegan het volgende:
Wordt eindelijk eens genoeg aandacht aan mij besteed.
Er is niet genoeg aandacht op de wereld om aan jou te geven.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet zoveel ik verdien met mijn kwaliteiten.
Blijkbaar zijn anderen onwetend over jouw talenten en moet je jezelf gewoon wat meer profileren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:24 schreef Tegan het volgende:
Niet zoveel ik verdien met mijn kwaliteiten.
Maar je mag het wel blijven proberen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is niet genoeg aandacht op de wereld om aan jou te geven.
Ik zal mijn best doen volgende werkdagquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn anderen onwetend over jouw talenten en moet je jezelf gewoon wat meer profileren.
Dat ben ik ook van plan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar je mag het wel blijven proberen.
Ik ga voor je duimen!quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:27 schreef Tegan het volgende:
Ik zal mijn best doen volgende werkdag.
Ik zag 't, ik vond hem ook tofquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
psst psst cl, ik heb n nieuwe tas![]()
![]()
Ik was fietsers van de weg aan het rijden. Jezus ik rij liever tien keer heen en weer van Ede naar Utrecht dan dat ik naar het dorp moet rijden. Kolere.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is haar telefoon aan het verdrinken.
Edequote:Op maandag 8 augustus 2011 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was fietsers van de weg aan het rijden. Jezus ik rij liever tien keer heen en weer van Ede naar Utrecht dan dat ik naar het dorp moet rijden. Kolere.
Met de outfit niks.quote:
Zijn kleren laten meer zien hoe hij niet geinteresseerd is in mode. Kopen wat je leuk vindt, niet boeien wat anderen denken.quote:
Volgens mij Peaches Geldoff.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:55 schreef DrMarten het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wie zijn het?
Die heb ik in het rood!quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:16 schreef Godtje het volgende:
Q! Ik heb een leuk outfitje voor je gevonden!Succes verzekerd!
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:16 schreef Q. het volgende:
[..]
iPhone.
Maar mogelijk koop ik in de toekomst ook wel een Windows Phone 7.5-toestel.Mooi spul is dat ook.
Wanneer komt die nu eigenlijk?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:39 schreef Tegan het volgende:
Zo, ik ga bij mama eten. Weer een dag zonder fornuis overleefd.
Mag ik mee?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:49 schreef Tegan het volgende:
Weet ik nog steeds niet. Eerst maar eens een week op vakantie vanaf dit weekend.
Ik wil ook nog steeds naar een stuk in The Globe, maar het is wel een hele zit. Zou daar graag Romeo & Juliet eens willen zien, of Hamlet. En dan wel zitplaatsen want ik ga niet drie uur staanquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:07 schreef Tegan het volgende:
. Ik wil naar een Shakespeare play in The Globe
. En naar een musical
. En verder gewoon chillen. Alle toeristische dingen heb ik al gedaan ooit.
Moet te doen zijn in een weekendje toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook nog steeds naar een stuk in The Globe, maar het is wel een hele zit. Zou daar graag Romeo & Juliet eens willen zien, of Hamlet. En dan wel zitplaatsen want ik ga niet drie uur staan
En naar het oorlogsmuseum gaan, en naar het British Museum, het Natural History Museum, Kew Gardens, kijken of er 's zomers weer een toneelstuk in het park is, en naar Wicked en Legally Blonde, kijken of er een filmpremière is op Leicester Square, bij m'n pasgeboren achternichtje langs, ik wil ook eens de Big Ben in maar daar moet je Brits staatsburger voor zijn. En naar de grote markten en naar Primrose Hill en Camden en naar Highgate Cemetery.
Ik kan er dus nog wel een paar keer naartoe
Londen![]()
Moet wel binnen nu en een jaar gaan, anders zijn m'n Oystercards verlopen en dat is zonde, ook al staat er volgens mij niet zoveel meer op.
M'n neef en z'n vrouw wonen in Londen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:26 schreef Tegan het volgende:
Achternichtje?
Ik wilde ook naar Hamlet. Of Macbeth. Maar er draait niets tofs als ik er ben.
En zitplaatsen zijn echt heel duur...
Oh. Ik had me er net op verheugd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[Upd] Interland Engeland-Nederland afgelast
Toegeven aan terreur!
Dat vinden nu heel wat meer mensenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
londen was heel lang mijn favo shop stad in europa
STDquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
ik was een aantal jaar terug in de tower en toen voerde ze daar overal scene's uit Shakespeare op
was heel tof
ik heb bij mijn diplomafeestje trouwens van een vriend alle werken van Shakespeare gekregen in zo'n mooi oud boek met allemaal platen er in. Echt mega tof!
goeie std ook wel voor dit topic
londen was heel lang mijn favo shop stad in europa
Ze waren ook in Oxford Street bezig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:19 schreef Tegan het volgende:
Dat is wel jammer ja. Maar ik heb er geloof ik geen last van. Mits het niet verplaatst naar de stad. Ze hebben het toch gemunt op politie en niet toeristen dus no worries.
wat heb je?quote:
Betaalt niet echt goed geloof ik. Ex van m´n broer werkte bij een reisbureau. Maar ze ging elk jaar wel een keer een hotel inspecteren, maar dat was niet echt vakantie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:22 schreef Tegan het volgende:
Zal ik bij een reisbureau gaan werken. Lijkt me wel tof werk...
ik zie het nu pasquote:
iemand die ik ken werkt ook bij een reisbureauquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Betaalt niet echt goed geloof ik. Ex van m´n broer werkte bij een reisbureau. Maar ze ging elk jaar wel een keer een hotel inspecteren, maar dat was niet echt vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |