Dank je wel en het is ook zeker niet duur maar we moeten er snel vanaf want we krijgen zaterdag andere meubels en dinsdag een andere bankstelquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:46 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
¤150,- is niet duur mensen!
Succes met de verkoop
Zoiets zou inderdaad mooi zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:55 schreef zwartedoos het volgende:
Zeker een koopje! Ideaal voor een starter
Hoi ik zal ze morgen (zaterdag) even maken en dan zal ik ze hier op het forum neerzetten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:13 schreef Parietale_kwab het volgende:
Zou je mij een betere foto kunnen sturen van de 2-zitsbank?
Ben zeer geinteresseerd hierin.
Hoiquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:22 schreef QuanCore het volgende:
Ik wil ze wel hebben als ik vervoer kan regelen xd.
we hebben de 2 zitter ook met 2 man 7 verdiepingen naar beneden getild en de 3 zitter is met 3 man helemaal goed te doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:54 schreef QuanCore het volgende:
Oke, heb je enig idee hoe zwaar dat bankstel is? Is het te doen om dat bankstel naar een derde verdieping te tillen met z'n tweeën denk je xd?
Sorry dat was ik nog vergeten te melden de 4 stoelen zijn al weg.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:13 schreef SplashO het volgende:
Wat moet je voor de 4 stoelen hebben? hebben ze beschadigingen? ben geintresseerd.
ik had zelf 30 euro ingedachten maar het moet echt weg wat zeg je van 25 euro?quote:
we willen er toch graag 25 euro voor want hij is nog helemaal in goede staat.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:40 schreef Rev- het volgende:
20?
Ik moet even kijken hoe het uitkomt met de kosten als ik hem haal, of kom je zelf vaak in Amsterdam?
Ik moet morgen even bellen over mijn woning in Rijswijk en dan wil ik je spullen overnemen. Maar ik heb geen vervoer en geen rijbewijs dus dat is een beetje het probleem. Als jij mij daarmee kunt te gemoed komen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:59 schreef handsomekate het volgende:
wij hebben zelf ook geen aanhanger wij hebben voor onze meubels onze zoon gevraagd met de aanhanger.
Je zou een busje kunnen huren of je moet iemand weten met een trekhaak dan kan je ook nog een aanhanger huren.
dan hoor ik het maandag wel evenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:31 schreef Rucky het volgende:
Maandag moet ik terug bellen en dan zal ik je het laten weten. De betaling daar komen we wel over uit.
Bij dezen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:52 schreef handsomekate het volgende:
alles is verkocht dus mag dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |