abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 18:49:44 #205
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_100816625
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 18:42 schreef lezzer het volgende:
Ik snap er gewoon niks van, ik krijg geen contentgerelateerde ads te zien op mijn site.
Stel ik heb een hele site over pindakaas, ik weet zeker dat er ads zijn voor pindakaas, maar die komen maar niet bij mijn content.

Help?
Maak je gebruik van een CMS of iets? Of zelf gebouwd? Of in een (doorverwijs)frame?
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 18:52:25 #206
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_100816738
Trouwens...ik heb sinds vandaag af en toe Duitse adds ertussen staan? :?
pi_100816911
Mijn adsence inkomsten
pi_100817188
Inkomsten met 2 adsence niche site's. Ik heb nog 3 andere site's gebouwd die nog aan het groeien zijn in Google. Ook heb ik nog een site waar ik prepaid-pakket verkoop via Daisycon. Daar heb ik deze maand tot nu toe al 71,00 euro mee verdient, het is dus ook slim om je inkomstenbronnen een beetje te verspreiden.



De inkomsten stijgen! :-)

Ik heb nog wel een vraag. In hoeverre is het toepassen van blending van je advertentie's legaal? Ik heb de kleur van de titel + url van de adsence-advertentie's dezelfde kleur als alle links op de site en de text van de adsence-advertentie zwart, dat is ook de textkleur van mijn content. Ik ben benieuwd of dit nou mag of niet.

PS: Sorry voor de dubbelpost
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:30:03 #209
334361 Dreaming-of-Paris
and the rest of the world.
pi_100818219
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 18:48 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Wij ook niet... hoeveel bezoekers heb je enzo ;)
Nou ja nu nog niet super veel. Ben op 19 juni pas begonnen met mijn website heb toen ongeveer een maand actief er aan gewerkt, toen een maand op vakantie geweest en er dus niets aan gedaan en nu sinds vandaag weer begonnen. Dit is het resultaat:
3313 bezoeken
8203 paginaweergaves
pi_100818979
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 19:04 schreef ilion het volgende:
Inkomsten met 2 adsence niche site's. Ik heb nog 3 andere site's gebouwd die nog aan het groeien zijn in Google. Ook heb ik nog een site waar ik prepaid-pakket verkoop via Daisycon. Daar heb ik deze maand tot nu toe al 71,00 euro mee verdient, het is dus ook slim om je inkomstenbronnen een beetje te verspreiden.

[ afbeelding ]

De inkomsten stijgen! :-)

Ik heb nog wel een vraag. In hoeverre is het toepassen van blending van je advertentie's legaal? Ik heb de kleur van de titel + url van de adsence-advertentie's dezelfde kleur als alle links op de site en de text van de adsence-advertentie zwart, dat is ook de textkleur van mijn content. Ik ben benieuwd of dit nou mag of niet.

PS: Sorry voor de dubbelpost
Dat mag, maar je mag bijvoorbeeld niet zo'n linkbox recht onder een menu neerzetten met dezelfde opmaak waardoor het lijkt of die ads bij het menu horen.
pi_100819554
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 18:49 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Maak je gebruik van een CMS of iets? Of zelf gebouwd? Of in een (doorverwijs)frame?
Een phpbb3 forum en een joomla site.
Bij het forum heb ik de code echt in de code staan, bij de site in een module én onderaan in de footer in de code.
Ik heb begrepen dat het bij een session id in de url al moeilijk is om gerelateerd te tonen, maar dan snap ik het nog niet op de site.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:41:17 #212
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_100828993
Adsense kakt wederom in bij mij. Ook mijn schuld ben te weinig met mijn blog bezig (2 keer per week). Moet het elke dag doen.

Update mbt tot mijn kvk inschrijving voor donderdag a.s. even afgezegd. Eind augustus ga er ik heen. Wil me even goed voorbereiden met een bedrijfsnaam etc. even rustig voor zitten.

Als dit geen toppers zijn trouwens :

Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_100835660
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef Razor21 het volgende:
Adsense kakt wederom in bij mij. Ook mijn schuld ben te weinig met mijn blog bezig (2 keer per week). Moet het elke dag doen.

Update mbt tot mijn kvk inschrijving voor donderdag a.s. even afgezegd. Eind augustus ga er ik heen. Wil me even goed voorbereiden met een bedrijfsnaam etc. even rustig voor zitten.

Als dit geen toppers zijn trouwens :

[ afbeelding ]
Klinken lekker die domeintjes. Ben benieuwd :)

Verder heb ik de laatste paar dagen veel zitten werken m'n site (nieuwsbundel). Tevens ook wat gedaan aan de advertenties. De site wisselt nu automatisch tussen ads van google en M4N, en bij de meest bezochte pagina (doorstuur pagina) is wat extra informatie toegevoegd om mensen wat meer te 'pushen' op de ad te klikken.

Zie al vrijwel meteen het effect ervan terug in m'n inkomsten. :)

Heb tevens gisteren een facebook profiel aangemaakt voor de website, waar (net zoals op twitter) de laatste headlines op worden geplaatst. Ben benieuwd of dit gaat helpen.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 08:50:50 #214
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_100841875
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 19:30 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:

[..]

Nou ja nu nog niet super veel. Ben op 19 juni pas begonnen met mijn website heb toen ongeveer een maand actief er aan gewerkt, toen een maand op vakantie geweest en er dus niets aan gedaan en nu sinds vandaag weer begonnen. Dit is het resultaat:
3313 bezoeken
8203 paginaweergaves
Tja, ik weet het niet zo goed. Wat bied hij zelf aan?
  woensdag 17 augustus 2011 @ 08:56:48 #215
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_100841943
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 18:42 schreef lezzer het volgende:
Ik snap er gewoon niks van, ik krijg geen contentgerelateerde ads te zien op mijn site.
Stel ik heb een hele site over pindakaas, ik weet zeker dat er ads zijn voor pindakaas, maar die komen maar niet bij mijn content.

Help?
Letwel dat AdSense ook zeer regelmatig op interesse gebaseerde advertenties i.p.v. content gerelateerde advertenties laat zien.

Dus stel ik bezoek een vakantie-website van bijvoorbeeld kras.nl, vervolgens ga ik naar een website over pindakaas. Dan is de kans groot dat ik op die website over pindakaas advertenties van kras.nl te zien krijg i.p.v. advertenties over pindakaas.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 09:11:56 #216
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_100842208
Jammer trouwens dat Text links veel minder opleveren dan die grafische ads.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 09:17:55 #217
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_100842306
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 08:56 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Letwel dat AdSense ook zeer regelmatig op interesse gebaseerde advertenties i.p.v. content gerelateerde advertenties laat zien.

Dus stel ik bezoek een vakantie-website van bijvoorbeeld kras.nl, vervolgens ga ik naar een website over pindakaas. Dan is de kans groot dat ik op die website over pindakaas advertenties van kras.nl te zien krijg i.p.v. advertenties over pindakaas.
Dat ook ja, mijn vriendin had een flinke laarzen zoektocht gehouden op mijn laptop, ik heb nog weken laarzen op allerlei sites voorbij zien komen!
  woensdag 17 augustus 2011 @ 09:51:23 #218
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_100843055
quote:
13s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:11 schreef JortK het volgende:
Jammer trouwens dat Text links veel minder opleveren dan die grafische ads.
Ik heb juist die rich media eruit geflikkerd. Text en image betalen bij mij het beste
  woensdag 17 augustus 2011 @ 10:22:27 #219
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_100843734
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:51 schreef ursel het volgende:

[..]

Ik heb juist die rich media eruit geflikkerd. Text en image betalen bij mij het beste
Heb ik ook gedaan, maar de clicks zijn minder waard. Maar ik krijg wel meer clicks dus :)
  woensdag 17 augustus 2011 @ 10:34:21 #220
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_100844066
quote:
Geachte ***,

Hartelijk dank voor uw bestelling bij TransIP.

Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen. Momenteel zijn wij bezig de door u bestelde diensten op te leveren.
Wanneer de door u bestelde diensten worden opgeleverd ontvangt u daarvan apart bericht. De facturatie van deze diensten zal binnen twee weken na levering plaatsvinden.

De contracten van de door u bestelde diensten zijn als PDF-bestand bijgevoegd. Deze contracten kunt u te allen tijde inzien wanneer u inlogt op het controlepaneel.
Met vriendelijke groet,

TransIP B.V.
Smart and Simple
Next brainfart!

Edit: En 5 domeinen opgezegd. Jaarlijks opruiming :)

[ Bericht 9% gewijzigd door JortK op 17-08-2011 10:43:31 ]
  woensdag 17 augustus 2011 @ 10:47:16 #221
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_100844405
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 10:22 schreef JortK het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan, maar de clicks zijn minder waard. Maar ik krijg wel meer clicks dus :)
Bij mij zijn de text en image beide het meeste waard. :') :7
pi_100845108
Ik heb sinds kort eindelijk de tijd kunnen nemen om een site op te zetten, heb wordpress en een mooi thema...heb de plugins:

quote:
Akismet
Used by millions, Akismet is quite possibly the best way in the world to protect your blog from comment and trackback spam. It keeps your site protected from spam even while you sleep.key, and 3) Go to your Akismet configuration page, and save your API key.
All in One SEO Pack
Out-of-the-box SEO for your Wordpress blog. Options configuration panel | Upgrade to Pro Digg Digg
All-in-One social buttons [Digg Digg Configuration]
Easy Contact
Easy Contact is a simple, semantic contact form that utilizes the Sandbox design patterns. Insert using [easy-contact]. A plaintxt.org experiment for WordPress.
GD Star Rating
GD Star Rating plugin allows you to set up advanced rating and review system for posts, pages and comments in your blog using single, multi and thumbs ratings.
Google XML Sitemaps
This plugin will generate a special XML sitemap which will help search engines like Google, Yahoo, Bing and Ask.com to better index your blog.
ReplyMe
Send a email to author automatically while someone reply his comment.
SEO Friendly Images
Automatically adds alt and title attributes to all your images. Improves traffic from search results and makes them W3C/xHTML valid as well.
SEO Smart Links
SEO Smart Links provides automatic SEO benefits for your site in addition to custom keyword lists, nofollow and much more.
WP-PageNavi
Adds a more advanced paging navigation to your WordPress blog
WP to Twitter
Posts a Twitter status update when you update your WordPress blog or post to your blogroll, using your chosen URL shortening service. Rich in features for customizing and promoting your Tweets.
Yet Another Related Posts Plugin
Returns a list of related entries based on a unique algorithm for display on your blog and RSS feeds. A templating feature allows customization of the display.
Aangemeld voor google analytics/adsense/webmaster natuurlijk.
De 1e dag zijn mijn links vrij snel in de webindex (volgens google webmaster) gekomen..
Maar het stagneert nu een beetje..
18
5 URLs in web index
Een aantal dagen is al niks ge-indexeerd.
Ik plaats op mijn website actueel nieuws wat ik interessant vind/wat andere mensen interessant vinden een aantal keren per dag. Deze worden automatisch getweet.

Gezien er hier de nodige ervaring rondloopt...Wat is een goeie manier om je links te laten indexeren door google (liefst in minuten (het nieuws is actueel!!)..)??
Ik heb de sitemap opnieuw toegestuurd..en tegens met sites als www.bulkping.com alle pagina's gepinged maar hij heeft er niet heel veel zin in.

Klein detail is wel, omdat het nieuwsberichten zijn, herschrijf ik ze een beetje..en is er dus wel sprake van enige "duplicate content".

2e vraagje, wat is een goeie manier om via twitter followers te krijgen??

En een 3e vraagje...als je een nieuwsbericht, dat enkele minuten geleden is gepost, herschrijft (niet 100% uniek)..hoe erg is de duplicate content penalty dan (afgaande van snelle indexering)..

De site is redelijk nieuw en ik zal hier ook regelmatig mijn progress posten...maar alle tips voor een beginnende site zijn welkom!!
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:14:58 #223
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_100845265
quote:
Gezien er hier de nodige ervaring rondloopt...Wat is een goeie manier om je links te laten indexeren door google (liefst in minuten (het nieuws is actueel!!)..)??
Hoe langer je site bestaat, hoe sneller Google de boel indexeert. Geduld dus :)

quote:
2e vraagje, wat is een goeie manier om via twitter followers te krijgen??
Kwaliteit leveren zodat het de moeite waard is om je te volgen. (Voorbeeld: Ik volg nu.nl al op Twitter, wat is de toegevoegde waarde om jou te volgen?)

quote:
En een 3e vraagje...als je een nieuwsbericht, dat enkele minuten geleden is gepost, herschrijft (niet 100% uniek)..hoe erg is de duplicate content penalty dan (afgaande van snelle indexering)..
Lees je even in: http://en.wikipedia.org/wiki/Google_Panda
Kans dat je goede traffic krijgt is zeer klein. :)
  woensdag 17 augustus 2011 @ 14:01:08 #224
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_100851163
Een vraag over de CPC, kan het misschien kloppen dat deze hoger wordt naarmate je content regelmatig blijft toevoegen?

Tijdens mijn vakantie is er 3 weken geen content toegevoegd. Na 2 weken is de cpc gekelderd. Nu ben ik weer druk bezig met vullen en is de CPC weer op zijn oude niveau.
pi_100852209
Wat moet jij eigenlijk vragen voor een website met 11k unique visitors per maand? :P
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_100852509
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 14:23 schreef benx het volgende:
Wat moet jij eigenlijk vragen voor een website met 11k unique visitors per maand? :P
10 keer de jaaromzet? :P
pi_100856317
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 14:23 schreef benx het volgende:
Wat moet jij eigenlijk vragen voor een website met 11k unique visitors per maand? :P
366 per dag dus, mwah, niet veel. Als het een informatieve site zonder verkopen is.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 16:34:08 #228
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_100857984
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 15:55 schreef xaban06 het volgende:

[..]

366 per dag dus, mwah, niet veel. Als het een informatieve site zonder verkopen is.
met mijn vorige zat ik op mijn hoogtepunt rond de 75.000 per maand. Schommelde nogal, maar wel altijd boven de 8000 per dag.

Ligt er aan wat je ermee kan verdienen ik zat tussen de 500 en 900 euro per maand. Later kakte het in. Op sitedeals heeft uiteindelijk iemand 2000 euro betaald. Dit vond ik acceptabel dus maar verkocht.

Is net wat een gek wil betalen en wat jij een goed bedrag vind. Blijft lastig.
Maar als jij echt al 12 maanden op rij 500 euro ermee verdiend dan zou ik in elk geval 12 x 500 euro p/ m doen + nog een beetje. Dus tussen de 6000 en 8000 euro minimaal.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  woensdag 17 augustus 2011 @ 16:37:59 #229
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_100858151
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 11:10 schreef IcewindNL het volgende:


2e vraagje, wat is een goeie manier om via twitter followers te krijgen??


Ik zit nu op 250 followers zo'n beetje in 1 maand tijd.
Wat helpt is een #Twitteractie opzetten --> prijzen weggeven. Heb concert kaarten weggeven en vrijdag geef ik 25 euro weg voor Bol.com.

Mensen moeten in mijn artikel het bericht retweeten om kans te maken. In mijn berich staat dan zoiets als :

#Volg @Miljonairblog #Twitteractie maak kans op een rit in een #Hummer door dit bericht te retweeten.

Op een gegeven moment gaat het als een speer.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_100865661
Wat ook goed werkt op twitter is zelf een hoop mensen toevoegen. Doe ik meestal met mijn 'doelgroep', gewoon even zoeken op leeftijd ("25 jaar"), beroep of woonplaats. Zul je zien dat ze je ook toevoegen :P Veel van die mensen waarbij ik dit heb gedaan retweeten ook af en toe mijn berichten :)

Op deze manier heb je binnen een paar dagen toch wel een man of 1000. Wel oppassen met te snel teveel mensen toevoegen (max 300 per dag zou ik toch wel aanhouden).
pi_100866054
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 19:49 schreef Eierbal het volgende:
Wat ook goed werkt op twitter is zelf een hoop mensen toevoegen. Doe ik meestal met mijn 'doelgroep', gewoon even zoeken op leeftijd ("25 jaar"), beroep of woonplaats. Zul je zien dat ze je ook toevoegen :P Veel van die mensen waarbij ik dit heb gedaan retweeten ook af en toe mijn berichten :)

Op deze manier heb je binnen een paar dagen toch wel een man of 1000. Wel oppassen met te snel teveel mensen toevoegen (max 300 per dag zou ik toch wel aanhouden).
Ik zit helaas aan het limiet van het aantal mensen dat ik mag volgen. Moet eerst een boel volgers erbij krijgen voordat ik weer nieuwe mensen mag volgen.
pi_100866248
ik gebruik zelf tweetattacks en zoek dan op nieuws gerelateerde onderwerpen of laat hem mensen followen van bijv. @NOS.

Meestal laat ik hem als laatste een aantal mensen unfollowen (die mij niet volgen). Dan blijft mijn following getal tenminste een beetje fatsoenlijk.
pi_100883656
Wat vinden jullie van Mijn Xenon ?
  donderdag 18 augustus 2011 @ 08:58:30 #234
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_100885422
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 02:59 schreef xaban06 het volgende:
Wat vinden jullie van Mijn Xenon ?
Vooral spammerig.. Ik kan de ads op je site niet vinden?
  donderdag 18 augustus 2011 @ 10:52:19 #235
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_100887898
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 14:01 schreef ursel het volgende:
Een vraag over de CPC, kan het misschien kloppen dat deze hoger wordt naarmate je content regelmatig blijft toevoegen?

Tijdens mijn vakantie is er 3 weken geen content toegevoegd. Na 2 weken is de cpc gekelderd. Nu ben ik weer druk bezig met vullen en is de CPC weer op zijn oude niveau.
Iemand hier nog iets zinnigs over te zeggen?
  donderdag 18 augustus 2011 @ 10:55:08 #236
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_100887969
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 08:58 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Vooral spammerig.. Ik kan de ads op je site niet vinden?
Het gaat toch al een tijdje niet meer alleen om ads. Wss een nieuw project van xaban06

Vind zelf de producten wel grappig gedaan zo.
Ik zou wel je talen blokje weghalen. Er is maar een keuze dus heeft geen enkele waarde momenteel. :7
En Contact us zou ik alleen Contact van maken. Us = engels :P
pi_100887993
Nou heb ik dus mijn ads naar "afbeeldingen en mulitmedia" gezet ipv tekst en nou heb ik meer kliks.
Ik had tekst gekozen omdat adverteerders in mijn branche meestal via tekst adverteren.
Maar, dat maakt geen bal uit, want er komt toch niks gerelateerds.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 10:59:25 #238
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_100888097
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 10:55 schreef lezzer het volgende:
Nou heb ik dus mijn ads naar "afbeeldingen en mulitmedia" gezet ipv tekst en nou heb ik meer kliks.
Ik had tekst gekozen omdat adverteerders in mijn branche meestal via tekst adverteren.
Maar, dat maakt geen bal uit, want er komt toch niks gerelateerds.
Grappig, bij mij werken de text blijkbaar wel goed en zo te horen is niet de standaard. :')
pi_100888122
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 10:59 schreef ursel het volgende:

[..]

Grappig, bij mij werken de text blijkbaar wel goed en zo te horen is niet de standaard. :')
Nou, eerlijk gezegd snap ik er geen ruk meer van hoor, dus neem mijn woorden niet voor algemene wijsheid aan :D
pi_100894660
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 08:58 schreef DuracellPower het volgende:

[..]

Vooral spammerig.. Ik kan de ads op je site niet vinden?
Jij bent duidelijk nieuw hier :) Laatst toen ik bekend maakte dat ik binnenkort een online shop zou hebben wilde een aantal mensen weten wat de URL was.

Ik hoor graag jullie (kritieke) meningen, thanks.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:27:16 #241
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_100894695
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:26 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Jij bent duidelijk nieuw hier :) Laatst toen ik bekend maakte dat ik binnenkort een online shop zou hebben wilde een aantal mensen weten wat de URL was.

Ik hoor graag jullie (kritieke) meningen, thanks.
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 10:55 schreef ursel het volgende:

[..]

Het gaat toch al een tijdje niet meer alleen om ads. Wss een nieuw project van xaban06

Vind zelf de producten wel grappig gedaan zo.
Ik zou wel je talen blokje weghalen. Er is maar een keuze dus heeft geen enkele waarde momenteel. :7
En Contact us zou ik alleen Contact van maken. Us = engels :P
8-)
pi_100894704
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 10:55 schreef ursel het volgende:

[..]

Het gaat toch al een tijdje niet meer alleen om ads. Wss een nieuw project van xaban06

Vind zelf de producten wel grappig gedaan zo.
Ik zou wel je talen blokje weghalen. Er is maar een keuze dus heeft geen enkele waarde momenteel. :7
En Contact us zou ik alleen Contact van maken. Us = engels :P
Contact Us helemaal over het hoofd gezien, thanks.
'Currency' en taal moeten inderdaad nog weg, echter heb ik zoveel getweakt waardoor ik constant moest uitstellen, vandaar de laatste dingen gewoon niet gedaan maar online gegooit :)
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:39:12 #243
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_100895196
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 10:55 schreef ursel het volgende:

[..]

Het gaat toch al een tijdje niet meer alleen om ads. Wss een nieuw project van xaban06

Vind zelf de producten wel grappig gedaan zo.
Ik zou wel je talen blokje weghalen. Er is maar een keuze dus heeft geen enkele waarde momenteel. :7
En Contact us zou ik alleen Contact van maken. Us = engels :P
O sorry, wat impulsief gereageerd..
pi_100896704
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 02:59 schreef xaban06 het volgende:
Wat vinden jullie van Mijn Xenon ?
Ziet er goed uit, lang over gedaan?

Ik heb ook nog een vraag:
Heb een keyword gevonden met Exact Wereldwijde maandelijkse zoekopdrachten van 200.000 en de directe domeinnaam is vrij in .com/.org/.net , is dit nu topper of hoe zie je dat eigenlijk ? :P
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_100896938
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:18 schreef benx het volgende:

[..]

Ziet er goed uit, lang over gedaan?

Ik heb ook nog een vraag:
Heb een keyword gevonden met Exact Wereldwijde maandelijkse zoekopdrachten van 200.000 en de directe domeinnaam is vrij in .com/.org/.net , is dit nu topper of hoe zie je dat eigenlijk ? :P
Best wel wat tijd aan besteed, er komt veel meer bij kijken dat ik eerst dacht. Product foto's etc, veel werk.

Zonder de keyword te weten valt er weinig te zeggen, registreer je domein en vraag het dan nogmaals :)
pi_100898280
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:18 schreef benx het volgende:

[..]

Ziet er goed uit, lang over gedaan?

Ik heb ook nog een vraag:
Heb een keyword gevonden met Exact Wereldwijde maandelijkse zoekopdrachten van 200.000 en de directe domeinnaam is vrij in .com/.org/.net , is dit nu topper of hoe zie je dat eigenlijk ? :P
Weet je dat zeker? Klinkt te mooi om waar te zijn... dus ja, die zou ik dan meteen registreren, 200.000 is niet weinig.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 16:03:06 #247
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_100898804
Ik ken ook nog een mooie.
Bestaat uit 2 woorden, meeste gezocht op 2e gedeelte van het wordt. (enkele miljoenen, concurentie weinig)

Is het dan beter om het domeinnaam aan elkaar te doen, of met streep ertussen?
Alle varianten nog vrij

En hoe moet ik eigenlijk het beste kijken in die tool. Breed of exact?

[ Bericht 10% gewijzigd door ursel op 18-08-2011 16:21:57 ]
pi_100899588
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 10:55 schreef ursel het volgende:

[..]

Het gaat toch al een tijdje niet meer alleen om ads. Wss een nieuw project van xaban06


En Contact us zou ik alleen Contact van maken. Us = engels :P
Aangepast :)
pi_100900076
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 16:03 schreef ursel het volgende:
Ik ken ook nog een mooie.
Bestaat uit 2 woorden, meeste gezocht op 2e gedeelte van het wordt. (enkele miljoenen, concurentie weinig)

Is het dan beter om het domeinnaam aan elkaar te doen, of met streep ertussen?
Alle varianten nog vrij

En hoe moet ik eigenlijk het beste kijken in die tool. Breed of exact?
Bij exact vullen ze precies dat in waar jij naar zoekt, dus da's veel nauwkeuriger. Bij breed heb je ook wel kans dat jouw site bovenaan staat, maar dat zegt niks over de volgorde van de woorden en of er in de query zelf nog andere woorden bij stonden.

Ik zou die zonder streep doen, da's voor de bezoeker veel duidelijker en Google ziet toch wel dat er 2 woorden in zitten.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 16:35:24 #250
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_100900484
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 16:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Bij exact vullen ze precies dat in waar jij naar zoekt, dus da's veel nauwkeuriger. Bij breed heb je ook wel kans dat jouw site bovenaan staat, maar dat zegt niks over de volgorde van de woorden en of er in de query zelf nog andere woorden bij stonden.

Ik zou die zonder streep doen, da's voor de bezoeker veel duidelijker en Google ziet toch wel dat er 2 woorden in zitten.
De 2 woorden tesamen hebben 15k zoekopdrachten. Alleen het 2e woord 11 mln (300k exact) :P
  donderdag 18 augustus 2011 @ 18:31:48 #251
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_100904841
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 16:35 schreef ursel het volgende:

[..]

De 2 woorden tesamen hebben 15k zoekopdrachten. Alleen het 2e woord 11 mln (300k exact) :P
Gewoon kopen niets te verliezen hooguit 5 euro domeinkosten.
Kijk even naar de woordgroep zelf en eventuele concurrentie.

Van de ruim 40 domeinnamen die ik heb en op Sedo heb staan is er niet één door de Great Domain Auction gekomen. Snap er geen hol van. Vanavond hoor ik of ittrainee punt com er door komt.

Als ik zie wat er voor domeinnamen wel doorheen komen snap ik er echt niets meer van.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:58:09 #252
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_100917680
LOL sta nu op één:



Jullie kunnen wel goed raden het domein is nu ook van mij tariferen punt nl :D
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  donderdag 18 augustus 2011 @ 23:13:19 #253
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_100918470
Zo, zee-aquariums maar geregged. Vrouwlief mag de blog gaan vullen over ons zeeaquarium.
Gezien ze ook stekkies van de anemonen wil verkopen heeft ze weer wat te doen :7
  donderdag 18 augustus 2011 @ 23:15:51 #254
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_100918582
Tariferen? Ik moest toch echt even googlen om te achterhalen wat de betekenis is van dat woord. Ik dacht even dat je een typefout had gemaakt. :P

Maar goed, wordt er op dat woord ook nog een beetje gezocht? :)
  donderdag 18 augustus 2011 @ 23:17:44 #255
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_100918671
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:15 schreef Dlocks het volgende:
Tariferen? Ik moest toch echt even googlen om te achterhalen wat de betekenis is van dat woord. Ik dacht even dat je een typefout had gemaakt. :P

Maar goed, wordt er op dat woord ook nog een beetje gezocht? :)
Nee amper maar zal wel toenemen. Aangezien de ABN bij iedereen een bedrag heeft afgeschreven deze week. (Tariferen).

Heb net pitabroodje.nl gekocht met dank aan : http://www.sitedeals.nl/d(...)-algemeen-topic.html (Gratis Domeinnamen tips) even in de gaten houden lol. Zitten best leuke tussen.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')