10 keer de jaaromzet?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:23 schreef benx het volgende:
Wat moet jij eigenlijk vragen voor een website met 11k unique visitors per maand?
366 per dag dus, mwah, niet veel. Als het een informatieve site zonder verkopen is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:23 schreef benx het volgende:
Wat moet jij eigenlijk vragen voor een website met 11k unique visitors per maand?
met mijn vorige zat ik op mijn hoogtepunt rond de 75.000 per maand. Schommelde nogal, maar wel altijd boven de 8000 per dag.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
366 per dag dus, mwah, niet veel. Als het een informatieve site zonder verkopen is.
Ik zit nu op 250 followers zo'n beetje in 1 maand tijd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:10 schreef IcewindNL het volgende:
2e vraagje, wat is een goeie manier om via twitter followers te krijgen??
Ik zit helaas aan het limiet van het aantal mensen dat ik mag volgen. Moet eerst een boel volgers erbij krijgen voordat ik weer nieuwe mensen mag volgen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:49 schreef Eierbal het volgende:
Wat ook goed werkt op twitter is zelf een hoop mensen toevoegen. Doe ik meestal met mijn 'doelgroep', gewoon even zoeken op leeftijd ("25 jaar"), beroep of woonplaats. Zul je zien dat ze je ook toevoegenVeel van die mensen waarbij ik dit heb gedaan retweeten ook af en toe mijn berichten
Op deze manier heb je binnen een paar dagen toch wel een man of 1000. Wel oppassen met te snel teveel mensen toevoegen (max 300 per dag zou ik toch wel aanhouden).
Iemand hier nog iets zinnigs over te zeggen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:01 schreef ursel het volgende:
Een vraag over de CPC, kan het misschien kloppen dat deze hoger wordt naarmate je content regelmatig blijft toevoegen?
Tijdens mijn vakantie is er 3 weken geen content toegevoegd. Na 2 weken is de cpc gekelderd. Nu ben ik weer druk bezig met vullen en is de CPC weer op zijn oude niveau.
Het gaat toch al een tijdje niet meer alleen om ads. Wss een nieuw project van xaban06quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:58 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Vooral spammerig.. Ik kan de ads op je site niet vinden?
Grappig, bij mij werken de text blijkbaar wel goed en zo te horen is niet de standaard.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:55 schreef lezzer het volgende:
Nou heb ik dus mijn ads naar "afbeeldingen en mulitmedia" gezet ipv tekst en nou heb ik meer kliks.
Ik had tekst gekozen omdat adverteerders in mijn branche meestal via tekst adverteren.
Maar, dat maakt geen bal uit, want er komt toch niks gerelateerds.
Nou, eerlijk gezegd snap ik er geen ruk meer van hoor, dus neem mijn woorden niet voor algemene wijsheid aanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Grappig, bij mij werken de text blijkbaar wel goed en zo te horen is niet de standaard.
Jij bent duidelijk nieuw hierquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:58 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Vooral spammerig.. Ik kan de ads op je site niet vinden?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nieuw hierLaatst toen ik bekend maakte dat ik binnenkort een online shop zou hebben wilde een aantal mensen weten wat de URL was.
Ik hoor graag jullie (kritieke) meningen, thanks.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Het gaat toch al een tijdje niet meer alleen om ads. Wss een nieuw project van xaban06
Vind zelf de producten wel grappig gedaan zo.
Ik zou wel je talen blokje weghalen. Er is maar een keuze dus heeft geen enkele waarde momenteel.![]()
En Contact us zou ik alleen Contact van maken. Us = engels
Contact Us helemaal over het hoofd gezien, thanks.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Het gaat toch al een tijdje niet meer alleen om ads. Wss een nieuw project van xaban06
Ik zou wel je talen blokje weghalen. Er is maar een keuze dus heeft geen enkele waarde momenteel.![]()
O sorry, wat impulsief gereageerd..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, lang over gedaan?quote:
Best wel wat tijd aan besteed, er komt veel meer bij kijken dat ik eerst dacht. Product foto's etc, veel werk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:18 schreef benx het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, lang over gedaan?
Ik heb ook nog een vraag:
Heb een keyword gevonden met Exact Wereldwijde maandelijkse zoekopdrachten van 200.000 en de directe domeinnaam is vrij in .com/.org/.net , is dit nu topper of hoe zie je dat eigenlijk ?
Weet je dat zeker? Klinkt te mooi om waar te zijn... dus ja, die zou ik dan meteen registreren, 200.000 is niet weinig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:18 schreef benx het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, lang over gedaan?
Ik heb ook nog een vraag:
Heb een keyword gevonden met Exact Wereldwijde maandelijkse zoekopdrachten van 200.000 en de directe domeinnaam is vrij in .com/.org/.net , is dit nu topper of hoe zie je dat eigenlijk ?
Aangepastquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Bij exact vullen ze precies dat in waar jij naar zoekt, dus da's veel nauwkeuriger. Bij breed heb je ook wel kans dat jouw site bovenaan staat, maar dat zegt niks over de volgorde van de woorden en of er in de query zelf nog andere woorden bij stonden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:03 schreef ursel het volgende:
Ik ken ook nog een mooie.
Bestaat uit 2 woorden, meeste gezocht op 2e gedeelte van het wordt. (enkele miljoenen, concurentie weinig)
Is het dan beter om het domeinnaam aan elkaar te doen, of met streep ertussen?
Alle varianten nog vrij
En hoe moet ik eigenlijk het beste kijken in die tool. Breed of exact?
De 2 woorden tesamen hebben 15k zoekopdrachten. Alleen het 2e woord 11 mln (300k exact)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Bij exact vullen ze precies dat in waar jij naar zoekt, dus da's veel nauwkeuriger. Bij breed heb je ook wel kans dat jouw site bovenaan staat, maar dat zegt niks over de volgorde van de woorden en of er in de query zelf nog andere woorden bij stonden.
Ik zou die zonder streep doen, da's voor de bezoeker veel duidelijker en Google ziet toch wel dat er 2 woorden in zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |