Spanje stond ook 1e zonder wereldkampioen te zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:03 schreef Mark het volgende:
Het enige land dat de ranglijst heeft aangevoerd zonder ooit wereldkampioen geweest te zijn. Hopelijk kunnen we ooit van die status aparte af
Argentinie, Portugal, Italie, Brazilie, Engeland.quote:Oekraïne - Nederland 1-1
Nederland - Turkije 1-0
Nederland - Oostenrijk 3-1
Brazilië - Nederland 0-0
Uruguay - Nederland 1-1
Nederland - Zwitserland
Duitsland - Nederland
Mexico - Spanje 1-1
Argentinie - Spanje 4-1
Portugal - Spanje 4-0
Spanje - Columbia 1-0
VS - Spanje 1-3
Venezuela - Spanje 0-3
Italie - Spanje 2-1
Spanje - Brazilie
Engeland - Spanje
Echt veel verstand van statistieken heb je niet hè?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:13 schreef DAMH het volgende:
Uiteraard word dit wel in spaanse sportbladen vermeldt, al is het alleen maar om elke dag die shit vol te krijgen met onzin, want hoe vaak kan je over een vinger van mou praten (heel vaak kan ik je vertellen)... Maar dit terzijde..
Die ranking gaat ook nergens over Spanje is EK en WK en alsnog kunnen ze ingehaald worden, doordat ze hun vriendschappelijke potjes minder goed op orde hebben.. Zou het zelfde zijn als het kind dat voor spek en bonen meedoet wint....
Echte lijst zou natuurlijk gewoon als volgt moeten zijn
1. Spanje
2. Duitsland
3. Uruguay
4. Nederland
Ik bedoel,, wat de neuk doet engeland op #4??? die hebben al eeuwen niks meer bereikt,, deden niet eens mee met ek2008 volgens mij.. onzinnig lijstje zonder betekenis... 2012 worden de prijzen weer verdeeld 1 = winaar 2 = net als de rest verliezer...
Wat snap jij niet aan mij post? Als je het had begrepen had je kunnen begrijpen dat ze andere criteria hadden kunnen gebruiken om tot hun statistieken te komen. Ipv een antwoord dat een lijst per definitie statistieken is en ik het daarom niet begrijpquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:29 schreef voice-over het volgende:
[..]
Echt veel verstand van statistieken heb je niet hè?
Ja precies. Mij doet het ook niks. Natuurlijk hartstikke leuk. Maar ja het stelt echt niets voor. De beschermde status bij lotingen hadden we als nummer 2 toch al..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:46 schreef marcodej het volgende:
Tsja, hartstikke leuk en aardig, maar het draait uiteindelijk om titels. Robben had die bal er gewoon in moeten schieten...
Wat een onzin. Als je je een beetje verdiept in de manier waarop de punten tot stand komen, dan weet je dat het gewoon een goede graadmeter is voor de prestaties over de afgelopen 4 jaar. Nederland heeft de afgelopen 4 jaar zeer consistent gespeeld en nauwelijks een wedstrijd verloren, daarom staan ze (terecht) 1e.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:13 schreef DAMH het volgende:
Uiteraard word dit wel in spaanse sportbladen vermeldt, al is het alleen maar om elke dag die shit vol te krijgen met onzin, want hoe vaak kan je over een vinger van mou praten (heel vaak kan ik je vertellen)... Maar dit terzijde..
Die ranking gaat ook nergens over Spanje is EK en WK en alsnog kunnen ze ingehaald worden, doordat ze hun vriendschappelijke potjes minder goed op orde hebben.. Zou het zelfde zijn als het kind dat voor spek en bonen meedoet wint....
Echte lijst zou natuurlijk gewoon als volgt moeten zijn
1. Spanje
2. Duitsland
3. Uruguay
4. Nederland
Ik bedoel,, wat de neuk doet engeland op #4??? die hebben al eeuwen niks meer bereikt,, deden niet eens mee met ek2008 volgens mij.. onzinnig lijstje zonder betekenis... 2012 worden de prijzen weer verdeeld 1 = winaar 2 = net als de rest verliezer...
Volgens mij ben je gewoon aan het trollen. Nederland is 2de geworden op het WK, heeft daar ook gewonnen van Uruguay en heeft dat land met een B-elftal nog makkelijk op een gelijkspel gehouden in een vriendschappelijk duel. Hoe kun je die dan BOVEN Nederland plaatsen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:44 schreef DAMH het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan mij post? Als je het had begrepen had je kunnen begrijpen dat ze andere criteria hadden kunnen gebruiken om tot hun statistieken te komen. Ipv een antwoord dat een lijst per definitie statistieken is en ik het daarom niet begrijp...
quote:24 augustus om 14:48
Sorry maar in mijn ogen is Spanje HEEL wat beter dan Nederland! en binnen een paar jaar staat belgie voor nederland in de stand!
Waar is de grap? Het klopt toch? Ok dat Spanje zoveel beter is valt best mee, maar wat beter zijn ze wel.quote:
Hoezo is die kans groot dan. Enige die dan boven de 34 jaar zijn, zijn Mathijsen, van Bommel en Kuijt. De grote 4 zijn er nog. Steek is 33. Heitinga 32.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:50 schreef Thas het volgende:
[..]
Waar is de grap? Het klopt toch? Ok dat Spanje zoveel beter is valt best mee, maar wat beter zijn ze wel.
De kans dat Belgie over een jaar of 5 boven Nederland staat is vrij groot.
Tsja, misschien krijg je gelijk, ik vind het 50/50. Ik denk in ieder geval dat Nederland en Belgie rond die tijd hetzelfde niveau selectie zullen hebben. Er is nu al wat voor te zeggen dat hun verdediging beter is en ik vind ons niet niveau Hazard/Fellaini/Witsel/Hazard/Lukaku beloftes hebben, maar goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo is die kans groot dan. Enige die dan boven de 34 jaar zijn, zijn Mathijsen, van Bommel en Kuijt. De grote 4 zijn er nog. Steek is 33. Heitinga 32.
Afellay, Bruma, Strootman, Luuk de Jong, Elia, Wijnaldum, Krul en zelfs Pieters worden steeds beter. Kijk naar alle jongen talenten. En er komen ALTIJD nieuwe toppers erbij. Een jongen die nu 15 is kan dan op zijn 20ste de nieuwe Robben, van Persie, v.d. Vaart of Sneijder worden.
Maargoed jij hebt vast een glazen bol...
Uiteindelijk draait het om prijzen, en aangezien Uruguay net de copa heeft gewonnen, vandaar dus...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:29 schreef jeoff het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon aan het trollen. Nederland is 2de geworden op het WK, heeft daar ook gewonnen van Uruguay en heeft dat land met een B-elftal nog makkelijk op een gelijkspel gehouden in een vriendschappelijk duel. Hoe kun je die dan BOVEN Nederland plaatsen?
Dat hebben ze vroeger toch ook nog gehaald, zie dus niet in waarom dat over enkele jaren niet zou kunnen. Veel zal afhangen van de verdere ontwikkeling Vd spelers, maar als Lukaku, Witsel, Fellaini, Mertens, Hazard, Defour, Vertonghen, ... Verder blijven ontwikkelen, kan Belgie een zeer aardige ploeg krijgen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Belgie gaat nooit het niveau van Nederland halen...
Wist je dat ze de ranking in 2006 helemaal herzien hebben om het simpeler en transparanter te maken?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:24 schreef DAMH het volgende:
Uite
[..]
Uiteindelijk draait het om prijzen, en aangezien Uruguay net de copa heeft gewonnen, vandaar dus...
Maar wat in mijn optiek aan deze lijst mankeert is dat spanje uberhaupt nog voor het komende EK ingehaald kan worden, ze hebben nota bene 2 toernooien achter elkaar gewonnen,, dat zou genoeg punten moeten opleveren + dat ze volgens mij ook al hun kwalificatie wedstrijden hebben gewonnen (correct me if iam wrong)... Dus maw,, Spanje wint alle kwali wedstrijden + 2 titels. NL wint alle kwali weedstrijden maar gaat er in de kwart finale en finale af... Dus uiteindelijk gaan ze er nu overheen omdat ze het beter in de vriendschappelike potjes doen, waar niemand ene kudt omgeeft...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |