abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 augustus 2011 @ 13:28:24 #1
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100459385

Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Honda CBR600F '94 - (dribbel79)
Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje)
Kawasaki Z750 '04 - (Gawaine)
Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier)
Triumph Street Triple R '09 - (BazzieK)
Suzuki GS500e- (Cocktailprikker)
Suzuki GSF600 Bandit '99 - (Roderick2085)
Suzuki GSX750F '05 - (bwt)
Yamaha XJ600 '91 - (Geerd)
Yamaha XJ600s '92 - (Knuffelslet)
Yamaha SZR660 - (-XX-)
Yamaha YZF 750 - (-Den_Haag-)
Kawasaki ZX12 Fighter - (Bunnybeater)
Suzuki TL1000R - KTM LC4 400 Super-Motard - pic2- (Cageon)
... update :? :') ...

:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar z�ker niet achterlijk hard.
Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 � 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

*; Waar komen jullie vandaan?
Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

(8> Wie maakt de topics?
Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden :)

B-) Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.
Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een week lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.

Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
BPM-Calculator
Tarieven snelheidsovertredingen

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Ontwerp je eigen motorpak

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez

Motorreparatie
Motorcycle repair
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.

Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 8 augustus 2011 @ 13:28:54 #2
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100459396
Nieuwe topics, nieuwe kansen ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_100459451
Hopsakee :) Hopen dat het vanavond een beetje droog is. Ik heb zo'n om weer rond te knetteren :)
Hoor ik die Griekse melodie...
  maandag 8 augustus 2011 @ 13:33:28 #4
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100459569
Daar hoeft het niet droog voor te zijn ;)
pi_100459634
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:21 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Tof? :+ Irl heb ik er wel wat mee, mijn allereerste motor in 1992 was een Jawa 640.
Deze is hetzelfde jaar nieuw verkocht :Y als een Jawa 638 met zijspan.

(640 had een schijfrem en moderner plaatwerk, maar wel hetzelfde blok, de bijzondere kickstarter/schakelpedaal/automatische koppeling en choke op de carburateur wist ik dus zonder uitleg al te vinden) :)

Het is historisch gezien zelfs de eerste motor waarbij ik de olie ververste. :@
En dan zelfs nog de voorvork olie. _O- Want ja de motor had toendertijd al 300 km gelopen na aankoop als nieuw. :+

Dan klopt je photobucket mapnaam niet :%

quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:30 schreef mark_dabomb het volgende:
Hopsakee :) Hopen dat het vanavond een beetje droog is. Ik heb zo'n om weer rond te knetteren :)
je kan ook door de regen rijden hoor ;) maar gelukkig heb ik het wel droog gehouden op de heenweg, op een paar druppels na
  maandag 8 augustus 2011 @ 13:36:23 #6
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100459678
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
Kewl, ze zijn ook voor mijn brommer verkrijgbaar, maar op de club roepen telkens diverse mensen dat dat niet zo heel geweldig schijnt te zijn; slecht remmen, piepen, scheurtjes erin enzo.. maar dat zullen dan wel lulverhalen zijn. staat 10 keer beter als de originele frisbee's in ieder geval _O_
De allereerste serie van Braking had in een zeldzaam geval haarscheurtjes.
Om het dan tien, vijftien jaar later nog te noemen.... :+
Komt me wel bekend voor dat iedereen er een mening over heeft.
Het is ook nooit goed. ;)

Pas nog een hele discussie over Ruud Freriks gehad, ging iemand anders hem weer afkraken.. :')
(en diegene die ik geadviseerd had twijfelen.. de afkraker had alleen niet door dat de injectiebox niet op een carburateurfiets past.. :+ daar was het dan elders weer goedkoper/beter in de combinatie)
quote:
14s.gif [b]Op maandag 8 augustus 2011 13:27 schreef Sounddragon het volgende:[/b
Lekker aan de edit? :+
Beetje leesbaar houden. O-)
quote:
Ik vind zijspannen ook wel kewl :Y een kennis van me zijn pa is recentelijk overleden, en zijn goldwing met zijspan moest naar Duitsland worden gereden; ik heb het aangeboden, maar om dezelfde redenen als jij nu al ondervonden hebt wilden ze er niet aan; schijnt echt heel tricky te rijden, hebben ze het toch maar aan een clublid gevraagd :) Had het best willen proberen :Y)
Mooi gebaar. :Y

Beter van niet inderdaad, na een kort proefritje in de bebouwde kom leek het wel wat op de quad.
Maar elke >40 km/u bocht aan de kant van het span is tricky, heel tricky. :)

Rechtuit op de snelweg had ik meer problemen verwacht. Dat viel weer mee.
Alleen bij Utrecht met een betonafscheiding naast me en spoorvorming..
Liever in het midden van de drie banen gereden. ;)
  maandag 8 augustus 2011 @ 13:38:11 #7
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100459730
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:35 schreef Roderick2085 het volgende:
Dan klopt je photobucket mapnaam niet :%
_O-

Blok is een 350 :Y type is een 638, maar de typen 634, 638, 639, 640, 641 verschillen onderling nauwelijks.
Communistisch blokje is al sinds de jaren zestig praktisch ongewijzigd. O-)
pi_100459805
Ik rij alleen voor mijn plezier :) en dus preferrable niet in de regen...
  maandag 8 augustus 2011 @ 13:41:40 #9
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_100459856
zo ff rondje doen ;) Kijken of ik mijn gear indicator goed geprogrammeerd heb.
Bla Bla Bla :P
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:07:35 #10
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100460870
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:41 schreef Blackviper het volgende:
Regen heeft weer vele aan en uit standen vandaag. O-)

Had eerst om half acht naar Goes gemoeten.
Even een Bandit op een testbank zetten.
Maar weertje en conditie waren te machtig. :+

Misschien zo nog een rondje, moet nog even andere dichtringen voor de VX halen.
De remvloeistof voor moet nog op druk. En als er mensen willen proefrijden moet dat wel. :+
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:11:21 #11
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100461003
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:36 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

De allereerste serie van Braking had in een zeldzaam geval haarscheurtjes.
Om het dan tien, vijftien jaar later nog te noemen.... :+
Komt me wel bekend voor dat iedereen er een mening over heeft.
Het is ook nooit goed. ;)

Pas nog een hele discussie over Ruud Freriks gehad, ging iemand anders hem weer afkraken.. :')
(en diegene die ik geadviseerd had twijfelen.. de afkraker had alleen niet door dat de injectiebox niet op een carburateurfiets past.. :+ daar was het dan elders weer goedkoper/beter in de combinatie)
Ah, ok, dus dat scheurtjes verhaal is net zoiets als roestende Opels; ooit deden ze het, en dan heb je dat imago voor de rest van je leven :) Ach ja, as said: ik ga ze leker toch proberen tzt, en dan zie ik het wel.. ze zijn volgens mij bijna de helft goedkoper als die originele buttugly pannenkoeken, en evt piepen hebben we wel trucjes voor :P

quote:

Mooi gebaar. :Y

Beter van niet inderdaad, na een kort proefritje in de bebouwde kom leek het wel wat op de quad.

Je moet ook tegenhangen in de rechterbochten heah :7
Ik moet dan meteen denken aan de WOII films, waarin ze 'als een dolle' met die dingen rondscheurden; helden _O_
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:12:57 #12
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100461066
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:41 schreef Blackviper het volgende:
Hoe werkt zo'n ding eigenlijk :? heb ik me altijd al afgevraagd :) programmeer je dat ding op snelheid, of telt ie schakelingen dmv een switch of wat?
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:16:40 #13
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100461210
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:07 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Regen heeft weer vele aan en uit standen vandaag. O-)

Had eerst om half acht naar Goes gemoeten.
Even een Bandit op een testbank zetten.
Maar weertje en conditie waren te machtig. :+

Misschien zo nog een rondje, moet nog even andere dichtringen voor de VX halen.
De remvloeistof voor moet nog op druk. En als er mensen willen proefrijden moet dat wel. :+
Bandit van dat smaatje zeker, om der neue Auspuff te tjoenen?
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:20:18 #14
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100461343
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:11 schreef Sounddragon het volgende:
Ah, ok, dus dat scheurtjes verhaal is net zoiets als roestende Opels; ooit deden ze het, en dan heb je dat imago voor de rest van je leven :) Ach ja, as said: ik ga ze leker toch proberen tzt, en dan zie ik het wel.. ze zijn volgens mij bijna de helft goedkoper als die originele buttugly pannenkoeken, en evt piepen hebben we wel trucjes voor :P
Valt me nu op dat zelfs de extreme tegenstanders van Chinese pannenkoeken/pannekoeken over de streep gaan. :)

Misschien is dit nog wat voor je. :)
quote:
[message=20517540,noline]Desmodroom schreef op 04 augustus 2011 @ 15:05[/message]:
Wave remschijven in China gekocht voor ¤ 132 inclusief verzendkosten. Zien er top uit en remmen ontzettend goed.

Heb ze nu tijdens vakantie 3 weken intensief gebruikt in Duitsland, Zwitserland en Italie.

Ondanks meerdere negatieve verhalen, ik zou ze zo weer kopen

[afbeelding]
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:22:21 #15
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100461419
quote:
Je moet ook tegenhangen in de rechterbochten heah :7
Ik moet dan meteen denken aan de WOII films, waarin ze 'als een dolle' met die dingen rondscheurden; helden _O_
Ik denk dat die stiekem met een aambeeld in de bak rijden. _O-
Het is een stijf en star geheel, schat dat hangen vanaf de motor weinig doet. oO<
(zei de oude eigenaar gisteren nog.. daarom had hij er twee oude computermonitoren en printers in _O- en komt dan bij een klant op bezoek met het span)
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:16 schreef Sounddragon het volgende:
Bandit van dat smaatje zeker, om der neue Auspuff te tjoenen?
:+ O-)
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:37:05 #16
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100461998
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:20 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Valt me nu op dat zelfs de extreme tegenstanders van Chinese pannenkoeken/pannekoeken over de streep gaan. :)

[..]

Nah, ik ben nog steeds anti-chinese eigenlijk, jaar geleden een tondeuse gekocht (redelijk gerenommeerd merk), en nu issie voor de 2 keer naar de kleaute; wordt wel weer gefikst natuurlijk, maar toch issie kaduuk, en dat irriteert. Tevens heb ik liever een falende tondeuse als een falende remschijf :X

quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:22 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Ik denk dat die stiekem met een aambeeld in de bak rijden. _O-
Het is een stijf en star geheel, schat dat hangen vanaf de motor weinig doet. oO<
(zei de oude eigenaar gisteren nog.. daarom had hij er twee oude computermonitoren en printers in _O- en komt dan bij een klant op bezoek met het span)

[..]

:+ O-)
Zou zomaar kunnen, ik heb al grindtegels gelezen en gezien, rollen lood, zakken zand, you name it :P Ik zie ze op filmpjes e.d. toch altijd een beetje tegenhangen, maar dat zal voor jezelf wel meer gevoelsmatig zijn als dat het daadwerkelijk effect heeft ;) Lijkt me leuk om gewoon eens te proberen :Y

Had ik niet ooit dat filmpje gepost van die mafkees met die Ural in de sneeuw op een parkeer terrein? of was dat in motormeuk? :P
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:40:33 #17
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100462135
Deze is ook grappig _O-

[edit] deze bedoelde ik, geen Ural, maar een Dnepr :7

[ Bericht 37% gewijzigd door Sounddragon op 08-08-2011 14:45:45 ]
pi_100462553
SD, gewoon waves halen :Y
was voor mij ook veel goedkoper dan standaard schijven
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:58:58 #19
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100462822
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:51 schreef Den_Haag het volgende:
SD, gewoon waves halen :Y
was voor mij ook veel goedkoper dan standaard schijven
Ok, will do ;)

Ik zie ze wel regelmatig op de achteras zitten bij Alpjes en Twins, maar nog nooit op het voorwiel gezien dacht ik, terwijl ze wel volop worden aangeboden op iebee :)
  maandag 8 augustus 2011 @ 15:12:23 #20
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100463229
Wat is trouwens aan te raden als ik ga kijken voor een dikke naakte? ik zit al een poosje te gluren naar XJR's, deze bijvoorbeeld : http://link.marktplaats.nl/471268758, of een soes : http://link.marktplaats.nl/471785247, of een Kwaak : http://link.marktplaats.nl/471339300

Wat zijn acceptabele km standen en valkuilen voor die dingen? anyone?
  maandag 8 augustus 2011 @ 15:13:24 #21
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100463271
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:40 schreef Sounddragon het volgende:
Deze is ook grappig _O-

[edit] deze bedoelde ik, geen Ural, maar een Dnepr :7

Ook bedankt voor het eerste filmpje :Y dan denk je dat je het kan.. en dan... :')

Die gasten zijn gek dat ze bij die gozer instappen. Al die bomen.
Mongolen. _O- _O_

Ik pak even een bak. :Y i (dichtringen voor de VX halen..)
pi_100463981
Kan je een motorband een beetje deftig oppompen met zo'n voetpompje met bar meter?
  maandag 8 augustus 2011 @ 15:37:19 #23
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100464098
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 15:33 schreef mark_dabomb het volgende:
Kan je een motorband een beetje deftig oppompen met zo'n voetpompje met bar meter?
Mwah, die metertjes kloppen meestal van geen kant, maar je krijgt er wel lucht in ;)
pi_100464140
Zonnetje schijnt weer in Utrecht, tijd voor een ritje naar huis :9 alleen jammer dat het alleen snelweg is met dus die lekkere turbulentie net onder m'n helm }:| Hoop dat mijn nieuwe schermpje vandaag is binnengekomen :Y)
  maandag 8 augustus 2011 @ 15:41:33 #25
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100464279
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 15:38 schreef Roderick2085 het volgende:
Zonnetje schijnt weer in Utrecht, tijd voor een ritje naar huis :9 alleen jammer dat het alleen snelweg is met dus die lekkere turbulentie net onder m'n helm }:| Hoop dat mijn nieuwe schermpje vandaag is binnengekomen :Y)
Hier schijnt de zon nu ook; zonet nog een kleine wolkbreuk met een paar dikke onweersklappen.. neem een regenpakkie mee; het is een beetje wisselvallig daar buiten ;)

Wat heb je voor scherm gekauft?
  maandag 8 augustus 2011 @ 15:54:14 #26
76625 Blackviper
pi_100464818
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hoe werkt zo'n ding eigenlijk :? heb ik me altijd al afgevraagd :) programmeer je dat ding op snelheid, of telt ie schakelingen dmv een switch of wat?
Learning firmware gebruikt de RPM en snelheid ;) Bij programmeren hoef je alleen maar door de gears heen te shiften.

Check hier dan naar Gipro X-type, dan F.A.Q. en dan de eerste vraag ;)

Maar hij deed het perfect dus dat is mooi :D
pi_100465199
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 15:54 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Learning firmware gebruikt de RPM en snelheid ;) Bij programmeren hoef je alleen maar door de gears heen te shiften.

Dus hij programmeert eigenlijk zichzelf?
W0ei ?
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:05:49 #28
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100465289
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 15:54 schreef Blackviper het volgende:

[..]

Moet je dus wel een digitaal RPM en spd signaal hebben, gaat bij mij niet werken dus denk ik.. daarbij weet ik zelf wel in welke versnelling ik zit; is eigenlijk alleen maar kermis :)
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:30:47 #29
76625 Blackviper
pi_100466330
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:03 schreef M3rcury het volgende:

[..]

Dus hij programmeert eigenlijk zichzelf?
Nee eerste keer weet hij nog van niets ;)
pi_100466864
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2011 15:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hier schijnt de zon nu ook; zonet nog een kleine wolkbreuk met een paar dikke onweersklappen.. neem een regenpakkie mee; het is een beetje wisselvallig daar buiten ;)

Wat heb je voor scherm gekauft?
Heb het droog gered :Y Maar de A27 uitrijden (in plaats van A1 en A6 wat ik normaal doe) is niet echt een goed idee met die wind O-)

Heb zo'n vario schermpje besteld... die zouden het meeste de turbulentie moeten breken....
Alp is nu met 130 / 140 minder comfortabel dan dat de gs en bandit waren :X
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:46:56 #31
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_100467028
Wow, WB met een zijspan.
Dude, wat bezielt je....
&lt;a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank"&gt;FAQ?&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank"&gt;Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt&lt;/a&gt;
  maandag 8 augustus 2011 @ 18:21:04 #32
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_100470630
quote:
Ja kan prima :) de meter kan iets afwijken, maar doen ze bij een tankstation en garage/dealer ook.

Doorgaans wijken die dingen bij de druk die je nodig hebt niet zoveel af. (evt vergelijken met eentje waarvan je weet dat de meter goed is, of digitale drukmeter)
  maandag 8 augustus 2011 @ 18:25:27 #33
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100470780
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:43 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

Heb het droog gered :Y Maar de A27 uitrijden (in plaats van A1 en A6 wat ik normaal doe) is niet echt een goed idee met die wind O-)

Heb zo'n vario schermpje besteld... die zouden het meeste de turbulentie moeten breken....
Alp is nu met 130 / 140 minder comfortabel dan dat de gs en bandit waren :X
Ik heb nog geen scherm gevonden waarbij ik geen last heb van het gebulder, maar ik ga binnenkort ook een andere voorruit bestellen; eens kijken of dat wat is ;)
pi_100471512
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik heb nog geen scherm gevonden waarbij ik geen last heb van het gebulder, maar ik ga binnenkort ook een andere voorruit bestellen; eens kijken of dat wat is ;)
Wat ga je bestellen? Die vario is zo'n scherm met zo'n spoilertje erop... van wat ik lees zou dat toch het beste moeten werken. Morgen komt ie binnen (omdat gls blijkbaar geen pakketjes bij de buren afgeeft :X) dus kan je van de week wel vertellen of het wat is ;)
pi_100471655
Morgen tussen de buien door ook maar m'n nieuwe voetsteunten monteren (15mm lager), tankpad plakken en eindelijk montageding voor een topkoffer erop proberen te frutselen :')
  maandag 8 augustus 2011 @ 18:54:49 #36
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100471952
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:44 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

Wat ga je bestellen? Die vario is zo'n scherm met zo'n spoilertje erop... van wat ik lees zou dat toch het beste moeten werken. Morgen komt ie binnen (omdat gls blijkbaar geen pakketjes bij de buren afgeeft :X) dus kan je van de week wel vertellen of het wat is ;)
Ook een vario-touring met spoilertje :Y

Mijn brommer is de jouwe niet, en mijn lengte is ook de jouwe niet; wat jou werkt kan bij mij ruk zijn, en andersom ;) maar ik ben wel benieuwd wat je ervan vindt natuurlijk ;)

De andere optie is die MRA touring in 2 delen die kun je heel ernstig hoog maken, maar dat ziet er belachelijk uit.

Ik heb -/- 40 mm steppies, custom made by Nikotech, héél erg relaxed om offroad te rijden; kun je echt ongelimiteerd op staan zonder een centje pijn; zeker in combi met mijn 50 mm ROX risers. Staand rijdt 'ie net zo lekker als zittend :P
pi_100472353
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ook een vario-touring met spoilertje :Y

Mijn brommer is de jouwe niet, en mijn lengte is ook de jouwe niet; wat jou werkt kan bij mij ruk zijn, en andersom ;) maar ik ben wel benieuwd wat je ervan vindt natuurlijk ;)
Klopt, maar als die doet wat ie beloofd, namelijk de turbulentie breken ipv verplaatsen zoals een verhoogd ruitje volgens mij vaak doet, zal dat iig wel hetzelfde werken... of het dan ook comfortabel is is natuurlijk een tweede :+
quote:
De andere optie is die MRA touring in 2 delen die kun je heel ernstig hoog maken, maar dat ziet er belachelijk uit.
die ken ik volgens mij niet :? Doe is een linkje :P
quote:
Ik heb -/- 40 mm steppies, custom made by Nikotech, héél erg relaxed om offroad te rijden; kun je echt ongelimiteerd op staan zonder een centje pijn; zeker in combi met mijn 50 mm ROX risers. Staand rijdt 'ie net zo lekker als zittend :P
Zal wel wat gekost hebben :P Heb deze gekocht ivm de hoek die mijn benen nu maken tov m'n lichaam, is voor wat langere stukken eigenlijk net niet lekker.
Standaard was dit het enige wat ik kon vinden, kunnen overigens ook op normale hoogte gemonteerd worden :Y

Heb jij trouwens geen last van je spiegels? Die van mij kunnen eigenlijk net niet ver genoeg kantelen. Ben al even met de vijl bezig geweest, maar is nog niet ideaal. Heb wel naar die verhogers/verbreders gekeken, maar weet niet of dat helpt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Roderick2085 op 08-08-2011 19:09:34 ]
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:12:18 #38
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100472789
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:03 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

Klopt, maar als die doet wat ie beloofd, namelijk de turbulentie breken ipv verplaatsen zoals een verhoogd ruitje volgens mij vaak doet, zal dat iig wel hetzelfde werken... of het dan ook comfortabel is is natuurlijk een tweede :+

[..]

die ken ik volgens mij niet :? Doe is een linkje :P

[..]

Zal wel wat gekost hebben :P Heb deze gekocht ivm de hoek die mijn benen nu maken tov m'n lichaam, is voor wat langere stukken eigenlijk net niet lekker.
Standaard was dit het enige wat ik kon vinden, kunnen overigens ook op normale hoogte gemonteerd worden :Y
Valt wel mee, is een clublid die het tof vindt om zulke dingen te fabrieken, denk dat ze goedkoper zijn als wat je nu hebt 8-)

Dit is een vario touring met spoiler :

En dit is die lelukke vario :

maandag 8 augustus 2011 @ 19:15:38 #39
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100472964
quote:

Heb jij trouwens geen last van je spiegels? Die van mij kunnen eigenlijk net niet ver genoeg kantelen. Ben al even met de vijl bezig geweest, maar is nog niet ideaal. Heb wel naar die verhogers/verbreders gekeken, maar weet niet of dat helpt.
Huh? nee, maar ik heb ook geen Alp he ;) Ook al had ik op die van Anne ook nergens problemen mee.. hoe bedoel je; niet ver genoeg kantelen? :?
pi_100473639
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Valt wel mee, is een clublid die het tof vindt om zulke dingen te fabrieken, denk dat ze goedkoper zijn als wat je nu hebt 8-)

[ afbeelding ]

Dit is een vario touring met spoiler :

[ afbeelding ]

En dit is die lelukke vario :

[ afbeelding ]
Dan zal het idd misschien wel meevallen :P Heb je vast ook je schakel en rempook aan moeten passen, of niet?

Oh, die.. die is lelijk ja :P maar het kan nog erger... kan hem alleen niet meer vinden :{ maar je hebt ook nog zo'n 'opzet scherm', met zo'n gigantische zilveren klem om hem vast te zetten :+
pi_100473695
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Huh? nee, maar ik heb ook geen Alp he ;) Ook al had ik op die van Anne ook nergens problemen mee.. hoe bedoel je; niet ver genoeg kantelen? :?
Nou, dat je vooral asfalt ziet als je gewoon rechtop zit, ipv auto's die achter je rijden :+ Spiegeltje kantelt standaard niet ver genoeg naar boven om beter te kunnen zien
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:38:58 #42
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_100474053
Goede avond :W

Wat een schuit WB _O- Succes met de verkoop ^O^
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_100474427
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:38 schreef ikookhier het volgende:

_O- _O- _O- _O-
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:47:05 #44
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100474433
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:30 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

Dan zal het idd misschien wel meevallen :P Heb je vast ook je schakel en rempook aan moeten passen, of niet?

Oh, die.. die is lelijk ja :P maar het kan nog erger... kan hem alleen niet meer vinden :{ maar je hebt ook nog zo'n 'opzet scherm', met zo'n gigantische zilveren klem om hem vast te zetten :+
Ja, moest ik idd een beetje aan knutselen, maar dat was wel te overzien hoor ;)

Ik denk dat je de Touratech oplossing bedoelt :

Clickable voor de backside view ; klein stukkie naar onderen scrollen :+

En je hebt er ook nog een die met een bandje onderaan ergens vastzit _O-
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:49:37 #45
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100474552
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:31 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

Nou, dat je vooral asfalt ziet als je gewoon rechtop zit, ipv auto's die achter je rijden :+ Spiegeltje kantelt standaard niet ver genoeg naar boven om beter te kunnen zien
huh? staat je stuur dan niet veel te ver achterover of zo?

Volgens mij kan ik die van mij 360 graden ronddraaien :?
pi_100474685
quote:

_O-
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:47 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, moest ik idd een beetje aan knutselen, maar dat was wel te overzien hoor ;)

Ik denk dat je de Touratech oplossing bedoelt :

[ link | afbeelding ] Clickable voor de backside view ; klein stukkie naar onderen scrollen :+

En je hebt er ook nog een die met een bandje onderaan ergens vastzit _O-
Dat idee ja, alleen was dan het ruitje nog 2 a 3 keer zo hoog :+
quote:
5s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

huh? staat je stuur dan niet veel te ver achterover of zo?

Volgens mij kan ik die van mij 360 graden ronddraaien :?
Heb ik even aan zitten denken, maar vind eigenlijk koppeling en rem wel relax zo. Zal morgen wel ff foto maken :Y
  maandag 8 augustus 2011 @ 20:13:59 #47
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100475683
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:52 schreef Roderick2085 het volgende:

Heb ik even aan zitten denken, maar vind eigenlijk koppeling en rem wel relax zo. Zal morgen wel ff foto maken :Y
koppeling en rem kun je ook los van het stuur verdraaien :+
pi_100477266
quote:

zorg voor een goede bakkenist dan komt alles goed ^O^

quote:
3s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:13 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

koppeling en rem kun je ook los van het stuur verdraaien :+
bij mijn XR600 zitten de spiegelsteunen aan de rem en koppelingshendel niet dat er spiegels opzitten maar het zou kunnen
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  maandag 8 augustus 2011 @ 20:51:31 #49
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100477513
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:46 schreef densmee het volgende:

bij mijn XR600 zitten de spiegelsteunen aan de rem en koppelingshendel niet dat er spiegels opzitten maar het zou kunnen
Vandaar ook dat me afvraag hoe dat stuur dan staat. Besides nog het feit dat mijn (en Anne d'r) spiegels 360 graden kunnen ronddraaien :)
pi_100479032
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:20 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

[..]

Lijken beetje op dit van mij
Maar die van mij komen vanuit DE
pi_100481013
quote:

[..]

[..]

Bij mij ook :Y
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Vandaar ook dat me afvraag hoe dat stuur dan staat. Besides nog het feit dat mijn (en Anne d'r) spiegels 360 graden kunnen ronddraaien :)
Ik vraag me toch nog af wat je precies bedoelt met 360 graden draaien... het gaat mij om de beweging van verticaal naar horizontaal zal ik maar zeggen....
  maandag 8 augustus 2011 @ 21:54:09 #52
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  maandag 8 augustus 2011 @ 21:56:33 #53
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100481437
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:50 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

Bij mij ook :Y

[..]

Ik vraag me toch nog af wat je precies bedoelt met 360 graden draaien... het gaat mij om de beweging van verticaal naar horizontaal zal ik maar zeggen....
Je duh, wat kun je anders nog draaien? de steun om zijn as? :D

Zit geen begrenzing op what-so-ever, kan ze gewoon helemaal ronddraaien.
  maandag 8 augustus 2011 @ 21:57:54 #54
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100481545
quote:
Meestal (niet altijd) pisbakken staal en trap je ze scheef.
Je hebt wel van die dubbele dat is al beter.
Gewoon een handpomp vind ik handiger.
(na 2-3 van die goedkope voetpompen..)
Die van de Action heeft een dubbele ventielaansluiting.
Manometer klopt ook aardig, maar de digimeter kost daar ook maar 2-3 euro. :+
quote:
Hoger zadel monteren / laten vullen.
Rik Smits heeft er eentje van 30 centimeter dik op zijn crosser.
Gek gezicht is dat. _O-
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:01:33 #55
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100481829
quote:

:+

Ding was al 2x verkocht eigenlijk. Maar ik was de eerste to be. :7

VXie had vanavond ook al twee keer verkocht kunnen worden. 8)7
Maar heb geen dichtringen voor de remklauw kunnen scoren.
Morgen even laten maken @werk (maar draaier is eigenlijk vrij O-) even kijken of de CNC draaier zin heeft.. :X ) en anders langs een scooterzaak .. of motorzaak. (vandaag waren die dicht)
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:17 schreef Den_Haag het volgende:

Lijken beetje op dit van mij
Maar die van mij komen vanuit DE
Apart, het merk komt uit Italie. :)
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:02:39 #56
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100481918
quote:
De buurvrouw wilde niet mee vanmiddag. :')

Meestal zit er niemand in schat ik. :+
(en die vijftien kilo van de kleine schiet ook niet op)

[ Bericht 46% gewijzigd door Worldbeater op 08-08-2011 22:08:53 ]
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:05:03 #57
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100482082
Minder bier WB, minder bier :7
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:05:40 #58
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100482128
Broem omhoog!

Knetter.. de slagboom wilde eerst ff niet open. :+

Onderweg nog enkele stoepjes gepakt, oh ja er zit nog een kar naast. :+

Een man op de parkeerplaats moest wel lachen. Een Jawa!
WB: I own you with my ZX-10R. :{w :+

Lekker belangrijk. :6 B-) ^O^ :P
pi_100482183
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:56 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je duh, wat kun je anders nog draaien? de steun om zijn as? :D

Zit geen begrenzing op what-so-ever, kan ze gewoon helemaal ronddraaien.
spiegels kunnen zelf ook rondjes draaien :+ :')
Maar bij mij dus niet :N
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Meestal (niet altijd) pisbakken staal en trap je ze scheef.
Je hebt wel van die dubbele dat is al beter.
Gewoon een handpomp vind ik handiger.
(na 2-3 van die goedkope voetpompen..)
Die van de Action heeft een dubbele ventielaansluiting.
Manometer klopt ook aardig, maar de digimeter kost daar ook maar 2-3 euro. :+

[..]

Hoger zadel monteren / laten vullen.
Rik Smits heeft er eentje van 30 centimeter dik op zijn crosser.
Gek gezicht is dat. _O-
Heb ik ook aan zitten denken :Y moet alleen nog ff een keer uitzoeken waar en wat dat kost :Y)
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:05 schreef Sounddragon het volgende:
Minder bier WB, minder bier :7
En dat ja :P Ik dacht ook al, dat heb ik net al gelezen :+
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:10:30 #60
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100482629
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:02 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

De buurvrouw wilde niet mee vanmiddag. :')

Meestal zit er niemand in schat ik. :+
(en die vijftien kilo van de kleine schiet ook niet op)

[ afbeelding ]
ach ja hoe verder hij naar buiten hangt hoe beter natuurlijk
dus ik zou gewoon een spin pakken en hem tegen de zijkant aan hangen
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:25:59 #62
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100483385
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:13 schreef densmee het volgende:

ach ja hoe verder hij naar buiten hangt hoe beter natuurlijk
dus ik zou gewoon een spin pakken en hem tegen de zijkant aan hangen
:D

Zat wel te denken om een tien liter benzinetankje aan de buitenkant te monteren.
Hefboom effect. :+
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:26:33 #63
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:48:28 #64
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100484797
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:06 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

spiegels kunnen zelf ook rondjes draaien :+ :')
Maar bij mij dus niet :N

Rommel :+
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:06 schreef Roderick2085 het volgende:

Heb ik ook aan zitten denken :Y moet alleen nog ff een keer uitzoeken waar en wat dat kost :Y)

Variërt tussen de 175 en 300¤, depending on materiaalsoort, aanpassing en de tent waar je het laat doen :)
pi_100485009
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:01 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Apart, het merk komt uit Italie. :)
really? oO<
pi_100485373
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:48 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Rommel :+
:Y dit is een standaard transalp spiegel, kan je dus niet helemaal ronddraaien:

quote:
[..]

Variërt tussen de 175 en 300¤, depending on materiaalsoort, aanpassing en de tent waar je het laat doen :)
Wat voor zaak laat je zoiets doen? Gewone motorzaak zal dat denk ik niet doen :?
  maandag 8 augustus 2011 @ 23:04:34 #67
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100485777
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:51 schreef Den_Haag het volgende:
really? oO<
Uhuh. :) Misschien produktie in DE geweest. :+
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:57 schreef Roderick2085 het volgende:
:Y dit is een standaard transalp spiegel, kan je dus niet helemaal ronddraaien:

[ afbeelding ]
Paar Jawa spiegels kopen, ongeveer dezelfde vormgeving, super uitzicht. :+
  maandag 8 augustus 2011 @ 23:05:52 #68
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100485844
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:57 schreef Roderick2085 het volgende:
Wat voor zaak laat je zoiets doen? Gewone motorzaak zal dat denk ik niet doen :?
Die sturen hem op naar dezelfde zaak die je via Google kan vinden. :+

Veel leermakerijen of meubelbedrijven kunnen het ook. :)
  maandag 8 augustus 2011 @ 23:06:45 #69
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100486173
verlengde achterbrug :')
  maandag 8 augustus 2011 @ 23:14:13 #71
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 01:05:30 #72
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100492074
Als je met je achterwiel stuurt wel ja :+
pi_100496970
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 23:04 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Uhuh. :) Misschien produktie in DE geweest. :+

Ach ja, het is mooi spul en het werkt :)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:13:34 #74
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100505659
Zekers :Y
pi_100517905
:% Ik ga een keer klussen... blijken die rubberen dingen om het ruitje te monteren stuk te zijn... net bij motoport geweest, hebben er niet genoeg op voorraad, op z'n vroegst vrijdag pas binnen -O-
Staat ie dan zielig te wezen zonde ruitje

Voetsteunen wel gemonteerd :Y moet alleen nog ff 1 borgring vervangen.. 15mm later en 2x zo breed vergeleken met origineel

en mijn beunhaas poging om bevestiging voor een topkoffer te monteren :') moet zeggen, het zit wel vast :+

dinsdag 9 augustus 2011 @ 19:30:21 #77
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_100521141
Tyrips zijn de BOM _O_
Pax & Pry Free download
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 19:57:13 #78
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100522270
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:53 schreef Roderick2085 het volgende:
:% Ik ga een keer klussen... blijken die rubberen dingen om het ruitje te monteren stuk te zijn... net bij motoport geweest, hebben er niet genoeg op voorraad, op z'n vroegst vrijdag pas binnen -O-
Staat ie dan zielig te wezen zonde ruitje

[ afbeelding ]

Voetsteunen wel gemonteerd :Y moet alleen nog ff 1 borgring vervangen.. 15mm later en 2x zo breed vergeleken met origineel

[ afbeelding ]

en mijn beunhaas poging om bevestiging voor een topkoffer te monteren :') moet zeggen, het zit wel vast :+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die rubberthules zijn altijd kapoet en/of draaien mee, en bij een Alp is het nog een kutklussie om er dan bij te komen ook; staat er hier ook nog eentje in de tuin ;(

En is het niet de bedoeling dat je de originele kunststof bagageplaat vervangt door de kofferdrager? Ik vind dit er erg Peppi en Kokkie uitzien met een half zakkie tieraps eromheen :)
pi_100523629
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 19:30 schreef ikookhier het volgende:
Tyrips zijn de BOM _O_
Zitten er dan ook 16 op :+
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 19:57 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Die rubberthules zijn altijd kapoet en/of draaien mee, en bij een Alp is het nog een kutklussie om er dan bij te komen ook; staat er hier ook nog eentje in de tuin ;(

En is het niet de bedoeling dat je de originele kunststof bagageplaat vervangt door de kofferdrager? Ik vind dit er erg Peppi en Kokkie uitzien met een half zakkie tieraps eromheen :)
Je kan er idd niet echt lekker bij :P daar kwam ik ook achter.
En ik denk dat dat officieel wel de bedoeling is, maar als de schroefgaten niet overeen komen, moet je toch wat anders ;) Idee was vooral met die schroefjes vastzetten, maar als je dan toch met tiewraps aan de gang gaat voor wat extra stevigheid, dan maar gelijk goed :Y
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 21:01:47 #80
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100525039
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 20:30 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

Zitten er dan ook 16 op :+

[..]

Je kan er idd niet echt lekker bij :P daar kwam ik ook achter.
En ik denk dat dat officieel wel de bedoeling is, maar als de schroefgaten niet overeen komen, moet je toch wat anders ;) Idee was vooral met die schroefjes vastzetten, maar als je dan toch met tiewraps aan de gang gaat voor wat extra stevigheid, dan maar gelijk goed :Y
4 van de 6 gaten wel zo te zien, kun je met die achterste nog een beetje rommelen. Net even gespiekt bij die van Anne, maar die heeft een heel andere onderplaat, wel givi, maar een stuk smaller :? vage shit.. optie is ook nog om een alu/RVS plaat te laten maken, met een losse bevestigingsset.. dan heb je meteen pimpiedinkie al je koffer eraf is.. en kun je er nog wat tofs in laten snijden ook 8-)
Losse bevestigingsset van Givi kost 8 ¤ geloof ik.. krijg je alleen die 2 bussies en die driehoek..

quote:
RVS Bagageplaat. Div logo's/ patronen mogelijk ( past ook op Transalp en Dominator)
( er zijn losse opbouw setjes in de handel voor o.a. GIVI topkoffers )
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 21:58:07 #81
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100527710
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:53 schreef Roderick2085 het volgende:
:% Ik ga een keer klussen... blijken die rubberen dingen om het ruitje te monteren stuk te zijn...
Wellnuts. :+

Alle begin is moeilijk, en iedere makkelijke klus kan op moeilijke oplossingen stuiten.
Na een tijdje kan je daar op anticiperen en ziet het er voor een buitenstaander allemaal makkelijk uit. :+

Motorfietsmonteur is een droombaan :+ ..... ---->
quote:
[message=20540065,noline]RG-gamma schreef op 07 augustus 2011 @ 01:09[/message]:
Heb dat met m,n werk :Y ,Motorfiets monteur,zeggen de klanten ook vaak dat het ze ook heel leuk lijkt omdat te doen :X ,ze hebben geen idee wat voor ellende je soms tegenkomt :r :+
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 22:00:34 #82
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 22:14:44 #83
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100528610
quote:
ze hebben geen idee wat voor ellende je soms tegenkomt

Hij bedoelt natuurlijk Stukgaatie's :+
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 22:30:50 #84
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100529651
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
Hij bedoelt natuurlijk Stukgaatie's :+

Ik had vroeger ook wel een beetje de pik op monteurs.
Lever je hem netjes gewassen in, krijg je hem met vingerafdrukken terug.
Nu weet ik als geen ander dat je zo vieze handen hebt. Die hou je niet schoon. :')

Anyway, vandaag ff boren, steken, ringetje daarna nog ontbraamt (niet op de foto) en gemonteerd.

Edit. en zo vier keer natuurlijk.
Remdruk weer helemaal top. Is het nog helemaal niet geweest sinds aankoop. O-)
Morgen komt er iemand kijken voor de VX. (wilden er al twee gisteren :+ )

[ Bericht 1% gewijzigd door Worldbeater op 09-08-2011 23:14:36 ]
pi_100529926
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

4 van de 6 gaten wel zo te zien, kun je met die achterste nog een beetje rommelen. Net even gespiekt bij die van Anne, maar die heeft een heel andere onderplaat, wel givi, maar een stuk smaller :? vage shit.. optie is ook nog om een alu/RVS plaat te laten maken, met een losse bevestigingsset.. dan heb je meteen pimpiedinkie al je koffer eraf is.. en kun je er nog wat tofs in laten snijden ook 8-)
Losse bevestigingsset van Givi kost 8 ¤ geloof ik.. krijg je alleen die 2 bussies en die driehoek..

[ afbeelding ]

[..]

Is idd ook een mogelijkheid :Y Heb ik ook even aan gedacht, maar wist zo snel niet waar ik dat moest zoeken. Ga nog wel eens kijken, want echt mooi is dit idd niet ;)
Die losse sets heb ik idd wel eens gezien, kost bijna niks. Ga wel eens mailen, tnx :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:58 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Wellnuts. :+

Alle begin is moeilijk, en iedere makkelijke klus kan op moeilijke oplossingen stuiten.
Na een tijdje kan je daar op anticiperen en ziet het er voor een buitenstaander allemaal makkelijk uit. :+

Die ja :+ voetsteunen waren zo gebeurt (behalve dat ene borgpennetje... die wilde er met geen mogelijkheid in als ik het ringetje ertussen deed. Nu dus ff zonder :+ moest toch nog nieuw borgpennetje hebben ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:00 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]Treeslippers. :+
Dat rubber kan er nog af, maar weet niet of dat zo lekker is voor mijn laarzen, constant op die metalen pinnetjes :N Zijn wel behoorlijk breed, benieuwd hoe dat rijd, misschien van de week ff zonder ruitje toch ff proberen :)
pi_100530871
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Trouwens, geen een van de schroefgaten komen overeen. Ten eerste is hij te breed (wat ik idd best vreemd vind eigenlijk) en ten tweede kloppen ook geen van de afstanden onderling...

Ag, lekker interessant eigenlijk, voor een paar euro zit het er nu op :+ Zie wel of ik het nog een keer aanpas, was aan de andere kant niet van plan geld uit te blijven geven aan dat ding :P
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 23:15:32 #87
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100532179
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

Trouwens, geen een van de schroefgaten komen overeen. Ten eerste is hij te breed (wat ik idd best vreemd vind eigenlijk) en ten tweede kloppen ook geen van de afstanden onderling...

Ag, lekker interessant eigenlijk, voor een paar euro zit het er nu op :+ Zie wel of ik het nog een keer aanpas, was aan de andere kant niet van plan geld uit te blijven geven aan dat ding :P
Zo op het oog op de foto, zouden de bovenste aardig moeten kloppen, de 2e rij zijn sleufgaten, dat past altijd lijkt me, en de derde rij valt er idd helemaal buiten. volgens mij zijn ze andere basisplaten gaan gebruiken, die groter zijn; bij Anne past hij echt heel netjes op het frame; bij haar zit ook de standaard bagageplaat er niet tussen.
Laatst waren we Louis, en toen ik zo'n plaat in mijn handen had (Anne wil een kleinere koffer), leek de plaat mij ook al een beetje groot, en volgens mij is de sluiting zelf ook ietsje anders (kleiner) geworden; ik denk ook dat oudere koffers niet op de nieuwere platen passen, weet het niet zeker, maar ik had heel sterk die indruk.

Ik heb ook heel even met een Givi gereden, maar ik vond mijn H&B toch mooier staan, en heb hem toen gewisseld, en de Givi weggedaan. Heb nog wel mijn zijrekken voor de Givi's, maar als ik die 3 keer erop heb gehad is het veel; lompe zooi, maar wel handig :+
Ik heb de kofferrekken voornamelijk als een soort van achter valbeugels, vandaar ook die platen erin, dan dragen ze goed op zand 8-)

En geld uitgeven blijf je toch doen, let maar op :7
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 23:16:19 #88
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100532220
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:35 schreef Roderick2085 het volgende:
Dat rubber kan er nog af, maar weet niet of dat zo lekker is voor mijn laarzen, constant op die metalen pinnetjes :N Zijn wel behoorlijk breed, benieuwd hoe dat rijd, misschien van de week ff zonder ruitje toch ff proberen :)
Van de winter rijdt het misschien wel lekker zonder rubber.
Minder glad. :Y

En je hebt toch geen kickstarter waardoor je scheenbenen aan die stepjes open kan halen.
Spreek uit ervaring. :+

Je kan in ieder geval zeggen dat je met gemak je voetsteunen over het asfalt laat schrapen. ;)

Net een piccie gemaakt.. iemand nog wat aan dogbones van een oude ZX-10R....

dinsdag 9 augustus 2011 @ 23:22:07 #89
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100532512
Ik heb trouwens jaren op mijn originele steppies gereden zonder de rubbers; merk je niks van, alleen heb je lekker veel grip :)

Als het niks is, zitten ze er snel zat weer op toch?
pi_100534415
@ DH
Heb tijdelijk een Fiat Stilo Abarth tot mijn beschikking.
Rijd wel erg leuk :Y
pi_100540714
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 23:58 schreef cageon2 het volgende:
@ DH
Zijn leuke auto's heb er ook een tijdje naar gekeken. Maar heb besloten om toch wat snellers te nemen. Ik heb zelf een jaar lang in een Abarth 500 rondgereden :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:30 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Nu weet ik als geen ander dat je zo vieze handen hebt. Die hou je niet schoon. :')

Anyway, vandaag ff boren, steken, ringetje daarna nog ontbraamt (niet op de foto) en gemonteerd.

[ afbeelding ]

Ik wil ook zo'n draaibank :o

quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
Super driftende ZX-10R. :9 EN zo neem je dus pilonnen voor je rijexamen. :+

Mooi filmpje inderdaad, stond al een tijdje geleden op autoblog ^O^
W0ei ?
pi_100540746
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 08:52 schreef M3rcury het volgende:

[..]

Zijn leuke auto's heb er ook een tijdje naar gekeken. Maar heb besloten om toch wat snellers te nemen. Ik heb zelf een jaar lang in een Abarth 500 rondgereden :P
Zou m niet direct willen hebben, maar wel leuk om ff mee te rijden. Snel genoeg, zeker als ik t vergelijk met de race-bus waar ik dagelijks in rijd... :+
pi_100541459
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 23:58 schreef cageon2 het volgende:
@ DH
Niet verkeerd. :Y
Moet nog ff tijdje wachten voor de 320d besteld kan worden.
heb nu zo'n mooie Fiat he WB ;)
pi_100543369
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 23:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Zo op het oog op de foto, zouden de bovenste aardig moeten kloppen, de 2e rij zijn sleufgaten, dat past altijd lijkt me, en de derde rij valt er idd helemaal buiten. volgens mij zijn ze andere basisplaten gaan gebruiken, die groter zijn; bij Anne past hij echt heel netjes op het frame; bij haar zit ook de standaard bagageplaat er niet tussen.
Laatst waren we Louis, en toen ik zo'n plaat in mijn handen had (Anne wil een kleinere koffer), leek de plaat mij ook al een beetje groot, en volgens mij is de sluiting zelf ook ietsje anders (kleiner) geworden; ik denk ook dat oudere koffers niet op de nieuwere platen passen, weet het niet zeker, maar ik had heel sterk die indruk.

Ik heb ook heel even met een Givi gereden, maar ik vond mijn H&B toch mooier staan, en heb hem toen gewisseld, en de Givi weggedaan. Heb nog wel mijn zijrekken voor de Givi's, maar als ik die 3 keer erop heb gehad is het veel; lompe zooi, maar wel handig :+
Ik heb de kofferrekken voornamelijk als een soort van achter valbeugels, vandaar ook die platen erin, dan dragen ze goed op zand 8-)

En geld uitgeven blijf je toch doen, let maar op :7
Zou best kunnen. De koffers die ik nu heb zijn ook niet echt mooi, maar verwacht toch niet dat ik ze veel zal gebruiken.

Geld komt nu alleen nog niet zo hard binnen, dus doe het nu nog we ff met m'n tiewraps :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 23:16 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Van de winter rijdt het misschien wel lekker zonder rubber.
Minder glad. :Y

En je hebt toch geen kickstarter waardoor je scheenbenen aan die stepjes open kan halen.
Spreek uit ervaring. :+

Je kan in ieder geval zeggen dat je met gemak je voetsteunen over het asfalt laat schrapen. ;)

Net een piccie gemaakt.. iemand nog wat aan dogbones van een oude ZX-10R....

[ afbeelding ]
We zullen eens zien hoeveel ik ga rijden van de winter :P
quote:
12s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 23:22 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb trouwens jaren op mijn originele steppies gereden zonder de rubbers; merk je niks van, alleen heb je lekker veel grip :)

Als het niks is, zitten ze er snel zat weer op toch?
Dat is zo :Y scheelt ook weer een halve centimeter :')
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:59:17 #95
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100543630
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:51 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

Zou best kunnen. De koffers die ik nu heb zijn ook niet echt mooi, maar verwacht toch niet dat ik ze veel zal gebruiken.

Geld komt nu alleen nog niet zo hard binnen, dus doe het nu nog we ff met m'n tiewraps :+

[..]

We zullen eens zien hoeveel ik ga rijden van de winter :P

[..]

Dat is zo :Y scheelt ook weer een halve centimeter :')
Welke koffers heb je nu dan? ik gebruik mijn koffer elke dag als ik aan het werk ben, ik vind rijden met een rugzak niks. En zo'n plaat is tientjeswerk, maar ik kan niet in je knip kijken natuurlijk ;)

Je laarzen hebben er niks van als je die rubbers eraf haalt :)
pi_100543872
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Welke koffers heb je nu dan? ik gebruik mijn koffer elke dag als ik aan het werk ben, ik vind rijden met een rugzak niks. En zo'n plaat is tientjeswerk, maar ik kan niet in je knip kijken natuurlijk ;)

Je laarzen hebben er niks van als je die rubbers eraf haalt :)
Uhm, deze :P

Staat volgens mij geen typenummer ofzo op.
Een paar tientjes kan ik nog wel missen... komende drie weken eerst maar ff zorgen dat ik ga afstuderen, ga ik er dan wel ff achteraan ;)

Rubbers gaan er dus weer af, dat is duidelijk :+
  woensdag 10 augustus 2011 @ 11:10:15 #97
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100544021
Ghehe, die zijn wel op leeftijd ja :+ Anne heeft nog een mooie Givi inclusief plaat in de verkoop; is ook niet de allernieuwste, maar die heeft wel al wat rondere vormen, én een passende montageplaat :)
pi_100544874
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:10 schreef Sounddragon het volgende:
Ghehe, die zijn wel op leeftijd ja :+ Anne heeft nog een mooie Givi inclusief plaat in de verkoop; is ook niet de allernieuwste, maar die heeft wel al wat rondere vormen, én een passende montageplaat :)
Heb er 2, zijn volgens mij officieel ook zijkoffers, maar dacht, kan er best een als topkoffer gebruiken ;) Die van Anne is vast duurder dan een nieuw plaatje :P
  woensdag 10 augustus 2011 @ 13:19:17 #99
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100548536
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 08:52 schreef M3rcury het volgende:
Ik wil ook zo'n draaibank :o
Ik heb hem ook niet, maar kan'em wel gebruiken. :+
(en meestal doen ze het ff voor me @werk :) )

Hier was de kantoorpik zelf bezig aan een paar vorkpoten. O-)

Wel vet, lichte alu busjes voor spatbord, wielen etc. Alles is te maken en beter dan massa/origineel. :9

Zoals een andere bobbin voor de motorbok. ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 09:36 schreef Den_Haag het volgende:
heb nu zo'n mooie Fiat he WB ;)
Belachelijk dik apparaat. _O- 8-) Wat is het voor een ding. :?

[ Bericht 21% gewijzigd door Worldbeater op 10-08-2011 13:24:23 ]
pi_100548830
Croma :9
  woensdag 10 augustus 2011 @ 19:09:17 #101
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  woensdag 10 augustus 2011 @ 19:13:53 #102
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100562432
Succes met de verkoop :)
pi_100562482
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:09 schreef Worldbeater het volgende:
VXie wordt nu proefgereden en over een uurtje de motorscoot. O-)

Kan het er maar druk mee hebben. 8)7 _O-
ben je dr maar van af :+
Net nu ik een motor tot mijn beschikking heb :9
pi_100562900
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:09 schreef Worldbeater het volgende:
VXie wordt nu proefgereden en over een uurtje de motorscoot. O-)

Kan het er maar druk mee hebben. 8)7 _O-
^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:15 schreef cageon2 het volgende:

[..]

Iets gekocht :?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 19:38:34 #105
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100563317
quote:
14s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:13 schreef Sounddragon het volgende:
Succes met de verkoop :)
Hmm kwam meer proefrijden of een 2 cilinder iets voor hem was. :')
Maar dat strookte ook al met de PM. O-) VXie wordt er niet slechter van. :P (kreeg kuddos voor het uiterlijk)

Nog een stuk of vier achter de hand. :+

Tweede optie gebeld. Komt gelijk uit Noorden langs. 8)7

quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 19:15 schreef cageon2 het volgende:

Is't gelukt? Nu druk aan het Photoshoppen om ons met foto's te verwennen? *O* :+

ZX-10R staat ook gewoon op kenteken he.
Al denk ik er zelf niet eens aan dat ik nog een wegmotor had. _O- 8)7 :')
pi_100564511
haha :+
nee niks gekocht, vriendin zit nu in bulgarije ofzo en de motor staat hier + keys etc :9
  woensdag 10 augustus 2011 @ 20:19:20 #107
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100564910
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:10 schreef cageon2 het volgende:
haha :+
nee niks gekocht, vriendin zit nu in bulgarije ofzo en de motor staat hier + keys etc :9
Ik wilde het niet zeggen.. motor weg van je vriendin.. maar wie is er nu bij je vriendin . :? :+
  woensdag 10 augustus 2011 @ 20:21:16 #108
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100564985
Peugeotti is verkocht :) en voor de vraagprijs. :7
Volgens mij de perfecte eigenaar, jong, technisch, niet al te kritisch maar enthousiast. _O_

Nu nog iemand afzeggen die zaterdag zou komen.
(maar van ver..)
Deze kwam ff tussendoor van dichtbij. oO<

Met VXie wel netjes het lijstje aan het aflopen. :@
pi_100565066
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:19 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Ik wilde het niet zeggen.. motor weg van je vriendin.. maar wie is er nu bij je vriendin . :? :+
andere vriendinnetjes :+
en in bulgarije zijn al paar vrienden. NoFear :+
  woensdag 10 augustus 2011 @ 20:55:20 #110
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100566304
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:23 schreef cageon2 het volgende:
andere vriendinnetjes :+
en in bulgarije zijn al paar vrienden. NoFear :+

Derde proefritter van de avond is bezig. _O-
Levend circus hier. :+
pi_100566913
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:55 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Derde proefritter van de avond is bezig. _O-
Levend circus hier. :+
ge kenne geen wheelieeee jonguh!
of zei je dat niet?
pi_100571661
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:11 schreef cageon2 het volgende:

[..]

of zei je dat niet?
BAM!
W0ei ?
pi_100571686
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 22:39 schreef M3rcury het volgende:

[..]

BAM!
Op film graag! :+
pi_100571769
heb leuke ideeën voor een vernieuwde website, maar is zien of ik dat langzaam aan een beetje uit kan werken.
Heb ook iemand die t grafisch ontwerp gaat doen, ben ik geen held in. :+

Dan heb ik mooi nog ff de tijd om het voor elkaar te krijgen voor t volgende seizoen.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:31:19 #115
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100574351
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:11 schreef cageon2 het volgende:
of zei je dat niet?
_O- Beetje intimideren die kopers.

Jongen is meer opa.. en >110 kilo zit een wheelie in de weg :+ , maar hij had wel verstand van zaken. :Y
(en rijdt ook nog eens een TDM850....................)
VX is weg.. gelijk mee op de aanhanger. :) :W
pi_100574599
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:31 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

_O- Beetje intimideren die kopers.

Jongen is meer opa.. en >110 kilo zit een wheelie in de weg :+ , maar hij had wel verstand van zaken. :Y
(en rijdt ook nog eens een TDM850....................)
VX is weg.. gelijk mee op de aanhanger. :) :W
_O-
doe je snel. :Y
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:11:14 #117
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100576580
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 23:37 schreef cageon2 het volgende:
_O-
doe je snel. :Y
Zo snel als ik ze koop, zo snel zijn ze weer weg.
Iets lager rendement .. maar kost evengoed een avondje sporten dit. O-) ;)

Die CBR600 met 2.17.xx op CPZ blijkt trouwens wel een RR te zijn zie ik nu na ombouw (nieuwe kuipen) op MF. :')
pi_100589194
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:30 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Gratis tip. Stukkie wat je af steekt niet met de hand pakken ;) Ik steek zelf dan altijd ff een schroevendraaier in het werkstuk, vang je hem op zonder je hand kwijt te raken / te verbranden ;)
pi_100589721
Binnenkort weer eens een dijkritje?
pi_100591149
dit weekend dan, op zondag
  donderdag 11 augustus 2011 @ 11:32:17 #121
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_100591510
Wil ik ook wel proberen
&lt;a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank"&gt;Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt&lt;/a&gt;
  donderdag 11 augustus 2011 @ 11:47:24 #122
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100592105
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 10:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gratis tip. Stukkie wat je af steekt niet met de hand pakken ;) Ik steek zelf dan altijd ff een schroevendraaier in het werkstuk, vang je hem op zonder je hand kwijt te raken / te verbranden ;)
Tnx, ik bedacht het me ook toen de CNC draaier (niet ik :+ ) bezig was op de bank van de conventionele draaier die vrij was. :+
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 10:42 schreef Den_Haag het volgende:
Binnenkort weer eens een dijkritje?
Deze zondag krijg ik visite. O-)

Misschien volgende week.. in ieder geval via Rotterdam Inc..
quote:
Zondag 28 augustus 2011 is de nieuwe datum.
10:30 uur, McDonalds Heesch (A59, afrit 52)

Neem je ID kaart/paspoort mee, de route gaat voor een groot deel door Duitsland.
De (enige) tankstop in de route is op 101 km.
Het einde van de rit is bij Cuijk.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 12:04:54 #123
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100593791
Bij 101km is mijn tank al bijna leeg _O-
Zondagmiddag geen optie?
pi_100597817
wellicht oud nieuws, maar erg boeiend!
http://motomatters.com/an(...)ti_desmosedici_.html
  donderdag 11 augustus 2011 @ 13:58:45 #126
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100598225
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:29 schreef Den_Haag het volgende:
Bij 101km is mijn tank al bijna leeg _O-
Zondagmiddag geen optie?
Ik krijg bezoek van ver en al vanaf 12.00 tot na het avondeten.
Heb al dispensatie om een uurtje MotoGP te kijken. :+
pi_100614600
WB lekker op zen WB's bezig :Y

is er nu ruimte voor een zirkwiebak :9
  donderdag 11 augustus 2011 @ 20:21:44 #128
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100614645
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 11:47 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Tnx, ik bedacht het me ook toen de CNC draaier (niet ik :+ ) bezig was op de bank van de conventionele draaier die vrij was. :+

[..]

Deze zondag krijg ik visite. O-)

Misschien volgende week.. in ieder geval via Rotterdam Inc..

[..]

Eindpunt bij Cuijk :D

Ik blijf die middag wel binnen _O-
pi_100615660
mijn mooie motorfiets is helaas gestolen. -snif

morgen aan de slag met het invullen van alle formulieren voor de verzekering.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 11 augustus 2011 @ 21:16:36 #130
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100617630
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:20 schreef OPM het volgende:
WB lekker op zen WB's bezig :Y

is er nu ruimte voor een zirkwiebak :9
Zou de centen zomaar aan een CBR600 kunnen uitgeven . _O-
(probeer het te weerstaan, maar zo toch ff op MP kijken..)

Voor de ruimte is het zo ff beter.
Even kieken of het spannetje nog plezier gaat leveren.
Weet nu weer wel dat er in theorie drie voertuigen in de schuur passen. _O-

Circuitbakkie is trouwens niet heel iets anders dan de ZX-10R.
Komt niet bij me op om de Kwaak voor de lol te pakken voor een rondje.
Moet weer integreren. :+

Spannetje is wel een mooie tegenpool, something completly different. :+
quote:
11s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
Eindpunt bij Cuijk :D

Ik blijf die middag wel binnen _O-
Koffie? :+
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:42 schreef spectrumanalyser het volgende:

Dás goed klote. :Y |:(
pi_100621175
ook niet verkeerd:

Hij rijdt 46 op Assen :+
  donderdag 11 augustus 2011 @ 23:08:43 #132
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100631003
woon-werk met de motor is ook saai zeg :r
daarnaast ben ik nu deels nat ivm geen regenvoering in de jas, en deels door zweten bij het aankleden.

Al die tijd dat ik niet op de weg kon rijden heb ik gewoon lopen romantiseren dat het wel leuk is om met de motor naar het werk te gaan. NOOOOOT
pi_100631126
Ik vind stukje toeren nog wel lekker maar woon-werk valt tegen met zo'n laptop op je rug
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:11:42 #135
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100631726
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 08:04 schreef cageon2 het volgende:
daarnaast ben ik nu deels nat ivm geen regenvoering in de jas, en deels door zweten bij het aankleden.

Al die tijd dat ik niet op de weg kon rijden heb ik gewoon lopen romantiseren dat het wel leuk is om met de motor naar het werk te gaan. NOOOOOT
_O-

Doorzweten bij aankleden. :+

Hier zeggen ze ook altijd waarom kom je niet op de motor.. :')
Laatste keer rijden was CPZ vorige maand. O-) (euh spannetje en proefrit VX reken ik ff niet)

Oh ja elders kunnen ze je filmpje meer waarderen. :+
quote:
[message=20588373,noline]Snake Eye schreef op 11 augustus 2011 @ 22:49[/message]:
Glijer, ja die kan het wel ja :}
quote:
[message=20588698,noline]ruuds schreef op 11 augustus 2011 @ 23:16[/message]:
petje af en een dikker respect voor glijer
pi_100632407
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 09:11 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

_O-

Doorzweten bij aankleden. :+

Hier zeggen ze ook altijd waarom kom je niet op de motor.. :')
Laatste keer rijden was CPZ vorige maand. O-) (euh spannetje en proefrit VX reken ik ff niet)

Oh ja elders kunnen ze je filmpje meer waarderen. :+

[..]

[..]

vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:39:42 #137
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100634925
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:42 schreef spectrumanalyser het volgende:

That sucks -O-

Uit de berging of ergens buiten?

En wat is het? maak anders effe een topique met pic's en het kenteken enzo, vele ogen zien meer ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 21:16 schreef Worldbeater het volgende:

Koffie? :+

Wadaggie van partycrashen? lang geleden dat ik een toerritje heb gedaan, en misschien heb ik dan wel een 'nieuwe' brommert; zou zomaar kunnen dat ik vanmiddag even ergens ga kijken :P
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:43:02 #138
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100635023
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 08:04 schreef cageon2 het volgende:

Ligt een beetje aan de afstand en de route lijkt me.. ik heb het nog steeds prima naar mijn zin tijdens woon-werk ritjes, OK, als het regent is de fun ietsje minder, maar slechter weer is meer files, en dus meer voordeel :P
Pas nog een paar keer in een blik gedaan, en dan heb ik elke keer weer de tering erop in als ik in de rij sta, terwijl de brommers lekker langszoeven ;(
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 08:19 schreef Den_Haag het volgende:
Ik vind stukje toeren nog wel lekker maar woon-werk valt tegen met zo'n laptop op je rug
En daar hebben ze nou koffers voor; rugzak erin en bléren ^O^
pi_100635094
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ligt een beetje aan de afstand en de route lijkt me.. ik heb het nog steeds prima naar mijn zin tijdens woon-werk ritjes, OK, als het regent is de fun ietsje minder, maar slechter weer is meer files, en dus meer voordeel :P
Pas nog een paar keer in een blik gedaan, en dan heb ik elke keer weer de tering erop in als ik in de rij sta, terwijl de brommers lekker langszoeven ;(

[..]

ik heb geen last van files
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:47:08 #140
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100635146
Ah ja, dan is het voordeel wel wat minder. stukkie binnendoor rijden ook geen optie?
pi_100635419
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:47 schreef Sounddragon het volgende:
Ah ja, dan is het voordeel wel wat minder. stukkie binnendoor rijden ook geen optie?
dit _is_ binnendoor, vooral rechtuit en 3 rotondes ofzo.. :+ precies 20km..
Het gaat echt niets sneller, tenzij ik de snelheid overtreed en dat doe ik nogal wat sneller met de motor... + ff inhalen etc..

+ aantrekken textiel pak is denk ik reistijd nog langer dan met de auto.. :')

Heb dus echt geen fatsoenlijk excuus of voordeel om de motor te pakken..
pi_100635449
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:55 schreef cageon2 het volgende:

[..]

dit _is_ binnendoor, vooral rechtuit en 3 rotondes ofzo.. :+ precies 20km..
Het gaat echt niets sneller, tenzij ik de snelheid overtreed en dat doe ik nogal wat sneller met de motor... + ff inhalen etc..

+ aantrekken textiel pak is denk ik reistijd nog langer dan met de auto.. :')

Heb dus echt geen fatsoenlijk excuus of voordeel om de motor te pakken..
de route:
http://maps.google.nl/map(...)7IRQ&mra=ls&t=h&z=13
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:20:44 #143
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_100636204
Mijn route is net zo saai.
pi_100636384
Mijne ook. De terugweg rijd ik af en toe om, dan is het wat leuker :)
http://maps.google.nl/map(...)68,0.445976&t=h&z=12
pi_100637045
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

[..]

op een YZF? _O-
pi_100638289
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:49 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

op een YZF? _O-
Alles kan :P

Ik doe het trouwens ook met laptop op m'n rug... tas past eigenlijk net niet in mijn koffer, die enkele keer dat ik nog ga op de motor....
Overigens is mijn route niet veel beter, alleen wel een stuk langer :O
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:33:44 #147
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:37:40 #148
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100641132
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:39 schreef Sounddragon het volgende:
Wadaggie van partycrashen? lang geleden dat ik een toerritje heb gedaan, en misschien heb ik dan wel een 'nieuwe' brommert; zou zomaar kunnen dat ik vanmiddag even ergens ga kijken :P
Wat is partycrashen? :+ Je kan vast meerijden, wel ff aanmelden. ;)

Nieuwe bike.... :9
pi_100642382
Wanneer komt er bij WB een nieuwe bike?
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:33:29 #150
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:08:38 #151
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100644688
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:37 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Wat is partycrashen? :+ Je kan vast meerijden, wel ff aanmelden. ;)

Nieuwe bike.... :9
partycrashen = onaangekondigd op komen dagen dus :P

Ik zit te azen op een XJR1200, maar in Uden staat een mooie Kawa ZRX1100 te koop :) eigenlijk allebei even rijden om het verschil te ervaren :Y)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:27:01 #152
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100645325
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:08 schreef Sounddragon het volgende:
partycrashen = onaangekondigd op komen dagen dus :P

Ik zit te azen op een XJR1200, maar in Uden staat een mooie Kawa ZRX1100 te koop :) eigenlijk allebei even rijden om het verschil te ervaren :Y)
Proefrijden :9 altijd leuk maar ik koop altijd zonder rit. :+

Wel een keer een proefritmeet gehouden met de voormalig Fok! MC.
Vier gasten om de beurt op twee CBR600's. was leuk. _O_

Partycrashen kan natuurlijk altijd, tijd+datum+locatie staan gewoon (ook) op MF.
Publiekelijk voor schut. ;)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:27:46 #153
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100645744
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:33 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

CBR600 op MF uit 1999 met wat lichte kuipschade. ¤1350 euro. :%
Die blauwe YZF ;)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:44:15 #155
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_100645936
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:33 schreef Worldbeater het volgende:
Voor de OP :? :+ blik in mijn wereld. :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Als je over 10 topics die bakfiets nog hebt, dan mag het in de OP :+
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:46:57 #156
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100646048
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:39 schreef Den_Haag het volgende:
Die blauwe YZF ;)
Donno.. ik probeer het niet te zien . 8-)
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:44 schreef koffiekoekje het volgende:

Ja maar.. ja maar de huidige topictitel. :+
pi_100646856
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:46 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

[..]

_O-
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:28:39 #159
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_100647350
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:46 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

[..]

969 ... das Ducati :7 Die doen niet aan zeikspannen :P
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 17:37:27 #160
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_100648949
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:44 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

_O-

eindelijk het schermpje erop... en voetsteuntjes klaar wat een kutding die linker... nieuwe borgpinnetje deed ook vervelend :X
Morgen ff proefrijden :Y
pi_100656196
zojuist 150km gereden op de CBR van vriendinnetje, moet zeggen... de vering is wel aan een revisie / aanpassing toe en dat heeft niks te maken met het RR vergelijkinsmateriaal.

Krijg de achterkant gewoon NIET omhoog, voorkant blijft glijden, zit veel te snel onderin.

Fiets maar ff wegbrengen naar JJ Suspension, denk ik... dit is niet echt veilig naar mijn idee.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:50:32 #163
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100659112
quote:
Beiden heel netjes, maar geen ultralage koopjes waar ik heel snel bij wil zijn in de trant van zonde om te laten lopen. O-)

Want voor 31/2 meier wordt zelfs een VX erotisch. :+

Firestorm heeft niet zo'n turbo effect qua blok, daar had ik meer van verwacht.
Appels en peren want die vergelijk ik met andere moderne motorfietsen.
Dan liever het levende blok van een TL1000R. :)
pi_100659146
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

That sucks -O-

Uit de berging of ergens buiten?

En wat is het? maak anders effe een topique met pic's en het kenteken enzo, vele ogen zien meer ;)
[..]
gestolen uit een afgesloten bewonersgarage.
het is een blauwe Honda cbr 600 rr
kenteken: MZ-GD-81

een topic op fok voegt niet veel toe.. vind je ook niet?
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/314567/
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_100659396
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:50 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Beiden heel netjes, maar geen ultralage koopjes waar ik heel snel bij wil zijn in de trant van zonde om te laten lopen. O-)

Want voor 31/2 meier wordt zelfs een VX erotisch. :+

Firestorm heeft niet zo'n turbo effect qua blok, daar had ik meer van verwacht.
Appels en peren want die vergelijk ik met andere moderne motorfietsen.
Dan liever het levende blok van een TL1000R. :)
Wat is een redelijk bod/rpijs voor die VTR :? :+
pi_100659417
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:51 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Autobestuurders gebruiken ze niet vaak, maar ze hebben ook ogen :Y
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:56:53 #168
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:57:22 #169
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100662123
Kijk, dat is nou eens gaaf..
Als ik gewoon zin krijg om preventief de koppeling en/of veren en/of koppakking te vervangen!

53 cent voor de voetpakking, 75 cent voor een nieuwe cilinderkoppakking, een setje koppelingsveren bijna gratis! _O-
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 00:40:48 #170
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100663738
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:51 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Als ik dat vond, had ik het niet gezegd :+
Tis jouw fiets, niet de mijne, als jij het geen topic waard vindt, moet je het vooral niet doen :)

Zonde hoor, mooi ding, jammer dat die teringlijers er niet vanaf kunnen blijven met hun tentakeltjes :r Gelukkig worden er nog zat motoren teruggevonden na een tijdje, maar meestal zijn dat gelegenheidboefjes; dit lijkt meer op een vooropgezet plan als je het mij vraagt :X
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 00:41:02 #171
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100663749
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:57 schreef Worldbeater het volgende:
Kijk, dat is nou eens gaaf..
Als ik gewoon zin krijg om preventief de koppeling en/of veren en/of koppakking te vervangen!

[ afbeelding ]

53 cent voor de voetpakking, 75 cent voor een nieuwe cilinderkoppakking, een setje koppelingsveren bijna gratis! _O-
Koopie :P
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 09:08:32 #172
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100670427
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 00:41 schreef Sounddragon het volgende:
Koopie :P
Gellukig slipte de koppeling zondagavond niet door op de snelweg met die forse tegenwind.
Het gebakje kan dat allemaal hebben. 8)7 *O*

Beetje veel te doen vandaag, maar misschien, heel misschien als het vanmiddag droog is ff de kleine in de bak voor een mini rondje bebouwde kom. O-) O-)
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:20:56 #173
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100671963
Ah, je gaat de kleine besmetten met het motorvirus? :+
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:23:05 #174
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100671997
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:20 schreef Sounddragon het volgende:
Ah, je gaat de kleine besmetten met het motorvirus? :+
Je leest inderdaad wel goede verhalen over kids die terugkijken op vroeger. Met pa en het span op stap. :+
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:23:56 #175
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100672011
Cageon, zo handig is een slipperclutch dat het verboden is in de Superstock. :+
quote:
03-08-11 | Training op Brands Hatch GP

Om 10 uur is het dan eindelijk tijd voor mijn eerste sessie! Ik rij vandaag voor het eerst met de standaard koppeling in plaats van een slipperclutch (dat is namelijk verplicht als ik in de Superstock mee wil doen), het is even wennen maar eigenlijk heb ik hier veel minder last van dan verwacht. De baan is ook even wennen op hoge snelheid, maar veel tijd krijg ik hier niet voor.. Na 4-5 rondjes word ik van mijn motor gereden door iemand die een verkeerde inschatting maakte toen ‘ie mij wou inhalen.

http://www.nadieh-racing.nl/
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:31:42 #176
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100672157
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:23 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Je leest inderdaad wel goede verhalen over kids die terugkijken op vroeger. Met pa en het span op stap. :+
Effe het kinderzitje erin frommelen 8-)

Zit er eigenlijk iets van een gordel in zo'n bakkie? :?
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 14:25:50 #177
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100675843
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:31 schreef Sounddragon het volgende:
Effe het kinderzitje erin frommelen 8-)

Zit er eigenlijk iets van een gordel in zo'n bakkie? :?
Een gordel is niet verplicht, maar de bak is te breed voor alleen een kinderzitje.
Dus ik heb nog wat te doen. :Y

Nederland is wel een beetje apart, een klein kind mag niet achterop een scooter, maar voor een motor zijn er geen regels. Dat is naar je eigen beoordeling. _O- Zolang die maar bij de stepjes past.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 14:59:34 #178
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100678806
hehe, na iets meer dan een maand eindelijk m'n verzekeringspolis binnen... gelijktijdig met een brief van het RDW dat ik bij controle niet verzekerd was :')
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 17:10:43 #180
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100680788
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 16:01 schreef Roderick2085 het volgende:
hehe, na iets meer dan een maand eindelijk m'n verzekeringspolis binnen... gelijktijdig met een brief van het RDW dat ik bij controle niet verzekerd was :')
Vakantietijd bij de verzekeraar. :')

Ook een keer zo'n grapje gehad bij de TL1000R, brief van het RDW, toen maar voor de tweede keer aangemeld.
Er zou maar wat gebeurt zijn. 8)7
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 17:13:14 #181
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100682225
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 17:10 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Vakantietijd bij de verzekeraar. :')

Ook een keer zo'n grapje gehad bij de TL1000R, brief van het RDW, toen maar voor de tweede keer aangemeld.
Er zou maar wat gebeurt zijn. 8)7
Ik had ze van de week al gemaild omdat ik het lang vond duren :P
pi_100683048
naar aanleiding van jullie verzekeringen keek ik net bij de rdw en ik was wa verzekerd
maar toen zag ik dit

6kw :') :')
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 20:33:27 #184
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100687700
Grasmaaier :7
pi_100688197
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 20:33 schreef Sounddragon het volgende:
Grasmaaier :7
hij maait inderdaad het gras aardig kort
maar toch wel vreemd want er zou iets van 35 kw moeten staan
pi_100688795
Nog steeds grasmaaier
pi_100689859
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 21:04 schreef Den_Haag het volgende:
Nog steeds grasmaaier
ach ja ik heb ook nog 750 voor op de weg
pi_100690573
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 18:24 schreef densmee het volgende:
naar aanleiding van jullie verzekeringen keek ik net bij de rdw en ik was wa verzekerd
maar toen zag ik dit
[ afbeelding ]
6kw :') :')
op de RDW zie je niet hoe je verzekerd bent hoor. staat alleen WAM (wet aansprakelijkheid motorvoertuigen) verzekerd bent. dus minimaal WA
pi_100690602
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 21:48 schreef Salatrel het volgende:

[..]

op de RDW zie je niet hoe je verzekerd bent hoor. staat alleen WAM (wet aansprakelijkheid motorvoertuigen) verzekerd bent. dus minimaal WA
ja vooruit dan ik bedoel dat ik verzekerd was met beide motoren en de auto
pi_100690656
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 21:49 schreef densmee het volgende:

[..]

ja vooruit dan ik bedoel dat ik verzekerd was met beide motoren en de auto
ok dan begreep ik je verkeerd :)
pi_100704766
Dit zie ik BazzieK en z'n broertje nog niet voor mij doen :N
http://www.dumpert.nl/med(...)ste_zoons_ooit_.html

Wat een mooie motor trouwens en wat een lekker geluidje tijdens de ritjes tussen de aftiteling door.
NUNC AUT NUNQUAM
  zondag 14 augustus 2011 @ 10:10:41 #192
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_100705130
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 09:35 schreef TataK het volgende:

Wat een mooie motor trouwens en wat een lekker geluidje tijdens de ritjes tussen de aftiteling door.
Aantal dingen die je kan/had kunnen doen.
Een oud ding kunnen stallen in je schuur en het bestaan ervan vergeten.
Wachten tot je zoons rond de 40 zijn.
Andere opvoeding.
Zoons adopteren.
pi_100705546
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 10:10 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Aantal dingen die je kan/had kunnen doen.
Een oud ding kunnen stallen in je schuur en het bestaan ervan vergeten.
Wachten tot je zoons rond de 40 zijn.
Andere opvoeding.
Zoons adopteren.
Ik had ook mijn zoons in de schuur kunnen stallen (en het bestaan ervan kunnen vergeten :o ) en een motor kunnen adopteren
NUNC AUT NUNQUAM
pi_100705561
Oeps daar ging iets fout met het quoten o|O
NUNC AUT NUNQUAM
  zondag 14 augustus 2011 @ 11:01:04 #195
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100705754
quote:
Die waardering voor pa komt pas op nog latere leeftijd.
De laatste levensjaren. O-) :+
quote:
Coole actie. _O_ Moet je idd wel zeker van je zaak zijn dat het goed k'beurt. :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 14 augustus 2011 @ 11:04:35 #196
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100705816
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 10:46 schreef TataK het volgende:

Ik had ook mijn zoons in de schuur kunnen stallen (en het bestaan ervan kunnen vergeten :o ) en een motor kunnen adopteren.
_O-
pi_100707896
quote:

Dat hok van jou is ook niet meer te redden :')
pi_100738326
Avond :W
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:42:06 #199
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_100739942
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:39 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Dat hok van jou is ook niet meer te redden :')
Verkoop je broertje en koop een nieuw hok :7
pi_100748879
morgen weer knallen @ Assen :9
Z.i.n i.n.!!!
pi_100749403
succes! ^O^

Moet binnenkort ook het leren pak laten vermaken. Zit net niet lekker bij de knieën
pi_100750437
Lekker weertje :Y
Voetsteuntjes hebben het gewenste resultaat ^O^
Alleen nog wel ff met rubbers proberen, voel het nu wel constant trillen (hoewel dat niet irritant is ofzo). Schakelen is wel ff wennen :+
Schermpje moet ik nog wat mee experimenteren, nu op de middelste stand ongeveer gehad, dan heb ik de turbulentie zo ongeveer op m'n helm (wat al een stuk beter is dan net eronder). Op de terugweg maar eens de hoogste stand proberen :Y
pi_100752530
trouwens, sinds wanneer moet je betalen voor lucht :|W
Of is dat tankstation waar ik vanmorgen was gewoon gierig? :(
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:51:32 #204
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_100753436
quote:
13s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:24 schreef Roderick2085 het volgende:
trouwens, sinds wanneer moet je betalen voor lucht :|W
Of is dat tankstation waar ik vanmorgen was gewoon gierig? :(
Das al best lang bij vrijwel alle tankstations.
Ze vragen zelfs 50 cent er voor. (omdat die slangen vaak kapot gaan en zo)
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:58:24 #205
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100753664
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:51 schreef bwt het volgende:
BP stations zijn gratis. :7

Beetje rijder heeft natuurlijk een handpomp van de Action van 5 euro met manometer en dubbel ventiel . :+
Lucht erin voor het rijden. Snel terugverdiend.
:P
  maandag 15 augustus 2011 @ 12:01:18 #206
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_100753762
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:58 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Dan wil ik er wel 1 hebben :7
pi_100755667
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:51 schreef bwt het volgende:

[..]

50 cent voor 3 min, 1 euro voor 6 min... en geen 20 cent stukken accepteren... heb er dus een euro in moeten flikkeren :%
quote:

[..]

Beetje rijder heeft natuurlijk een handpomp van de Action van 5 euro met manometer en dubbel ventiel . :+
Hmm, ik heb Esso, Shell en Q8 in de buurt zitten... maar eens kijken en anders misschien wel ff zo'n handpomp halen :Y werkt dat ook een beetje fatsoenlijk, of is het eigenlijk een ramp in gebruik? ;)
  maandag 15 augustus 2011 @ 15:11:39 #208
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100760930
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:01 schreef koffiekoekje het volgende:
Dan wil ik er wel 1 hebben :7
Lijkt me ook wel wat, paar leuke dames voor de bediening en zelf lekker motor/rijden. :')
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:54 schreef Roderick2085 het volgende:
werkt dat ook een beetje fatsoenlijk, of is het eigenlijk een ramp in gebruik? ;)
Ik doe er alles mee. :Y

Koffiekoekje kom er maar in.. :')

SPOILER
pi_100761950
quote:

[..]

of een compressor :+
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:08:25 #210
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_100763514
Standaard fietspomp met verloopnippel is all you need. Alleen moet je voorbij/tussen de remschijven zien te komen zonder zwarte klauwen te krijgen.
pi_100763555
Broem Broem :)

Af en toe even 10 seconden doorspoelen en goed hard zetten :) Remus Innovation.

VFR1
VFR2
VFR3
pi_100765083
quote:

[..]

Niet alle bp stations zijn gratis. Hier in Delft is er 1 wel gratis, de ander niet.
W0ei ?
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:54:24 #213
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100765760
Michelin compressor die je op de auto aansluit :Y
pi_100767490
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:55 schreef Den_Haag het volgende:
Moet je wel een auto hebben :+
pi_100768216
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:54 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Nou dan wijkt die ene wel sterk af van de rest van NL. ;)

http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=366904
Raar, ik was er vanmiddag nog om mijn fietsband op te pompen, maar er moest echt geld in :X
W0ei ?
  maandag 15 augustus 2011 @ 17:51:12 #217
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100768351
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:09 schreef mark_dabomb het volgende:
Broem Broem :)

Af en toe even 10 seconden doorspoelen en goed hard zetten :) Remus Innovation.

VFR1
VFR2
VFR3
Zit je gashendel vast of wat? :+

Helaas kan ik niet echt goed luisteren hier bij gebrek aan fatsoenlijke speakers, maar volgens mij klinkt dat redelijk heilig vergeleken bij mijn Twin :Y)
  maandag 15 augustus 2011 @ 17:53:45 #218
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100768444
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:55 schreef Den_Haag het volgende:
Hmm, in mijn nieuwe blik zit standaard een compressortje om het reservewiel op te pompen 3.gif

Binnenkort eens kijken of dat ding ook nog werkt :P
pi_100772192
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Zit je gashendel vast of wat? :+

Helaas kan ik niet echt goed luisteren hier bij gebrek aan fatsoenlijke speakers, maar volgens mij klinkt dat redelijk heilig vergeleken bij mijn Twin :Y)
ik denk dat de twin ook aardig heilig klinkt bij mijn xr, wat een bak herrie komt daaruit :X
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:49:40 #220
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100773146
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:29 schreef densmee het volgende:

[..]

ik denk dat de twin ook aardig heilig klinkt bij mijn xr, wat een bak herrie komt daaruit :X
Ik zal wel eens aan kleine smurf vragen of ze eens een filmpje wil maken :P

Wat demper zit er op de XR?
pi_100773245
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik zal wel eens aan kleine smurf vragen of ze eens een filmpje wil maken :P

Wat demper zit er op de XR?
een honda toeter die aardig leeg is volgens mij
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:53:38 #222
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100773318
Whehe, Laser 'not for road use' hier :Y)
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:55:37 #223
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100776594
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:47 schreef M3rcury het volgende:
Raar, ik was er vanmiddag nog om mijn fietsband op te pompen, maar er moest echt geld in :X
Ik zeg niet dat het niet zo is. :+ Je zit wel in de buurt trouwens. O-)
pi_100777041
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:30 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

Moet je wel een auto hebben :+
sloeber ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door Den_Haag op 15-08-2011 22:30:08 ]
pi_100780046
Vanavond tijdens het rijden hield m'n motor er mee op. M'n pa heeft me opgehaald en dus thuis maar weer aan de gang. Eerst de tank leeg laten lopen. Daar kwam een bult rotzooi uit, de benzine was donker :X

De tank en het benzinekraantje dus maar eens schoonmaken :P
  maandag 15 augustus 2011 @ 22:11:33 #226
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100781113
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:53 schreef ArnosL het volgende:
Vanavond tijdens het rijden hield m'n motor er mee op. M'n pa heeft me opgehaald en dus thuis maar weer aan de gang. Eerst de tank leeg laten lopen. Daar kwam een bult rotzooi uit, de benzine was donker :X

De tank en het benzinekraantje dus maar eens schoonmaken :P
Oh ooh.. dat klinkt als roest :X
pi_100781330
Dat zit er idd ook in ja. De vorige eigenaren hebben hem waarschijnlijk weggezet met een half volle tank oid.
  maandag 15 augustus 2011 @ 23:03:21 #228
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100784368
Net ffies in het half donker paar dingetjes aan het spannetje gedaan.
Gisteravond weigerde ineens de rechterknipperlichten, stekkertje hersteld en gelijk ff het massacontact geborsteld en van een nieuwe frisse bout met vaseline+borgmoer voorzien.
Mèn oude boutje vies en vettig van de smeer. Contacten.. welke.. Wat gaat er in sommige mensen om. :')

Op de snelweg ging het wel weer bijna mis, de bak weer omhoog in een rechterbocht zijde bak, even stuurloos..
Maar gaf nu geen gas bij zoals vorige week. _O- Langzamer en neer kwam ze. :P
(want ja de oude eigenaar zei dat je met het gas los naar links ging en met gas erop naar rechts :X )

Zonder ballast of passagier gaat het al snel mis. Rijdende doodskist. :X
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:00:17 #229
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_100797021
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 23:03 schreef Worldbeater het volgende:
Net ffies in het half donker paar dingetjes aan het spannetje gedaan.
Gisteravond weigerde ineens de rechterknipperlichten, stekkertje hersteld en gelijk ff het massacontact geborsteld en van een nieuwe frisse bout met vaseline+borgmoer voorzien.
Mèn oude boutje vies en vettig van de smeer. Contacten.. welke.. Wat gaat er in sommige mensen om. :')

Op de snelweg ging het wel weer bijna mis, de bak weer omhoog in een rechterbocht zijde bak, even stuurloos..
Maar gaf nu geen gas bij zoals vorige week. _O- Langzamer en neer kwam ze. :P
(want ja de oude eigenaar zei dat je met het gas los naar links ging en met gas erop naar rechts :X )

Zonder ballast of passagier gaat het al snel mis. Rijdende doodskist. :X
Ben benieuwd hoesnel ie in de verkoop gaat.....
pi_100797198
morgen of zo
pi_100797353
Godver, vanmorgen moeten fietsen. Onder de 50cc scootert lag een plas benzine. Kan ik daar ook nog mee aan de gang :')
pi_100797366
Ik denk dat ie hem nog best lang houd... 2 olie wissels ongeveer :+
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:19:48 #233
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100799140
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 10:00 schreef bwt het volgende:
Ben benieuwd hoesnel ie in de verkoop gaat.....
Zondag al bijna. Lang geleden dat ik bang was op de motor.
Zodra de bak gaat in een bocht is de input van de rijder op het gebied van sturen nul.
Maar ja zijspanrijden is meer dan motorrijden. Zeggen ze. :')

Even door de zure appel die leercurve heet bijten. :+
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:08:42 #234
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100807946
Had je al gepost WB
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:49:43 #236
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_100814398
Rossi *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door koffiekoekje op 16-08-2011 18:00:34 ]
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:08:19 #237
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100823601
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 15:05 schreef Den_Haag het volgende:
Had je al gepost WB
Daar ben ik me van bewust. Moest even mijn woorden kracht bijzetten. :')
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 17:49 schreef koffiekoekje het volgende:
Rossi *O*
Matige test vandaag. Jorge was gelijk al snel, heeft de nieuwe Yamaha goed ontwikkeld. :7 :+
pi_100823761
badumtssssss

moggoool
WB, niet te gek doen met die span eh! :+
pi_100827478
WB @ ~1 min :+

eeeuh...
AU

[ Bericht 28% gewijzigd door cageon2 op 16-08-2011 22:33:38 ]
pi_100841971
morguh :W
  woensdag 17 augustus 2011 @ 09:05:42 #241
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_100842107
:O Goedemorgen :W
Pax & Pry Free download
pi_100848488
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:05 schreef ikookhier het volgende:
:O Goedemorgen :W
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 14:46:14 #243
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_100853308
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 21:08 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Daar ben ik me van bewust. Moest even mijn woorden kracht bijzetten. :')

[..]

Matige test vandaag. Jorge was gelijk al snel, heeft de nieuwe Yamaha goed ontwikkeld. :7 :+
Heb je wel gekeken :? Jorge heeft iets snels, langzamer gemaakt (op het eerste rondje na). Rossi heeft een hork van een gevoelloze machine, gevoel weten te geven :7 (met zijn team). Weer een renstal beter maken 8-)
Terwijl Jorge doorborduurd op de succesen die Rossi heeft gebracht. :)
  woensdag 17 augustus 2011 @ 17:08:54 #244
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_100859389
pi_100860733
Zojuist het nadeel ondervonden van verlaagde stepjes :') zo belachelijk hard ging ik toch echt niet :N
  woensdag 17 augustus 2011 @ 19:17:33 #246
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_100864156
quote:
In de schuur gaat kijken.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 19:17:53 #247
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_100864176
quote:
Niet mijnes :7
pi_100864465
quote:
10s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 19:17 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Niet mijnes :7
Jij bent snel _O_ In 20 sec van pc naar schuur, terug naar pc en een reactie typen :o
pi_100865623
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 17:45 schreef Roderick2085 het volgende:
Zojuist het nadeel ondervonden van verlaagde stepjes :') zo belachelijk hard ging ik toch echt niet :N
met een transalp stepjes aan de grond?
pi_100866027
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 19:48 schreef densmee het volgende:

[..]

met een transalp stepjes aan de grond?
yup... wel 15mm verlaagd (de stepjes), maar bandjes leken er geen enkel probleem mee te hebben :s)
pi_100866442
hoe is het dan met de schaamranden want bij mijn xr kan ik ze er op 2 mm na af rijden
pi_100868846
geen idee, zal morgen wel eens kijken :Y Maar het was maar een kort bochtje hoor :P
  woensdag 17 augustus 2011 @ 22:15:48 #253
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_100872303
quote:
10s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 19:24 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

Jij bent snel _O_ In 20 sec van pc naar schuur, terug naar pc en een reactie typen :o
Bij vermoeden van diefstal wil je wel rennen :P
  donderdag 18 augustus 2011 @ 18:59:13 #254
268070 DeKleineBaas
De Kleine Baas Is Hier !!
pi_100906039
Zo ook weer terug uit italie.
En wat wil ik graag terug naar oostenrijk .
Wat een mooie wegen daar :9~ :9~
Ben in 1 dag naar huis gereden dat doen we ook maar niet meer .
1200 km op 1 dag ga je wel voelen B-)
Groot Geworden Door Klein Te Blijven !!!
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:53:45 #255
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100908267
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 18:59 schreef DeKleineBaas het volgende:
Zo ook weer terug uit italie.
En wat wil ik graag terug naar oostenrijk .
Wat een mooie wegen daar :9~ :9~
Ben in 1 dag naar huis gereden dat doen we ook maar niet meer .
1200 km op 1 dag ga je wel voelen B-)
Welcome back. :W

Ik ben vorig jaar ook in ene keer terug gereden uit Italie, zelf nog over bergpassen. _O-
Maar comfortabele motor die ZX-10R. :+

donderdag 18 augustus 2011 @ 20:00:38 #256
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100908574
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 14:46 schreef koffiekoekje het volgende:
Heb je wel gekeken :? Jorge heeft iets snels, langzamer gemaakt (op het eerste rondje na). Rossi heeft een hork van een gevoelloze machine, gevoel weten te geven :7 (met zijn team). Weer een renstal beter maken 8-)
Terwijl Jorge doorborduurd op de succesen die Rossi heeft gebracht. :)
Nou met dat geblaat over Rossi de ontwikkelingscoureur zijn we met de nieuwe Yamaha wel klaar mee he.
Geen boutje is meer hetzelfde. :')

En Rossi was in 2008 en 2009 al niet meer voor Jorge geëindigd zonder soms gemene truucjes.
Bridgestone banden, teammaatje niet. Klein voorbeeldje. ;)

Rossi copieerde soms data van Lorenzo inplaats van andersom. En de media maar misleiden. O-)
De meeste dagen voor de race was De Dokter aan het twijfelen over de afstelling.
Pas op de grid leek het ergens op. :X

Snel met de staart tussen de benen weg bij Yamaha voordat hij definitief klop kreeg.

Jeremey Burgess, de technische teamchef van Rossi is trouwens ook al meerdere malen WK geworden met Wayne Gardner en Mick Doohan. Ducati heeft 72! ingenieurs aan het project werken. :+

It is a team effort. ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door Worldbeater op 18-08-2011 20:06:18 ]
pi_100908628
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:53 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Welcome back. :W

Ik ben vorig jaar ook in ene keer terug gereden uit Italie, zelf nog over bergpassen. _O-
Maar comfortabele motor die ZX-10R. :+

[ afbeelding ]
Ik ben dit jaar even naar Parijs op en neer geknalt met de GSX-R. 1000km, dat voel je wel in je knieen :P

Volgend jaar ga ik naar Monaco met de brommer (alleen dan niet in 1 dag)
W0ei ?
  donderdag 18 augustus 2011 @ 20:09:05 #258
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100908929
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 21:12 schreef cageon2 het volgende:
badumtssssss

moggoool
WB, niet te gek doen met die span eh! :+
Vandaag VIER uurtjes mee gereden! _O-
Even naar Ruud Freriks in Goes, Mr.Tovami. *O* En met een omweggetje terug.
Alles binnendoor. Was weer ff leuk. :Y

Woensdag met de ZX-10R op CPZ gereden, helaas veel verkeer en pas een ritme in de laatste drie rondjes.
Maar daardoor wel weer als een jekko naar huis. Met 222 km/u door de bocht naar de snelweg. _O-
Stuuuurt licht zo'n Kwaak! _O_
quote:
Paar keer zelfs. _O- Wel leuke motorsport. Dat vallen niet, maar het plezier straalt er wel vanaf.. :+

[ Bericht 5% gewijzigd door Worldbeater op 18-08-2011 20:15:19 ]
  donderdag 18 augustus 2011 @ 20:13:52 #259
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100909144
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:02 schreef M3rcury het volgende:
Ik ben dit jaar even naar Parijs op en neer geknalt met de GSX-R. 1000km, dat voel je wel in je knieen :P

Volgend jaar ga ik naar Monaco met de brommer (alleen dan niet in 1 dag)
Nice. :Y Wat ga je in Monaco doen? 8-)

donderdag 18 augustus 2011 @ 20:15:45 #260
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100909284
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:13 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Chicks kijken, en kijken of ik met een maat op een feestje op een boot kom :P Anders duik ik wel 1 of andere nachtclub in.

De rest van de vakantie ergens in de alpen rondscheuren natuurlijk :D

Edit: en natuurlijk een rondje over het formule 1 circuit, en een paar wheelies over de boulevard :+
W0ei ?
  donderdag 18 augustus 2011 @ 21:46:45 #262
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100913549
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:16 schreef M3rcury het volgende:

Chicks kijken, en kijken of ik met een maat op een feestje op een boot kom :P Anders duik ik wel 1 of andere nachtclub in.

De rest van de vakantie ergens in de alpen rondscheuren natuurlijk :D

Edit: en natuurlijk een rondje over het formule 1 circuit, en een paar wheelies over de boulevard :+
Respect als je op een boot kan komen. ;)

Vaag piccie Zandveurt gisteren. Maar ja ff voor de sfeer. :')

Autostitch HTC 1.0 :X

Er waren in de middag ook auto's te huur. Leipe shit. :P
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:01:14 #263
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100920517
Remmuh jonguh!

pi_100921032
quote:
wel lekker ja...

op zo'n soes gsvr rijden :Y
pi_100921048
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:46 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Respect als je op een boot kan komen. ;)

Vaag piccie Zandveurt gisteren. Maar ja ff voor de sfeer. :')

[ afbeelding ]

Autostitch HTC 1.0 :X

[ afbeelding ]

Er waren in de middag ook auto's te huur. Leipe shit. :P

T ging niet echt lekker begreep ik uit eerdere post :?
pi_100921060
quote:

[..]

[ afbeelding ]
tieten spotten, naaajs
pi_100921562
:9 weer is wat anders
pi_100927520
morguh :W
Kan het nog schuiner?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:25:12 #270
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100931961
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:06 schreef cageon2 het volgende:
T ging niet echt lekker begreep ik uit eerdere post :?
Teveel groepjes van vijf man die vage lijnen rijden en iedere bocht anders.
Verder maar ongeveer ene andere redelijk snelle man op de baan schat ik. :+
pi_100932206
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 11:25 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

O dat is in ieder geval goed voor het ego, jammer van de slakkies :+
Ik moest dinsdag ook ff oppassen... naar de bult toe rechts naast iemand zitten op snelheid, maar hij zag me nog niet en kwam naar rechts, de curbs maar ff opgezocht om er over de curbs voorbij te remmen :X

Zat niet in de planning, maargoed...
pi_100932855
quote:

[..]

Wat was dat voor een dag dan? Aangezien er ook een paar trailers met bmw's (toch?) staan :P
W0ei ?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:54:22 #273
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_100935040
quote:

[..]

was dus meer mijn sessie geweest _O-
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:56:06 #275
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_100935050
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik hoop voor haar dat het een groothoek lens is :+
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:12:16 #276
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100935680
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 11:52 schreef M3rcury het volgende:
Wat was dat voor een dag dan? Aangezien er ook een paar trailers met bmw's (toch?) staan :P
Avondsessie met de MAC Zandvoort. Gewoon vrijrijden. ;) Twee sessies vlaggen. :)
http://www.maczandvoort.nl/home/1
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:55 schreef Den_Haag het volgende:
was dus meer mijn sessie geweest _O-
Lekker met een groepje meerijden en de baan verkennen. :Y (dat is op zich op goed ;) )

Bijna baksteen gewijs. O-) (dat dan weer niet..)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:16:05 #277
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100935843
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 11:32 schreef cageon2 het volgende:
O dat is in ieder geval goed voor het ego, jammer van de slakkies :+
Ik moest dinsdag ook ff oppassen... naar de bult toe rechts naast iemand zitten op snelheid, maar hij zag me nog niet en kwam naar rechts, de curbs maar ff opgezocht om er over de curbs voorbij te remmen :X

Zat niet in de planning, maargoed...

Bedacht me later dat ik de volgende keer maar misschien rechtuit (Hughenholz omhoog) uiterst links over de witte lijn van de baan moet rijden. Daar komen ze dan weer niet. _O- heel alternatief. :+

Toen ik op post 13 stond te vlaggen stak er trouwens nog een vos over in Het Scheivlak. _O-
Hij kende de baan wel goed, kwam in tripjes van vijf meter aangelopen, even kijken, tripje van vijf meter, en wachte toen netjes totdat iedereen voorbij was. :+ :o
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:18:42 #278
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_100935930
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:00 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Nou met dat geblaat over Rossi de ontwikkelingscoureur zijn we met de nieuwe Yamaha wel klaar mee he.
Geen boutje is meer hetzelfde. :')
Doorontwikkeling heet dat :) En verder is er geen één GP machine die de boutjes van vorig jaar gebruikt :s)
quote:
En Rossi was in 2008 en 2009 al niet meer voor Jorge geëindigd zonder soms gemene truucjes.
Bridgestone banden, teammaatje niet. Klein voorbeeldje. ;)
Rossi 14 x 1e, Jorge 5 x 1e in 2008/09 :)
quote:
Rossi copieerde soms data van Lorenzo inplaats van andersom. En de media maar misleiden. O-)
“I have my crewchief, he sets my bike up. To tell the truth in some races, it’s Valentino’s team that copies my settings. It’s normal. I can see Valentino’s telemetry data and he can see mine; we can look at his settings and he looks at ours.”
De rest is GTST :+
quote:
De meeste dagen voor de race was De Dokter aan het twijfelen over de afstelling.
Pas op de grid leek het ergens op. :X
Dus Rossi wijzigt meer aan de motor door het gehele weekend dan Jorge, en vervolgens wint Rossi ook nog meer :? Lijkt mij juist positief :)
quote:
Snel met de staart tussen de benen weg bij Yamaha voordat hij definitief klop kreeg.
[/GTST] speculaties.
Of wil je zeggen dat Rossi nu slechtere arbeidsvoorwaarden heeft :+
quote:
Jeremey Burgess, de technische teamchef van Rossi is trouwens ook al meerdere malen WK geworden met Wayne Gardner en Mick Doohan. Ducati heeft 72! ingenieurs aan het project werken. :+

It is a team effort. ;)
Dat zeg ik, "met zijn team." ;)
pi_100935991
goed bezig KK
pi_100936017
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:16 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Bedacht me later dat ik de volgende keer maar misschien rechtuit (Hughenholz omhoog) uiterst links over de witte lijn van de baan moet rijden. Daar komen ze dan weer niet. _O- heel alternatief. :+

Toen ik op post 13 stond te vlaggen stak er trouwens nog een vos over in Het Scheivlak. _O-
Hij kende de baan wel goed, kwam in tripjes van vijf meter aangelopen, even kijken, tripje van vijf meter, en wachte toen netjes totdat iedereen voorbij was. :+ :o
Dat heb ik ook een keer gehad. Net na het scheivlak de motorrechtop komt er gvd een vos van links. Ik had toch echt voorrang. (schrok behoorlijk :X )
W0ei ?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:29:13 #281
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:30:07 #282
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_100936390
BOEM ):O
Pax & Pry Free download
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:45:01 #283
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100936852
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:21 schreef M3rcury het volgende:
Dat heb ik ook een keer gehad. Net na het scheivlak de motorrechtop komt er gvd een vos van links. Ik had toch echt voorrang. (schrok behoorlijk :X )
Moet hetzelfde nest zijn. _O-
Kwam van links en liep inderdaad naar binnenkant bocht tussen Het Scheivlak en de volgende. :+
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:18 schreef koffiekoekje het volgende:
Doorontwikkeling heet dat :) En verder is er geen één GP machine die de boutjes van vorig jaar gebruikt :s)
Gaan we niet rellen? :+ ;) Ik zal het vanavond nog eens lezen. Druk aan het werk. :+
pi_100939644
quote:
Positieve discriminatie :')
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:58:48 #285
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100945749
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:05 schreef BazzieK het volgende:
Positieve discriminatie :')
Right on! _O-

Sprak in januari nog een Nederlands meisje die haar tijden had omgerekend naar die van Elena Meijers.
(referentie Jorge Lorenzo op Laguna Seca versus Elena en Jorge Lorenzo op Assen versus Nederlands meisje)
Ze vond Elena helemaal niet zo bijzonder.

Vrouwen onderling zijn helemaal jaloers. :+
pi_100946649
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:58 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Right on! _O-

Sprak in januari nog een Nederlands meisje die haar tijden had omgerekend naar die van Elena Meijers.
(referentie Jorge Lorenzo op Laguna Seca versus Elena en Jorge Lorenzo op Assen versus Nederlands meisje)
Ze vond Elena helemaal niet zo bijzonder.

Vrouwen onderling zijn helemaal jaloers. :+
en wat was het tijdsverschil :?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:34:49 #287
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100947375
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:34 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

5 seconden, dus dat kon ze nog wel goedmaken. :X
Gelukkig is Laguna Seca niet zo technisch, dus een prima vergelijking :+
W0ei ?
pi_100947774
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:34 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

5 seconden, dus dat kon ze nog wel goedmaken. :X
ja, 5 secs is idd niks...
pi_100952949
5 seconden is beetje extra gas
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:15:45 #291
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_100953018
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:48 schreef M3rcury het volgende:
Gelukkig is Laguna Seca niet zo technisch, dus een prima vergelijking :+
Ja Mickey Mouse baantje, beetje het vlakke polderlandschap van Lelystad met een enkele heuvel. :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:13 schreef Den_Haag het volgende:
Ik wilde dat ik er ff vijf seconden af reed.
Had ik er nog maar vijf tot Cageon. En dan daarna nog ff vijf. En nog eens vijf en vijf en dan rijd ik ONK.
Wat is twintig seconden in een mensenleven. :+

Reden die groepjes gisteren ook, twintig tot vijfentwintig seconden langzamer. O-)

SPOILER
pi_100953232
quote:
^O^

Gas is de oplossing voor alles!
W0ei ?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:13:38 #293
124095 Worldbeater
The naked biker!!
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:18:34 #294
268070 DeKleineBaas
De Kleine Baas Is Hier !!
pi_100970023
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:21 schreef M3rcury het volgende:

[..]

^O^

Gas is de oplossing voor alles!
Ben jij er nog 1 van de oude stempel ?
Groot Geworden Door Klein Te Blijven !!!
pi_100995853
Vraagje voor de Transalpers: ik heb nu een topkoffer, maar ik ben op zoek naar wat meer bagageruimte voor de vakanties. Heeft iemand nog tips? Uiteraard wil ik niet al te veel geld kwijt zijn.

Zijn er hier ook mensen die een tanktas gebruiken?
pi_100996936
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 13:18 schreef DeKleineBaas het volgende:

[..]

Ben jij er nog 1 van de oude stempel ?
Wat valt onder de oude stempel? ;)
W0ei ?
pi_100997145
quote:
250 voor minder doe ik het niet.

c_/
Ik zwaai naar dieren.
pi_100999249
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 11:42 schreef Sloggi het volgende:
Vraagje voor de Transalpers: ik heb nu een topkoffer, maar ik ben op zoek naar wat meer bagageruimte voor de vakanties. Heeft iemand nog tips? Uiteraard wil ik niet al te veel geld kwijt zijn.

Voor bagageruimte voor vakanties zou ik kijken naar zijkoffers of tassen... tassen zijn een stuk goedkoper waarschijnlijk. Misschien ff marktplaats in de gaten houden :Y
Tanktas heb ik nog niet gebruikt op de alp, heb net m'n bagster verkocht, lomp groot ding... Andere tanktas past wel, alleen niet ideaal waarschijnlijk vanwege de dikke tankdop :s)
  zondag 21 augustus 2011 @ 14:10:39 #299
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_100999875
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 11:42 schreef Sloggi het volgende:

Tassen gaan je kappen beschadigen; spuiten is duur, en stickers zijn nog duurder.

Ik heb bij de dump eens 4 van die kleine (gebruikte) plunjebaaltjes gekauft (4¤/st ofzo); heel hanteerbaar, goed vast te sjorren, en er gaat verbazend veel in, ook roltassen doen het best goed; google maar.
In zulk soort tassen moet je alleen geen nette dingen mee willen nemen, want dat ziet er niet meer uit natuurlijk na een reisje.. wil je dingen netjes en droog houden, zul je toch aan koffers en rekken moeten.
Tanktas heb ik geen ervaring mee, omdat spuiten, en stickers.. tevens lijkt het me nogal in de weg zitten :)
pi_101000050
Die bind je dan bovenop neem ik aan, of zijn die ook gemakkelijk aan de zijkanten te bevestigen?

Van kleine beschadigingen lig ik trouwens niet wakker, die motor van mij heeft toch al genoeg littekens :').

[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2011 14:18:31 ]
pi_101003353
Vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')