Dan klopt je photobucket mapnaam nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tof?Irl heb ik er wel wat mee, mijn allereerste motor in 1992 was een Jawa 640.
Deze is hetzelfde jaar nieuw verkochtals een Jawa 638 met zijspan.
(640 had een schijfrem en moderner plaatwerk, maar wel hetzelfde blok, de bijzondere kickstarter/schakelpedaal/automatische koppeling en choke op de carburateur wist ik dus zonder uitleg al te vinden)
Het is historisch gezien zelfs de eerste motor waarbij ik de olie ververste.
En dan zelfs nog de voorvork olie.Want ja de motor had toendertijd al 300 km gelopen na aankoop als nieuw.
![]()
je kan ook door de regen rijden hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:30 schreef mark_dabomb het volgende:
HopsakeeHopen dat het vanavond een beetje droog is. Ik heb zo'n om weer rond te knetteren
De allereerste serie van Braking had in een zeldzaam geval haarscheurtjes.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
Kewl, ze zijn ook voor mijn brommer verkrijgbaar, maar op de club roepen telkens diverse mensen dat dat niet zo heel geweldig schijnt te zijn; slecht remmen, piepen, scheurtjes erin enzo.. maar dat zullen dan wel lulverhalen zijn. staat 10 keer beter als de originele frisbee's in ieder geval
Beetje leesbaar houden.quote:
Mooi gebaar.quote:Ik vind zijspannen ook wel kewleen kennis van me zijn pa is recentelijk overleden, en zijn goldwing met zijspan moest naar Duitsland worden gereden; ik heb het aangeboden, maar om dezelfde redenen als jij nu al ondervonden hebt wilden ze er niet aan; schijnt echt heel tricky te rijden, hebben ze het toch maar aan een clublid gevraagd
Had het best willen proberen
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:35 schreef Roderick2085 het volgende:
Dan klopt je photobucket mapnaam niet
Regen heeft weer vele aan en uit standen vandaag.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:41 schreef Blackviper het volgende:
zo ff rondje doenKijken of ik mijn gear indicator goed geprogrammeerd heb.
Ah, ok, dus dat scheurtjes verhaal is net zoiets als roestende Opels; ooit deden ze het, en dan heb je dat imago voor de rest van je levenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De allereerste serie van Braking had in een zeldzaam geval haarscheurtjes.
Om het dan tien, vijftien jaar later nog te noemen....![]()
Komt me wel bekend voor dat iedereen er een mening over heeft.
Het is ook nooit goed.
Pas nog een hele discussie over Ruud Freriks gehad, ging iemand anders hem weer afkraken..
(en diegene die ik geadviseerd had twijfelen.. de afkraker had alleen niet door dat de injectiebox niet op een carburateurfiets past..daar was het dan elders weer goedkoper/beter in de combinatie)
Je moet ook tegenhangen in de rechterbochten heahquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:36 schreef Worldbeater het volgende:
Mooi gebaar.
Beter van niet inderdaad, na een kort proefritje in de bebouwde kom leek het wel wat op de quad.
Maar elke >40 km/u bocht aan de kant van het span is tricky, heel tricky.
Rechtuit op de snelweg had ik meer problemen verwacht. Dat viel weer mee.
Alleen bij Utrecht met een betonafscheiding naast me en spoorvorming..
Liever in het midden van de drie banen gereden.
Hoe werkt zo'n ding eigenlijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:41 schreef Blackviper het volgende:
zo ff rondje doenKijken of ik mijn gear indicator goed geprogrammeerd heb.
Bandit van dat smaatje zeker, om der neue Auspuff te tjoenen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Regen heeft weer vele aan en uit standen vandaag.
Had eerst om half acht naar Goes gemoeten.
Even een Bandit op een testbank zetten.
Maar weertje en conditie waren te machtig.
Misschien zo nog een rondje, moet nog even andere dichtringen voor de VX halen.
De remvloeistof voor moet nog op druk. En als er mensen willen proefrijden moet dat wel.
Valt me nu op dat zelfs de extreme tegenstanders van Chinese pannenkoeken/pannekoeken over de streep gaan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:11 schreef Sounddragon het volgende:
Ah, ok, dus dat scheurtjes verhaal is net zoiets als roestende Opels; ooit deden ze het, en dan heb je dat imago voor de rest van je levenAch ja, as said: ik ga ze leker toch proberen tzt, en dan zie ik het wel.. ze zijn volgens mij bijna de helft goedkoper als die originele buttugly pannenkoeken, en evt piepen hebben we wel trucjes voor
quote:[message=20517540,noline]Desmodroom schreef op 04 augustus 2011 @ 15:05[/message]:
Wave remschijven in China gekocht voor ¤ 132 inclusief verzendkosten. Zien er top uit en remmen ontzettend goed.
Heb ze nu tijdens vakantie 3 weken intensief gebruikt in Duitsland, Zwitserland en Italie.
Ondanks meerdere negatieve verhalen, ik zou ze zo weer kopen
[afbeelding]
Ik denk dat die stiekem met een aambeeld in de bak rijden.quote:Je moet ook tegenhangen in de rechterbochten heah![]()
Ik moet dan meteen denken aan de WOII films, waarin ze 'als een dolle' met die dingen rondscheurden; helden
quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:16 schreef Sounddragon het volgende:
Bandit van dat smaatje zeker, om der neue Auspuff te tjoenen?
Nah, ik ben nog steeds anti-chinese eigenlijk, jaar geleden een tondeuse gekocht (redelijk gerenommeerd merk), en nu issie voor de 2 keer naar de kleaute; wordt wel weer gefikst natuurlijk, maar toch issie kaduuk, en dat irriteert. Tevens heb ik liever een falende tondeuse als een falende remschijfquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Valt me nu op dat zelfs de extreme tegenstanders van Chinese pannenkoeken/pannekoeken over de streep gaan.
Misschien is dit nog wat voor je.
[..]
Zou zomaar kunnen, ik heb al grindtegels gelezen en gezien, rollen lood, zakken zand, you name itquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat die stiekem met een aambeeld in de bak rijden.
Het is een stijf en star geheel, schat dat hangen vanaf de motor weinig doet.![]()
(zei de oude eigenaar gisteren nog.. daarom had hij er twee oude computermonitoren en printers inen komt dan bij een klant op bezoek met het span)
[..]![]()
Ok, will doquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:51 schreef Den_Haag het volgende:
SD, gewoon waves halen
was voor mij ook veel goedkoper dan standaard schijven
Ook bedankt voor het eerste filmpjequote:Op maandag 8 augustus 2011 14:40 schreef Sounddragon het volgende:
Deze is ook grappig![]()
[edit] deze bedoelde ik, geen Ural, maar een Dnepr![]()
Mwah, die metertjes kloppen meestal van geen kant, maar je krijgt er wel lucht inquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:33 schreef mark_dabomb het volgende:
Kan je een motorband een beetje deftig oppompen met zo'n voetpompje met bar meter?
Hier schijnt de zon nu ook; zonet nog een kleine wolkbreuk met een paar dikke onweersklappen.. neem een regenpakkie mee; het is een beetje wisselvallig daar buitenquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:38 schreef Roderick2085 het volgende:
Zonnetje schijnt weer in Utrecht, tijd voor een ritje naar huisalleen jammer dat het alleen snelweg is met dus die lekkere turbulentie net onder m'n helm
Hoop dat mijn nieuwe schermpje vandaag is binnengekomen
Learning firmware gebruikt de RPM en snelheidquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoe werkt zo'n ding eigenlijkheb ik me altijd al afgevraagd
programmeer je dat ding op snelheid, of telt ie schakelingen dmv een switch of wat?
Dus hij programmeert eigenlijk zichzelf?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:54 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Learning firmware gebruikt de RPM en snelheidBij programmeren hoef je alleen maar door de gears heen te shiften.
Check hier dan naar Gipro X-type, dan F.A.Q. en dan de eerste vraag
Maar hij deed het perfect dus dat is mooi
Moet je dus wel een digitaal RPM en spd signaal hebben, gaat bij mij niet werken dus denk ik.. daarbij weet ik zelf wel in welke versnelling ik zit; is eigenlijk alleen maar kermisquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:54 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Learning firmware gebruikt de RPM en snelheidBij programmeren hoef je alleen maar door de gears heen te shiften.
Check hier dan naar Gipro X-type, dan F.A.Q. en dan de eerste vraag
Maar hij deed het perfect dus dat is mooi
Nee eerste keer weet hij nog van nietsquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:03 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Dus hij programmeert eigenlijk zichzelf?
Heb het droog geredquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon nu ook; zonet nog een kleine wolkbreuk met een paar dikke onweersklappen.. neem een regenpakkie mee; het is een beetje wisselvallig daar buiten![]()
Wat heb je voor scherm gekauft?
Ja kan primaquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:33 schreef mark_dabomb het volgende:
Kan je een motorband een beetje deftig oppompen met zo'n voetpompje met bar meter?
Ik heb nog geen scherm gevonden waarbij ik geen last heb van het gebulder, maar ik ga binnenkort ook een andere voorruit bestellen; eens kijken of dat wat isquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:43 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Heb het droog geredMaar de A27 uitrijden (in plaats van A1 en A6 wat ik normaal doe) is niet echt een goed idee met die wind
![]()
Heb zo'n vario schermpje besteld... die zouden het meeste de turbulentie moeten breken....
Alp is nu met 130 / 140 minder comfortabel dan dat de gs en bandit waren
Wat ga je bestellen? Die vario is zo'n scherm met zo'n spoilertje erop... van wat ik lees zou dat toch het beste moeten werken. Morgen komt ie binnen (omdat gls blijkbaar geen pakketjes bij de buren afgeeftquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb nog geen scherm gevonden waarbij ik geen last heb van het gebulder, maar ik ga binnenkort ook een andere voorruit bestellen; eens kijken of dat wat is
Ook een vario-touring met spoilertjequote:Op maandag 8 augustus 2011 18:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Wat ga je bestellen? Die vario is zo'n scherm met zo'n spoilertje erop... van wat ik lees zou dat toch het beste moeten werken. Morgen komt ie binnen (omdat gls blijkbaar geen pakketjes bij de buren afgeeft) dus kan je van de week wel vertellen of het wat is
Klopt, maar als die doet wat ie beloofd, namelijk de turbulentie breken ipv verplaatsen zoals een verhoogd ruitje volgens mij vaak doet, zal dat iig wel hetzelfde werken... of het dan ook comfortabel is is natuurlijk een tweedequote:Op maandag 8 augustus 2011 18:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ook een vario-touring met spoilertje![]()
Mijn brommer is de jouwe niet, en mijn lengte is ook de jouwe niet; wat jou werkt kan bij mij ruk zijn, en andersommaar ik ben wel benieuwd wat je ervan vindt natuurlijk
die ken ik volgens mij nietquote:De andere optie is die MRA touring in 2 delen die kun je heel ernstig hoog maken, maar dat ziet er belachelijk uit.
Zal wel wat gekost hebbenquote:Ik heb -/- 40 mm steppies, custom made by Nikotech, héél erg relaxed om offroad te rijden; kun je echt ongelimiteerd op staan zonder een centje pijn; zeker in combi met mijn 50 mm ROX risers. Staand rijdt 'ie net zo lekker als zittend![]()
Valt wel mee, is een clublid die het tof vindt om zulke dingen te fabrieken, denk dat ze goedkoper zijn als wat je nu hebtquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:03 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Klopt, maar als die doet wat ie beloofd, namelijk de turbulentie breken ipv verplaatsen zoals een verhoogd ruitje volgens mij vaak doet, zal dat iig wel hetzelfde werken... of het dan ook comfortabel is is natuurlijk een tweede
[..]
die ken ik volgens mij nietDoe is een linkje
[..]
Zal wel wat gekost hebbenHeb deze gekocht ivm de hoek die mijn benen nu maken tov m'n lichaam, is voor wat langere stukken eigenlijk net niet lekker.
Standaard was dit het enige wat ik kon vinden, kunnen overigens ook op normale hoogte gemonteerd worden
Huh? nee, maar ik heb ook geen Alp hequote:Op maandag 8 augustus 2011 19:03 schreef Roderick2085 het volgende:
Heb jij trouwens geen last van je spiegels? Die van mij kunnen eigenlijk net niet ver genoeg kantelen. Ben al even met de vijl bezig geweest, maar is nog niet ideaal. Heb wel naar die verhogers/verbreders gekeken, maar weet niet of dat helpt.
Dan zal het idd misschien wel meevallenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Valt wel mee, is een clublid die het tof vindt om zulke dingen te fabrieken, denk dat ze goedkoper zijn als wat je nu hebt![]()
[ afbeelding ]
Dit is een vario touring met spoiler :
[ afbeelding ]
En dit is die lelukke vario :
[ afbeelding ]
Nou, dat je vooral asfalt ziet als je gewoon rechtop zit, ipv auto's die achter je rijdenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Huh? nee, maar ik heb ook geen Alp heOok al had ik op die van Anne ook nergens problemen mee.. hoe bedoel je; niet ver genoeg kantelen?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:38 schreef ikookhier het volgende:
Goede avond![]()
Wat een schuit WBSucces met de verkoop
Ja, moest ik idd een beetje aan knutselen, maar dat was wel te overzien hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dan zal het idd misschien wel meevallenHeb je vast ook je schakel en rempook aan moeten passen, of niet?
Oh, die.. die is lelijk jamaar het kan nog erger... kan hem alleen niet meer vinden
maar je hebt ook nog zo'n 'opzet scherm', met zo'n gigantische zilveren klem om hem vast te zetten
huh? staat je stuur dan niet veel te ver achterover of zo?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:31 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Nou, dat je vooral asfalt ziet als je gewoon rechtop zit, ipv auto's die achter je rijdenSpiegeltje kantelt standaard niet ver genoeg naar boven om beter te kunnen zien
Goede avond![]()
Dat idee ja, alleen was dan het ruitje nog 2 a 3 keer zo hoogquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, moest ik idd een beetje aan knutselen, maar dat was wel te overzien hoor
Ik denk dat je de Touratech oplossing bedoelt :
[ link | afbeelding ] Clickable voor de backside view ; klein stukkie naar onderen scrollen![]()
En je hebt er ook nog een die met een bandje onderaan ergens vastzit
Heb ik even aan zitten denken, maar vind eigenlijk koppeling en rem wel relax zo. Zal morgen wel ff foto makenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
huh? staat je stuur dan niet veel te ver achterover of zo?
Volgens mij kan ik die van mij 360 graden ronddraaien
koppeling en rem kun je ook los van het stuur verdraaienquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:52 schreef Roderick2085 het volgende:
Heb ik even aan zitten denken, maar vind eigenlijk koppeling en rem wel relax zo. Zal morgen wel ff foto maken
zorg voor een goede bakkenist dan komt alles goedquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:36 schreef Worldbeater het volgende:
Beter van niet inderdaad, na een kort proefritje in de bebouwde kom leek het wel wat op de quad.
Maar elke >40 km/u bocht aan de kant van het span is tricky, heel tricky.
Rechtuit op de snelweg had ik meer problemen verwacht. Dat viel weer mee.
Alleen bij Utrecht met een betonafscheiding naast me en spoorvorming..
Liever in het midden van de drie banen gereden.
bij mijn XR600 zitten de spiegelsteunen aan de rem en koppelingshendel niet dat er spiegels opzitten maar het zou kunnenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
koppeling en rem kun je ook los van het stuur verdraaien
Vandaar ook dat me afvraag hoe dat stuur dan staat. Besides nog het feit dat mijn (en Anne d'r) spiegels 360 graden kunnen ronddraaienquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:46 schreef densmee het volgende:
bij mijn XR600 zitten de spiegelsteunen aan de rem en koppelingshendel niet dat er spiegels opzitten maar het zou kunnen
Lijken beetje op dit van mijquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Valt me nu op dat zelfs de extreme tegenstanders van Chinese pannenkoeken/pannekoeken over de streep gaan.
Misschien is dit nog wat voor je.
[..]
Bij mij ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:46 schreef densmee het volgende:
[..]
zorg voor een goede bakkenist dan komt alles goed
[..]
bij mijn XR600 zitten de spiegelsteunen aan de rem en koppelingshendel niet dat er spiegels opzitten maar het zou kunnen
Ik vraag me toch nog af wat je precies bedoelt met 360 graden draaien... het gaat mij om de beweging van verticaal naar horizontaal zal ik maar zeggen....quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vandaar ook dat me afvraag hoe dat stuur dan staat. Besides nog het feit dat mijn (en Anne d'r) spiegels 360 graden kunnen ronddraaien
Handig met de kids, moet jij weten kindervriend.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:46 schreef bwt het volgende:
Wow, WB met een zijspan.
Dude, wat bezielt je....
Je duh, wat kun je anders nog draaien? de steun om zijn as?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Bij mij ook
[..]
Ik vraag me toch nog af wat je precies bedoelt met 360 graden draaien... het gaat mij om de beweging van verticaal naar horizontaal zal ik maar zeggen....
Meestal (niet altijd) pisbakken staal en trap je ze scheef.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:33 schreef mark_dabomb het volgende:
Hoger zadel monteren / laten vullen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:03 schreef Roderick2085 het volgende:
Zal wel wat gekost hebbenHeb deze gekocht ivm de hoek die mijn benen nu maken tov m'n lichaam, is voor wat langere stukken eigenlijk net niet lekker.
Standaard was dit het enige wat ik kon vinden, kunnen overigens ook op normale hoogte gemonteerd worden
Goede avond![]()
Apart, het merk komt uit Italie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:17 schreef Den_Haag het volgende:
Lijken beetje op dit van mij
Maar die van mij komen vanuit DE
De buurvrouw wilde niet mee vanmiddag.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:46 schreef densmee het volgende:
zorg voor een goede bakkenist dan komt alles goed
spiegels kunnen zelf ook rondjes draaienquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je duh, wat kun je anders nog draaien? de steun om zijn as?![]()
Zit geen begrenzing op what-so-ever, kan ze gewoon helemaal ronddraaien.
Heb ik ook aan zitten denkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Meestal (niet altijd) pisbakken staal en trap je ze scheef.
Je hebt wel van die dubbele dat is al beter.
Gewoon een handpomp vind ik handiger.
(na 2-3 van die goedkope voetpompen..)
Die van de Action heeft een dubbele ventielaansluiting.
Manometer klopt ook aardig, maar de digimeter kost daar ook maar 2-3 euro.
[..]
Hoger zadel monteren / laten vullen.
Rik Smits heeft er eentje van 30 centimeter dik op zijn crosser.
Gek gezicht is dat.
En dat jaquote:
ach ja hoe verder hij naar buiten hangt hoe beter natuurlijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De buurvrouw wilde niet mee vanmiddag.
Meestal zit er niemand in schat ik.
(en die vijftien kilo van de kleine schiet ook niet op)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:13 schreef densmee het volgende:
ach ja hoe verder hij naar buiten hangt hoe beter natuurlijk
dus ik zou gewoon een spin pakken en hem tegen de zijkant aan hangen
Rommelquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
spiegels kunnen zelf ook rondjes draaien![]()
Maar bij mij dus niet
Variërt tussen de 175 en 300¤, depending on materiaalsoort, aanpassing en de tent waar je het laat doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:06 schreef Roderick2085 het volgende:
Heb ik ook aan zitten denkenmoet alleen nog ff een keer uitzoeken waar en wat dat kost
![]()
really?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Apart, het merk komt uit Italie.
quote:
Wat voor zaak laat je zoiets doen? Gewone motorzaak zal dat denk ik niet doenquote:[..]
Variërt tussen de 175 en 300¤, depending on materiaalsoort, aanpassing en de tent waar je het laat doen
Uhuh.quote:
Paar Jawa spiegels kopen, ongeveer dezelfde vormgeving, super uitzicht.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:57 schreef Roderick2085 het volgende:
dit is een standaard transalp spiegel, kan je dus niet helemaal ronddraaien:
[ afbeelding ]
Die sturen hem op naar dezelfde zaak die je via Google kan vinden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:57 schreef Roderick2085 het volgende:
Wat voor zaak laat je zoiets doen? Gewone motorzaak zal dat denk ik niet doen
Ach ja, het is mooi spul en het werktquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Uhuh.Misschien produktie in DE geweest.
En het zit goed vast.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:26 schreef Den_Haag het volgende:
Ach ja, het is mooi spul en het werkt
Die rubberthules zijn altijd kapoet en/of draaien mee, en bij een Alp is het nog een kutklussie om er dan bij te komen ook; staat er hier ook nog eentje in de tuinquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:53 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik ga een keer klussen... blijken die rubberen dingen om het ruitje te monteren stuk te zijn... net bij motoport geweest, hebben er niet genoeg op voorraad, op z'n vroegst vrijdag pas binnen
![]()
Staat ie dan zielig te wezen zonde ruitje
[ afbeelding ]
Voetsteunen wel gemonteerdmoet alleen nog ff 1 borgring vervangen.. 15mm later en 2x zo breed vergeleken met origineel
[ afbeelding ]
en mijn beunhaas poging om bevestiging voor een topkoffer te monterenmoet zeggen, het zit wel vast
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zitten er dan ook 16 opquote:
Je kan er idd niet echt lekker bijquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die rubberthules zijn altijd kapoet en/of draaien mee, en bij een Alp is het nog een kutklussie om er dan bij te komen ook; staat er hier ook nog eentje in de tuin![]()
En is het niet de bedoeling dat je de originele kunststof bagageplaat vervangt door de kofferdrager? Ik vind dit er erg Peppi en Kokkie uitzien met een half zakkie tieraps eromheen
4 van de 6 gaten wel zo te zien, kun je met die achterste nog een beetje rommelen. Net even gespiekt bij die van Anne, maar die heeft een heel andere onderplaat, wel givi, maar een stuk smallerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zitten er dan ook 16 op
[..]
Je kan er idd niet echt lekker bijdaar kwam ik ook achter.
En ik denk dat dat officieel wel de bedoeling is, maar als de schroefgaten niet overeen komen, moet je toch wat andersIdee was vooral met die schroefjes vastzetten, maar als je dan toch met tiewraps aan de gang gaat voor wat extra stevigheid, dan maar gelijk goed
quote:RVS Bagageplaat. Div logo's/ patronen mogelijk ( past ook op Transalp en Dominator)
( er zijn losse opbouw setjes in de handel voor o.a. GIVI topkoffers )
Wellnuts.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:53 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik ga een keer klussen... blijken die rubberen dingen om het ruitje te monteren stuk te zijn...
quote:[message=20540065,noline]RG-gamma schreef op 07 augustus 2011 @ 01:09[/message]:
Heb dat met m,n werk,Motorfiets monteur,zeggen de klanten ook vaak dat het ze ook heel leuk lijkt omdat te doen
,ze hebben geen idee wat voor ellende je soms tegenkomt
![]()
Hij bedoelt natuurlijk Stukgaatie'squote:ze hebben geen idee wat voor ellende je soms tegenkomt
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
Hij bedoelt natuurlijk Stukgaatie's
Is idd ook een mogelijkheidquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
4 van de 6 gaten wel zo te zien, kun je met die achterste nog een beetje rommelen. Net even gespiekt bij die van Anne, maar die heeft een heel andere onderplaat, wel givi, maar een stuk smallervage shit.. optie is ook nog om een alu/RVS plaat te laten maken, met een losse bevestigingsset.. dan heb je meteen pimpiedinkie al je koffer eraf is.. en kun je er nog wat tofs in laten snijden ook
![]()
Losse bevestigingsset van Givi kost 8 ¤ geloof ik.. krijg je alleen die 2 bussies en die driehoek..
[ afbeelding ]
[..]
Die jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wellnuts.
Alle begin is moeilijk, en iedere makkelijke klus kan op moeilijke oplossingen stuiten.
Na een tijdje kan je daar op anticiperen en ziet het er voor een buitenstaander allemaal makkelijk uit.
Dat rubber kan er nog af, maar weet niet of dat zo lekker is voor mijn laarzen, constant op die metalen pinnetjesquote:
Trouwens, geen een van de schroefgaten komen overeen. Ten eerste is hij te breed (wat ik idd best vreemd vind eigenlijk) en ten tweede kloppen ook geen van de afstanden onderling...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
4 van de 6 gaten wel zo te zien, kun je met die achterste nog een beetje rommelen. Net even gespiekt bij die van Anne, maar die heeft een heel andere onderplaat, wel givi, maar een stuk smallervage shit.. optie is ook nog om een alu/RVS plaat te laten maken, met een losse bevestigingsset.. dan heb je meteen pimpiedinkie al je koffer eraf is.. en kun je er nog wat tofs in laten snijden ook
![]()
Losse bevestigingsset van Givi kost 8 ¤ geloof ik.. krijg je alleen die 2 bussies en die driehoek..
[ afbeelding ]
[..]
Zo op het oog op de foto, zouden de bovenste aardig moeten kloppen, de 2e rij zijn sleufgaten, dat past altijd lijkt me, en de derde rij valt er idd helemaal buiten. volgens mij zijn ze andere basisplaten gaan gebruiken, die groter zijn; bij Anne past hij echt heel netjes op het frame; bij haar zit ook de standaard bagageplaat er niet tussen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Trouwens, geen een van de schroefgaten komen overeen. Ten eerste is hij te breed (wat ik idd best vreemd vind eigenlijk) en ten tweede kloppen ook geen van de afstanden onderling...
Ag, lekker interessant eigenlijk, voor een paar euro zit het er nu opZie wel of ik het nog een keer aanpas, was aan de andere kant niet van plan geld uit te blijven geven aan dat ding
Van de winter rijdt het misschien wel lekker zonder rubber.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:35 schreef Roderick2085 het volgende:
Dat rubber kan er nog af, maar weet niet of dat zo lekker is voor mijn laarzen, constant op die metalen pinnetjesZijn wel behoorlijk breed, benieuwd hoe dat rijd, misschien van de week ff zonder ruitje toch ff proberen
Zijn leuke auto's heb er ook een tijdje naar gekeken. Maar heb besloten om toch wat snellers te nemen. Ik heb zelf een jaar lang in een Abarth 500 rondgeredenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:58 schreef cageon2 het volgende:
@ DH
Heb tijdelijk een Fiat Stilo Abarth tot mijn beschikking.
Rijd wel erg leuk
Ik wil ook zo'n draaibankquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook wel een beetje de pik op monteurs.
Lever je hem netjes gewassen in, krijg je hem met vingerafdrukken terug.
Nu weet ik als geen ander dat je zo vieze handen hebt. Die hou je niet schoon.
Anyway, vandaag ff boren, steken, ringetje daarna nog ontbraamt (niet op de foto) en gemonteerd.
[ afbeelding ]
Edit. en zo vier keer natuurlijk.
Remdruk weer helemaal top. Is het nog helemaal niet geweest sinds aankoop.
Morgen komt er iemand kijken voor de VX. (wilden er al twee gisteren)
Mooi filmpje inderdaad, stond al een tijdje geleden op autoblogquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
Super driftende ZX-10R.EN zo neem je dus pilonnen voor je rijexamen.
Zou m niet direct willen hebben, maar wel leuk om ff mee te rijden. Snel genoeg, zeker als ik t vergelijk met de race-bus waar ik dagelijks in rijd...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:52 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Zijn leuke auto's heb er ook een tijdje naar gekeken. Maar heb besloten om toch wat snellers te nemen. Ik heb zelf een jaar lang in een Abarth 500 rondgereden
Niet verkeerd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:58 schreef cageon2 het volgende:
@ DH
Heb tijdelijk een Fiat Stilo Abarth tot mijn beschikking.
Rijd wel erg leuk
Zou best kunnen. De koffers die ik nu heb zijn ook niet echt mooi, maar verwacht toch niet dat ik ze veel zal gebruiken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zo op het oog op de foto, zouden de bovenste aardig moeten kloppen, de 2e rij zijn sleufgaten, dat past altijd lijkt me, en de derde rij valt er idd helemaal buiten. volgens mij zijn ze andere basisplaten gaan gebruiken, die groter zijn; bij Anne past hij echt heel netjes op het frame; bij haar zit ook de standaard bagageplaat er niet tussen.
Laatst waren we Louis, en toen ik zo'n plaat in mijn handen had (Anne wil een kleinere koffer), leek de plaat mij ook al een beetje groot, en volgens mij is de sluiting zelf ook ietsje anders (kleiner) geworden; ik denk ook dat oudere koffers niet op de nieuwere platen passen, weet het niet zeker, maar ik had heel sterk die indruk.
Ik heb ook heel even met een Givi gereden, maar ik vond mijn H&B toch mooier staan, en heb hem toen gewisseld, en de Givi weggedaan. Heb nog wel mijn zijrekken voor de Givi's, maar als ik die 3 keer erop heb gehad is het veel; lompe zooi, maar wel handig![]()
Ik heb de kofferrekken voornamelijk als een soort van achter valbeugels, vandaar ook die platen erin, dan dragen ze goed op zand![]()
En geld uitgeven blijf je toch doen, let maar op
We zullen eens zien hoeveel ik ga rijden van de winterquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Van de winter rijdt het misschien wel lekker zonder rubber.
Minder glad.
En je hebt toch geen kickstarter waardoor je scheenbenen aan die stepjes open kan halen.
Spreek uit ervaring.
Je kan in ieder geval zeggen dat je met gemak je voetsteunen over het asfalt laat schrapen.
Net een piccie gemaakt.. iemand nog wat aan dogbones van een oude ZX-10R....
[ afbeelding ]
Dat is zoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:22 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb trouwens jaren op mijn originele steppies gereden zonder de rubbers; merk je niks van, alleen heb je lekker veel grip![]()
Als het niks is, zitten ze er snel zat weer op toch?
Welke koffers heb je nu dan? ik gebruik mijn koffer elke dag als ik aan het werk ben, ik vind rijden met een rugzak niks. En zo'n plaat is tientjeswerk, maar ik kan niet in je knip kijken natuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zou best kunnen. De koffers die ik nu heb zijn ook niet echt mooi, maar verwacht toch niet dat ik ze veel zal gebruiken.
Geld komt nu alleen nog niet zo hard binnen, dus doe het nu nog we ff met m'n tiewraps
[..]
We zullen eens zien hoeveel ik ga rijden van de winter
[..]
Dat is zoscheelt ook weer een halve centimeter
Uhm, dezequote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welke koffers heb je nu dan? ik gebruik mijn koffer elke dag als ik aan het werk ben, ik vind rijden met een rugzak niks. En zo'n plaat is tientjeswerk, maar ik kan niet in je knip kijken natuurlijk![]()
Je laarzen hebben er niks van als je die rubbers eraf haalt
Heb er 2, zijn volgens mij officieel ook zijkoffers, maar dacht, kan er best een als topkoffer gebruikenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:10 schreef Sounddragon het volgende:
Ghehe, die zijn wel op leeftijd jaAnne heeft nog een mooie Givi inclusief plaat in de verkoop; is ook niet de allernieuwste, maar die heeft wel al wat rondere vormen, én een passende montageplaat
Ik heb hem ook niet, maar kan'em wel gebruiken.quote:
Belachelijk dik apparaat.quote:
ben je dr maar van afquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:09 schreef Worldbeater het volgende:
VXie wordt nu proefgereden en over een uurtje de motorscoot.
Kan het er maar druk mee hebben.![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:09 schreef Worldbeater het volgende:
VXie wordt nu proefgereden en over een uurtje de motorscoot.
Kan het er maar druk mee hebben.![]()
![]()
Iets gekochtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:15 schreef cageon2 het volgende:
[..]
ben je dr maar van af
Net nu ik een motor tot mijn beschikking heb
Hmm kwam meer proefrijden of een 2 cilinder iets voor hem was.quote:
Is't gelukt? Nu druk aan het Photoshoppen om ons met foto's te verwennen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:15 schreef cageon2 het volgende:
ben je dr maar van af
Net nu ik een motor tot mijn beschikking heb
Ik wilde het niet zeggen.. motor weg van je vriendin.. maar wie is er nu bij je vriendin .quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:10 schreef cageon2 het volgende:
haha
nee niks gekocht, vriendin zit nu in bulgarije ofzo en de motor staat hier + keys etc
andere vriendinnetjesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen.. motor weg van je vriendin.. maar wie is er nu bij je vriendin .![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:23 schreef cageon2 het volgende:
andere vriendinnetjes
en in bulgarije zijn al paar vrienden. NoFear
ge kenne geen wheelieeee jonguh!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Derde proefritter van de avond is bezig.
Levend circus hier.
BAM!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:11 schreef cageon2 het volgende:
[..]
ge kenne geen wheelieeee jonguh!
of zei je dat niet?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:11 schreef cageon2 het volgende:
ge kenne geen wheelieeee jonguh!
of zei je dat niet?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]Beetje intimideren die kopers.
Jongen is meer opa.. en >110 kilo zit een wheelie in de weg, maar hij had wel verstand van zaken.
(en rijdt ook nog eens een TDM850....................)
VX is weg.. gelijk mee op de aanhanger.![]()
Zo snel als ik ze koop, zo snel zijn ze weer weg.quote:
Gratis tip. Stukkie wat je af steekt niet met de hand pakkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook wel een beetje de pik op monteurs.
Lever je hem netjes gewassen in, krijg je hem met vingerafdrukken terug.
Nu weet ik als geen ander dat je zo vieze handen hebt. Die hou je niet schoon.
Anyway, vandaag ff boren, steken, ringetje daarna nog ontbraamt (niet op de foto) en gemonteerd.
[ afbeelding ]
Edit. en zo vier keer natuurlijk.
Remdruk weer helemaal top. Is het nog helemaal niet geweest sinds aankoop.
Morgen komt er iemand kijken voor de VX. (wilden er al twee gisteren)
Tnx, ik bedacht het me ook toen de CNC draaier (niet ikquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gratis tip. Stukkie wat je af steekt niet met de hand pakkenIk steek zelf dan altijd ff een schroevendraaier in het werkstuk, vang je hem op zonder je hand kwijt te raken / te verbranden
Deze zondag krijg ik visite.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:42 schreef Den_Haag het volgende:
Binnenkort weer eens een dijkritje?
quote:Zondag 28 augustus 2011 is de nieuwe datum.
10:30 uur, McDonalds Heesch (A59, afrit 52)
Neem je ID kaart/paspoort mee, de route gaat voor een groot deel door Duitsland.
De (enige) tankstop in de route is op 101 km.
Het einde van de rit is bij Cuijk.
Ik krijg bezoek van ver en al vanaf 12.00 tot na het avondeten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:29 schreef Den_Haag het volgende:
Bij 101km is mijn tank al bijna leeg
Zondagmiddag geen optie?
Eindpunt bij Cuijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tnx, ik bedacht het me ook toen de CNC draaier (niet ik) bezig was op de bank van de conventionele draaier die vrij was.
[..]
Deze zondag krijg ik visite.
Misschien volgende week.. in ieder geval via Rotterdam Inc..
[..]
Zou de centen zomaar aan een CBR600 kunnen uitgeven .quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:20 schreef OPM het volgende:
WB lekker op zen WB's bezig
is er nu ruimte voor een zirkwiebak
Koffie?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
Eindpunt bij Cuijk![]()
Ik blijf die middag wel binnen
Dás goed klote.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
mijn mooie motorfiets is helaas gestolen. -snif
morgen aan de slag met het invullen van alle formulieren voor de verzekering.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:04 schreef cageon2 het volgende:
woon-werk met de motor is ook saai zeg![]()
daarnaast ben ik nu deels nat ivm geen regenvoering in de jas, en deels door zweten bij het aankleden.
Al die tijd dat ik niet op de weg kon rijden heb ik gewoon lopen romantiseren dat het wel leuk is om met de motor naar het werk te gaan. NOOOOOT
quote:[message=20588373,noline]Snake Eye schreef op 11 augustus 2011 @ 22:49[/message]:
Glijer, ja die kan het wel ja :}
quote:[message=20588698,noline]ruuds schreef op 11 augustus 2011 @ 23:16[/message]:
petje af en een dikker respect voor glijer
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Doorzweten bij aankleden.
Hier zeggen ze ook altijd waarom kom je niet op de motor..
Laatste keer rijden was CPZ vorige maand.(euh spannetje en proefrit VX reken ik ff niet)
Oh ja elders kunnen ze je filmpje meer waarderen.
[..]
[..]
That sucksquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
mijn mooie motorfiets is helaas gestolen. -snif
morgen aan de slag met het invullen van alle formulieren voor de verzekering.
Wadaggie van partycrashen? lang geleden dat ik een toerritje heb gedaan, en misschien heb ik dan wel een 'nieuwe' brommert; zou zomaar kunnen dat ik vanmiddag even ergens ga kijkenquote:
Ligt een beetje aan de afstand en de route lijkt me.. ik heb het nog steeds prima naar mijn zin tijdens woon-werk ritjes, OK, als het regent is de fun ietsje minder, maar slechter weer is meer files, en dus meer voordeelquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:04 schreef cageon2 het volgende:
woon-werk met de motor is ook saai zeg![]()
daarnaast ben ik nu deels nat ivm geen regenvoering in de jas, en deels door zweten bij het aankleden.
Al die tijd dat ik niet op de weg kon rijden heb ik gewoon lopen romantiseren dat het wel leuk is om met de motor naar het werk te gaan. NOOOOOT
En daar hebben ze nou koffers voor; rugzak erin en blérenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:19 schreef Den_Haag het volgende:
Ik vind stukje toeren nog wel lekker maar woon-werk valt tegen met zo'n laptop op je rug
ik heb geen last van filesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de afstand en de route lijkt me.. ik heb het nog steeds prima naar mijn zin tijdens woon-werk ritjes, OK, als het regent is de fun ietsje minder, maar slechter weer is meer files, en dus meer voordeel![]()
Pas nog een paar keer in een blik gedaan, en dan heb ik elke keer weer de tering erop in als ik in de rij sta, terwijl de brommers lekker langszoeven
[..]
En daar hebben ze nou koffers voor; rugzak erin en bléren![]()
dit _is_ binnendoor, vooral rechtuit en 3 rotondes ofzo..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:47 schreef Sounddragon het volgende:
Ah ja, dan is het voordeel wel wat minder. stukkie binnendoor rijden ook geen optie?
de route:quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:55 schreef cageon2 het volgende:
[..]
dit _is_ binnendoor, vooral rechtuit en 3 rotondes ofzo..precies 20km..
Het gaat echt niets sneller, tenzij ik de snelheid overtreed en dat doe ik nogal wat sneller met de motor... + ff inhalen etc..
+ aantrekken textiel pak is denk ik reistijd nog langer dan met de auto..![]()
Heb dus echt geen fatsoenlijk excuus of voordeel om de motor te pakken..
op een YZF?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
En daar hebben ze nou koffers voor; rugzak erin en bléren![]()
Alles kanquote:
Wat is partycrashen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:39 schreef Sounddragon het volgende:
Wadaggie van partycrashen? lang geleden dat ik een toerritje heb gedaan, en misschien heb ik dan wel een 'nieuwe' brommert; zou zomaar kunnen dat ik vanmiddag even ergens ga kijken
CBR600 op MF uit 1999 met wat lichte kuipschade. ¤1350 euro.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:10 schreef Den_Haag het volgende:
Wanneer komt er bij WB een nieuwe bike?
partycrashen = onaangekondigd op komen dagen dusquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat is partycrashen?Je kan vast meerijden, wel ff aanmelden.
Nieuwe bike....
Proefrijdenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:08 schreef Sounddragon het volgende:
partycrashen = onaangekondigd op komen dagen dus
Ik zit te azen op een XJR1200, maar in Uden staat een mooie Kawa ZRX1100 te koopeigenlijk allebei even rijden om het verschil te ervaren
Die blauwe YZFquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
CBR600 op MF uit 1999 met wat lichte kuipschade. ¤1350 euro.
Als je over 10 topics die bakfiets nog hebt, dan mag het in de OPquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:33 schreef Worldbeater het volgende:
Voor de OP![]()
blik in mijn wereld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Donno.. ik probeer het niet te zien .quote:
Ja maar.. ja maar de huidige topictitel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:44 schreef koffiekoekje het volgende:
Als je over 10 topics die bakfiets nog hebt, dan mag het in de OP
http://www.motor-forum.nl(...)-YZF750R-1994-1.htmlquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Donno.. ik probeer het niet te zien .![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Ja maar.. ja maar de huidige topictitel.
969 ... das Ducatiquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Ja maar.. ja maar de huidige topictitel.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als je over 10 topics die bakfiets nog hebt, dan mag het in de OP
Beiden heel netjes, maar geen ultralage koopjes waar ik heel snel bij wil zijn in de trant van zonde om te laten lopen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:48 schreef Den_Haag het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)-YZF750R-1994-1.html
en anders deze?
http://www.motor-forum.nl(...)irestorm-TEAB-1.html
gestolen uit een afgesloten bewonersgarage.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
That sucks![]()
Uit de berging of ergens buiten?
En wat is het? maak anders effe een topique met pic's en het kenteken enzo, vele ogen zien meer
[..]
Wat is een redelijk bod/rpijs voor die VTRquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beiden heel netjes, maar geen ultralage koopjes waar ik heel snel bij wil zijn in de trant van zonde om te laten lopen.
Want voor 31/2 meier wordt zelfs een VX erotisch.
Firestorm heeft niet zo'n turbo effect qua blok, daar had ik meer van verwacht.
Appels en peren want die vergelijk ik met andere moderne motorfietsen.
Dan liever het levende blok van een TL1000R.
Autobestuurders gebruiken ze niet vaak, maar ze hebben ook ogenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
gestolen uit een afgesloten bewonersgarage.
het is een blauwe Honda cbr 600 rr
kenteken: MZ-GD-81
een topic op fok voegt niet veel toe.. vind je ook niet?
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/314567/
¤2.500,00 is netjes, ¤2.250,00 voor de dromers.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:56 schreef cageon2 het volgende:
Wat is een redelijk bod/rpijs voor die VTR![]()
Als ik dat vond, had ik het niet gezegdquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
gestolen uit een afgesloten bewonersgarage.
het is een blauwe Honda cbr 600 rr
kenteken: MZ-GD-81
een topic op fok voegt niet veel toe.. vind je ook niet?
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/314567/
Koopiequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:57 schreef Worldbeater het volgende:
Kijk, dat is nou eens gaaf..
Als ik gewoon zin krijg om preventief de koppeling en/of veren en/of koppakking te vervangen!
[ afbeelding ]
53 cent voor de voetpakking, 75 cent voor een nieuwe cilinderkoppakking, een setje koppelingsveren bijna gratis!
Gellukig slipte de koppeling zondagavond niet door op de snelweg met die forse tegenwind.quote:
Je leest inderdaad wel goede verhalen over kids die terugkijken op vroeger. Met pa en het span op stap.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:20 schreef Sounddragon het volgende:
Ah, je gaat de kleine besmetten met het motorvirus?
quote:03-08-11 | Training op Brands Hatch GP
Om 10 uur is het dan eindelijk tijd voor mijn eerste sessie! Ik rij vandaag voor het eerst met de standaard koppeling in plaats van een slipperclutch (dat is namelijk verplicht als ik in de Superstock mee wil doen), het is even wennen maar eigenlijk heb ik hier veel minder last van dan verwacht. De baan is ook even wennen op hoge snelheid, maar veel tijd krijg ik hier niet voor.. Na 4-5 rondjes word ik van mijn motor gereden door iemand die een verkeerde inschatting maakte toen ‘ie mij wou inhalen.
http://www.nadieh-racing.nl/
Effe het kinderzitje erin frommelenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je leest inderdaad wel goede verhalen over kids die terugkijken op vroeger. Met pa en het span op stap.
Een gordel is niet verplicht, maar de bak is te breed voor alleen een kinderzitje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:31 schreef Sounddragon het volgende:
Effe het kinderzitje erin frommelen![]()
Zit er eigenlijk iets van een gordel in zo'n bakkie?
Vakantietijd bij de verzekeraar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:01 schreef Roderick2085 het volgende:
hehe, na iets meer dan een maand eindelijk m'n verzekeringspolis binnen... gelijktijdig met een brief van het RDW dat ik bij controle niet verzekerd was
Ik had ze van de week al gemaild omdat ik het lang vond durenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vakantietijd bij de verzekeraar.
Ook een keer zo'n grapje gehad bij de TL1000R, brief van het RDW, toen maar voor de tweede keer aangemeld.
Er zou maar wat gebeurt zijn.
hij maait inderdaad het gras aardig kortquote:
ach ja ik heb ook nog 750 voor op de wegquote:
op de RDW zie je niet hoe je verzekerd bent hoor. staat alleen WAM (wet aansprakelijkheid motorvoertuigen) verzekerd bent. dus minimaal WAquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:24 schreef densmee het volgende:
naar aanleiding van jullie verzekeringen keek ik net bij de rdw en ik was wa verzekerd
maar toen zag ik dit
[ afbeelding ]
6kw![]()
ja vooruit dan ik bedoel dat ik verzekerd was met beide motoren en de autoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
op de RDW zie je niet hoe je verzekerd bent hoor. staat alleen WAM (wet aansprakelijkheid motorvoertuigen) verzekerd bent. dus minimaal WA
ok dan begreep ik je verkeerdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:49 schreef densmee het volgende:
[..]
ja vooruit dan ik bedoel dat ik verzekerd was met beide motoren en de auto
Aantal dingen die je kan/had kunnen doen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:35 schreef TataK het volgende:
Dit zie ik BazzieK en z'n broertje nog niet voor mij doen![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ste_zoons_ooit_.html
Wat een mooie motor trouwens en wat een lekker geluidje tijdens de ritjes tussen de aftiteling door.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:10 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Aantal dingen die je kan/had kunnen doen.
Een oud ding kunnen stallen in je schuur en het bestaan ervan vergeten.
Wachten tot je zoons rond de 40 zijn.
Andere opvoeding.
Zoons adopteren.
Ik had ook mijn zoons in de schuur kunnen stallen (en het bestaan ervan kunnen vergeten) en een motor kunnen adopteren
Die waardering voor pa komt pas op nog latere leeftijd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:35 schreef TataK het volgende:
Coole actie.quote:Wat een mooie motor trouwens en wat een lekker geluidje tijdens de ritjes tussen de aftiteling door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:46 schreef TataK het volgende:
Ik had ook mijn zoons in de schuur kunnen stallen (en het bestaan ervan kunnen vergeten) en een motor kunnen adopteren.
Dat hok van jou is ook niet meer te reddenquote:Op zondag 14 augustus 2011 09:35 schreef TataK het volgende:
Wat een mooie motor trouwens en wat een lekker geluidje tijdens de ritjes tussen de aftiteling door.
Verkoop je broertje en koop een nieuw hokquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat hok van jou is ook niet meer te redden
Das al best lang bij vrijwel alle tankstations.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:24 schreef Roderick2085 het volgende:
trouwens, sinds wanneer moet je betalen voor lucht![]()
Of is dat tankstation waar ik vanmorgen was gewoon gierig?
BP stations zijn gratis.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:51 schreef bwt het volgende:
Das al best lang bij vrijwel alle tankstations.
Ze vragen zelfs 50 cent er voor. (omdat die slangen vaak kapot gaan en zo)
50 cent voor 3 min, 1 euro voor 6 min... en geen 20 cent stukken accepteren... heb er dus een euro in moeten flikkerenquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:51 schreef bwt het volgende:
[..]
Das al best lang bij vrijwel alle tankstations.
Ze vragen zelfs 50 cent er voor. (omdat die slangen vaak kapot gaan en zo)
Hmm, ik heb Esso, Shell en Q8 in de buurt zitten... maar eens kijken en anders misschien wel ff zo'n handpomp halenquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
BP stations zijn gratis.
Beetje rijder heeft natuurlijk een handpomp van de Action van 5 euro met manometer en dubbel ventiel .
Lucht erin voor het rijden. Snel terugverdiend.
Lijkt me ook wel wat, paar leuke dames voor de bediening en zelf lekker motor/rijden.quote:
Ik doe er alles mee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:54 schreef Roderick2085 het volgende:
werkt dat ook een beetje fatsoenlijk, of is het eigenlijk een ramp in gebruik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of een compressorquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
BP stations zijn gratis.
Beetje rijder heeft natuurlijk een handpomp van de Action van 5 euro met manometer en dubbel ventiel .
Niet alle bp stations zijn gratis. Hier in Delft is er 1 wel gratis, de ander niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
BP stations zijn gratis.
Nou dan wijkt die ene wel sterk af van de rest van NL.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:40 schreef M3rcury het volgende:
Niet alle bp stations zijn gratis. Hier in Delft is er 1 wel gratis, de ander niet.
Moet je wel een auto hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:55 schreef Den_Haag het volgende:
Michelin compressor die je op de auto aansluit
Raar, ik was er vanmiddag nog om mijn fietsband op te pompen, maar er moest echt geld inquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou dan wijkt die ene wel sterk af van de rest van NL.
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=366904
Zit je gashendel vast of wat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:09 schreef mark_dabomb het volgende:
Broem Broem
Af en toe even 10 seconden doorspoelen en goed hard zettenRemus Innovation.
VFR1
VFR2
VFR3
Hmm, in mijn nieuwe blik zit standaard een compressortje om het reservewiel op te pompenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:55 schreef Den_Haag het volgende:
Michelin compressor die je op de auto aansluit
ik denk dat de twin ook aardig heilig klinkt bij mijn xr, wat een bak herrie komt daaruitquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zit je gashendel vast of wat?![]()
Helaas kan ik niet echt goed luisteren hier bij gebrek aan fatsoenlijke speakers, maar volgens mij klinkt dat redelijk heilig vergeleken bij mijn Twin
Ik zal wel eens aan kleine smurf vragen of ze eens een filmpje wil makenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:29 schreef densmee het volgende:
[..]
ik denk dat de twin ook aardig heilig klinkt bij mijn xr, wat een bak herrie komt daaruit
een honda toeter die aardig leeg is volgens mijquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zal wel eens aan kleine smurf vragen of ze eens een filmpje wil maken![]()
Wat demper zit er op de XR?
Ik zeg niet dat het niet zo is.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:47 schreef M3rcury het volgende:
Raar, ik was er vanmiddag nog om mijn fietsband op te pompen, maar er moest echt geld in
Oh ooh.. dat klinkt als roestquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:53 schreef ArnosL het volgende:
Vanavond tijdens het rijden hield m'n motor er mee op. M'n pa heeft me opgehaald en dus thuis maar weer aan de gang. Eerst de tank leeg laten lopen. Daar kwam een bult rotzooi uit, de benzine was donker![]()
De tank en het benzinekraantje dus maar eens schoonmaken
Ben benieuwd hoesnel ie in de verkoop gaat.....quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:03 schreef Worldbeater het volgende:
Net ffies in het half donker paar dingetjes aan het spannetje gedaan.
Gisteravond weigerde ineens de rechterknipperlichten, stekkertje hersteld en gelijk ff het massacontact geborsteld en van een nieuwe frisse bout met vaseline+borgmoer voorzien.
Mèn oude boutje vies en vettig van de smeer. Contacten.. welke.. Wat gaat er in sommige mensen om.
Op de snelweg ging het wel weer bijna mis, de bak weer omhoog in een rechterbocht zijde bak, even stuurloos..
Maar gaf nu geen gas bij zoals vorige week.Langzamer en neer kwam ze.
![]()
(want ja de oude eigenaar zei dat je met het gas los naar links ging en met gas erop naar rechts)
Zonder ballast of passagier gaat het al snel mis. Rijdende doodskist.
Zondag al bijna. Lang geleden dat ik bang was op de motor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:00 schreef bwt het volgende:
Ben benieuwd hoesnel ie in de verkoop gaat.....
Daar ben ik me van bewust. Moest even mijn woorden kracht bijzetten.quote:
Matige test vandaag. Jorge was gelijk al snel, heeft de nieuwe Yamaha goed ontwikkeld.quote:
Heb je wel gekekenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar ben ik me van bewust. Moest even mijn woorden kracht bijzetten.
[..]
Matige test vandaag. Jorge was gelijk al snel, heeft de nieuwe Yamaha goed ontwikkeld.![]()
In de schuur gaat kijken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:08 schreef bwt het volgende:
Wiens motor ?
Motordieven rennend op de vlucht over A1
Niet mijnesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:08 schreef bwt het volgende:
Wiens motor ?
Motordieven rennend op de vlucht over A1
met een transalp stepjes aan de grond?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:45 schreef Roderick2085 het volgende:
Zojuist het nadeel ondervonden van verlaagde stepjeszo belachelijk hard ging ik toch echt niet
yup... wel 15mm verlaagd (de stepjes), maar bandjes leken er geen enkel probleem mee te hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:48 schreef densmee het volgende:
[..]
met een transalp stepjes aan de grond?
Bij vermoeden van diefstal wil je wel rennenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:24 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Jij bent snelIn 20 sec van pc naar schuur, terug naar pc en een reactie typen
Welcome back.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:59 schreef DeKleineBaas het volgende:
Zo ook weer terug uit italie.
En wat wil ik graag terug naar oostenrijk .
Wat een mooie wegen daar![]()
![]()
Ben in 1 dag naar huis gereden dat doen we ook maar niet meer .
1200 km op 1 dag ga je wel voelen
Nou met dat geblaat over Rossi de ontwikkelingscoureur zijn we met de nieuwe Yamaha wel klaar mee he.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:46 schreef koffiekoekje het volgende:
Heb je wel gekekenJorge heeft iets snels, langzamer gemaakt (op het eerste rondje na). Rossi heeft een hork van een gevoelloze machine, gevoel weten te geven
(met zijn team). Weer een renstal beter maken
Terwijl Jorge doorborduurd op de succesen die Rossi heeft gebracht.
Ik ben dit jaar even naar Parijs op en neer geknalt met de GSX-R. 1000km, dat voel je wel in je knieenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Welcome back.
Ik ben vorig jaar ook in ene keer terug gereden uit Italie, zelf nog over bergpassen.
Maar comfortabele motor die ZX-10R.
[ afbeelding ]
Vandaag VIER uurtjes mee gereden!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:12 schreef cageon2 het volgende:
badumtssssss
moggoool
WB, niet te gek doen met die span eh!
Paar keer zelfs.quote:
Nice.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:02 schreef M3rcury het volgende:
Ik ben dit jaar even naar Parijs op en neer geknalt met de GSX-R. 1000km, dat voel je wel in je knieen
Volgend jaar ga ik naar Monaco met de brommer (alleen dan niet in 1 dag)
Chicks kijken, en kijken of ik met een maat op een feestje op een boot komquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nice.Wat ga je in Monaco doen?
[ afbeelding ]
Respect als je op een boot kan komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:16 schreef M3rcury het volgende:
Chicks kijken, en kijken of ik met een maat op een feestje op een boot komAnders duik ik wel 1 of andere nachtclub in.
De rest van de vakantie ergens in de alpen rondscheuren natuurlijk
Edit: en natuurlijk een rondje over het formule 1 circuit, en een paar wheelies over de boulevard
wel lekker ja...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:01 schreef Worldbeater het volgende:
Elena Meyers krijgt alsnog MotoGP kans
[ afbeelding ]
T ging niet echt lekker begreep ik uit eerdere postquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Respect als je op een boot kan komen.
Vaag piccie Zandveurt gisteren. Maar ja ff voor de sfeer.
[ afbeelding ]
Autostitch HTC 1.0
[ afbeelding ]
Er waren in de middag ook auto's te huur. Leipe shit.
tieten spotten, naaajsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Teveel groepjes van vijf man die vage lijnen rijden en iedere bocht anders.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:06 schreef cageon2 het volgende:
T ging niet echt lekker begreep ik uit eerdere post
O dat is in ieder geval goed voor het ego, jammer van de slakkiesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Teveel groepjes van vijf man die vage lijnen rijden en iedere bocht anders.
Verder maar ongeveer ene andere redelijk snelle man op de baan schat ik.
Wat was dat voor een dag dan? Aangezien er ook een paar trailers met bmw's (toch?) staanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
was dus meer mijn sessie geweestquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar dat het een groothoek lens isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Avondsessie met de MAC Zandvoort. Gewoon vrijrijden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:52 schreef M3rcury het volgende:
Wat was dat voor een dag dan? Aangezien er ook een paar trailers met bmw's (toch?) staan
Lekker met een groepje meerijden en de baan verkennen.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:32 schreef cageon2 het volgende:
O dat is in ieder geval goed voor het ego, jammer van de slakkies![]()
Ik moest dinsdag ook ff oppassen... naar de bult toe rechts naast iemand zitten op snelheid, maar hij zag me nog niet en kwam naar rechts, de curbs maar ff opgezocht om er over de curbs voorbij te remmen![]()
Zat niet in de planning, maargoed...
Doorontwikkeling heet datquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou met dat geblaat over Rossi de ontwikkelingscoureur zijn we met de nieuwe Yamaha wel klaar mee he.
Geen boutje is meer hetzelfde.
Rossi 14 x 1e, Jorge 5 x 1e in 2008/09quote:En Rossi was in 2008 en 2009 al niet meer voor Jorge geëindigd zonder soms gemene truucjes.
Bridgestone banden, teammaatje niet. Klein voorbeeldje.
“I have my crewchief, he sets my bike up. To tell the truth in some races, it’s Valentino’s team that copies my settings. It’s normal. I can see Valentino’s telemetry data and he can see mine; we can look at his settings and he looks at ours.”quote:Rossi copieerde soms data van Lorenzo inplaats van andersom. En de media maar misleiden.![]()
Dus Rossi wijzigt meer aan de motor door het gehele weekend dan Jorge, en vervolgens wint Rossi ook nog meerquote:De meeste dagen voor de race was De Dokter aan het twijfelen over de afstelling.
Pas op de grid leek het ergens op.
[/GTST] speculaties.quote:Snel met de staart tussen de benen weg bij Yamaha voordat hij definitief klop kreeg.
Dat zeg ik, "met zijn team."quote:Jeremey Burgess, de technische teamchef van Rossi is trouwens ook al meerdere malen WK geworden met Wayne Gardner en Mick Doohan. Ducati heeft 72! ingenieurs aan het project werken.
It is a team effort.
Dat heb ik ook een keer gehad. Net na het scheivlak de motorrechtop komt er gvd een vos van links. Ik had toch echt voorrang. (schrok behoorlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bedacht me later dat ik de volgende keer maar misschien rechtuit (Hughenholz omhoog) uiterst links over de witte lijn van de baan moet rijden. Daar komen ze dan weer niet.heel alternatief.
Toen ik op post 13 stond te vlaggen stak er trouwens nog een vos over in Het Scheivlak.
Hij kende de baan wel goed, kwam in tripjes van vijf meter aangelopen, even kijken, tripje van vijf meter, en wachte toen netjes totdat iedereen voorbij was.![]()
Moet hetzelfde nest zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:21 schreef M3rcury het volgende:
Dat heb ik ook een keer gehad. Net na het scheivlak de motorrechtop komt er gvd een vos van links. Ik had toch echt voorrang. (schrok behoorlijk)
Gaan we niet rellen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:18 schreef koffiekoekje het volgende:
Doorontwikkeling heet datEn verder is er geen één GP machine die de boutjes van vorig jaar gebruikt
Positieve discriminatiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:01 schreef Worldbeater het volgende:
Elena Meyers krijgt alsnog MotoGP kans
[ afbeelding ]
Right on!quote:
en wat was het tijdsverschilquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Right on!
Sprak in januari nog een Nederlands meisje die haar tijden had omgerekend naar die van Elena Meijers.
(referentie Jorge Lorenzo op Laguna Seca versus Elena en Jorge Lorenzo op Assen versus Nederlands meisje)
Ze vond Elena helemaal niet zo bijzonder.
Vrouwen onderling zijn helemaal jaloers.
Gelukkig is Laguna Seca niet zo technisch, dus een prima vergelijkingquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
5 seconden, dus dat kon ze nog wel goedmaken.
ja, 5 secs is idd niks...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
5 seconden, dus dat kon ze nog wel goedmaken.
Ja Mickey Mouse baantje, beetje het vlakke polderlandschap van Lelystad met een enkele heuvel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:48 schreef M3rcury het volgende:
Gelukkig is Laguna Seca niet zo technisch, dus een prima vergelijking
Ik wilde dat ik er ff vijf seconden af reed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat valt onder de oude stempel?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:18 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Ben jij er nog 1 van de oude stempel ?
Voor bagageruimte voor vakanties zou ik kijken naar zijkoffers of tassen... tassen zijn een stuk goedkoper waarschijnlijk. Misschien ff marktplaats in de gaten houdenquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:42 schreef Sloggi het volgende:
Vraagje voor de Transalpers: ik heb nu een topkoffer, maar ik ben op zoek naar wat meer bagageruimte voor de vakanties. Heeft iemand nog tips? Uiteraard wil ik niet al te veel geld kwijt zijn.
Zijn er hier ook mensen die een tanktas gebruiken?
Tassen gaan je kappen beschadigen; spuiten is duur, en stickers zijn nog duurder.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:42 schreef Sloggi het volgende:
Vraagje voor de Transalpers: ik heb nu een topkoffer, maar ik ben op zoek naar wat meer bagageruimte voor de vakanties. Heeft iemand nog tips? Uiteraard wil ik niet al te veel geld kwijt zijn.
Zijn er hier ook mensen die een tanktas gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |