die draaien ook perfect op mijn vaio van 500 euro en die is nog meer overpricedquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:56 schreef vraagover000 het volgende:
Ja op het roc werken we veel met adobe dreamweaver photoshop af en toe en nog van die simpele programma die niet heel zwaar zijn.
Interpunctie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:56 schreef vraagover000 het volgende:
Ja op het roc werken we veel met adobe dreamweaver photoshop af en toe en nog van die simpele programma die niet heel zwaar zijn.
Correctie, toen werkte ik pas 1 jaar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:48 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Man, hou nou eens op met hoeveel jij al op je 16 bijeengewerkt had...het wordt triest.
En daar lukken de punten en komma's wel?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:20 schreef vraagover000 het volgende:
Nou dat denk ik wel mijn mentor zegt het zelf heb al paar jaar ervaring met php,html ajax ,java etc
Haha lui varken! Ik werkte al 2 jaar eerder.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:00 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Correctie, toen werkte ik pas 1 jaar.
Oh, als je ervaring hebt met PHP, HTML, Ajax en Java dan ga je het HBO makkelijk redden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:20 schreef vraagover000 het volgende:
Nou dat denk ik wel mijn mentor zegt het zelf heb al paar jaar ervaring met php,html ajax ,java etc
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |