Oke laat maar zitten koop maar een Dell op lening. Liefst een hele dure latitude met i7 voor meer dan 2000 euro.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:09 schreef vraagover000 het volgende:
JA leestekens gebruik ik nooit weet niet eens wanneer je een punt zou moete ngebruiken eigenlijk of komma:P
En nu mag je wel leren punten en komma's te plaatsen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:11 schreef vraagover000 het volgende:
Laat ik die lening maar overslaan dan ga wel beginnen met sparen vanaf vandaag thx voor de hulp mensen dit thread kan op grendel thanks voor jullie tijd
dan hoef je dus geen laptop die het 4 jaar volhoudt, want jij gaat het HBO niet redden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:06 schreef vraagover000 het volgende:
Ik doe roc n4 ik ga nu naar het derde jaar dus nog 1 jaar dan kan ik naar de hbo dus vandaar dat ik een goede laptop wil hebben
Mocht ABN Amro willen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:31 schreef vraagover000 het volgende:
Santander is een onderdeel van abn amro
Veel hbo instellingen hebben afspraken met een aanbieder voor laptops waardoor je 50-100 euro korting krijgt op een laptop die erop ingericht is om de duur van je opleiding mee te doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:06 schreef vraagover000 het volgende:
Ik doe roc n4 ik ga nu naar het derde jaar dus nog 1 jaar dan kan ik naar de hbo dus vandaar dat ik een goede laptop wil hebben
Mijn vader zei altijd lenen is domquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:31 schreef vraagover000 het volgende:
Mijn vader zei altijd lenen is nemen
Juist, dit had ik ook gedaan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:32 schreef Daeron het volgende:
Veel hbo instellingen hebben afspraken met een aanbieder voor laptops waardoor je 50-100 euro korting krijgt op een laptop die erop ingericht is om de duur van je opleiding mee te doen.
Wacht lekker dat ene jaar, spaar even wat geld op en koop je dan een goede.
Mijn vader zei altijd: sparen als je iets wil kopen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd lenen is dom
Behalve voor een woning.
Ik weet nog dat ik voor mijn informatica opleiding een 2e hypotheek + verwachte overwaarde moest afnemen om een draagbare rekenmachien te financieren. Dat waren nog eens tijden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd lenen is dom
Behalve voor een woning.
De goede oude tijdquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik voor mijn informatica opleiding een 2e hypotheek + verwachte overwaarde moest afnemen om een draagbare rekenmachien te financieren. Dat waren nog eens tijden.
Kost je 900 euro per maand voor 30 jaar maar dan had je ook wat. Je kon Libellebil er mee spellen en alles.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |