Nee.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:15 schreef Isegrim het volgende:
Dat ziet er echt apart uit. Aluminiumfolie?
Ik heb deze :quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:17 schreef Levolution het volgende:
Heb je meer informatie over de microscoop, prijs enzo?
is die goed genoeg voor menselijke zaden?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik heb deze :
http://www.dnt.de/index.p(...)2092&app_tv_current=
Was 90 euro oid bij Conrad. :
Nee hoor. Met 200x kom je al een heel eind. Zaadcellen zijn best groot.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:28 schreef Isegrim het volgende:
Voor menselijk zaad moet je geloof ik minster 450x hebben.
lijkt me dat als je een microscoop van 90,- koopt dat je dan die glasplaatjes er ook bij krijgt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee hoor. Met 200x kom je al een heel eind. Zaadcellen zijn best groot.
Je hebt alleen een doorvallend licht microscoop nodig en twee glasplaatjes met daartussen je zaad.
Dat wordt in mijn geval wat lastig.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee hoor. Met 200x kom je al een heel eind. Zaadcellen zijn best groot.
Je hebt alleen een doorvallend licht microscoop nodig en twee glasplaatjes met daartussen je zaad.
Dit is een opvallend licht microscoop. Je hebt dus geen flikker aan glasplaatjes.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
lijkt me dat als je een microscoop van 90,- koopt dat je dan die glasplaatjes er ook bij krijgt.
Het is erg tof om te zien. Je zal het de volgende keer bijna zielig vinden om door te slikken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat wordt in mijn geval wat lastig.Maar ik zal mijn vriend even lief aankijken.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is erg tof om te zien. Je zal het de volgende keer bijna zielig vinden om door te slikken.
oh. ik dacht dat dat daarmee ook wel kon. ik heb zo'n speelgoedmicroscoop van toendertijd 25 gulden ofzo?? daarmee lukt het ook, dus ik dacht met jouw mega dure moet het ook wel lukken... maar neen dus.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dit is een opvallend licht microscoop. Je hebt dus geen flikker aan glasplaatjes.
Is het geborsteld aluminium ofzo? Iets anders kan ik er niet van maken.quote:
Nee. Het is van dat verpakkingschuim. Ter voorkoming van stoten enzo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Is het geborsteld aluminium ofzo? Iets anders kan ik er niet van maken.
90 euro is echt niets voor een microscoop. Het ding wat ik heb is dan ook meer een webcam met verstelbare lens ervoor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh. ik dacht dat dat daarmee ook wel kon. ik heb zo'n speelgoedmicroscoop van toendertijd 25 gulden ofzo?? daarmee lukt het ook, dus ik dacht met jouw mega dure moet het ook wel lukken... maar neen dus.
3d-spermaquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
90 euro is echt niets voor een microscoop. Het ding wat ik heb is dan ook meer een webcam met verstelbare lens ervoor.
De Leica stereomicroscoop op mijn werk kost 30k, maar kan dan ook 3D
[ afbeelding ]
Bezem?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ook niet. Is wat moeilijk denk ik. Je gebruikt het in het huishouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |