Dat gaat dus niet. Pas bij deel 3 denk ik. Kreeg een melding dat je niet kunt linken met een topic dat geen onderdeel is van een reeks...quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:27 schreef Maanvis het volgende:
leer?
PS Waarom is dit niet gelunkt met het vorige toppic?
Yep, hoofd van Bea. Stuiver idd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:31 schreef Swomp het volgende:
Het is een muntje zie het hoofd, ik gok 5cent ofzo
Nee, dat idee had ik ook al.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:45 schreef Isegrim het volgende:
Het ding zelf is niet elektrisch.
TV past niet echt idd.
Opa's verstofte brein gaat ook eens werken.quote:
Rozenbottel?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien te makkelijk, maar vond 'm wel leuk gelukt.
[ afbeelding ]
20x
Graag! Ik heb het er nogal druk mee.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik heb op mijn werk een toffe stereomicroscoop. Werk nu thuis op het moment maar als ik de gelegenheid heb zal ik ook eens een paar foto's plaatsen hier.
Dan mag jij straks de volgende twee doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik heb een crappy microscoopje thuis gevonden en twee foto's klaarstaan eventueel.
Reken ik goed, nylondraad. Vind het wonderlijk hoe glad & perfect dat is. De meeste dingen die je vergroot hebben rafeltjes e.d.quote:
Klopt. De kleur is wit, al zou je dat van zo dichtbij niet zeggen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:39 schreef Lonaa het volgende:
Das een scherm...
Mobiele telefoon? (ik probeer t gewoon nog een keer.)
Je gaat lekker. Een papieren zakdoekje. Ik ben namelijk snotverkouden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
Hier ga ik echt scheel van kijken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Juist!![]()
Next.
[ afbeelding ]
Mijn buurjongetje van 10 zei "Gebraden wombat? Gedverquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Leg ook eens je vingertop eronder. Grappig om te zien hoe er overal tegelijk kleine zweetdruppeltjes uitkomen af en toe.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Leg ook eens je vingertop eronder. Grappig om te zien hoe er overal tegelijk kleine zweetdruppeltjes uitkomen af en toe.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn buurjongetje van 10 zei "Gebraden wombat? Gedver![]()
" toen hij je naam zag
Het is arm haar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:11 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Haar? Maar dan wil je zeker weten wat voor haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |