abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 augustus 2011 @ 00:26:55 #201
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101317197
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:14 schreef CoolGuy het volgende:
Dat was een terechte opmerking, maar jij haalt 'm weg, net zoals je mijn reactie op Fkblabla2012 in dit topic weg haalt, maar de post van hem laat staan,
.. die heb ik dus over het hoofd gezien. :@
Je moeder is een hamster
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 00:27:17 #202
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_101317213
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:26 schreef Crutch het volgende:

[..]

.. die heb ik dus over het hoofd gezien. :@
Nou oke, fair enough. Dat kan gebeuren. :)
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 00:27:43 #203
16180 crew  CoolGuy
pi_101317227
quote:
13s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:26 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Hij trollt tenminste leuk.
Beter dat dan de trollen die anderen constant proberen te beledigen.
Jij reageert vanuit je onderbuik gevoel dat je hebt overgehouden uit het uitkeringstopic?

Trollen is trollen. Als je je mond vol hebt over trollen moet je niet vervolgens daar zelf net zo hard aan mee doen. Practice what you preach.
  Admin maandag 29 augustus 2011 @ 00:28:13 #204
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_101317246
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 23:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is helaas zo. Ik weet dat je nieuw bent, en dat je vast nog moet groeien in die rol. Dat hoop ik dan maar, want ik vind het een raar dat je posts waarin jij kritiek krijgt (en terecht) gaat modden en noten. Nu mag dat uiteraard, maar of je dan een goede mod bent, nou, nee.
Kap es met je gezeur.
Een topic compleet laten verpesten omdat 2 users de weg naar feedback niet kunnen vinden is ook niet de bedoeling.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 00:29:27 #205
16180 crew  CoolGuy
pi_101317291
quote:
13s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kap es met je gezeur.
Een topic compleet laten verpesten omdat 2 users de weg naar feedback niet kunnen vinden is ook niet de bedoeling.
Ik ben toch in feedback? De algemene concensus was dat het verhaal in dat topic niet het hele verhaal was. Volgens mij mag ik daar gewoon op reageren.
  maandag 29 augustus 2011 @ 00:29:28 #206
118585 Crutch
pi_101317293
Niet schrikken, ik haal de SC even weg.
EN laten we het ook netjes houden, gaarne. :)
Je moeder is een hamster
  maandag 29 augustus 2011 @ 00:29:35 #207
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101317298
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij reageert vanuit je onderbuik gevoel dat je hebt overgehouden uit het uitkeringstopic?

Trollen is trollen. Als je je mond vol hebt over trollen moet je niet vervolgens daar zelf net zo hard aan mee doen. Practice what you preach.
Nee, ik heb het over wat ik hier op het forum zie.
En zowel jij als Scorpie lijken altijd wel te proberen zo onaardig mogelijk te reageren.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 00:30:50 #208
16180 crew  CoolGuy
pi_101317341
quote:
2s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:29 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Nee, ik heb het over wat ik hier op het forum zie.
En zowel jij als Scorpie lijken altijd wel zo onaardig mogelijk te reageren.
Ik kan alleen voor mezelf spreken maar je mag met alle plezier kijken wat mijn algemene manier van reageren is. Meen ik serieus :) Ik ben heus de kwaadste niet, maar ik ben wel altijd redelijk direct in mijn verwoordingen. Dat dat andere mensen tegen de borst stuit kan ik absoluut snappen. Ik zal kijken wat ik daarmee kan doen :)
  Admin maandag 29 augustus 2011 @ 00:33:26 #209
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_101317425
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik ben toch in feedback? De algemene concensus was dat het verhaal in dat topic niet het hele verhaal was. Volgens mij mag ik daar gewoon op reageren.
Nee dat doe je niet, je bent constant bezig, samen met je vriendje,. een mod onderuit te halen.
Nou hulde hoor.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 00:38:16 #210
16180 crew  CoolGuy
pi_101317619
quote:
13s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee dat doe je niet, je bent constant bezig, samen met je vriendje,. een mod onderuit te halen.
Nou hulde hoor.
Dat doe ik niet? wat doe ik precies niet?

Ik scheld 'm niet uit, ik zeg niks over 'm als persoon (dat kan ook niet want ik ken 'm niet). Het enige wat ik constateer zijn overeenkomsten tussen de manier van modereren in dit topic, en de moderatie in het topic van vrijdag. Dat is wat mij triggerde om daar iets over te ventileren. Ik mag over iedereen op dit forum een mening hebben. Ik mag dus ook die mening ventileren, zij het zonder gescheld.

Hoewel ik met je eens ben dat ik daar in het betreffende topic wellicht wat ver in ging, en dat dat topic daar ook de plaats niet voor was, mag ik neem ik aan wel kritiek uiten op een andere user, ook al is zijn naam toevallig blauw?
  Admin maandag 29 augustus 2011 @ 00:41:16 #211
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_101317753
quote:
Dat dat andere mensen tegen de borst stuit kan ik absoluut snappen. Ik zal kijken wat ik daarmee kan doen
Lijkt me een goede zaak.

Kritiek op users, ook die met een kleurtje, is natuurlijk oké.
Het is de manier waarop, en zoals je ziet valt het meer mensen op.

pi_101317809
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik scheld 'm niet uit, ik zeg niks over 'm als persoon (dat kan ook niet want ik ken 'm niet). Het enige wat ik constateer zijn overeenkomsten tussen de manier van modereren in dit topic, en de moderatie in het topic van vrijdag. Dat is wat mij triggerde om daar iets over te ventileren. Ik mag over iedereen op dit forum een mening hebben. Ik mag dus ook die mening ventileren, zij het zonder gescheld.

Hoewel ik met je eens ben dat ik daar in het betreffende topic wellicht wat ver in ging, en dat dat topic daar ook de plaats niet voor was, mag ik neem ik aan wel kritiek uiten op een andere user, ook al is zijn naam toevallig blauw?
http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_(Internet)
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 00:46:57 #213
16180 crew  CoolGuy
pi_101317958
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:41 schreef yvonne het volgende:

[..]

Lijkt me een goede zaak.

Dat dat meer mensen opvalt snap ik. Dat zijn dan ook de mensen die het daar niet mee eens zijn. De mensen die mijn mening toevalligerwijs delen schreeuwen geen moord en brand.

Nogmaals, ik weet dat ik direct ben, of scherp, of dat ik 'geen blad voor de mond neem' of hoe je het dan ook maar noemen wil. Maar, ik verval niet tot schelden, of wat dan ook.

Je kunt dus 2 kanten op redeneren. Is het mijn probleem dat iemand niet met mijn manier van formuleren om kan gaan, of is dat het probleem van die persoon.

Ik snap overigens wel hoe je er bij komt hoor. Er zijn inderdaad een aantal topics waarin ik een heel duidelijke mening heb, en die ook in niet mis te verstane woorden geef. Er zijn echter ook topics waarin ik met een heel andere toon spreek.
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 00:49:11 #214
16180 crew  CoolGuy
pi_101318036
FkTwkGs2012:

Als je nou een flinke vent bent, dan plaats je je DM die je me zojuist stuurt gewoon hier, waar iedereen het kan lezen.

Want het slaat natuurlijk werkelijk nergens op om hier een beetje de goody-2-shoes uit te hangen, maar dan in DM te gaan trollen en...nou ja, het valt onder schelden denk ik, dus- te gaan schelden is natuurlijk een enorm zwaktebod.

Dus ja, ik durf ook zonder mijn 'trollevrindje', en al helemaal tegen jou. :')

Met een vriendelijke groet van 'lutser' (blijkbaar)
pi_101318091
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:49 schreef CoolGuy het volgende:
FkTwkGs2012:

Als je nou een flinke vent bent, dan plaats je je DM die je me zojuist stuurt gewoon hier, waar iedereen het kan lezen.

Want het slaat natuurlijk werkelijk nergens op om hier een beetje de goody-2-shoes uit te hangen, maar dan in DM te gaan trollen en...nou ja, het valt onder schelden denk ik, dus- te gaan schelden is natuurlijk een enorm zwaktebod.

Dus ja, ik durf ook zonder mijn 'trollevrindje', en al helemaal tegen jou. :')

Met een vriendelijke groet van 'lutser' (blijkbaar)
dit was um:
durf je niet zonder je trollevrindje? :') lutser
  maandag 29 augustus 2011 @ 00:50:59 #216
118585 Crutch
pi_101318092
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Met beide manieren van modereren is niets mis.
Misschien te streng voor je o.i.d. daarnaast is het nergens voor nodig om mijn functioneren als mod aan de kaak te stellen omdat het jou niet zint.
En begrijp ook dat we hierover niet eindeloos in discussie kunnen gaan.
Zoals ook hier terug te lezen is ben ik wel degelijk bereid om naar meningen van andren te luisteren en daarnaar te handelen.
Je moeder is een hamster
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 00:53:09 #217
16180 crew  CoolGuy
pi_101318164
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

dit was um:
durf je niet zonder je trollevrindje? :') lutser
Exact. Dus ik vraag me af waarom je dacht dat via DM te moeten doen. Ik kan geen andere reden bedenken dat even wat frustratie uiten. Dat mag. Je mag mij de hele dag spammen met DM's als je daar blij van wordt, maar echt heel volwassen komt dat berichtje natuurlijk niet over.
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 00:55:49 #218
16180 crew  CoolGuy
pi_101318239
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:50 schreef Crutch het volgende:

[..]

Met beide manieren van modereren is niets mis.
Misschien te streng voor je o.i.d. daarnaast is het nergens voor nodig om mijn functioneren als mod aan de kaak te stellen omdat het jou niet zint.
En begrijp ook dat we hierover niet eindeloos in discussie kunnen gaan.
Zoals ook hier terug te lezen is ben ik wel degelijk bereid om naar meningen van andren te luisteren en daarnaar te handelen.
Oh nee, te streng is het zeker niet. Sterker nog, dát bevalt me dan wel. Wat mij stoorde, is dat het niet consequent was.

Uiteraard kunnen we daar niet eindeloos over in discussie gaan. Dat snap ik. Wellicht was ik wat te voorbarig met mijn conclusie wat betreft jouw manier van modereren. Ik bied daarom bij deze mijn welgemeende excuses aan voor de manier waarop ik eea verwoordde. :)
pi_101318240
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Exact. Dus ik vraag me af waarom je dacht dat via DM te moeten doen. Ik kan geen andere reden bedenken dat even wat frustratie uiten. Dat mag. Je mag mij de hele dag spammen met DM's als je daar blij van wordt, maar echt heel volwassen komt dat berichtje natuurlijk niet over.
nog onvolwassener om dat hier openbaar te maken. sterker nog, tegen de forum regels volgens mij.

ik erger me aan scorpie en jou, zijn aangever, zijn hulpje. zonder scorpie kan je best normaal posten, wat moet je met die knul?
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 00:59:21 #220
16180 crew  CoolGuy
pi_101318334
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

nog onvolwassener om dat hier openbaar te maken. sterker nog, tegen de forum regels volgens mij.

ik erger me aan scorpie en jou, zijn aangever, zijn hulpje. zonder scorpie kan je best normaal posten, wat moet je met die knul?
Is dat tegen de regels? Serieus? :') Overigens, ik heb die DM niet openbaar gemaakt he. Dat was jij. Weliswaar omdat ik je daarnaar vroeg, maar strikt genomen heb jij hem openbaar gemaakt. Wat betreft openbaar maken, tja, weet je, als je denkt dat je een flinke vent bent als je op een alternatieve manier je onderbuikgevoelens jegens mij wil uiten, moet je dat vooral doen, maar ik zie niet in waarom je dat niet hier zou kunnen doen. Tenzij je natuurlijk niet zit te wachten op enige kritiek daarop van anderen.

Ik kan hoe dan ook normaal posten, dat doe ik dan ook al jaren en jaren hier. Wat wel zo is is dat Scorpie en ik vaak op 1 lijn zitten, dus dat 'pakt'.
  maandag 29 augustus 2011 @ 01:00:00 #221
118585 Crutch
pi_101318345
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh nee, te streng is het zeker niet. Sterker nog, dát bevalt me dan wel. Wat mij stoorde, is dat het niet consequent was.

Uiteraard kunnen we daar niet eindeloos over in discussie gaan. Dat snap ik. Wellicht was ik wat te voorbarig met mijn conclusie wat betreft jouw manier van modereren. Ik bied daarom bij deze mijn welgemeende excuses aan voor de manier waarop ik eea verwoordde. :)
^O^
Je moeder is een hamster
pi_101318382
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Is dat tegen de regels? Serieus? :') Overigens, ik heb die DM niet openbaar gemaakt he. Dat was jij. Wat betreft openbaar maken, tja, weet je, als je denkt dat je een flinke vent bent als je op een alternatieve manier je onderbuikgevoelens jegens mij wil uiten, moet je dat vooral doen, maar ik zie niet in waarom je dat niet hier zou kunnen doen. Tenzij je natuurlijk niet zit te wachten op enige kritiek daarop van anderen.

Ik kan hoe dan ook normaal posten, dat doe ik dan ook al jaren en jaren hier. Wat wel zo is is dat Scorpie en ik vaak op 1 lijn zitten, dus dat 'pakt'.
nee hoor, jij quote haast letterlijk woord voor woord. als je iets doet kom er dan ook eerlijk vooruit of zeg dat je het er niet over wilt hebben, maar ga niet keihard liegen man. dat staat je niet.

jij bent de onderdanige rol in dat duo hoor. scorpie is scorpie zonder jou. zonder scorpie ben jij totaal iemand anders. leuker en beter.
  Admin maandag 29 augustus 2011 @ 01:03:29 #223
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_101318437
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Is dat tegen de regels? Serieus? :') Overigens, ik heb die DM niet openbaar gemaakt he. Dat was jij. Weliswaar omdat ik je daarnaar vroeg, maar strikt genomen heb jij hem openbaar gemaakt. Wat betreft openbaar maken, tja, weet je, als je denkt dat je een flinke vent bent als je op een alternatieve manier je onderbuikgevoelens jegens mij wil uiten, moet je dat vooral doen, maar ik zie niet in waarom je dat niet hier zou kunnen doen. Tenzij je natuurlijk niet zit te wachten op enige kritiek daarop van anderen.

Echt, je zult vast héél aardig zijn, maar ik krijg zó'n enorm Brilsmurf gevoel bij je :{
Doe dat nou toch eens niet.

Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 01:05:58 #224
16180 crew  CoolGuy
pi_101318509
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 01:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

nee hoor, jij quote haast letterlijk woord voor woord. als je iets doet kom er dan ook eerlijk vooruit of zeg dat je het er niet over wilt hebben, maar ga niet keihard liegen man. dat staat je niet.

jij bent de onderdanige rol in dat duo hoor. scorpie is scorpie zonder jou. zonder scorpie ben jij totaal iemand anders. leuker en beter.
Jouw DM bestond uit 1 regel + 1... nou ja.. 'scheldwoord'. Die woorden stonden dan ook niet voor niks tussen '' he. Maar de hele DM zoals je 'm geschreven had heb ik niet openbaar gemaakt. Alleen ja, de woorden die ik gebruikte zoals jij ze naar mij had gestuurd, waren wel zowat de hele DM ja, dat is dan weer waar.

I really couldn't care less wat jij vind dat ik ben. Als ik in een topic zit en ik lees iets waar ik een sterke mening over heb, dan ventileer ik die, in dezelfde bewoordingen, of Scorpie of wie dan ook in dat topic komt kijken, of wat dan ook.

Kijk, de tijd van posten met fluwelen handschoentjes aan, dat deed ik jaren geleden. Toen zat ik veel in R&P, en reageerde ik daar met fluwelen handschoentjes aan. Dat doe ik niet meer, tenzij het topic daar echt om vraagt.
pi_101318552
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 01:03 schreef yvonne het volgende:

[..]

Echt, je zult vast héél aardig zijn, maar ik krijg zó'n enorm Brilsmurf gevoel bij je :{
qft!

:D

_O-
  Admin maandag 29 augustus 2011 @ 01:08:00 #226
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_101318573
Zullen we gaan slapen met z'n allen? *;

Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 01:08:14 #227
16180 crew  CoolGuy
pi_101318579
quote:

[..]

Ik weet niet wat ik me daar precies bij moet voorstellen, maar, dat het niet al te positief zal zijn snap ik dan wel. Maar oke. Dat gevoel krijg jij. En nu?
pi_101318595
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 01:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jouw DM bestond uit 1 regel + 1... nou ja.. 'scheldwoord'. Die woorden stonden dan ook niet voor niks tussen '' he. Maar de hele DM zoals je 'm geschreven had heb ik niet openbaar gemaakt. Alleen ja, de woorden die ik gebruikte zoals jij ze naar mij had gestuurd, waren wel zowat de hele DM ja, dat is dan weer waar.

I really couldn't care less wat jij vind dat ik ben. Als ik in een topic zit en ik lees iets waar ik een sterke mening over heb, dan ventileer ik die, in dezelfde bewoordingen, of Scorpie of wie dan ook in dat topic komt kijken, of wat dan ook.

Kijk, de tijd van posten met fluwelen handschoentjes aan, dat deed ik jaren geleden. Toen zat ik veel in R&P, en reageerde ik daar met fluwelen handschoentjes aan. Dat doe ik niet meer, tenzij het topic daar echt om vraagt.
iedereen, ook de mod van de forum, begrijpt dat jij je ergens onderuit probeert te praten hier. ik word er verdrietig van een beetje, en laat een traan van binnen ;(
pi_101318612
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 01:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik me daar precies bij moet voorstellen, maar, dat het niet al te positief zal zijn snap ik dan wel. Maar oke. Dat gevoel krijg jij. En nu?
ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik moest lachen.

_O-
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 01:09:23 #230
16180 crew  CoolGuy
pi_101318616
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 01:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

iedereen, ook de mod van de forum, begrijpt dat jij je ergens onderuit probeert te praten hier. ik word er verdrietig van een beetje, en laat een traan van binnen ;(
Niet huilen. Het is maar Internet.
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 01:10:21 #231
16180 crew  CoolGuy
pi_101318644
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 01:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik moest lachen.

_O-
Dat snap ik wel.

-edit- flauwe opmerking weg gehaald.
  Admin maandag 29 augustus 2011 @ 01:11:54 #232
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_101318689
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 01:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nu gaan we slapen *;

Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 01:13:35 #233
16180 crew  CoolGuy
pi_101318735
quote:
8s.gif Op maandag 29 augustus 2011 01:11 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nu gaan we slapen *;
Wel een ideetje ja :)

denk maar zo, binnenkort hoef je je een tijd niet meer te storen aan mij
pi_101318765
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 01:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

voor ik grove opmerkingen maak, wat is de reden hiervan?
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 01:15:18 #235
16180 crew  CoolGuy
pi_101318791
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 01:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

voor ik grove opmerkingen maak, wat is de reden hiervan?
:D be my guest ;)

Niks 'ernstigs', gewoon paar weken op vakantie :)
  Admin maandag 29 augustus 2011 @ 01:15:21 #236
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_101318794
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 01:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Waarom dan?
vakantie?
Ziekte?
Iklas iets over operaties?

Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 01:16:28 #237
16180 crew  CoolGuy
pi_101318827
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 01:15 schreef yvonne het volgende:

[..]

Waarom dan?
vakantie?
Ziekte?
Iklas iets over operaties?
Nee nee, gewoon vakantie.

Ehm...operaties? :{
pi_101318837
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 01:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

we kunnen het hopen toch?
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 01:17:44 #239
16180 crew  CoolGuy
pi_101318855
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 01:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

we kunnen het hopen toch?
Hoop doet leven. Het zou wel alleen wel sneu zijn als jij je aan dergelijke strohalmen vastklampt.
  Admin maandag 29 augustus 2011 @ 01:17:56 #240
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_101318862
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 01:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja dat ga ik nou niet meer opzoeken heur>
Ergens in een topic in NWS, mensen in bijstand oid.
En kunnen we nou onderhand gaan slapen jah?!

Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 01:19:14 #241
16180 crew  CoolGuy
pi_101318902
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 01:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja dat ga ik nou niet meer opzoeken heur>
Ergens in een topic in NWS, mensen in bijstand oid.
En kunnen we nou onderhand gaan slapen jah?!
Ooooow. Ik denk dat ik je snap. Volgens mij heb ik in een van die topics mijn situatie uiteen gezet, en daar horen inderdaad een aantal operaties bij, maar die heb ik allemaal al in een -ver- verleden ondergaan joh :)
pi_101318967
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 01:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ooooow. Ik denk dat ik je snap. Volgens mij heb ik in een van die topics mijn situatie uiteen gezet, en daar horen inderdaad een aantal operaties bij, maar die heb ik allemaal al in een -ver- verleden ondergaan joh :)
ow misschien moet ik dat nog eens teruglezen en ga ik dan begrip voor je krijgen. iig fijne vakantie en vergeet niet je internet thuis te laten! ^O^
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 01:28:41 #243
16180 crew  CoolGuy
pi_101319137
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 01:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ow misschien moet ik dat nog eens teruglezen en ga ik dan begrip voor je krijgen. iig fijne vakantie en vergeet niet je internet thuis te laten! ^O^
ja eej! dat duurt nog een week he, voor ik op vakantie ga! :P Nou, ik denk niet dat je dan begrip voor me gaat krijgen hoor ;)

notedop: handicap -> veel operaties -> opnieuw alles leren -> je kunt wel niet willen maar daar gaat de pijn niet van over en op je kont blijven zitten levert ook geen voordelen op.

Doorzetten en niet zeiken is dan de oplossing --> trek ik door naar alles --> mensen die dan roepen ik kan dit niet en dat is moeilijk en dit liever niet en dat liever niet, en dan kom ik een topic binnen en dan denk ik 'zit niet zo te zeiken en DOE gewoon, en dat dan in scherpe bewoordingen.

:)
  maandag 29 augustus 2011 @ 01:31:29 #244
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101319198
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 01:28 schreef CoolGuy het volgende:
notedop: handicap -> veel operaties -> opnieuw alles leren -> je kunt wel niet willen maar daar gaat de pijn niet van over en op je kont blijven zitten levert ook geen voordelen op.

Doorzetten en niet zeiken is dan de oplossing --> trek ik door naar alles --> mensen die dan roepen ik kan dit niet en dat is moeilijk en dit liever niet en dat liever niet, en dan kom ik een topic binnen en dan denk ik 'zit niet zo te zeiken en DOE gewoon, en dat dan in scherpe bewoordingen.

:)
Je snapt hopelijk wel dat er een groot verschil zit tussen lichamelijke klachten en psychische klachten?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 01:33:01 #245
16180 crew  CoolGuy
pi_101319235
quote:
5s.gif Op maandag 29 augustus 2011 01:31 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Je snapt hopelijk wel dat er een groot verschil zit tussen lichamelijke klachten en psychische klachten?
Ja. Ik weet welke kant je op wil, maar daar is dit topic niet geschikt voor ;)
pi_101321447
Fk zat mij vannacht ook lekker in DM uit te dagen :') Held.
pi_101321455
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:41 schreef yvonne het volgende:

[..]

Lijkt me een goede zaak.

Kritiek mag dus blijkbaar niet, waarom anders de edit + note? Geef dan gewoon aan dat het voor FB bestemd is, in plaats van met gestrekt been in te komen als mod zijnde omdat iemand zijn commentaar je niet bevalt :')
pi_101321462
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 00:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Het zit je hoog he? Vandaar die DM`s de hele tijd :').
pi_101321471
quote:

[..]

Kijk, en dat is dan weer raar; blijkbaar mag dat soort 'kritiek' weer wel in FB, maar o wee als een mod eens aangesproken wordt op zijn gedrag, dan vliegen de edits en de notes je om de oren :')

Consequent zijn maybe een optie? :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2011 07:17:23 ]
  maandag 29 augustus 2011 @ 10:05:32 #250
262 Re
Kiss & Swallow
pi_101323347
beetje mosterd na de maaltijd gevoel?

oh, de vakantie was leuk *O*
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_101323508
Welkom terug Re _O_
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 10:59:41 #252
16180 crew  CoolGuy
pi_101324427
Nou ja, tis wat je mosterd na de maaltijd noemt. Welkom terug Re :)
pi_101324460
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 10:59 schreef CoolGuy het volgende:
Nou ja, tis wat je mosterd na de maaltijd noemt. Welkom terug Re :)
Ik wou net zeggen, je kan de operaties-toewensende posts van Fk nog steeds gewoon lezen, ongemodereerd en al.
  maandag 29 augustus 2011 @ 11:01:06 #254
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101324464
quote:

[..]

calvobbes O+
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 29 augustus 2011 @ 11:09:46 #255
262 Re
Kiss & Swallow
pi_101324638
ik heb het allemaal een beetje teruggelezen...

schone lei enzo, carry on
  maandag 29 augustus 2011 @ 12:09:18 #256
118585 Crutch
pi_101326127
Re back in tha house *O*
Geniet nog even na jongen.
Je moeder is een hamster
  maandag 29 augustus 2011 @ 12:36:23 #257
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101326868
daniel1976, zou je als je een bericht edit alsjeblieft ook een editreden willen vermelden?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_101327183
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 11:09 schreef Re het volgende:

ey man! lekkere vakantie gehad? *O*
  maandag 29 augustus 2011 @ 12:51:09 #259
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_101327305
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 12:36 schreef Maanvis het volgende:
daniel1976, zou je als je een bericht edit alsjeblieft ook een editreden willen vermelden?
Dat ligt er aan hoe wat waar en wanneer.
Soms is daar geen beginnen aan.
Heb je een voorbeeld?
Goed dat je weer terug bent. Nu geen vieze plaatjes meer posten want dat vinden we echt niet meer grappig tegenwoordig. En zo'n ban is meteen voor 7 dagen. Dat komt omdat we als FOK! er echt mee in de problemen komen.
  maandag 29 augustus 2011 @ 12:53:01 #260
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101327362
ik heb helemaal geen vieze plaatjes gepost, lees je in :)
Een gedicht over Maanvis
pi_101327536
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 12:09 schreef Crutch het volgende:
Re back in tha house *O*
Geniet nog even na jongen.
Wanneer ga jij met vakantie? w/
  maandag 29 augustus 2011 @ 12:58:06 #262
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_101327548
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 12:53 schreef Maanvis het volgende:
ik heb helemaal geen vieze plaatjes gepost, lees je in :)
Ja ik zie dat je de 23e al terug was. Ik hoef me niet in te lezen. Ik was er zelf bij :6 8-)
pi_101327722
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 12:58 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ja ik zie dat je de 23e al terug was. Ik hoef me niet in te lezen. Ik was er zelf bij :6 8-)
Het duo Coolguy en Scorpie hebben je vervanging lopen trollen. Beter laat je zien dat er niet te spotten valt met modjes, anders blijft het terugkomen.
  maandag 29 augustus 2011 @ 13:06:41 #264
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101327806
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 12:58 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Dat het modje dat er zelf bij was 2 steekjes had laten vallen was mij al bekend ;).
Een gedicht over Maanvis
pi_101327838
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Het duo Coolguy en Scorpie hebben je vervanging lopen trollen. Beter laat je zien dat er niet te spotten valt met modjes, anders blijft het terugkomen.
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 11:09 schreef Re het volgende:

Dus volgens je eigen advies moeten ze je even bannen? Je luistert namelijk zelf niet naar de modjes waarmee niet valt te spotten.
  maandag 29 augustus 2011 @ 13:08:41 #266
262 Re
Kiss & Swallow
pi_101327854
quote:

[..]

er mag best met mij gespot worden hoor, en jij kan er trouwens ook wel wat van he :')... pot ketel enzo
pi_101327881
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:08 schreef Godtje het volgende:

[..]

[..]

Dus volgens je eigen advies moeten ze je even bannen? Je luistert namelijk zelf niet naar de modjes waarmee niet valt te spotten.
Mods kunnen niet bannen dus praat geen poep c_/
pi_101327899
quote:

[..]

Hey, daar is de DM-held weer. Probeer je ons nu een ban aan te smeren ofzo? Gaat je niet lukken namelijk. Waarom ben je in Feedback aan het trollen eigenlijk?
pi_101327926
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hey, daar is de DM-held weer. Probeer je ons nu een ban aan te smeren ofzo? Gaat je niet lukken namelijk. Waarom ben je in Feedback aan het trollen eigenlijk?
Ik vond dat de mod wel even mocht weten dat hij met een bekend duo te doen heeft. Hij leek nogal te twijfelen toen Coolguy voor je opkwam. En R&P is 1 van mijn favo forums, you know O+
  maandag 29 augustus 2011 @ 13:12:48 #270
262 Re
Kiss & Swallow
pi_101327941
hap hap, :O
pi_101327961
quote:
3s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:08 schreef Re het volgende:

[..]

er mag best met mij gespot worden hoor, en jij kan er trouwens ook wel wat van he :')... pot ketel enzo
Met Re wil je ook niet spotten. Re is cool. Ik denk dat ik een Re fanclub ga opstarten _O_ Re _O_
pi_101327998
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Met Re wil je ook niet spotten. Re is cool. Ik denk dat ik een Re fanclub ga opstarten _O_ Re _O_
:') ReTeCool :D
-weg-
pi_101328000
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Ik vond dat de mod wel even mocht weten dat hij met een bekend duo te doen heeft. Hij leek nogal te twijfelen toen Coolguy voor je opkwam. En R&P is 1 van mijn favo forums, you know O+
Nu zijn we alweer bekend. Je geeft ons wel heel veel credits hoor Fk, niet dat ik me niet gevleid voel, maar soms kan je ook teveel veren in iemands kont steken. Maar je opmerking wordt gewaardeerd. w/
pi_101328047
Had ik al gezegd dat ik Re een geweldige mod vind? Nee? Bij deze.
  maandag 29 augustus 2011 @ 13:17:08 #275
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_101328059
Ahhh feel the love O+
pi_101328060
quote:
5s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nu zijn we alweer bekend. Je geeft ons wel heel veel credits hoor Fk, niet dat ik me niet gevleid voel, maar soms kan je ook teveel veren in iemands kont steken. Maar je opmerking wordt gewaardeerd. w/
Yw lieffie O+ c_/
pi_101328082
Mods bashen en mods asskissen, make up your mind :7
pi_101328354
quote:
6s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:17 schreef STING het volgende:
Mods bashen en mods asskissen, make up your mind :7
Ere wie ere toekomt zeg ik altijd maar. Doe je het goed als mod, word ik voorzitter van je fanclub. Doe je het matig tot slecht, tja, dan ben ik wat minder geneigd tot affectie.
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 13:28:10 #279
16180 crew  CoolGuy
pi_101328379
Oke, dat ge-etter begint nu opnieuw? En nu ben ik er niet eens bij betrokken, maar ik zie dat vriend Fkdinges2012 hard zijn best doet om zieltjes te winnen voor een ban voor oa mij. Ban requesten is zelf ban krijgen was de regel toch?
pi_101328425
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:28 schreef CoolGuy het volgende:
Oke, dat ge-etter begint nu opnieuw? En nu ben ik er niet eens bij betrokken, maar ik zie dat vriend Fkdinges2012 hard zijn best doet om zieltjes te winnen voor een ban voor oa mij. Ban requesten is zelf ban krijgen was de regel toch?
Yvonne zal vast wel de humor van Fk zijn gedrag kunnen inzien ;)
pi_101328527
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:28 schreef CoolGuy het volgende:
Mods kunnen niet bashen liefje. En wie probeert wie hier nu een ban aan te doen? :') Brilsmurf _O-
pi_101328553
quote:
6s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Yvonne zal vast wel de humor van Fk zijn gedrag kunnen inzien ;)
Die gaf me een waarschuwing dus ik betwijfel ut.
pi_101328576
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Mods kunnen niet bashen liefje. En wie probeert wie hier nu een ban aan te doen? :') Brilsmurf _O-
Volgens mij was jij degene die hier binnen kwam vallen om een mod te 'verlichten' over mij en Coolguy, toch? Dus technisch gezien ben jij degene die 'begon'. Niet dat mij dat wat boeit, maar ik denk zeg het maar even.
  maandag 29 augustus 2011 @ 13:36:26 #284
262 Re
Kiss & Swallow
pi_101328610
gaat het nog ergens over?, nee, mooi, ga lekker elkaar in een random SC bestoken met nutteloze steekjes onder water
pi_101328633
quote:
3s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:36 schreef Re het volgende:
gaat het nog ergens over?, nee, mooi, ga lekker elkaar in een random SC bestoken met nutteloze steekjes onder water
Je hebt een punt.
pi_101328670
quote:
3s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:36 schreef Re het volgende:
Doe even opschonen dan lieve Re, zo tot ongeveer mijn post over het feit dat ik jou een geweldige mod vind. Dat is wel een mooie lijn, vind je zelf ook niet?
  maandag 29 augustus 2011 @ 13:39:24 #287
262 Re
Kiss & Swallow
pi_101328701
  Moderator maandag 29 augustus 2011 @ 13:43:42 #289
16180 crew  CoolGuy
pi_101328858
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:40:50 #290
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101366403
Vriend beukt zijn vriendin weer een nep topique?
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:44:44 #291
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101366509
Waarom dat slotje?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_101366749
TS vroeg om het slotje :)
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:54:10 #293
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101366807
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:51 schreef Scorpie het volgende:
TS vroeg om het slotje :)
slotjes op aanvraag doen we toch niet op FOK!?
Een gedicht over Maanvis
pi_101366879
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

slotjes op aanvraag doen we toch niet op FOK!?
Blijkbaar wel als je moderator Crutch heet.
Sorry Crutch, was maar een grapje. Kusje!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:57:18 #295
118585 Crutch
pi_101366905
Normaalgesproken niet nee, maar laten we eerlijk wezen.
Topic is al eerder gesloten omdat er alleen maar werd gebashed, later weer open; ging even goed.
Nu de laatste paar reacties (een dag later) weer gebash, tja dan is het ook wel een keertje genoeg geweest niet?
Je moeder is een hamster
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:58:29 #296
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101366945
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:57 schreef Crutch het volgende:
Topic is al eerder gesloten omdat er alleen maar werd gebashed, later weer open; ging even goed.
Nu de laatste paar reacties (een dag later) weer gebash, tja dan is het ook wel een keertje genoeg geweest niet?
Zet dat dan duidelijk in het topique neer. Je moet altijd duidelijk zijn over de sluitreden. Want zoals je ziet dacht ik dat het weer een neptopique was en da's niet goed voor TS' reputatie :).
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:59:29 #297
118585 Crutch
pi_101366979
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zet dat dan duidelijk in het topique neer. Je moet altijd duidelijk zijn over de sluitreden. Want zoals je ziet dacht ik dat het weer een neptopique was en da's niet goed voor TS' reputatie :).
Oh dank je maanvis, ga ik meteen even doen. :)
Je moeder is een hamster
pi_101367001
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:57 schreef Crutch het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik ben het met je eens, dat topic was niet meer te redden en dan rest er idd niets meer dan een slotje.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:01:04 #299
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101367029
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:59 schreef Crutch het volgende:

[..]

Oh dank je maanvis, ga ik meteen even doen. :)
14.gif!
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:01:17 #300
118585 Crutch
pi_101367038
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, ik ben het met je eens, dat topic was niet meer te redden en dan rest er idd niets meer dan een slotje.
Stiekem schuilt er wel een wijs iemand in jou Scorpie.
Je moeder is een hamster
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')