Dat is toch juist goed.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:56 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
HAHA, die onderste.!!!
Oh jongens, ik heb géén ochtendhumeur. HELLEEEEEEEP.
Ok ik help jequote:Op maandag 8 augustus 2011 10:56 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
HAHA, die onderste.!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin jij nou ook alquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:57 schreef MissVanity het volgende:
Ik ga even een topic aanmaken met een kloon
Gevaaaaaaarlijke dagen.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ok ik help je
Je bent een lelijke ouwe trolOke, nu zit ik hysterisch te huilen. TNNXSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je onderstel stinkt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:56 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
HAHA, die onderste.!!!
Geen probleem, oerknol.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:06 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Dankjewel voor jullie hulp jongens!!!
Geen probleem lieverd, als je nog andere wensen hebt pm ze maarquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:06 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Dankjewel voor jullie hulp jongens!!!
Ons standpunt over pics is vrij communistisch, het is voor iedereen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen probleem lieverd, als je nog andere wensen hebt pm ze maar
quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:12 schreef muhahaha het volgende:
Ons? Ik distantieer me bij deze van chirpel. Pics mogen hier, via dm/pm, mail, telefoon, live whatever
quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:13 schreef muhahaha het volgende:
Een ongewassen vieze hand die ergens is geweest waar ik niet aan wil denken
MisterChirrel uses bulk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:27 schreef Cactus1 het volgende:
Ik lees mee hoe jullie zo liefdevol jullie testosteron meten. Aandoenlijk om te zien
Ik moest wel lachen om je stripjesquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:29 schreef MisterChirrel het volgende:
MisterChirrel uses bulk.
It's not very effective...
Mijn stripacts zijn geen stripjes.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om je stripjes
Ik wilde hitmewithmusic hosselen alleen mijn pm box blijft leegquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:27 schreef Cactus1 het volgende:
Ik lees mee hoe jullie zo liefdevol jullie testosteron meten. Aandoenlijk om te zien
Oké, ik ga wel even naar mijn desktop.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wilde hitmewithmusic hosselen alleen mijn pm box blijft leeg
Ik noem ze zoals ik wilquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:31 schreef MisterChirrel het volgende:
Mijn stripacts zijn geen stripjes.
Geduld is een schone zaak.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:31 schreef muhahaha het volgende:
Neger, alsjeblieftquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:32 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Oké, ik ga wel even naar mijn desktop.
Dat gaat je niet meer lukkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
The plot thickens.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Deze kaper op de kust was je al voor
Neen, ik zit op de reservebankquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Deze kaper op de kust was je al voor
Wattus? Dus je bent nu niet samen met Hitme?quote:
Precies. Ik zit prima hierquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hahahahaha, heb je iig een mooi uitzicht en word je ook niet zo moe van
Dacht je dat wij samen warenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:37 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wattus? Dus je bent nu niet samen met Hitme?
Daar leek het wel op ja...quote:
Neen. Dat is niet waar. Hitme is wel een hele leuke meisje en ik heb best veel contact met haar. Ik heb echter een vriendin en zij volgens mij ook een vriend (maar dat weet ik even niet helemaal zeker).quote:
Stuur haar dan even een pm of fotoboek reactie. Of dating.fok.nlquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:41 schreef muhahaha het volgende:
@ UNKLE
Zolang ze vrij is maak ik kans
@ Cactus
Ik bedoelde jou
Wat maakt dat je denkt dat ik dat niet negeer, zoals ik hier doequote:Op maandag 8 augustus 2011 11:42 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Stuur haar dan even een pm of fotoboek reactie. Of dating.fok.nl
Ok... Ik dacht echt dat jullie fokverkering haddenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:39 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Neen. Dat is niet waar. Hitme is wel een hele leuke meisje en ik heb best veel contact met haar. Ik heb echter een vriendin en zij volgens mij ook een vriend (maar dat weet ik even niet helemaal zeker).
De liefde is oprecht, maar de verkering is niet echt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:42 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ok... Ik dacht echt dat jullie fokverkering hadden
Al die liefde naar elkaar toe
Ik schrok al, als dat het kenmerk moest zijn waardoor ik je zou moeten spotten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:43 schreef Cactus1 het volgende:
Zijn er mannen die die tieten lekker vinden? Of vinden jullie ze net als ik too much? Ik blijf er wel naar kijken trouwens![]()
Ik hou helemaal niet van grote borsten gatver. Ik meen het. Gewoon normaal en bij die grote borsten zie je soms van die aders lopen fucking smerigquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:43 schreef Cactus1 het volgende:
Zijn er mannen die die tieten lekker vinden? Of vinden jullie ze net als ik too much? Ik blijf er wel naar kijken trouwens![]()
Konten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:45 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van grote borsten gatver. Ik meen het. Gewoon normaal en bij die grote borsten zie je soms van die aders lopen fucking smerig
En benen.quote:
* Cactus1 maakt afspraak bij de plastisch chirurgquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:45 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik hou helemaal niet van grote borsten gatver. Ik meen het. Gewoon normaal en bij die grote borsten zie je soms van die aders lopen fucking smerig
Jij hebt grote borsten met aders?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
* Cactus1 maakt afspraak bij de plastisch chirurg![]()
heb jij aders?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
* Cactus1 maakt afspraak bij de plastisch chirurg![]()
Geen aders, dat scheelt.quote:
Ik denk dat ze er wel inzitten, maar je ziet ze niet. Ik wacht tot het spataderen worden. Lijkt me mooi dat gekronkel op mijn tietenquote:
Gatverdegatverquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er wel inzitten, maar je ziet ze niet. Ik wacht tot het spataderen worden. Lijkt me mooi dat gekronkel op mijn tieten
FREDJEEEEEquote:
Ik hou dus meer van appels dan van (water)meloenen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:51 schreef muhahaha het volgende:
Heb je wel appel, peertjes of meleonen
oh hoiquote:
post ze alle 3 eens, dan kan ik beter beoordelenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:51 schreef muhahaha het volgende:
Heb je wel appel, peertjes of meleonen
/wacht op chirpelquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
post ze alle 3 eens, dan kan ik beter beoordelenZo erg ben ik ook weer niet thuis in tieten
quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
post ze alle 3 eens, dan kan ik beter beoordelenZo erg ben ik ook weer niet thuis in tieten
Hahaha grote appel en kleine meloenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:54 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis pics van jequote:Op maandag 8 augustus 2011 11:56 schreef Saisai het volgende:
Ik heb alles gelezen en vond het vermakelijk.
Wat voor een vorm tieten heb jij?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:56 schreef Saisai het volgende:
Ook Cactus' gemene plannetje?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:56 schreef Saisai het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:56 schreef Saisai het volgende:
quote:
haha wat?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Let niet op freddy, hij heeft last van bloed armoede
Ah, ging dat daarover.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:01 schreef muhahaha het volgende:
Trouwens saisai weet je nog die topicwending waarin je een wazig plaatje op je FB had gezet, freddy heeft me 2 dagen gestalkt toen ik had gezegd de foto opgeslagen te hebben
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:01 schreef muhahaha het volgende:
Trouwens saisai weet je nog die topicwending waarin je een wazig plaatje op je FB had gezet, freddy heeft me 2 dagen gestalkt toen ik had gezegd de foto opgeslagen te hebben
Ik weet uit ervaring dat vrouwen niet goed kunnen relativeren en vergelijken, hierdoor ben ik dus geneigd dit in de praktijk te moeten onderzoeken en testen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:02 schreef Cactus1 het volgende:
Ok, ik ben eruit...
Als ik sta, naakt dan zijn het appels.
Als ik een bh aan doe en een te strak truitje dan zou je het kunnen verwarren met meloenen.
Als ik op mijn knieën zit en doggy-style genomen word, dan zijn het denk ik meer peren.
![]()
Ik kan ook erg goed kaartlezen en mijn banden plakken van mijn fiets. Neem het dus maar gewoon van mij aanquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:03 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik weet uit ervaring dat vrouwen niet goed kunnen relativeren en vergelijken, hierdoor ben ik dus geneigd dit in de praktijk te moeten onderzoeken en testen.
Ik zal ze eens van je aannemen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kan ook erg goed kaartlezen en mijn banden plakken van mijn fiets. Neem het dus maar gewoon van mij aan
Het gaat erom hoe ze vallen als je staatquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:02 schreef Cactus1 het volgende:
Ok, ik ben eruit...
Als ik een bh aan doe en een te strak truitje dan zou je het kunnen verwarren met meloenen.
Als ik op mijn knieën zit en doggy-style genomen word, dan zijn het denk ik meer peren.
![]()
Dit jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:02 schreef Cactus1 het volgende:
Ok, ik ben eruit...
![]()
Ik ben er al dagen druk meequote:Op maandag 8 augustus 2011 12:04 schreef Saisai het volgende:
Misschien blijft ie er naar kijken in de hoop hij kan scherp stellen
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:04 schreef Saisai het volgende:
Misschien blijft ie er naar kijken in de hoop hij kan scherp stellen
RP topic?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:05 schreef MissVanity het volgende:
Van acc wisselen is echt lastig. Ik postte net bijna met de verkeerde acc in mijn klonentopic
Dat was kut geweestMaar het is goed gekomen
Ze zien er zo uit, ongeveer.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:04 schreef muhahaha het volgende:
Het gaat erom hoe ze vallen als je staat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zocht hem ook al:quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:10 schreef vieze_freddie het volgende:
Waar is dat plaatje, dat ze een moord oplossen door de weerspiegeling van een schroefje
Dan toch de meloenenquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:10 schreef muhahaha het volgende:
Ok Cactus hier wat voorbeelden
LET OP, NSWF!!!!
whut?!quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:10 schreef vieze_freddie het volgende:
Waar is dat plaatje, dat ze een moord oplossen door de weerspiegeling van een schroefje
En banana tits?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:10 schreef muhahaha het volgende:
LET OP, NSWF!!!!
Ja deze dusquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:11 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik zocht hem ook al:
[ afbeelding ]
Godver de godver.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:12 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Heb ik totaal geen last van.van cactus
Wat een lelijke tieten allemaal en die meloenen zijn kleinquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:10 schreef muhahaha het volgende:
LET OP, NSWF!!!!
Ging om de vorm, niet de tepel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat een lelijke tieten allemaal en die meloenen zijn klein
Haal die quote dan wegquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat een lelijke tieten allemaal en die meloenen zijn klein
Wat als ze je postgeschiedenis doorlezen, hm?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:13 schreef MissVanity het volgende:
Gelukkig was het hier en niet in een ander topic
Jullie mogen wel weten dat ik de kloon ben maar anderen niet! Geheimpje dus
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:13 schreef muhahaha het volgende:
MissVanity ze kunnen je posthistory bekijken...
@Cactus, sorry ik kon zo snel niks vinden. Post de jouwe dan kijken we even
Ja... Dat zou kut zijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:13 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Wat als ze je postgeschiedenis doorlezen, hm?
Vraag het aan een modje om je post te verwijderen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:14 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja... Dat zou kut zijn![]()
Ik heb het verpest... Kutzooi...
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:15 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb oopsydaisy al gevraagd om pics
Knuffel meisjequote:Op maandag 8 augustus 2011 12:14 schreef MissVanity het volgende:
Ja... Dat zou kut zijn![]()
Ik heb het verpest... Kutzooi...
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:15 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb oopsydaisy al gevraagd om pics
1 topic en een post hier. Indrukwekkende postgeschiedenisquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:13 schreef MisterChirrel het volgende:
Wat als ze je postgeschiedenis doorlezen, hm?
Dankjequote:
Duidelijk een trollactie toch dat topicquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
1 topic en een post hier. Indrukwekkende postgeschiedenis![]()
MissVani, zeg gewoon dat je ook een trollaccount hebt aangemaakt
Dan is elke dag compleetquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:19 schreef MisterChirrel het volgende:
Een dag is niet compleet zonder een MissVan faal.
Ja, welke direct te verbinden valt aan die van MissVanquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
1 topic en een post hier. Indrukwekkende postgeschiedenis![]()
MissVani, zeg gewoon dat je ook een trollaccount hebt aangemaakt
Nee, ik las niks nieuws iig. Maar je moet er wel wat mee doen hoor en nee, niet ingaan op wanhopige users hier. Maar je hoort niet ongelukkig te zijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:19 schreef MissVanity het volgende:
DankjeIk wist wel dat ik het zou verneuken
Gelukkig is het niet echt een schokkend topic die ik heb aangemaakt
Mijn advies is praten en wanneer hij dat tot vijfmaal toe weigert, afkapt, niet serieus neemt of verstoort op een andere manier ervoor zorgen dat hij OF wel naar je luistert of gewoon neuken en na de seks een monoloog houden.quote:
Het is ingewikkeld. En nog erger.. Ik heb het zelf ingewikkeld gemaaktquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ik las niks nieuws iig. Maar je moet er wel wat mee doen hoor en nee, niet ingaan op wanhopige users hier. Maar je hoort niet ongelukkig te zijn
Na de sex? Dan vallen de meesten in slaap en hebben echt geen zin in een goed gesprekquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:21 schreef MisterChirrel het volgende:
Mijn advies is praten en wanneer hij dat tot vijfmaal toe weigert, afkapt, niet serieus neemt of verstoort op een andere manier ervoor zorgen dat hij OF wel naar je luistert of gewoon neuken en na de seks een monoloog houden.
Niet onder het eten of tijdens het gamen.
Praten is engquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:21 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Mijn advies is praten en wanneer hij dat tot vijfmaal toe weigert, afkapt, niet serieus neemt of verstoort op een andere manier ervoor zorgen dat hij OF wel naar je luistert of gewoon neuken en na de seks een monoloog houden.
Niet onder het eten of tijdens het gamen.
Dom zijn degene die hun kop in het zand steken en net doen of er niks isquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:22 schreef MissVanity het volgende:
Het is ingewikkeld. En nog erger.. Ik heb het zelf ingewikkeld gemaakt
Ik voel me echt dom
Dat klopt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:24 schreef MisterChirrel het volgende:
Vrouwen weten net zo min hoe mannen werken als andersom.
Stuur hem een e-mail of schrijf een brief. Klinkt misschien stom, maar dan kan jij je hele verhaal doen, zonder dat hij tussendoor kan reageren. Zorg dat hij het leest als jij niet thuis bent, zodat hij het eerst even kan laten bezinken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:23 schreef MissVanity het volgende:
Praten is engZeker met hem.
Hij reageert soms nogal heftig op dingen die ik zeg. En daar kan ik niet mee omgaan.
Dat is opzich wel een idee. Maar ik weet helemaal niet wat ik moet zeggen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Stuur hem een e-mail of schrijf een brief. Klinkt misschien stom, maar dan kan jij je hele verhaal doen, zonder dat hij tussendoor kan reageren. Zorg dat hij het leest als jij niet thuis bent, zodat hij het eerst even kan laten bezinken.
Wat een baggeridee, hij heeft klaarblijkelijk niets in de gaten, en dan ineens zo'n memo op je bord.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Stuur hem een e-mail of schrijf een brief. Klinkt misschien stom, maar dan kan jij je hele verhaal doen, zonder dat hij tussendoor kan reageren. Zorg dat hij het leest als jij niet thuis bent, zodat hij het eerst even kan laten bezinken.
Jammer dat ik op vakantie ga, maar het heeft vast geen haast. Anders kan ik wel met je sparren via PM.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:26 schreef MissVanity het volgende:
Dat is opzich wel een idee. Maar ik weet helemaal niet wat ik moet zeggen.
Ik wil wel echt 100% zeker weten waar ik mee bezig ben.
Toen Linkin park nog een beetje te pruimen was.quote:
Misschien heeft hij het best wel door, laat hij het alleen niet merken..quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:26 schreef MisterChirrel het volgende:
Wat een baggeridee, hij heeft klaarblijkelijk niets in de gaten, en dan ineens zo'n memo op je bord.
Wat een goud ideequote:Op maandag 8 augustus 2011 12:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jammer dat ik op vakantie ga, maar het heeft vast geen haast. Anders kan ik wel met je sparren via PM.
En er dus maar op gokken dat hij het wel weet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het best wel door, laat hij het alleen niet merken..
Verschillende posts gemist over dat hij kinderen wil en zij niet? Neem aan dat dit wel eens besproken is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:28 schreef MisterChirrel het volgende:
En er dus maar op gokken dat hij het wel weet.
Ik ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben tenminste geen geil ventje die probeert in haar broekje te komen
Wat stel jij voor dan? Dat ik gezellig op bezoek ga?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:30 schreef vieze_freddie het volgende:
Ik ook nietdan moet je bij borker zijn.
Maar het was niet sarcastisch bedoeld hoor, ik vind het gewoon weer typish zo'n creatieve manier om fok te gebruiken.
Hij weet nog steeds niet dat ik geen kinderen wil. Het is denk ik tijd dat ik eens stoer ben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Verschillende posts gemist over dat hij kinderen wil en zij niet? Neem aan dat dit wel eens besproken is.
Msn ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat stel jij voor dan? Dat ik gezellig op bezoek ga?![]()
Waar is Borker? Ik begin me nu wel zorgen te maken
Goed zoquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:32 schreef MissVanity het volgende:
Hij weet nog steeds niet dat ik geen kinderen wil. Het is denk ik tijd dat ik eens stoer ben.
En gewoon ga zeggen wat ik denk...
Die is toch niet meer op vakantie. Wij waren alleen maar een uitvlucht omdat hij zo'n kutvakantie had.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat stel jij voor dan? Dat ik gezellig op bezoek ga?![]()
Waar is Borker? Ik begin me nu wel zorgen te maken
Gebruiktquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:32 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Die is toch niet meer op vakantie. Wij waren alleen maar een uitvlucht omdat hij zo'n kutvakantie had.
We zijn niet meer nodig
Oh, ja dat is wel een flink verschil in mening.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:32 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hij weet nog steeds niet dat ik geen kinderen wil. Het is denk ik tijd dat ik eens stoer ben.
En gewoon ga zeggen wat ik denk...
Heb ik niet zulke goede ervaringen mee. Dan gaan mensen klagen als je wel op Fok! post, maar offline bent op msnquote:
Oke, goed onderbouwdquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb ik niet zulke goede ervaringen mee. Dan gaan mensen klagen als je wel op Fok! post, maar offline bent op msnNiet dat ik Vani daarvan zou verdenken, maar hou msn en Fok! gescheiden
Haha. Ik gebruik niet eens msnquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb ik niet zulke goede ervaringen mee. Dan gaan mensen klagen als je wel op Fok! post, maar offline bent op msnNiet dat ik Vani daarvan zou verdenken, maar hou msn en Fok! gescheiden
Ik zei tegen een spammer dat die op moest rotten, en schold hem uit voor het vrouwelijk geslachtsdeelquote:
Mag je geen kut zeggen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:43 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ik zei tegen een spammer dat die op moest rotten, en schold hem uit voor het vrouwelijk geslachtsdeel
Nouja me mobiel maakte er kanker van, dat is inderdaad niet goed, dus binnen een seconden gedit in kut. Maar smegmanus had het al gezien en toen had ik een probleemquote:
Gaarne verwijdert u uzelve van deze reactiereeks en tevens is uw gelaat kenmerkend voor een schede.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:43 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ik zei tegen een spammer dat die op moest rotten, en schold hem uit voor het vrouwelijk geslachtsdeel
Oke slechte smoes, ik schreef kanker maar besefte dat dat ongepast wasquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:47 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Nouja me mobiel maakte er kanker van, dat is inderdaad niet goed, dus binnen een seconden gedit in kut. Maar smegmanus had het al gezien en toen had ik een probleem
Kut spammer klinkt ook lekkerder dan kanker spammer eigenlijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:48 schreef vieze_freddie het volgende:
Oke slechte smoes, ik schreef kanker maar besefte dat dat ongepast was
En veranderde het in 1 seconde
Misschien kunnen ze je note ook wel editten in 1 secquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:48 schreef vieze_freddie het volgende:
Oke slechte smoes, ik schreef kanker maar besefte dat dat ongepast was
En veranderde het in 1 seconde
Ik hoop het...quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze je note ook wel editten in 1 sec
Ja maar ik heb er nu 9quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Anders ga je ook niet dood hoor. Het is maar een note
Wir sind so schnell.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:53 schreef MissVanity het volgende:
We moeten ons schamen trouwens. Deze is echt pas net open en al weer bijna dicht
Echt hoor. We sprinten door de topics heenquote:
mits hij de lapo heeftquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:59 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dan mag jij de volgende bepalen.
We zijn gemeen geweest tegen haarquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:03 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
WAAROM MOEST JE HUILEN DAN??
heejquote:
Anders stoot mijn modeltreintje tegen je voeten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:03 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
WAAROMWAAROMWAAROM? IK KAN GEEN ÉÉN REDEN BEDENKEN WAAROM IK DAT ZOU MOETEN DOEN!
Dit bewijst maar dat ik de lapo verdien!quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:04 schreef MisterChirrel het volgende:
LaPo'ers:
MissVanity - 4
MisterChirrel - 2
Vieze_freddy - 3
Cactus1 - 2
Borker_trio - 2
Willyfoofoo - 2
U.N.K.L.E. - 1
Ik hou niet van het OV.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:04 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Anders stoot mijn modeltreintje tegen je voeten.
Of juist niet...quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:05 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Dit bewijst maar dat ik de lapo verdien!
Je vergeet een "van"quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:06 schreef muhahaha het volgende:
123 hoedje van hoedje
1234 hoedje van papier
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:06 schreef muhahaha het volgende:
123 hoedje van hoedje
1234 hoedje van papier
TS:quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:04 schreef MisterChirrel het volgende:
LaPo'ers:
MissVanity - 4
MisterChirrel - 2
Vieze_freddy - 3
Cactus1 - 2
Borker_trio - 2
Willyfoofoo - 2
U.N.K.L.E. - 1
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:08 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
TS:
MissVanity - 6 (topicreeks begonnen en één gestolen van Willyfoofoo)
MisterChirrel - 2
Vieze_freddy - 2 (één ontvreemd door McTwigt)
U.N.K.L.E. - 1
Cactus1 - 2
Bor - 3 (één gestolen van Willyfoofoo
mctwigt - 1 (één gestolen van Vieze_freddy)
Will - 0 (alles is op)
[ Bericht 2% gewijzigd door MisterChirrel op 08-08-2011 13:25:31 ]
Does not compute.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:15 schreef muhahaha het volgende:
Ow chirpel, graag zie ik ook het aantal posts per user verspreid over de topics
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:11 schreef MisterChirrel het volgende:
Voor in de OP:Oh, voor hoe muhahaha het ziet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LaPo'ers:
MisterChirrel - 17
Muhahahha - 1
TSen
MisterChirrel - 18
Muhahaha - 1
/fixedquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:21 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Oh, voor hoe muhahaha het ziet:
LaPo'ers:
MisterChirrel - 18
TSen
MisterChirrel - 19
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:24 schreef Myraela het volgende:
Geef mij eens heel snel 10 punten. Omdat lief.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:21 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Oh, voor hoe muhahaha het ziet:
LaPo'ers:
MisterChirrel - 17
Myraela - 10
TSen
MisterChirrel - 18
Myraela - 10
SPOILER: #1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #15Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #16Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #17Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #19Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alle vaste shit voor in de OP:
Voor in de OP:SPOILER: StatisticsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle OP'sSPOILER: #1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #15Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #16Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #17Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #19Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent er maar druk mee Chir
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.![]()
Nee, ik geloof het ook niet...Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:43 schreef Cactus1 het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 5 posts![]()
Dit topic sluit automatisch over 4 posts![]()
Dit topic sluit automatisch over 3 posts
Forum Opties Forumhop: Hop naar: