Dat is toch juist goed.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:56 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
HAHA, die onderste.!!!
Oh jongens, ik heb géén ochtendhumeur. HELLEEEEEEEP.
Ok ik help jequote:Op maandag 8 augustus 2011 10:56 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
HAHA, die onderste.!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin jij nou ook alquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:57 schreef MissVanity het volgende:
Ik ga even een topic aanmaken met een kloon
Gevaaaaaaarlijke dagen.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ok ik help je
Je bent een lelijke ouwe trolOke, nu zit ik hysterisch te huilen. TNNXSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je onderstel stinkt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:56 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
HAHA, die onderste.!!!
Geen probleem, oerknol.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:06 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Dankjewel voor jullie hulp jongens!!!
Geen probleem lieverd, als je nog andere wensen hebt pm ze maarquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:06 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Dankjewel voor jullie hulp jongens!!!
Ons standpunt over pics is vrij communistisch, het is voor iedereen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen probleem lieverd, als je nog andere wensen hebt pm ze maar
quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:12 schreef muhahaha het volgende:
Ons? Ik distantieer me bij deze van chirpel. Pics mogen hier, via dm/pm, mail, telefoon, live whatever
quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:13 schreef muhahaha het volgende:
Een ongewassen vieze hand die ergens is geweest waar ik niet aan wil denken
MisterChirrel uses bulk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:27 schreef Cactus1 het volgende:
Ik lees mee hoe jullie zo liefdevol jullie testosteron meten. Aandoenlijk om te zien
Ik moest wel lachen om je stripjesquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:29 schreef MisterChirrel het volgende:
MisterChirrel uses bulk.
It's not very effective...
Mijn stripacts zijn geen stripjes.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om je stripjes
Ik wilde hitmewithmusic hosselen alleen mijn pm box blijft leegquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:27 schreef Cactus1 het volgende:
Ik lees mee hoe jullie zo liefdevol jullie testosteron meten. Aandoenlijk om te zien
Oké, ik ga wel even naar mijn desktop.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wilde hitmewithmusic hosselen alleen mijn pm box blijft leeg
Ik noem ze zoals ik wilquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:31 schreef MisterChirrel het volgende:
Mijn stripacts zijn geen stripjes.
Geduld is een schone zaak.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:31 schreef muhahaha het volgende:
Neger, alsjeblieftquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:32 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Oké, ik ga wel even naar mijn desktop.
Dat gaat je niet meer lukkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |