Haha, ik ook, maar je hebt van die mensen......ik kan je het boek in ieder geval enorm aanraden!quote:
Die wil ik ook graag lezen, maar ik ben bang dat ik er een half jaar over doe en dan achteraf denk: wtf heb ik gelezen? Ik ben er te dom voor ofzoquote:Op maandag 7 november 2011 22:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Lag bij thuiskomst op me te wachten, er in begonnen, geweldig!
Welnee, gewoon proberen, desnoods de NL vertaling, beter dit proberen dan weer een Den Braun of Sjon Chrisjamquote:Op maandag 7 november 2011 23:32 schreef CherryLips het volgende:
Die wil ik ook graag lezen, maar ik ben bang dat ik er een half jaar over doe en dan achteraf denk: wtf heb ik gelezen? Ik ben er te dom voor ofzo
Hoe graag ik Eco ook aanraad: probeer de Nederlandse vertaling te vermijden. Die is echt bar slecht.quote:Op maandag 7 november 2011 23:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welnee, gewoon proberen, desnoods de NL vertaling, beter dit proberen dan weer een Den Braun of Sjon Chrisjam
Ik vind de Nederlandse vertaling van Naam van de Roos anders heel goed.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hoe graag ik Eco ook aanraad: probeer de Nederlandse vertaling te vermijden. Die is echt bar slecht.
Bijna uit...quote:
Mooi verhaal, zeker doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Bijna uit...
Ik denk dat ik hierna in
[ afbeelding ]
ga beginnen.
Niet dat ik weet, daarnaast waarom zou je zo'n boek lezen als je het verhaal al kent? Verboekingen van films zijn volgens mij meestal nog slechter dan de gemiddelde verfilming van een boek.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:59 schreef EL_Presidente het volgende:
Weet iemand of er ook een boek is van de film Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain?
Het scenario is voor de film geschreven, het was geen romanverfilming. Het draaiboek iswel als boek verschenenquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:59 schreef EL_Presidente het volgende:
Weet iemand of er ook een boek is van de film Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |