Nee!11! ga maar lekker de rest van je leven proberen mijn pikachu te stelen terwijl je veel meer zou verdienen als je die tijd gewoon zou werkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:06 schreef JellyBeanz het volgende:
halt!
Het is team Rocket!
Geef hier je pickachu!
Je hebt gelijk!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:08 schreef Megaman het volgende:
[..]
Nee!11! ga maar lekker de rest van je leven proberen mijn pikachu te stelen terwijl je veel meer zou verdienen als je die tijd gewoon zou werken
Ash enz hebben ook nooit de politie gebeld ofzoquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:08 schreef Megaman het volgende:
[..]
Nee!11! ga maar lekker de rest van je leven proberen mijn pikachu te stelen terwijl je veel meer zou verdienen als je die tijd gewoon zou werken
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ash enz hebben ook nooit de politie gebeld ofzo
stalken, diefstal, vernietigen van eigendommen, je kan heel team rocket landelijk een slechte naam gevenquote:
no_shit_shirlock.gifquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
stalken, diefstal, vernietigen van eigendommen, je kan heel team rocket landelijk een slechte naam geven
wel goed dat je dit punt toch nog even verduidelijktquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
stalken, diefstal, vernietigen van eigendommen, je kan heel team rocket landelijk een slechte naam geven
quote:
Ik wou mijn grap even kracht zetten. Helaas teveel newbies op fok de laatste tijdquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:22 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
wel goed dat je dit punt toch nog even verduidelijkt
dat nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vond het ook altijd kut als mijn pokemons evolueerden ofzoiets
per ongeluk een steen gegevenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:43 schreef weerstandje het volgende:
toen mijn pickachu per ongeluk een raichu werd was ik dagen depressief
ik wist toen nog niet wat die deed ik was 8 ofzoquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
per ongeluk een steen gegeven
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ik wou mijn grap even kracht zetten. Helaas teveel newbies op fok de laatste tijd
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:14 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Jij bent een kort lontje.Ik bash geen nostalgie, omdat jij niet het originele liedje hebt gelinktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is een originele soundtrack van de film. -.- Wie zei dat ik het originele liedje wilde linken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:18 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Ik bash geen nostalgie, omdat jij niet het originele liedje hebt gelinkt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |