Ik wist nooit wat die aanvallen betekende en deden dus ruilde ik ze altijd in voor aanvallen die damage dedenquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:45 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
Was er iemand die op de gameboy wel eens die zure aanvallen gebruikte waar je niets aan had?
"roar", "splash" zogenaamd accuracy
Brings back memories. Toen had je nog geen zorgenquote:
Ja, so?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:00 schreef AbXorb het volgende:
Realistisch naar Pokémon kijken.Het is een tekenfilm man, deal with it.
iedereen was een kind, en zeg nou zelf een echte pokemon wereld zou ook niet mis zijn -.-quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:00 schreef AbXorb het volgende:
Realistisch naar Pokémon kijken.Het is een tekenfilm man, deal with it.
Dat is een verneukte versiequote:Op maandag 8 augustus 2011 16:10 schreef Skillstorm het volgende:
Dit was de beste soundtrack ooit als kind.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent een kort lontje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensen die die cd's kochtenquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:10 schreef Skillstorm het volgende:
Dit was de beste soundtrack ooit als kind.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neeeeeeee, de film. Daar zat die ook in. Ik heb de eerste film op video nog in mijn kast liggen.quote:
Gewoon jatten van andere kinderen toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij had geen geld voro pokemonkaarten
Je was dan niet een eckte eckte pokemon fan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:44 schreef weerstandje het volgende:
heb altijd de games gespeeld series vond ik geen reet aan
Deed ik stiekem wel eensquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:58 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Gewoon jatten van andere kinderen toch?
Doe ik nog steedsquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Deed ik stiekem wel eens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |