mits jij, die website en jouw email adres nog bestaan over 40 jaarquote:Op maandag 8 augustus 2011 04:18 schreef DrDentz het volgende:
Hey dit is ook leuk.
Eenvoudige website om een e-mail te verzenden. Je kan een datum opgeven tot 40 jaar in de toekomst.
Ik stuur nu een email naar mezelf die over 40 jaar pas aankomt.
jij ziet de toekomst veel te rooskleurig in...quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:22 schreef DrDentz het volgende:
Jawel, tegen die tijd is er ook een computer uitgevonden die emails kan sturen 40 jaar terug de tijd in.. ik verwacht zo een reply mailtje van mezelf uit 2051.
dat bedoel ik...quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:26 schreef DrDentz het volgende:
Wat een TROS muziekfeest op het plein nummer.
panda's, pinguins en zebra's... allemaal veuls te zwart/wit...quote:
bij letter me later hoeft 't niet... lees maar iets verder op de website. daar leggen ze uit hoe 't kan zonder registratie...quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:39 schreef DrDentz het volgende:
Bij FutureMe kun je geen tijd instellen en bij LetterMeLater moet je je registreren.. dilemma..
hmmz... dat is minder...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IFG
Lolquote:Op maandag 8 augustus 2011 05:36 schreef Beetlebum het volgende:
http://gobarbra.com/hit/new-ef0a2cd4875738b2c9d0af6c5e94c65d
quote:Op maandag 8 augustus 2011 05:35 schreef maagzuur het volgende:
Maar de echte vraag is natuurlijk, waarom heb je een justin bieber plaatje...
Het maakt me ziekJustin rulezSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |