ik vertel je dit uit liefde.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:38 schreef icedtea het volgende:
Even een korte inleiding: Een collega en ik hebben de theorie ontwikkeld dat mannen alleen bevriend zijn met dames die ze best zouden willen doen mocht de kans zich voor doen.
Nou zat ik dus vanavond met een schone deerne te praten en dit onderwerp kwam ter sprake, en ze zei vervolgens dat dit klopte. Toen ik vervolgens na vroeg of dit andersom ook zo was reageerde ze bevestigend.
Of te wel, voor iedereen die in de friend zone zit. Er is een reden daarvoor!
hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige manier om uit de friendzone te komen is door jezelf naar de verkrachter zone te verplaatsen.quote:
zo is het maar net.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:43 schreef Softlegend het volgende:
[..]
De enige manier om uit de friendzone te komen is door jezelf naar de verkrachter zone te verplaatsen.
Stel je voor dat we dat we dat zouden denken hequote:Op maandag 8 augustus 2011 01:42 schreef icedtea het volgende:
Even ter aanvulling op de OP
TS zit zelf niet in de friendzone
Verkrachter zonequote:Op maandag 8 augustus 2011 01:43 schreef Softlegend het volgende:
[..]
De enige manier om uit de friendzone te komen is door jezelf naar de verkrachter zone te verplaatsen.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:43 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Mocht de kans zich voor doen, als in geen vriendjes meer, geen raar gedoe achteraf etc dan jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:46 schreef MarlboroCowboy het volgende:
ik zit trouwens wel bij een paar meisjes in de friend zone maar die hebben toch al een vriend dus hoe zit het dan? Want dan klopt mijn eerdere uitspraak niet meer.
Jaa dan ben je echt lelijk weet jequote:Op maandag 8 augustus 2011 01:59 schreef superdrufus het volgende:
Als je maar als meisje nooit in de friendzone komt. Dat is echt sneu.
Met je wijven username. Tranny.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jaa dan ben je echt lelijk weet je
Is dat het enigste wat je ken verzinnen..quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:13 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Met je wijven username. Tranny.
Niet zo tegen hem.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:13 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Met je wijven username. Tranny.
Geloof ik geen reet van. Heb je dan helemaal geen vrouwelijke vrienden? Ik ga met een paar meisjes om waarmee ik mijlenver in de friendzone zit, maar dat boeit geen reet. Relaties doe ik wel met andere chicks.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:42 schreef icedtea het volgende:
Even ter aanvulling op de OP
TS zit zelf niet in de friendzone
Tuurlijk wel, genoeg vrouwelijke vrienden. Maar mocht de kans zich voordoen dan zou ik ze best willen doen hoor! Ik doelde meer op de schone deerne met wie ik in gesprek was gister avond.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geloof ik geen reet van. Heb je dan helemaal geen vrouwelijke vrienden? Ik ga met een paar meisjes om waarmee ik mijlenver in de friendzone zit, maar dat boeit geen reet. Relaties doe ik wel met andere chicks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |