Ik heb iPhone 4quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:02 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Duidelijk heb jij een Nokia 6250.
Na een jaar snap ik ONZ wel hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:02 schreef sciter het volgende: [..] Jij snapt ONZ nog niet helemaal hè?
wat ga je quotes editten danquote:
Ahahahah ahahaha ahaha jammer johquote:
In ieder geval kan je nog niet normaal quoten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:03 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Na een jaar snap ik ONZ wel hoor
Ja.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:03 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik was dus zo bij mijn oom vandaag en die is applefanboy en die had iphone 6.
Die is vet ja, krijg m volgende weekquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:03 schreef sciter het volgende:
[..]
Is het mooie telefoon?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:03 schreef sciter het volgende:
[..]
Dan heeft hij de iphone 8 alquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Die is vet ja, krijg m volgende week
iPhone 7 nog niet hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:03 schreef sciter het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:05 schreef FreezePop het volgende:
http://chickswithstevebuscemeyes.tumblr.com/
De quote komt uit een ander topic en ik zit op een telefoon. Mag het?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:04 schreef sciter het volgende:
[..]
In ieder geval kan je nog niet normaal quoten.
Jouw mening interesseert mij niets.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:04 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
IK VIND VAN NIET, BEGREPEN?
Nee.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:05 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
De quote komt uit een ander topic en ik zit op een telefoon. Mag het?
Fap er op.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
WHOEHOE.
EEN DIMENS IN MIJN TOPIC.!!!!!11!!!!![]()
![]()
Gelijk heb je.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jouw mening interesseert mij niets.
Eens.....quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:06 schreef CyberJesus het volgende:
Sommige mensen zijn zo koppig dat ibgfuo[ eigp; [f godfuckingdamn
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:06 schreef CyberJesus het volgende:
CJquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:06 schreef CyberJesus het volgende:
Oke, dan is het goed.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jouw mening interesseert mij niets.
Sowieso.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:07 schreef Dimens het volgende:
Oh nee, monkyyy is er weer en de fappers hebben hun broekje weer op de knieën.
Hoezo, mijnen bazenmattie?quote:
Wanna bet on that boy?quote:
Weet niet, mijn banner raakt langzamerhand in vergetelheid lijkt wel...quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
CJ![]()
Waarom staat je banner niet in de OP
Dan mag ik mijn abonnement verlengen en dan wil ik graag de 5e generatie van deze telefoon hebben.quote:
Ga naar apple en hard slaan, moeten ze opschieten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan mag ik mijn abonnement verlengen en dan wil ik graag de 5e generatie van deze telefoon hebben.
Autist.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan mag ik mijn abonnement verlengen en dan wil ik graag de 5e generatie van deze telefoon hebben.
Ik zou een TR maken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:08 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Weet niet, mijn banner raakt langzamerhand in vergetelheid lijkt wel...
hehe nu al je goud snel naar postalgold brengenquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:08 schreef sciter het volgende:
Monkyyy, goud is 30 dollar omhoog, hoe rijk ben je nu?
Kusjesquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:09 schreef CyberJesus het volgende:
Ik ga weer verder met muziek boys, check jullie later weer.
investeerder in Australische dollar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:08 schreef sciter het volgende:
Ach, ze hebben nog een tijdje de tijd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ga naar apple en hard slaan, moeten ze opschieten.
Nee, CHF.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
investeerder in Australische dollar.
Niet rijk genoeg, goud gaat nog naar de 2000$, mark my words.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:08 schreef sciter het volgende:
haha hahaha ha haha ha hoor mij lachen haha haah ahaahaquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:09 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Wie heeft de hap uit de Apple genomen?
Ik wou dat doen als ik veel geld had omdat mensen zeiden dat dat goed was.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
investeerder in Australische dollar.
kut he, 2x quotenquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
Niet rijk genoeg, goud gaat nog naar de 2000$, mark my words.
Je laat je gedachten in 1 specifiek object wegzinken.... je wordt er door geobsedeerd, je kunt niet meer zonder, je wilt alleen maar meer meer meer.quote:
Frankenquote:
Goede zaken dit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:08 schreef sciter het volgende:
Bill Gates, hij was boos dat Apple een beter besturings systeem gemaakt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:09 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bill Gates, hij was boos dat Apple een beter anderbesturings systeem gemaakt.
Dat duurt nog wel minstens 1.5 maand van volledige stijging.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet rijk genoeg, goud gaat nog naar de 2000$, mark my words.
ook een goede.quote:
atm wel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:10 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik wou dat doen als ik veel geld had omdat mensen zeiden dat dat goed was.
Is alleen maar omdat Apple uiteindelijk goedkoop is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:10 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Je laat je gedachten in 1 specifiek object wegzinken.... je wordt er door geobsedeerd, je kunt niet meer zonder, je wilt alleen maar meer meer meer.
Dit is 1 van de eerste symptomen van autisme, als je nu niet naar de dokter gaat wordt het alleen maar erger.
20% rendement in 1.5 maand is anders best opwindend vind ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:11 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel minstens 1.5 maand van volledige stijging.
Toen ik dit las moest iemand bij mij in de buurt lachenquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
haha hahaha ha haha ha hoor mij lachen haha haah ahaaha
Ha! De fase van ontkenning is ook al aangebroken.....quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is alleen maar omdat Apple uiteindelijk goedkoop is.
Als je kijkt naar de toename in een hele vorige maand zou dat mogelijk zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
20% rendement in 1.5 maand is anders best opwindend vind ik.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:09 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Jij bevredigt jezelf kijkend op de goudkoers?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
20% rendement in 1.5 maand is anders best opwindend vind ik.
Ben je nat? Ik kom je wel opwarmen hoorquote:
Mctwigt, baas boven baasquote:
Ik koop een Apple apparaat en ik ben autist en zo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:12 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ha! De fase van ontkenning is ook al aangebroken.....
Ga nou naar de dokter! Straks is het te laat!
Hahaquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik koop een Apple apparaat en ik ben autist en zo.
ik heb drie apparaten van apple, ga ik nu dood?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik koop een Apple apparaat en ik ben autist en zo.
Nog gefeliciteerd trouwens (sorry dat het zo laat is)quote:
Da's heel normaal.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[..]
Jij bevredigt jezelf kijkend op de goudkoers?
Nee, maar je bent wellicht zwanger.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik heb drie apparaten van apple, ga ik nu dood?
Haha maakt niet uit, dankjequote:Op maandag 8 augustus 2011 01:14 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd trouwens (sorry dat het zo laat is)
Monkyyy is geen kerl.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:14 schreef Totaalzinloos het volgende:
Ik peer 'm maar weer en ga pitten. Veels te veel kerels vandaag in nachtbagger
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:14 schreef Totaalzinloos het volgende:
Ik peer 'm maar weer en ga pitten. Veels te veel kerels vandaag in nachtbagger
Aj, das niet best. is abortus een optie?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar je bent wellicht zwanger.
chlorformdkadkfai ofzoiets ook niet.quote:
jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Sommige usersquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:15 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
_____!
Wat is Fok! eigenlijk toch kansloos![]()
Nee, 2012 pasquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je kan ook vragen of de ultranigger een stomp in je maag kan geven, da's veel goedkoper en makkelijker.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Aj, das niet best. is abortus een optie?
Ook niet nee. Sorry Chloro dat ik je vergeet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
chlorformdkadkfai ofzoiets ook niet.
Ja, alhoewel Apple ook best sop-baar is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[..]
Jij bevredigt jezelf kijkend op de goudkoers?
Dat mag niet tijdens de ramadan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja, in 5 jaar. Als je daar nu in gaat ben je niet erg slim.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, alhoewel Apple ook best sop-baar is.
[ afbeelding ]
Oej, das wel geile shit ja, brbquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Que?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:16 schreef sciter het volgende:
[..]
Ook niet nee. Sorry Chloro dat ik je vergeet.
Heb je me gemist?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat mag niet tijdens de ramadan.
Nee vis welquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Over een uur, als de beurs in Tokyo opent wordt het spannend.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoezo het is nu toch donker dan mag je toch gewoon alles.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:17 schreef sciter het volgende:
Een vriend van mij mag niet uit omdat het ramadam is, kutallah.
allahverdommequote:Op maandag 8 augustus 2011 01:17 schreef sciter het volgende:
Nee serieuze vraag.quote:
Ja, ik begrijp mannen niet heur, beetje geil worden van twee vet/vocht bulten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Oej, das wel geile shit ja, brb![]()
.
Ook niet als ik het eigenhandig doe?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat mag niet tijdens de ramadan.
Nog leuker als Wallstreet opent.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Over een uur, als de beurs in Tokyo opent wordt het spannend.
Wie ben jij?quote:
Beter dan een vriendin die je niet mag neuken voor het huwelijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:17 schreef sciter het volgende:
Oh give me more.quote:
Geil worden van een harde stok waar vies spul uitkomt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp mannen niet heur, beetje geil worden van twee vet/vocht bulten.
Ligt aan ouders, hij heeft hele dag niks gegeten. En hij was vorige week mee naar terschelling.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hoezo het is nu toch donker dan mag je toch gewoon alles.
Ik denk dat ik nog even wacht, dan kan ik het moment suprême precies timen op het moment dat de beurs weer open gaat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp mannen niet heur, beetje geil worden van twee vet/vocht bulten.
GELDINJECTIES!quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh give me more.Talk dirty to me baby.
alle 4, alle 4.quote:
Alleen als het halal gebeurt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ook niet als ik het eigenhandig doe?
Piemels zijn inderdaad niet mooie dingen om naar te kijken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geil worden van een harde stok waar vies spul uitkomt.
Hoe die opent hangt erg af van hoe de andere beurzen die eerder open gaan het doen. 02:00 Tokyo, 03:00 Hong-Kong. Special coverage op CNN de hele nacht.quote:
tot nooit, of toch niet?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:19 schreef Ikbenserieus het volgende:
Misschien is dit wel een keerpunt in mijn leven.
Afscheid nemen van FOK!.
Doei jongens.
MEER!quote:
Maar als je er een ziet word je er wel geil van.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Piemels zijn inderdaad niet mooie dingen om naar te kijken.
Mooie bovenlichamen daarentegen...
Doei, ik neem alleen pauze van Fok! als ik iets beters te doen heb.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:19 schreef Ikbenserieus het volgende:
Afscheid nemen van FOK!.
Doei jongens.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:19 schreef Ikbenserieus het volgende:
Afscheid nemen van FOK!.
Doei jongens.
Piemels zijn er ook niet om naar te kijkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Piemels zijn inderdaad niet mooie dingen om naar te kijken.
Mooie bovenlichamen daarentegen...
Hmm, toch de TV maar weer even aanzetten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe die opent hangt erg af van hoe de andere beurzen die eerder open gaan het doen. 02:00 Tokyo, 03:00 Hong-Kong. Special coverage op CNN de hele nacht.
BUITENLANSDE OVERBOEKINGquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:20 schreef sciter het volgende:
[..]
OVERMAKEN VAN GIRO NAAR GIRO OF NAAR REKENING?
ja adriana granda ofzo, die torri is ook wel lief.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:19 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mja die met dat rode haar is wel schattig.
BIJNAquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:20 schreef sciter het volgende:
[..]
OVERMAKEN VAN GIRO NAAR GIRO OF NAAR REKENING?
HYPERINFLATIEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tieten ook niet. Zijn om baby's mee te voeren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Piemels zijn er ook niet om naar te kijken
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
HYPERINFLATIEdat noemen ze deflatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
Rondingen zijn om naar te kijken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tieten ook niet. Zijn om baby's mee te voeren.
Dan mag je zeker ook niet naar flesjes kijken?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik vind die met dat rode haar denk ik wel het liefst, ik vind torri soms btje dun enzo lijkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja adriana granda ofzo, die torri is ook wel lief.
Als je pech hebt ja, tieten zijn mijn inziens voornamelijk voor mannelijk vermaak. Al groeien ze wel wanneer vrouwen zwanger worden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Came.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:22 schreef sciter het volgende:
[..]
BULLISHMARKET DOWNTRENDING BEAR CANDLEFORMATION
Mijns inziens.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Als je pech hebt ja, tieten zijn mijn inziens voornamelijk voor mannelijk vermaak. Al groeien ze wel wanneer vrouwen zwanger worden.
die zus van torri is ook wel lief. En die jade de bitch heeft ook wel wat weet niet wat maar wel ietsquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik vind die met dat rode haar denk ik wel het liefst, ik vind torri soms btje dun enzo lijken
Na twaalven neem ik niet meer de moeite om foutloos Nederlands te typenquote:
Niet naar beneden kijken, de stoep is er om op te lopen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan mag je zeker ook niet naar flesjes kijken?
Ja, alleen die ziet er altijd zo somber uit enzo in victoriousquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die zus van torri is ook wel lief. En die jade de bitch heeft ook wel wat weet niet wat maar wel iets.
Even een echte vraag, is de usa haar triple A al kwijt?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:24 schreef monkyyy het volgende:
Hey Choro, wat vind je van Wesley Snipes?
Meh. Hoezo?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:24 schreef monkyyy het volgende:
Hey Choro, wat vind je van Wesley Snipes?
Waarom?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:25 schreef Dalando het volgende:
Ik ga over een paar weken een abbo nemen
Voor je mobiel?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:25 schreef Dalando het volgende:
Ik ga over een paar weken een abbo nemen
Ja naar AA+.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Even een echte vraag, is de usa haar triple A al kwijt?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Na twaalven neem ik niet meer de moeite om foutloos Nederlands te typen
Oh, zat Blade te kijken en dacht, Goh, wat zou zij daarvan vinden?quote:
omdat kutstom css, usernotes en ABO natuurlich.quote:
Wegsnijden. Enige optiequote:Op maandag 8 augustus 2011 01:26 schreef mctwigt het volgende:
bah een mug heeft me geowned... hij lande op me vinger ik sloeg he mdood maar hij heeft me wel gestoken want er zit een rode bult...
Tetten topic.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
omdat kutstom css, usernotes en ABO natuurlich.
Dus toch.quote:
Ben je net gedumpt?quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Even een echte vraag, is de usa haar triple A al kwijt?
NIET?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet eens een vriendin.
Moody's geeft nog wel gewoon tripple A. Enkel Standard & Poor hebben de rating van de VS verlaagt.quote:
Dat zegt al genoeg.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moody's geeft nog wel gewoon tripple A. Enkel Standard & Poor hebben de rating van de VS verlaagt.
Oh nooit gezien. Huisgenootje heeft wel de trilogy, moet ze ooit nog eens kijken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh, zat Blade te kijken en dacht, Goh, wat zou zij daarvan vinden?
quote:
Feeeeekquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Don't fuck with him!
ECB gaat spaanse en italiaanse schulden kopen..:').quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moody's geeft nog wel gewoon tripple A. Enkel Standard & Poor hebben de rating van de VS verlaagt.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:29 schreef mctwigt het volgende:
wat een hippe programma's
[ afbeelding ]
Goed topic.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:31 schreef Dalando het volgende:
IK ZEI Eigenlijk weten we allemaal diep in ons hart ... !
where the fuck am i lookin atquote:
Geniaal ook hoe die andere oranje speler ook gewoon de bal probeert te pakkenquote:
Waar is nigel als je hem nodig hebt.quote:
Kickboxtrainingquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waar is nigel als je hem nodig hebt.
Echt hequote:Op maandag 8 augustus 2011 01:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Geniaal ook hoe die andere oranje speler ook gewoon de bal probeert te pakken![]()
''Tevez with his bulldog-like approach''quote:
Verzonnen top... postsquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:36 schreef thavinca het volgende:
Val ik weer eens in slaap tijdens baggeren, gaat me telefoon vibreren omdat de batt leeg is & hij op me hoofd lag ....
Slaap lekkerquote:
Ik ben muziek aan het luisterenquote:
Ja, oke, dus?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik ben muziek aan het luisteren
Good for you.quote:
Dus kan ik niet baggeren.quote:
Film aan het kijken.quote:
Niet helemaal geluktquote:
David bowie heeft een veel betere mugshot.quote:
Slechte PI vriend.quote:
Wat een baasquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:42 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
David bowie heeft een veel betere mugshot.
[ afbeelding ]
Zelfs zijn mugshot is stijlvol.
Beter kijken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:42 schreef thavinca het volgende:
Topic moet een beetje opgevrolijkt worden , wie gooit er pics?
Jij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:42 schreef thavinca het volgende:
Heb je In Bruges al gezien? Vind je denk ik ook wel leuk.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:42 schreef thavinca het volgende:
HAHAH LOL OLOLOLOLOLOquote:
Bij mij niet in ieder geval.quote:
Dat is de UI van een iphonequote:
Bomberman!quote:
Waarom is Japieman onderwaterquote:
quote:
Mooi ook voor op een tegel.quote:
Ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:49 schreef Stokstaart het volgende:
Wie speelt er hier Rise of Nations?
Wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|