Da's heel normaal.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[..]
Jij bevredigt jezelf kijkend op de goudkoers?
Nee, maar je bent wellicht zwanger.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik heb drie apparaten van apple, ga ik nu dood?
Haha maakt niet uit, dankjequote:Op maandag 8 augustus 2011 01:14 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd trouwens (sorry dat het zo laat is)
Monkyyy is geen kerl.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:14 schreef Totaalzinloos het volgende:
Ik peer 'm maar weer en ga pitten. Veels te veel kerels vandaag in nachtbagger
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:14 schreef Totaalzinloos het volgende:
Ik peer 'm maar weer en ga pitten. Veels te veel kerels vandaag in nachtbagger
Aj, das niet best. is abortus een optie?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar je bent wellicht zwanger.
chlorformdkadkfai ofzoiets ook niet.quote:
jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Sommige usersquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:15 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
_____!
Wat is Fok! eigenlijk toch kansloos![]()
Nee, 2012 pasquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je kan ook vragen of de ultranigger een stomp in je maag kan geven, da's veel goedkoper en makkelijker.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Aj, das niet best. is abortus een optie?
Ook niet nee. Sorry Chloro dat ik je vergeet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
chlorformdkadkfai ofzoiets ook niet.
Ja, alhoewel Apple ook best sop-baar is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[..]
Jij bevredigt jezelf kijkend op de goudkoers?
Dat mag niet tijdens de ramadan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja, in 5 jaar. Als je daar nu in gaat ben je niet erg slim.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, alhoewel Apple ook best sop-baar is.
[ afbeelding ]
Oej, das wel geile shit ja, brbquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Que?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:16 schreef sciter het volgende:
[..]
Ook niet nee. Sorry Chloro dat ik je vergeet.
Heb je me gemist?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat mag niet tijdens de ramadan.
Nee vis welquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Over een uur, als de beurs in Tokyo opent wordt het spannend.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoezo het is nu toch donker dan mag je toch gewoon alles.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:17 schreef sciter het volgende:
Een vriend van mij mag niet uit omdat het ramadam is, kutallah.
allahverdommequote:Op maandag 8 augustus 2011 01:17 schreef sciter het volgende:
Nee serieuze vraag.quote:
Ja, ik begrijp mannen niet heur, beetje geil worden van twee vet/vocht bulten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Oej, das wel geile shit ja, brb![]()
.
Ook niet als ik het eigenhandig doe?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat mag niet tijdens de ramadan.
Nog leuker als Wallstreet opent.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Over een uur, als de beurs in Tokyo opent wordt het spannend.
Wie ben jij?quote:
Beter dan een vriendin die je niet mag neuken voor het huwelijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:17 schreef sciter het volgende:
Oh give me more.quote:
Geil worden van een harde stok waar vies spul uitkomt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp mannen niet heur, beetje geil worden van twee vet/vocht bulten.
Ligt aan ouders, hij heeft hele dag niks gegeten. En hij was vorige week mee naar terschelling.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hoezo het is nu toch donker dan mag je toch gewoon alles.
Ik denk dat ik nog even wacht, dan kan ik het moment suprême precies timen op het moment dat de beurs weer open gaat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp mannen niet heur, beetje geil worden van twee vet/vocht bulten.
GELDINJECTIES!quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh give me more.Talk dirty to me baby.
alle 4, alle 4.quote:
Alleen als het halal gebeurt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ook niet als ik het eigenhandig doe?
Piemels zijn inderdaad niet mooie dingen om naar te kijken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geil worden van een harde stok waar vies spul uitkomt.
Hoe die opent hangt erg af van hoe de andere beurzen die eerder open gaan het doen. 02:00 Tokyo, 03:00 Hong-Kong. Special coverage op CNN de hele nacht.quote:
tot nooit, of toch niet?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:19 schreef Ikbenserieus het volgende:
Misschien is dit wel een keerpunt in mijn leven.
Afscheid nemen van FOK!.
Doei jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |