Oeh ja, dat heb ik altijd al willen zijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:57 schreef wonderer het volgende:
Nieuwe naam voor breezerslet: kuddedier
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:58 schreef Bartjebart het volgende:
Allemaal buigen voor Koning Erik de eerste
dat klinkt zo wel weer zo carnavalsachtig en dat past weer zo niet bij Erikquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:58 schreef Bartjebart het volgende:
Ja, en dan ineens iets tegen je sterretje voelen zekerquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:58 schreef Bartjebart het volgende:
Ow ik moest heel hard lachenquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en dan ineens iets tegen je sterretje voelen zeker
Zou die wel een hosti krijgen?quote:
Zonnekoningquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en dan ineens iets tegen je sterretje voelen zeker
quote:
bed.. ja daar was ik naar toe op wegquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:06 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Honden op m'n bed aan het fokken
Catherine Tatequote:
Ridder te paard?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik ben de ridder met de kleine lans en het fuchsia schild
Ik strijd voor de koning
Oeh cool even kiekenquote:
Spuit 11.quote:
Je zou Steve eens in het echt moeten ontmoetenquote:
Stel je voorquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zou Steve eens in het echt moeten ontmoeten!
Oh daar had ik het afgelopen week op m'n werk nog overquote:
Ga een beetje verwachtingen scheppen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Je zou Steve eens in het echt moeten ontmoeten!
Niks wat je niet waar maaktquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:28 schreef Steve het volgende:
[..]
Ga een beetje verwachtingen scheppen..
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:33 schreef Steve het volgende:
Erik
én Steve meeten, da's pas een genot. Helemaal bij de legendarische prefriso-uurtjes bij The Rambler.
En het isquote:
Oeh ja, laatst ook gedronken, om 8 uur 's ochtends (was nog wakker) met Bacardi :3quote:
Ik ook.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:57 schreef Steve het volgende:
Ik drink zelden alcohol als ik alleen ben.
ik juist o.o Ik bedoel, dronken ben ik zo lomp...quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:57 schreef Steve het volgende:
Ik drink zelden alcohol als ik alleen ben.
Ja, maar jij zit pas net in de puberteit! Jij bent te jong om dronken te wordenquote:
Dat verklaart een hoopquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij zit pas net in de puberteit! Jij bent te jong om dronken te worden.
Eh... mag ik daar nog even over nadenken?quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Zullen we op Friso samen dronken worden, wonderer?
Ja hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eh... mag ik daar nog even over nadenken?
Aangezien ik niet weet wat ik doe als ik dronken ben, lijkt me een Frisofeest met allemaal hitsige homo's niet de beste plaats voor de eerste keerquote:
Volgens mij zijn seksuele handelingen verboden op zo'n soort feest.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ga komen en Erik dronken voeren
quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:27 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij zijn seksuele handelingen verboden op zo'n soort feest.
Oh, nou dan ga ik wel niet naar Friso als ik toch niet mijn ding kan doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn seksuele handelingen verboden op zo'n soort feest.
Niet lief, Erik een ding noemenquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Oh, nou dan ga ik wel niet naar Friso als ik toch niet mijn ding kan doen
Daar refereerde ik dan ook niet aanquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Mij dronken voeren is echt geen seksuele handeling.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Mij dronken voeren is echt geen seksuele handeling.
quote:
Oeh, kan ik mijn nieuwe piemel eindelijk uitproberenquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah zo. Ja, ik ben moe en niet meer zo helder. Je kan op dit punt prima misbruik van me maken. Ook als ik dronken ben trouwens. Ter info.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nu durf ik niet meer naar Friso, jullie gaan me misbruiken
Ik niet hoor. Want ik heb alleen online een grote mond. In het echt durf ik niks en ben ik een muurbloempje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nu durf ik niet meer naar Friso, jullie gaan me misbruiken
Oeh gezellig sta ik niet alleen bij de muurquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Want ik heb alleen online een grote mond. In het echt durf ik niks en ben ik een muurbloempje.
Tot je de dansblokken hebt gevonden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik niet hoor. Want ik heb alleen online een grote mond. In het echt durf ik niks en ben ik een muurbloempje.
Maar dit geldt ook voor mijquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Tot je de dansblokken hebt gevonden.
Komt vanzelf goed. Was ik ook vroeger.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die kan ik alleen vinden als ik dronken benquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Tot je de dansblokken hebt gevonden..
quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:54 schreef wonderer het volgende:
"Unagi (うなぎ) is the Japanese word for freshwater eels, especially the Japanese eel, Anguilla japonica."
' De ene dag issie A de andere B, maar net waar ik zin in heb'.quote:Op maandag 8 augustus 2011 06:49 schreef wonderer het volgende:
Ik ben mezelf in een hoekje aan het schilderenNiet out zijn naar vrienden toe heeft ook z'n nadelen. Vooral als ze willen weten hoe groot je lul is
Niet zo handig als je geen lastige vragen wilquote:Op maandag 8 augustus 2011 07:43 schreef Peter het volgende:
[..]
' De ene dag issie A de andere B, maar net waar ik zin in heb'.
?
Misschien willen ze wel meer en zijn het sizequeensquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat hebben vrienden met de grootte van je lul te maken?
Pardon?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:58 schreef Bartjebart het volgende:
Ja hoi, jij bent al god. Je kan niet alles hebbenquote:
Maar als jij Cersei bent, dan wil ik niet Robert Baratheon zijn hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:00 schreef Ang3l het volgende:
Hier wel. Hier ben ik Queen. Een soort Lannister bitch.
Maar erik mag best mijn koninkje worden hoor
Ik dacht hetzelfde... alsof ik tijdens mijn vriendenavond zou zeggen: "Nou jongens, leg ze maar even op tafel"quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l is wel bekend met het beslechten van binnengrenzen...quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar door Schengen vervielen toch de binnengrenzen ?
Zeg mam, wanneer krijg ik zakgeld?quote:
ohquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we hebben allemaal last van de economische crisis
Je kunt je hetero toch om een bijdrage vragenquote:
Die draait er wel o.o (nya, originele versie)quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
Waarom draait er van de Smurfen geen Engelse versie
je wordt zo maar niet op water en brood gezet, je moet wel iets meer doen om jailbait te wordenquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:43 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Die draait er wel o.o (nya, originele versie)
Goeie morgen iedereen. :3 Ik ben vandaag weer wat rustiger. Nya, m'n vriendjes oma had gezegd vandaag hier naartoe te komen om te "praten", maarja, ik laat het maar over me heen komen, ik bedoel, wat is de worst case scenario; ik ga 4 maanden de cel in, maar lijkt me sterk. :3
Lol, ik weet het, de kans is ook nihil. De kans dat ze het doorzet is klein, de kans dat ze bewijs heeft en dat de rechter het er mee eens is is klein en dan nog er worden "maar" 4 vergelijkbare gevallen per jaar in Nederland in de cel gepleurd en dat is meestal maar zo'n 2 maanden. Dan zal de rechter ook misschien nog bang zijn het COC op z'n dak te krijgen, omdat hij bang is dat het word gezien als een haat-actie. En kom op, ik kan 6 weken ziekenhuis aan, dus 2 maanden cel zou niet zo'n probleem moeten zijn >.<quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je wordt zo maar niet op water en brood gezet, je moet wel iets meer doen om jailbait te worden
Wat is er gebeurd danquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:54 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Lol, ik weet het, de kans is ook nihil. De kans dat ze het doorzet is klein, de kans dat ze bewijs heeft en dat de rechter het er mee eens is is klein en dan nog er worden "maar" 4 vergelijkbare gevallen per jaar in Nederland in de cel gepleurd en dat is meestal maar zo'n 2 maanden. Dan zal de rechter ook misschien nog bang zijn het COC op z'n dak te krijgen, omdat hij bang is dat het word gezien als een haat-actie. En kom op, ik kan 6 weken ziekenhuis aan, dus 2 maanden cel zou niet zo'n probleem moeten zijn >.<
Ik verwacht eigenlijk dat het gewoon overwaait en er niks veranderd.
[HOMO] #3027 volgend jaar fok met een HOMOboot op de Gaypride! Vanaf daar.quote:
we kunnen niet allemaal putten uit een enorme hofhoudingquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:24 schreef Xiance het volgende:
in "The Bold & The Beautyfull" Huren ze gewoon iemand in daarvoor, die lost dat wel op
♥quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we kunnen niet allemaal putten uit een enorme hofhouding
Extreem.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:18 schreef Steve het volgende:
[..]
[HOMO] #3027 volgend jaar fok met een HOMOboot op de Gaypride! Vanaf daar.
Ik hoop 't maar :p aan de andere kant, als je een beetje een leuke advocaat hebt, dan kan die nog wel eens wat meer uitvoeren o.o"quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:34 schreef Keukenkast het volgende:
Maar goed, Demon is 17 en hij doet het met iemand van 15...
Dat neemt toch geen agent serieus?
Geloof je het zelf? Denk je dat er advocaten aan te pas komen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:40 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik hoop 't maar :p aan de andere kant, als je een beetje een leuke advocaat hebt, dan kan die nog wel eens wat meer uitvoeren o.o"
Ja, ik vind het ook eigenlijk allemaal niet zo erg, omdat ik bang ben de cel in te gaan, maar meer omdat ik het zo erg vind dat die oma haar kleinzoon en mij niet accepteert. Kan nogal eens gezeur worden, heb eerlijk gezegd geen zin in het feit dat hij mij niet meer mag zien enzo... maar ik laat zijn moeder er nog wel een stokje voor steken, athands, dat probeer ik, al heeft zij geen voogdij, ze kent haar moeder beter dan ik...quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:44 schreef Xiance het volgende:
ik denk dat het allemaal wel overwaaid! er zijn zat 17jarigen die sex hebben met 15jarigen waar de politie niks aan doet zolang het met wederzijdsgoedkeuren staat.
En volgens mij zijn er zat rechters die ook wel in zien dat tijden veranderd zijn, en dat pubers gewoon VEEL EERDER sexueel actief zijn dan 30jr geleden..
dus volgens mij waait t allemaal wel weg.
Nu speel je een hele familie tegen elkaar uit.. dat gaat je opbreken, payback 's a bitch!quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook eigenlijk allemaal niet zo erg, omdat ik bang ben de cel in te gaan, maar meer omdat ik het zo erg vind dat die oma haar kleinzoon en mij niet accepteert. Kan nogal eens gezeur worden, heb eerlijk gezegd geen zin in het feit dat hij mij niet meer mag zien enzo... maar ik laat zijn moeder er nog wel een stokje voor steken, athands, dat probeer ik, al heeft zij geen voogdij, ze kent haar moeder beter dan ik...
Ik heb de afbeelding maar in mijn ad-blocker gezet, want iewl.quote:
die vrouw is altijd keurig gestyled hoor.. daar kunnen al die bitchessssss van tegenwoordig nog wat aan sabbelen!quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:52 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik heb de afbeelding maar in mijn ad-blocker gezet, want iewl.
Lol, ja ging toch all niet geweldig met die familie en ik heb ook niks met ze, m'n vriendje ook niet. Het is meer zo dat hij er toevallig woont, maar hij praat echt nooit met ze, er word alleen maar achter z'n rug om geroddeld.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:51 schreef Xiance het volgende:
[..]
Nu speel je een hele familie tegen elkaar uit.. dat gaat je opbreken, payback 's a bitch!
is blijkbaar overal door pride geadopteerd want was ook in amsterdam op elke straathoek te horenquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
die vrouw is altijd keurig gestyled hoor.. daar kunnen al die bitchessssss van tegenwoordig nog wat aan sabbelen!
en voor Stroekie:
memory lane!
hmz.. wrom gaat ie dan niet op kamers?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Lol, ja ging toch all niet geweldig met die familie en ik heb ook niks met ze, m'n vriendje ook niet. Het is meer zo dat hij er toevallig woont, maar hij praat echt nooit met ze, er word alleen maar achter z'n rug om geroddeld.
we hebben er dan ook kei gaaf op staan hupsen!quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is blijkbaar overal door pride geadopteerd want was ook in amsterdam op elke straathoek te horen
je zou bijna gaan denken dat die Duitsers trendsetters warenquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:55 schreef Xiance het volgende:
[..]
we hebben er dan ook kei gaaf op staan hupsen!![]()
naja.. als ik de filmpjes zo zie ben ik blij dat ik in keulen was, en niet in amsterdamquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je zou bijna gaan denken dat die Duitsers trendsetters waren
Juist, en dat willen we, dan krijgt ie waarschijnlijk één of ander kut woninkje ergens in een andere stad, no thanks >.> zie ik 'm alsnog minder.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
hmz.. wrom gaat ie dan niet op kamers?
genoeg projecten waarmee je als 15jarige op kamers kunt hoor, praat er eens over met je huisarts, die kan je meer tips geven!
tsja.. you can't have one's cake and eat it too!quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:58 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Juist, en dat willen we, dan krijgt ie waarschijnlijk één of ander kut woninkje ergens in een andere stad, no thanks >.> zie ik 'm alsnog minder.
Maar aan de andere kant, wel een tip voor een andere vriend van mij, met een pedo pa (en hij is enig kind, dus vind maar eens bewijs, pa is nog marechaussee ook.)
Lol, ja, we zitten niet allemaal in onze roze-prinsessenwereld x3quote:
Het is die van glee. En... Zag ik laatst.... Taking woodstock!quote:
ik had best kunnen editten denk ikquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:03 schreef Xiance het volgende:
@Ang3l dat was in onze tijd wel anders he
wheeeeeeeeee was ik ook nog maar 15
Daar lijkt t me anders veel fijner vertoeven.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:03 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Lol, ja, we zitten niet allemaal in onze roze-prinsessenwereld x3
I knowquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is die van glee. En... Zag ik laatst.... Taking woodstock!
Nahjaa zeg! Wat kortzichtig!quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:05 schreef Keukenkast het volgende:
Er zijn dikke Oegandese dames op de tv!
Maar, maarquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nahjaa zeg! Wat kortzichtig!
Alleen omdat ze dik zijn wil niet meteen zeggen dat ze Oegandees zijn hoor
Hij was gewoon nieuwsgierig. Hij wilde me wel rimmen en/of pijpenquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:23 schreef Tha_Erik het volgende:
geil!! "Ik zeg.. DOEN!" aldus zij van frogerquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij was gewoon nieuwsgierig. Hij wilde me wel rimmen en/of pijpen
Ha, een kennerquote:
nou ik zou zij van Froger dan weer niet doen... laat staan Froger zelfquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:16 schreef Xiance het volgende:
[..]
geil!! "Ik zeg.. DOEN!" aldus zij van froger
oeh!quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ha, een kenner
Ik ga in oktober Kevin weer zien trouwens
maar wij hebben smaakquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ik zou zij van Froger dan weer niet doen... laat staan Froger zelf
Hm, ik ook wel denk ik. Heb die show nog nooit live gezien.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:18 schreef Xiance het volgende:
[..]
oeh!
Elisabeth is weer in keulen vanaf December.. ik wil er dit keer echt heen!
Klein probleempje met de anatomie daar benedenquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:16 schreef Xiance het volgende:
[..]
geil!! "Ik zeg.. DOEN!" aldus zij van froger
gaan we samen naar keulen, nemen we stroekie meequote:Op maandag 8 augustus 2011 17:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm, ik ook wel denk ik. Heb die show nog nooit live gezien.
daar moet je t helemaal niet over hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Klein probleempje met de anatomie daar beneden
En anders noem je hem een stinkpoot en jaag je hem wegquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:21 schreef Xiance het volgende:
[..]
daar moet je t helemaal niet over hebbenmerkt ie vanzelf tijdens t rimmen
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En anders noem je hem een stinkpoot en jaag je hem weg
Afgesprokenquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:21 schreef Xiance het volgende:
[..]
gaan we samen naar keulen, nemen we stroekie mee
Ik zou t toch best op prijs stellen dat vooraf gemeld te krijgenquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:21 schreef Xiance het volgende:
[..]
daar moet je t helemaal niet over hebbenmerkt ie vanzelf tijdens t rimmen
ich hab keine ahnung.. ik zag t bord toevallig voorbij komen toen ik in keulen was! zal wel even op onderzoek uit gaanquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
AfgesprokenIs er al iets bekend van een rolverdeling?
Rebecca wil ik ook zien, Pia Douwes speelt de hoofdrol (en Kevin misschien Maxim de Winter.).
ik eigenlijk ook welquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou t toch best op prijs stellen dat vooraf gemeld te krijgen
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En dan hoor je; 'Optiefen, stinkpoot'
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:32 schreef Xiance het volgende:
@ wonderer ik lees op zo ene forum dat annemieke (weer) Elisabeth gaat spelen.. is ook ne goeie
http://www.musicalworld.nl/forum/viewthread/13058/P60/quote:Gisteren werden er enkele mannelijke castleden van de tour bekendgemaakt. Mark Seibert zal der Tod spelen, Kurosh Abbashi speelt Lucheni en Dennis Kozeluh is max. Binnenkort wordt er nog meer bekend gemaakt.
Ik vind het een zeer verrassende cast. Had zeker gedacht dat Oliver en Bruno opnieuw zouden opdagen. Ben alvast benieuwd naar de voorstelling met deze bezetting. Nu nog afwachten voor de andere grotere rollen en het ensemble.
Meer info op de officiële site!
Enigszins risicovol. 't Is niet de bedoeling dat mijn hele vriendengroep het weet..quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En anders noem je hem een stinkpoot en jaag je hem weg
jij bent die blonde met die bril toch? op de laatste foto?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:05 schreef creno het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik voel me net CDP
hou je het een beetje geheim?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Enigszins risicovol. 't Is niet de bedoeling dat mijn hele vriendengroep het weet..s
Zo'n grote bril en me nog herkennenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
jij bent die blonde met die bril toch? op de laatste foto?
Ja, van de 60+ mannen weten drie het.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:40 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik hoop 't maar :p aan de andere kant, als je een beetje een leuke advocaat hebt, dan kan die nog wel eens wat meer uitvoeren o.o"
Hij is biseksueel volgens eigen zeggen... en volgens mij sinds kort weer singlequote:Op maandag 8 augustus 2011 18:27 schreef Tomasso het volgende:
Is die Ferry Doedens eigenlijk al uit de kast? En is hij nog single?
Heeft iemand z'n nummer?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is biseksueel volgens eigen zeggen... en volgens mij sinds kort weer single
Creno!quote:
quote:
je WEET, dat afhankelijk van waar de klemtoon ligt, dat best een kinky zin is?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, van de 60+ mannen weten drie het.
Nee, leg es uit?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
je WEET, dat afhankelijk van waar de klemtoon ligt, dat best een kinky zin is?
A) je date mannen ouder dan 60, en drie daarvan weten hetquote:
Oh, beide klopt wel ongeveer, die groep is niet bepaald de jongstequote:Op maandag 8 augustus 2011 19:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
A) je date mannen ouder dan 60, en drie daarvan weten het
B) je date 60 mannen, en drie daarvan weten het
ik ga niet proberen me er een voorstelling bij te makenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, beide klopt wel ongeveer, die groep is niet bepaald de jongste
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ga niet proberen me er een voorstelling bij te maken
en komen ze allemaal tegelijk? vieze bende is dat altijd he.. plakrotzooiquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:25 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is een jaar oud maar bijna iedereen komt nog.
Nee, de oudjes komen meestal wat (veel) laterquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
en komen ze allemaal tegelijk? vieze bende is dat altijd he.. plakrotzooi
owww dan heb je tussendoor nog tijd om wat op te ruimen en schoon te maken enzo, doe ik ook altijd tussen de groepen doorquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, de oudjes komen meestal wat (veel) later
elk jaar komt er wel weer iemand met dat onzin ideequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:14 schreef PeterNB het volgende:
Nog steeds bezig met mijn Fok!-canalparade-idee.
Blijkt nu dat de inschrijving voor Fok! EUR4500,-- kost
Dus dat gaat 'em niet worden
Maar ik heb wel de 'tofste' technische installatie EVER bedachtquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
elk jaar komt er wel weer iemand met dat onzin idee
Hoezo/waarom dat dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:14 schreef PeterNB het volgende:
Nog steeds bezig met mijn Fok!-canalparade-idee.
Blijkt nu dat de inschrijving voor Fok! EUR4500,-- kost
Dus dat gaat 'em niet worden
Waren de vampieren zo snel al weer weg?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik word van Six Feet Under altijd zo kalm verdrietig
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:33 schreef Ang3l het volgende:
Lamb op Lowlands....... ik hoop erg op dit nummer.
Omdat je inclusief 'technische installatie' en 'trekschuit/duw/sleepcombinatie' opquote:
Dat heb ik nog wel ergens op een rekening staanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:21 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Omdat je inclusief 'technische installatie' en 'trekschuit/duw/sleepcombinatie' op
een duizendje of 15 uitkomt
>.>quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:21 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Omdat je inclusief 'technische installatie' en 'trekschuit/duw/sleepcombinatie' op
een duizendje of 15 uitkomt
Ja, ik weet het, heel vervelend als ik een serieus gesprek aan het voeren ben >.>quote:
Hebben ze daar trouwens geen pilletje tegen? >.>quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:31 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Hebben ze daar trouwens geen pilletje tegen? >.>
En ik las ooit ook ergens in zo'n schoolboek dat dan borstvorming begon, maar daar merk ik nog niks van. Zit ik dan nog erg aan het begin van de pubertijd of is er iets mis met me?quote:
Hmmp, kan ik die bij de apotheek krijgen zonder recept of moet ik dan ergens achter de apotheek zijn?quote:
Komt volgende week, en gewoon bij de Etosquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
En ik las ooit ook ergens in zo'n schoolboek dat dan borstvorming begon, maar daar merk ik nog niks van. Zit ik dan nog erg aan het begin van de pubertijd of is er iets mis met me?
[..]
Hmmp, kan ik die bij de apotheek krijgen zonder recept of moet ik dan ergens achter de apotheek zijn?
oh, mooi, daar wachte ik nu al die tijd op ... Hmmp... de etos bij mij in de buurt kijkt me altijd vreemd aan, bij alles wat ik koop: eyeliner, lipgloss, foundation, zwarte en paarse haarkleuring, labello, aarbeien condooms, van die gezichtscrème van nivea, panties (die verkopen ze daar toch ook? o.o) en een dildo's ... Ik zie niet wat er vreemd aan isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Komt volgende week, en gewoon bij de Etos
Dat heet melancholie, toch? Vind ik de fijnste gemoedstoestand, eerlijk gezegdquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik word van Six Feet Under altijd zo kalm verdrietig
Ik kan er ook wel van genietenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat heet melancholie, toch? Vind ik de fijnste gemoedstoestand, eerlijk gezegd
Geen idee, misschien heeft de cassière een oogafwijking waardoor ze een beetje vreemd kijkt. Ik zou namelijk niks anders kunnen bedenken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:39 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
oh, mooi, daar wachte ik nu al die tijd op ... Hmmp... de etos bij mij in de buurt kijkt me altijd vreemd aan, bij alles wat ik koop: eyeliner, lipgloss, foundation, zwarte en paarse haarkleuring, labello, aarbeien condooms, van die gezichtscrème van nivea, panties (die verkopen ze daar toch ook? o.o) en een dildo's ... Ik zie niet wat er vreemd aan is
Cyaankali.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:31 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Hebben ze daar trouwens geen pilletje tegen? >.>
Het zijn meestal twee cassières en willekeurige klanten, hmmp... lijkt me niet goed, misschien één of ander gas daar waar alleen ik resistent voor ben >.>quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Geen idee, misschien heeft de cassière een oogafwijking waardoor ze een beetje vreemd kijkt. Ik zou namelijk niks anders kunnen bedenken.
Ik denk dat heel veel verkopers zo zijn. En dat is alleen maar fijn eigenlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
Als verkoper zelf: het boeit me echt geen fuck wat klanten halen, zodra ze weglopen ben ik toch al vergeten wat voor mij stond
Je ziet wel degelijk wat er vreemd aan is en projecteert dat op de caissiere. Niet tegen jezelf liegen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:39 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
oh, mooi, daar wachte ik nu al die tijd op ... Hmmp... de etos bij mij in de buurt kijkt me altijd vreemd aan, bij alles wat ik koop: eyeliner, lipgloss, foundation, zwarte en paarse haarkleuring, labello, aarbeien condooms, van die gezichtscrème van nivea, panties (die verkopen ze daar toch ook? o.o) en een dildo's ... Ik zie niet wat er vreemd aan is
Ik maak het nog steeds te vaak mee >.< Maar dat zijn meestal van die 16 jarige meisjes die nog alles eng vinden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel verkopers zo zijn. En dat is alleen maar fijn eigenlijk.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je ziet wel degelijk wat er vreemd aan is en projecteert dat op de caissiere. Niet tegen jezelf liegen.
Precies. Dus niet zeggen dat je niet ziet wat er vreemd aan is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik maak het nog steeds te vaak mee >.< Maar dat zijn meestal van die 16 jarige meisjes die nog alles eng vinden.
[..]
Ja, komt door mijn familie, word hier totaal niet geaccepteerd, m'n moeder heeft ook totaal geen smaak. En voor de rest alleen echt van die kerels met hun stekeltjes kapsel ... Dus is me ingewreven dat ik vreemd ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |